Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Dagens COC#1 træning:

5 rep, 10 sæt (højre)

3 rep, 10 sæt (venstre)

Venstre albue brokker sig overhovedet ikke :4thumbup: Tror egentlig at jeg langt om længe har fået fremdiagnosticeret mit albueproblem til at være en forstrækning og-eller inflammation i m. flexor carpi ulnaris :devil: Så kan den fucking muskel sku bare se at blive stærkere

:king:

Link to comment
Share on other sites

Guarden, er du i mili?

I så fald, hvilken enhed?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hep Brokenh.

Nope, men var Værnepligtig Sergent i Den Livlige Konggarde Nov. 98-2000 :devil:

-Og er vel stadig lidt miljøskadet :tongue:

MBN: Hvad er det jeg gør ved de nye unge studerende ?? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guarden, er du i mili?

I så fald, hvilken enhed?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hep Brokenh.

Nope, men var Værnepligtig Sergent i Den Livlige Konggarde Nov. 98-2000 :devil:

-Og er vel stadig lidt miljøskadet :tongue:

MBN: Hvad er det jeg gør ved de nye unge studerende ?? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nice! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

MBN: Hvad er det jeg gør ved de nye unge studerende ??  :bigsmile:

Du tvinger dem bl.a. til at ta' strækkere for at få udleveret vandflasker på rustur :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

He he... Nåh ja. MBN omtaler min tid som muldvarp på Idrætsstudiet. I 2 dage spillede jeg en netop aftrådt til civil sergent, der ikke rigtig kunne lægge mili bag mig. Derfor blev der kommanderet armstrækkere, antrædning m.m. når jeg fandt det passende. Utroligt hvor autoritetstro folk kan være når de ikke kender hinanden. :cooldance:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

He he... Nåh ja. MBN omtaler min tid som muldvarp på Idrætsstudiet. I 2 dage spillede jeg en netop aftrådt til civil sergent, der ikke rigtig kunne lægge mili bag mig. Derfor blev der kommanderet armstrækkere, antrædning m.m. når jeg fandt det passende. Utroligt hvor autoritetstro folk kan være når de ikke kender hinanden.  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nærmere det har været noget lig "Please don't kill me, freaky Jason :freaked:"

Link to comment
Share on other sites

He he... Nåh ja. MBN omtaler min tid som muldvarp på Idrætsstudiet. I 2 dage spillede jeg en netop aftrådt til civil sergent, der ikke rigtig kunne lægge mili bag mig. Derfor blev der kommanderet armstrækkere, antrædning m.m. når jeg fandt det passende. Utroligt hvor autoritetstro folk kan være når de ikke kender hinanden.  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nærmere det har været noget lig "Please don't kill me, freaky Jason :freaked:"

<{POST_SNAPBACK}>

He he.. Måske :wink:

Nå, dagens træning:

Pump 1 time

Stretching 70 min.

En fra pumpholdet skulle løbe Broløbet (½-marathon), men er blevet skadet, og hun spurgte om jeg ikke ville have hendes billet. Jeg tænkte mig om i ½ sek., og sagde selvfølgelig : "NATURLIGVIS", så nu står den på ½-marathon d. 28 maj. YEAH...

Arbejder stadig på at få den satans klatrehalløjsovstingestfiddelihankat op at hænge. Det er sku lidt af et projekt. Tror jeg vil lave et TV-program der hedder:

"Lad være med at gøre det selv :w00t: "

Update kl. 23.30

Har lige været oppe ved min gode ven Jesper og snedkere. Fik kørt med vinkelsliber, eksentrisk sliber, elhøvl og alt muligt andet lir fra hans hule. Vildt fedt. Yndlingsværktøj helt klart vinkelsliberen. Fedt med alle de gnister, og så kan den sku æde søm :w00t::bowdown:

Summa summarum: Imorgen aften, når epoxy 2-komponenten har hærdet, skal klatrebjælken indvies i Over the Top Homegym :crazy:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir :strat:

Så er jeg kørende med det fedeste Chinup-tool ever seen.

Blev lige indviet med en række øvelser, som jeg en gang for alle navngiver, og derefter benytter i min log:

Elevated Chins: Chins med den ene hånd højt i stort greb, og den anden lavt i et lille greb. Kan forestille mig at det er en god måde at træne One-arm chinups på. Kørte 5 rep i den ene side, pause, 5 rep i den anden side osv. Ialt 30 reps.

