Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hoooyaaaa :devil:

Havde egentlig tænkt mig ikke at lave noget idag, men kan stort set ikke mærke det store efter løbeturen igår :blink:

Kørte lidt varieret 24 kg Kettlebell træning:

Turkish Getups:

20 rep skiftevis h/v, 2 sæt = 40 stk.

16 rep --------------, 1 sæt = 16 stk.

10 rep --------------, 2 sæt = 20 stk.

Guard Press med højre:

5 rep, 2 sæt = 10 stk.

Situp med Kettlebell i strakte arme over hovedet:

5 rep, 10 sæt = 50 stk.

Lidt læsning, og derefter Oceans Eleven :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hoooyaaaa  :devil:

Havde egentlig tænkt mig ikke at lave noget idag, men kan stort set ikke mærke det store efter løbeturen igår  :blink:

Kørte lidt varieret 24 kg Kettlebell træning:

Turkish Getups:

20 rep skiftevis h/v, 2 sæt = 40 stk.

16 rep --------------, 1 sæt = 16 stk.

10 rep --------------, 2 sæt = 20 stk.

Guard Press med højre:

5 rep, 2 sæt = 10 stk.

Situp med Kettlebell i strakte arme over hovedet:

5 rep, 10 sæt = 50 stk.

Lidt læsning, og derefter Oceans Eleven  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Er du gal hvor er du stærk i de turkish get-ups!! :w00t: Imponerende

Hvordan ser den Guard press ud?

Link to comment
Share on other sites

He he.. Selvfølgelig :wink:

Guard Press: Du ligger på ryggen, har fat i KB som om du skal lave en Turkish Getup dog har du KB så tæt på din armhule som muligt uden at den hviler (faktisk som om du skal køre bænkpres med en håndvægt) . Derefter strækker du din arm som du ville gøre hvis du skulle tage livet af een, hvorefter din overkrop løfter sig så meget at dine skulderblade slipper gulvet. Derefter sænker du overkroppen med KB i strakt arm, hvorefter KB sænkes igen. = 1 rep.

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Skulle man være så uheldig at man ikke ved hvad man skal bruge sin tid til, så se lige den her side. ALT for skide skæg  :bigsmile:

Skidegod humor

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: håber det er et link du har fået tilsendt og ikke noget du selv har ledt efter... Skide spændende hvad man kan med internettet :laugh:

Mbn -> :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

2-days training: :devil:

Lagde hårdt ud med at pjaske i svømmehallen:900 m crawl, tempo ca. 70 % af max

5 x 100 m crawl, pause 40 sek, tempo ca. 90 % af max.

Kettlebell træning ca. 45 min:

RKC Snatch med højre hånd: 5 rep, 20 sæt :smile:

Swings med venstre hånd: 10 reps, 15 sæt. fandt ud af at jeg godt kunne køre swings med venstre uden at det smertede i albuen. -knippel.

Bottom up press, højre: singels: 10 stk.

slut. :cooldance:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Har været i KBH og boede hos Master Grizzly Kenneth Jay i hans hule :devil:

Tirsdag:

Kørte lidt varieret KB. Fik RKC snatchet lidt med en 32 kg satan. Den er FANME tung. Kørte derudover noget armwrestling, og lærte at anvende noget hook, draag, press, backpressure, toproll.. Mega-fedt, men dælme hårdt for albuen.

Fik set en masse Pavel på dvd. Ganske underholdende. Jeg tror han siger "comrade" omkring halvanden million gange :cooldance: Desuden fik vi set en masse armwrestling samt Over The Top og Rocky 4. Shit det er motiverende smalfilm. :4thumbup:

Onsdag:

Pump 1 time.

Forsøgte at køre Janda Zit-ups, men magtede det ganske simpelt ikke :mad::mad::mad: -omsider fandt jeg en maveøvelse, der kan give lidt challenge. Men mon ikke øvelsen giver op inden længe :wink:

Torsdag:

Pump 1 time

Balance 1 time

Varieret KB træning á 24 kg i ca. 1 time. Bestod primært af RKC snatch med højre med 5 reps, og en ordentlig røvfuld sæt. Derimellem kørte jeg swings med venstre.

Efter hvert sæt med RKC snatch kørte jeg Bottom up press med KB 5 reps. Ganske god grebstræning samt full-body tension. Kørte omkring 6 sæt Guard Press med 7 rep.

Herefter Startede jagten på Janda. Kørte 7 sæt med negative reps a ca. 10 stk med hjælp fra MBN :bigsmile: -Fed øvelse, men der varer ikke længe før der bliver kørt reps. Efter træningen kunne jeg ikke dy mig for at prøve min COC#2, og lavede nok mit hidtil bedste forsøg. Mangler nok 1-2 mm.

Thats it rangers.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Thats my scholaaaaar!!!

Hvordan går det med golf-albuen?

Det bliver jo helt sikkert bedre når du skal i gang med CoC-3...om noget tid. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Den er fucked up. Jeg tror jeg ender med at ligne ham spydkasteren fra Asterix og Obelix, der er 4 gange så stor i højre side som i venstre :w00t::w00t:

-tror dog der går en rum tid før nummer 3 får min omklamrende kærlighed at føle

:4eat:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

Cirkel bestående af:

RKC snatch: 10 rep

Pistols (h/v): 5 rep

Janda (Neg): 10 rep

Blev gennemført 5 gange. Efter tredie omgang begyndte jeg gud-hjælpe-mig at kunne køre de satans Janda. improvise-Adapt--OVERCOME. Kørte ca. 5 concentriske janda-reps i de 2 sidste sæt. -Fed øvelse.

Herefter kørte jeg Clean and press 24 kg i højre 5 rep, super-duper sættet med 12 kg military press i venstre side: 5 sæt.

-Thats it and thats that. :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dude, det er sgu en lækker omgang træning!!! :4thumbup:

Jeg er heldigvis faldet lidt ned igen. Mads påstod, at du sagtens kunne lukke CoC #2, hvilket jo gav mig gevaldige mindreværdskomplekser! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Dude, det er sgu en lækker omgang træning!!!  :4thumbup:

Jeg er heldigvis faldet lidt ned igen. Mads påstod, at du sagtens kunne lukke CoC #2, hvilket jo gav mig gevaldige mindreværdskomplekser!  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Yiiiiiiiiiiiiir :cooldance:

He he.. jeg tror mads har talt med munden lidt for fuld :blush: . Men der varer ikke længe inden den må lade livet :devil: .

Til jer natteravne der sidder oppe nu... Tjek TV3. Full Metal Jacket kører for fulde gardiner. Damn den Drill Instructor er sej... "...do you ladies understand?"" "..sir yes sir" "Bullshit, I can't hear you".... :tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

'Only queers and steers come from Texas.' Jeg har set værre, men helt klar en inspiration til hvordan den ged skal slagtes

This is my riffle this is my gun, this is for fighting this is for fun :devil:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share