Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Her er et link til de dovne  :4mewantfood:

http://www.abekatten.dk/trainingboards

<{POST_SNAPBACK}>

De ser sgu fede ud... hvordan fungerer de helt præcist? Man finder bare et sted at holde og så trækker man løs? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps. Der er forskel på dybden af hullerne, samt hvor mange pølser man kan proppe ind i dem, så der er mulighed for at træne musklerne der er tilknyttet bøjning af det yderste fingerled (m. flexor digitorum profundus) Klatrere er MØG-stærke i lige præcis denne muskel, imens os andre dødelige har en hæderlig styrke i gribemusklen der når til det mellemste fingerled (m. flexor digitorum superficiales) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

O-løb i Langesøskoven opsat af den TAZZmaniske Djævel :devil: .

Samlet tid = 66.15.

Anslået distance: 5 km i fugleflugt, men løb vel reelt ca. 8-9 + et km bagefter

for at samle poster ind. Vildt fedt at tonse igennem skov og vandløb. More 2 come.

Nu skal der sku op og maltrakteres nogle SATS-folk i BOXERCISE :smile:

Ciao.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Skam man ikke er på Fyn. Det lader til I har et kanon træningsmiljø.

O-løb er jo noget værre stads da man tror man bare lige skal løbe 6 km, og så er der altid MEGET længere. Men god tid, der. Var det i støvler, eller normale sko?

Maltraktere SATS folk, er det ikke lidt at stjæle slik fra børn for folk som dig :sleeping:

God træning.

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Heppa.

Målte lige efter på kortet, og var nok snarere 5 i fugl, men pænt kuperet, og det er jo SJÆLDENT at man løber samme vej som fuglene ville have gjort :bigsmile:

Det var ynkeligt nok iført løbesko. Havde tænkt på at gøre det i kampstøvler, men det var vist fint nok at jeg ikke gjorde det :raisebrow: Var pænt smadret da jeg kom i mål.

Det er faktisk et meget fedt område. Ligger ca. 15 km fra Odense, så det er da til at have med at gøre. Man burde bo i nærheden af Silkeborg. Der kan man virkelig prøve kræfter med naturen. :cooldance:

Hygge. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk et meget fedt område. Ligger ca. 15 km fra Odense, så det er da til at have med at gøre.

Hvor er det?

Løber du så derud? :4thumbup:

Jeg synes i øvrigt at vi skal få planlagt noget seriøst med Styrkefabrikken i den kommende weekend. Så skal jeg nok tage mig sammen :blush:

/your humble apprentice :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk et meget fedt område. Ligger ca. 15 km fra Odense, så det er da til at have med at gøre.

Hvor er det?

Løber du så derud? :4thumbup:

Jeg synes i øvrigt at vi skal få planlagt noget seriøst med Styrkefabrikken i den kommende weekend. Så skal jeg nok tage mig sammen :blush:

/your humble apprentice :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey :wink: Bjerg.

Langesøskoven ligger en 10-12 km ud ad Rugårdsvej, så det er nok liiiiiige i overkanten at tumle derud på fusserne :blink: . -Men en kneppel område.

Lyder som en fantastisk idé med at få Styrkefabrikken på benene.. Yeahh...

See you my friend :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester

Er helt plimret i hovedet efter den Marinesprint i morges. Har ikke drukket noget endnu i dag - ikke smart. :4slap:

Kast mig i vandet, hvis jeg glemmer min drikkedunk en anden gang. :4whip:

Vi snax i morgen tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Du har sguda et pænt stærkt greb!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager du pis på mig eller hva :devil:

Kan nok godt træne både tirs og ons, dog først fra næste uge.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh, det var sgu seriøst med grebet! Har du store hænder??

Så må vi lige finde en dag til lidt træning, når tiden nærmer sig! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester

Er helt plimret i hovedet efter den Marinesprint i morges. Har ikke drukket noget endnu i dag - ikke smart. :4slap:

Kast mig i vandet, hvis jeg glemmer min drikkedunk en anden gang. :4whip: 

Vi snax i morgen tidlig.

<{POST_SNAPBACK}>

He he... Du gav den sapsuseme også bundgaz :devil: . Jep, vi kører på igen i morgen tidlig kl.7.00.

Du har sguda et pænt stærkt greb!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager du pis på mig eller hva :devil:

Kan nok godt træne både tirs og ons, dog først fra næste uge.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh, det var sgu seriøst med grebet! Har du store hænder??

Så må vi lige finde en dag til lidt træning, når tiden nærmer sig! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke specielt lange fingre, til gengæld kan de nok godt klassificeres som et par gode gamle pølsefingre :4thumbup: . Omkredsen på den samlede pote er til gengæld rimelig stor. :w00t:

I næste uge skal jeg bo ved Mads tirsdag til torsdag, så hvis det passer en af de dage (tirs el ons), så må du lige give lyd fyrbøder. :poking:

God træning til alle sheriffer, der læser denne vidunderlige tråd :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

hmmm, du har ikke trænet siden søndag? :poking: (Andet end lidt med CoCken)

Er gassen gået af ballonen :poking::tongue: ? Har skaden psyket dig helt ud?