Up and Down Chin: Hænger i min chinup-stang, der er placeret under klatrebjælken, hiver mig op, og tager fat øverst i klatrebjælken, ca. 40 cm over, hænger lidt, og derefter bevæger jeg mig ned og hænger i stangen igen. Gentages derefter x antal gange. Monster hård for underarme/fingre.

op --> ned x 2, 7 sæt.

Chinups -Stort greb: Normal chinup udført i det største greb i toppen af klatrebjælken. 5 rep, 5 sæt.

Damn det var fed træning. Underarmene er total baldrede nu :smile:

Tilbage til arbejdet. :bookread:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det. lyder som et kanon redskab... Det giver jo uanede muligheder for at træne på den eneste rigtig måde for rigtige mænd: Chins, Chins, Chins  :devil:  :devil:  :devil:

Held og Lykke

-Waits

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis. Det er et mother-fucker tool af kaliber :cooldance:

Kan klart anbefale alle der ønsker at være stærkere end en stilladsarbejder

at købe en. BTW, hvis nogen har interesse kan de prøve min for den nette sum af 250 kr. for 20 min. Så tager jeg tid imens du laver 10 reps a 10 sekunders varighed, med 10 sæt. :laugh::laugh::laugh::laugh::w00t::wink::smile::devil:

Men du er nødt til at tage en taxa hen til mig, fordi du må helst ikke træne din kondition samtidig med styrke :blink::blink::blink::rocketwhore::rocketwhore:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det. lyder som et kanon redskab... Det giver jo uanede muligheder for at træne på den eneste rigtig måde for rigtige mænd: Chins, Chins, Chins  :devil:  :devil:  :devil:

Held og Lykke

-Waits

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis. Det er et mother-fucker tool af kaliber :cooldance:

Kan klart anbefale alle der ønsker at være stærkere end en stilladsarbejder

at købe en. BTW, hvis nogen har interesse kan de prøve min for den nette sum af 250 kr. for 20 min. Så tager jeg tid imens du laver 10 reps a 10 sekunders varighed, med 10 sæt. :laugh::laugh::laugh::laugh::w00t::wink::smile::devil:

Men du er nødt til at tage en taxa hen til mig, fordi du må helst ikke træne din kondition samtidig med styrke :blink::blink::blink::rocketwhore::rocketwhore:

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg været pænt smadret efter indvielsen af min klatrebjælke. Det er fanme iorden :4thumbup:

Dette afholdte mig dog ikke fra at lave dagen om til CARDIOHELL :firebounce:

Morgentræning

Startede i svømmehallen med 200 m crawl som opvarmning, herefter premiere på 1000 m "half and half". Gennemførte den på 24.28, og var total død bagefter. Koster rimelig mange kræfter med alle de dyk undervejs.. Yeah.

Aftentræning:

9,6 km løb på 40 min. Gav den fuld gaz :alright:

Nu skal der sku fodder indenbords. Kan ikke vente til jeg vågner imorgen tidlig, hvor jeg skal klatre på mit lille legetøj igen. HUUUUUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAHR :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester

Hvad fanden.....Enten har du skoliose eller også hænger du bare vildt skævt, når du træner.:thumb_down:

Der er jo assymetri i dine rygmuskler, hvis du kigger ordentligt efter på dit avatar-billede.:nono:

Nu må du tage dig sammen Jinx.:firebounce:

Vi snax

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg været pænt smadret efter indvielsen af min klatrebjælke. Det er fanme iorden  :4thumbup:

Dette afholdte mig dog ikke fra at lave dagen om til CARDIOHELL  :firebounce:

Morgentræning

Startede i svømmehallen med 200 m crawl som opvarmning, herefter premiere på 1000 m "half and half". Gennemførte den på 24.28, og var total død bagefter. Koster rimelig mange kræfter med alle de dyk undervejs.. Yeah.

Aftentræning:

9,6 km løb på 40 min. Gav den fuld gaz  :alright:

Nu skal der sku fodder indenbords. Kan ikke vente til jeg vågner imorgen tidlig, hvor jeg skal klatre på mit lille legetøj igen. HUUUUUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAHR  :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er half and half? Ellers god træning dér!

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg været pænt smadret efter indvielsen af min klatrebjælke. Det er fanme iorden  :4thumbup:

Dette afholdte mig dog ikke fra at lave dagen om til CARDIOHELL  :firebounce:

Morgentræning

Startede i svømmehallen med 200 m crawl som opvarmning, herefter premiere på 1000 m "half and half". Gennemførte den på 24.28, og var total død bagefter. Koster rimelig mange kræfter med alle de dyk undervejs.. Yeah.

Aftentræning:

9,6 km løb på 40 min. Gav den fuld gaz  :alright:

Nu skal der sku fodder indenbords. Kan ikke vente til jeg vågner imorgen tidlig, hvor jeg skal klatre på mit lille legetøj igen. HUUUUUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAHR  :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er half and half? Ellers god træning dér!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niceman

G er i KBH. Så jeg svarer lige for ham.

Det er endnu et skørt svømme/dykke påfund.

Du svømmer 1000 meter i alt. I et 50 metersbassin dykker du de sidste ca. 12,5-15 meter ind til bassinkanten forud for hver vending.

Det bliver altså til ca. 25 meters undervandssvømning og ca. 25 meters overfladesvømning pr. bane - "Half-and-Half".

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg været pænt smadret efter indvielsen af min klatrebjælke. Det er fanme iorden  :4thumbup:

Dette afholdte mig dog ikke fra at lave dagen om til CARDIOHELL  :firebounce:

Morgentræning

Startede i svømmehallen med 200 m crawl som opvarmning, herefter premiere på 1000 m "half and half". Gennemførte den på 24.28, og var total død bagefter. Koster rimelig mange kræfter med alle de dyk undervejs.. Yeah.

Aftentræning:

9,6 km løb på 40 min. Gav den fuld gaz  :alright:

Nu skal der sku fodder indenbords. Kan ikke vente til jeg vågner imorgen tidlig, hvor jeg skal klatre på mit lille legetøj igen. HUUUUUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAHR  :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er half and half? Ellers god træning dér!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niceman

G er i KBH. Så jeg svarer lige for ham.

Det er endnu et skørt svømme/dykke påfund.

Du svømmer 1000 meter i alt. I et 50 metersbassin dykker du de sidste ca. 12,5-15 meter ind til bassinkanten forud for hver vending.

Det bliver altså til ca. 25 meters undervandssvømning og ca. 25 meters overfladesvømning pr. bane - "Half-and-Half".

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nogenlunde, hvad jeg kunne regne mig frem til...men bliver det så ikke nærmere 50 m overfladesvømning og 25 m undervandssvømning eller dykkes der 12,5 m ind til kanten og med det samme 12,5 m ud fra kanten??

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester

Hvad fanden.....Enten har du skoliose eller også hænger du bare vildt skævt, når du træner.:thumb_down:

Der er jo assymetri i dine rygmuskler, hvis du kigger ordentligt efter på dit avatar-billede.:nono:

Nu må du tage dig sammen Jinx.:firebounce:

Vi snax

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem fanden bekymrer sig om symmetri??? Er det forøvrigt ikke kun piger der bekymrer sig :raisebrow: -Og så kan du selv være en ulykkesfugl :wink:

Niceman: Takker, og lige for at korrigere, så svømmer jeg i et 50 m bassin. Først crawl ca. 35 m, derefter 15 m dyk --> svømmer derefter 35 m crawl, derefter ca. 15 m dyk. Burde måske nærmere hedde 3/4 -> 1/4 istedet :cooldance:

Dagens træning:

Legede i min klatrestue m flg:

Chinups i øverste greb: 5,5,5,5,5 = 25

Supersettet med Pushing Georgia Away: 5,5,5,5,5 = 25

Elevated chins (2 fingre i nederste greb + hele hånd i øverste): 5,5,5,5,5,5 = 30

3-finger greb til hver hånd: 5,5,5 = 15

supersettet med 1 arms-pushups (h/v): (5,5,5) = 30 ialt

Dagens Kettlebell Challenge:

Gik efter at lave 500 rep (250/250) Snatch med 16 kg KB på 30 min.

Selvfølgelig klarede sheriffen dagens prøvelse, men efter 20 min begyndte venstre arm sku at være lidt vissen :w00t: , men kørte den fuldt ud.

Havde lige overskud til at lave 4 mere med højre, så det blev til 504 ialt. Great workout , -Mission Complete :strat:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share