Du ser da heller ikke en Italian Stalion (eller B.S.) stoppe bare fordi han har fået nogle tørre tæsk, AAADDRRIIIAANNN, I LÅÅVVEEE YOUUU. Han var klar på hanky-panky selv efter lidt håndmadder. Og Rambo er jo en pesionist med rolator i forhold til en Top-Tunet, Jacob "The Guard" Søndergaard.

Kan du så komme igang! At være MOL hårdeste banan :banana3: forpligter jo også overfor os trofaste læsere :4whip:

:please:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha ha :laugh::laugh::laugh:

Ja det forpligter jo. Guarden rev sig selv op ved rødderne, og smed sit legeme i svømmehallen her til morgen:

400 m crawl

600 m modificeret crawl. Blev udført i 50 m bassin, hvor jeg først svømmede ca. 35 m crawl, og så snart jeg kom til den del af bassinet der blev dybt, dykkede jeg resten af vejen. Herefter så hurtigt som muligt afsted fra det dybe, og svømmede så 40 m crawl efterfulgt af 10 m dyk. Efter lidt hyperventilation fortsatte jeg sådan i 600 m. Man bliver pænt ristet af denne øvelse :blink: Føles som om man har luffer på poterne når man svømmer :raisebrow:

På fredag vil jeg prøve 1000 meter på tid med dette interval. Yeaah.

Kunne forresten ikke lige dy mig for at prøve kræfter med min COC#2. Der mangler nok max 2 mm før den giver efter for mine vanvittige superkræfter :tongue: Har ikke kørt med dem den sidste måned, så det er sku hæderligt nok. Når først jeg får hængt min træningsbjælke op, så bliver COC´n kvast til plukfisk :devil:

Håber stadig at du (Waits) tilhører fanskaren efter dette lille input. Imorgen skal der nok komme lidt sjov på :wink:

God træning minister.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg er en del er fanskaren :blink: Jeg har set mere af Guardens log end Houston 500 har set af mandlige kønsdele.

Du ruler jo totalt. Og jeg blev da også glædeligt overrasket over at se at det blot var mig der var for hurtigt ude, for naturligvis havde du ikke 2 hvile dage i træk. :4thumbup:

Rimelig vild svømmetur iøvrigt. Jeg glæder mig også til at komme til en svømmehal med 25/50 m basin, den er 33 i den jeg i har nærheden hvilket besværliggøre en marinesprint noget. Men jeg skal nok nå op på dig i løbet af sommeren, måske :blush:

Hyperventilation FY :sneaky2: Du burde vide bedre end det.

Din træningsbjælke ser alt for fed ud. Jeg har kun en ribbe, og den er da også fin nok, men den der er jo ren spiderman.

Din affære med CoC'en vil jeg helst blande mig uden om :tongue:

Når du er kommet dig helt igen, skulle du prøve at komme i nærheden af en forhindringsbane, det er også superfed træning. Om end ikke lige at få adgang til for os normale civilister. Der var engang et program om marine fem-kamp, og hvor er de bare i god form og den type træning ser rigtig fed ud. Prøv at søg lidt på nettet, der er nogle fede øvelser imellem. Hvis du ikke allerede kender dem

Link to comment
Share on other sites

Pyha :bigsmile:

Ja, Hinderbahn er alt for sejt. TAZZ og jeg yndede at mødes kl. 0630 på Hinderbahn i Haderslev fra februar til juni da vi gik i 3G. Det var vildt fed træning. Vi gik over til at løbe den baglæns just for the kick of it. Lad os sige det sådan: Det er pæææænt svært at komme over 4-bommen omvendt :tongue:

Men vil søge lidt på det der Marine-5-kamp.

Over.

Link to comment
Share on other sites

Pyha  :bigsmile: 

Ja, Hinderbahn er alt for sejt. TAZZ og jeg yndede at mødes kl. 0630 på Hinderbahn i Haderslev fra februar til juni da vi gik i 3G. Det var vildt fed træning. Vi gik over til at løbe den baglæns just for the kick of it. Lad os sige det sådan: Det er pæææænt svært at komme over 4-bommen omvendt  :tongue:

Men vil søge lidt på det der Marine-5-kamp.

Over.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mester

Er det ved at være tid til noget Hinderbahn igen? Det er jo knippelfin træning, selvom jeg personligt bliver nødt til at "klippe" den op i tre bidder indtil mit rustne, utrænede korpus atter kommer op i omdrejninger.

Slipper nok aldrig helt oplevelsen af "frit fald" (uden faldskærm) fra 4-meter-stigen. :crybaby:

Kan ikke vente med at komme i bassinet. Foruden Marinecirkel er det vel snart tid til at tumle med nogle "smølfer" i den dybe ende? :alright:

Lyder fint med en udgangsmåling på de 1000 meter "half-and-half". Den skulle vel nok lige kunne fremkalde nogle ynkelige "delfinlyde" fra din strube...

UNODIR (unless otherwise directed) så ses vi fredag morgen kl. 07.00 i svømmehallen. :moon:

Link to comment
Share on other sites

Pyha  :bigsmile: 

Ja, Hinderbahn er alt for sejt. TAZZ og jeg yndede at mødes kl. 0630 på Hinderbahn i Haderslev fra februar til juni da vi gik i 3G. Det var vildt fed træning. Vi gik over til at løbe den baglæns just for the kick of it. Lad os sige det sådan: Det er pæææænt svært at komme over 4-bommen omvendt  :tongue:

Men vil søge lidt på det der Marine-5-kamp.

Over.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mester

Er det ved at være tid til noget Hinderbahn igen? Det er jo knippelfin træning, selvom jeg personligt bliver nødt til at "klippe" den op i tre bidder indtil mit rustne, utrænede korpus atter kommer op i omdrejninger.

Slipper nok aldrig helt oplevelsen af "frit fald" (uden faldskærm) fra 4-meter-stigen. :crybaby:

Kan ikke vente med at komme i bassinet. Foruden Marinecirkel er det vel snart tid til at tumle med nogle "smølfer" i den dybe ende? :alright:

Lyder fint med en udgangsmåling på de 1000 meter "half-and-half". Den skulle vel nok lige kunne fremkalde nogle ynkelige "delfinlyde" fra din strube...

UNODIR (unless otherwise directed) så ses vi fredag morgen kl. 07.00 i svømmehallen. :moon:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede ikke at rust kunne vokse på granit??? :nono:

Det var jo et syn for guder, da du pludselig troede at du var hævet over alle os andre hvad angår Sir I. Newtons tyngdelov :w00t: Det bliver ret fedt at prøve "Half and half", men er forhindret fredag morgen. GRRRRRR :violin:

Men mandag er tid til at GE-AMOK i pølen igen - UNODIR :4band:

Onsdags Træning:

Olympisk Snatch: 40 kg, 5 rep, 10 sæt

Turkish Getup: 20 kg vægtstang, 1 rep højre, 1 rep venstre x 2, 6 sæt.

+ Lidt Bentpress.

Brugte det meste af dagen på at få lavet mit training board, men det viste sig at de huller jeg borede i den plade jeg vil hænge den op på blev for store :4ranting: :4ranting: så var nødt til at købe en ny, rive epoxy-2 komponent limen af osv osv osv... Damn jeg kunne have dræbt et eller andet der.

Nå, idag står den på løbetur, COC samt Balance. Update følger :tongue4:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Du må lige tage nogle billeder til loggen, når du får styr på dit training board!!

BTW, du er en syg mand - jeg hører at du ville løbe var hovedbanegården og hjem til Mads i kampstøvler!? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du må lige tage nogle billeder til loggen, når du får styr på dit training board!!

BTW, du er en syg mand - jeg hører at du ville løbe var hovedbanegården og hjem til Mads i kampstøvler!?  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

DBM min gode mand... Selvfølgelig vil jeg det. Hvor langt er der egentlig :firebounce:

Når jeg har styr på boardet tager jeg et billede af hele mit homegym, der med garanti vil gøre mænd af den rette støbning grønne af misundelse, og kvinder af alle slags fugtige i trussen :shades:

Dagens første træning:

Løbetur i højt tempo, ca. 13 km med indlagte spurter (3 stk.) af ca. 20 sek varighed. Var pænt ristet bagefter. Besluttede mig for at belønne mig selv med en vaffelis bagefter :4mewantfood: .

Snupper et bad, og så vil jeg læse, og køre en gang COC inden den står på drengeaften med MAD MAX filmene, chili con carne samt :beer:

Jeg har en teori om at hvis man spiser mad med meget energi i, så vil vaskebrættet kæmpe imod fedmen ved at blive endnu størrere og tydeligere :tongue: -Sådan virker det ihvertfald på mig :bunny:

:4dog:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en teori om at hvis man spiser mad med meget energi i, så vil vaskebrættet kæmpe imod fedmen ved at blive endnu størrere og tydeligere  :tongue:  -Sådan virker det ihvertfald på mig  :bunny:

:4dog:

<{POST_SNAPBACK}>

Ka du ikke fortælle mine abs det :laugh:

Det bli'r fedt at se billeder af dit gym. Nu må jeg også snart få taget mig sammen til at få fat på en sandsæk jeg kan kaste lidt rundt med!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en teori om at hvis man spiser mad med meget energi i, så vil vaskebrættet kæmpe imod fedmen ved at blive endnu størrere og tydeligere  :tongue:  -Sådan virker det ihvertfald på mig  :bunny:

:4dog:

<{POST_SNAPBACK}>

Ka du ikke fortælle mine abs det :laugh:

Det bli'r fedt at se billeder af dit gym. Nu må jeg også snart få taget mig sammen til at få fat på en sandsæk jeg kan kaste lidt rundt med!

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal du sætte dem tæt til skærmen... Er du klar???? En to tre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share