Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Huskede du nu at slå på skiftevis højre og venstre plethandske? :laugh:

Gode kropshævninger... mener at mit gamle max er 40 kg, men det skulle da undre mig meget om jeg ikke kunne lave 45 eller 47,5 nu! :wink:

hahahahhah... selvfølgelig gjorde jeg ikke det :tongue:

@kropshævninger... :laugh::laugh: . Det ligner da ikke dig at efterabe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

hahahahhah... selvfølgelig gjorde jeg ikke det :tongue:

@kropshævninger... :laugh::laugh: . Det ligner da ikke dig at efterabe :laugh:

Hov hov, det er dig som copycat!!! Men det er jo næsten ligemeget.... vi har jo ofte lavet præcist det samme på de samme dage - og spist det samme. Skummelt! Det var mere det jeg hentydede til :wink: Bortset fra at jeg ikke slår de der tøse kædeslag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov, det er dig som copycat!!! Men det er jo næsten ligemeget.... vi har jo ofte lavet præcist det samme på de samme dage - og spist det samme. Skummelt! Det var mere det jeg hentydede til :wink: Bortset fra at jeg ikke slår de der tøse kædeslag :tongue:

Hahahhahaha.. Dagens griner :laugh::laugh::laugh: Tak Dan :wink:

Syge nok kropshævninger :devil:

Men det er jo også derop man skal, hvis man skulle kunne redde sin lille nipsting kæreste, når man hænger ud over en afgrund og du bliver nød til at hive dig op, med hende hængene om benene. :devil::superman::tongue:

Man skal altid være klar på enhver given situationen :cool:

LOL... Du har jo fuldstændig og aldeles ret :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mr. DJ

Har hørt rygter om at der skulle være kommet HOT SPOT location til Haderslev. Er vist kommet i forbindelse med landsstævnet. Tror det er nogle parasollignende ting. Det må jeg lige tjekke ud en af de nærmeste dage

Iøvrigt en ganske udmærket omgang mad til frokost - Prinsen anmelder 4 stjerner

Link to comment
Share on other sites

Hej Mr. DJ

Har hørt rygter om at der skulle være kommet HOT SPOT location til Haderslev. Er vist kommet i forbindelse med landsstævnet. Tror det er nogle parasollignende ting. Det må jeg lige tjekke ud en af de nærmeste dage

Iøvrigt en ganske udmærket omgang mad til frokost - Prinsen anmelder 4 stjerner

Cool nok. Lav lige en research og meld derefter tilbage til HQ. Og velbekomme :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

For satan det er vilde pull-ups det der guarden! :devil:

Sent tillykke med PR'en :wink:

taaaaaak minister :bigsmile:

Træning torsdag

Var med Musashi i fælledparken og lege med KB :devil: Damn that guy is strong :superman:

Vi fik kørt en masse blandet. Her er hvad jeg kan huske af det:

TGU

32 kg, 2 rep højre, 1 rep venstre x 2

24 kg, 5/5 x 2

2 hand anyhow

forsøgte mig med en 32ér i den ene lap, men den gik ikke, så snuppede 2 x 24 istedet. Dog blev det ikke til en sidebend, men snarere en bentpress. Kørte et par reps i hver side. Musashi kastede dog rundt med den som om den var let som en fjer :blink:

EW-stående

3 rep, 2 sæt

See saw press

8 rep, 2 x 24 kg

Long Press

5 rep, 24 kg, 2 sæt

Snatch

32 kg :w00t: , 5/3 rep x 2 Damn its heavyyyy :cry:

2 x 24 kg, 3 rep, 2 sæt

Windmill

2 x 24 kg, 5 rep, 3 sæt Slap af den flåede også godt i sideskinkerne :devil:

Max-ass rows

24 kg, 7/7 x 2 Rigtig cool øvelse, der udfordrer balancen godt. :smile:

Super fed omgang træning i godt selskab. Will be continued :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ohøj skipper

Godt at du holder skruen i vandet med hård træning. Angående weekenden d. 11 aug så skal jeg spille fodbold om lørdagen kl 15. Men hvis du har lyst kan vi jo gi gen gas lørdag aften fra ca. 18 tiden og et par timer frem og så igen om søndagen. Det kan du jo lige se om det passer ind i dit kram.

Link to comment
Share on other sites

Ohøj skipper

Godt at du holder skruen i vandet med hård træning. Angående weekenden d. 11 aug så skal jeg spille fodbold om lørdagen kl 15. Men hvis du har lyst kan vi jo gi gen gas lørdag aften fra ca. 18 tiden og et par timer frem og så igen om søndagen. Det kan du jo lige se om det passer ind i dit kram.

hey minister. lad os se på det. Kan være jeg skal med på sidelinjen og råbe som eskilds far i gamle dage :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag

Var med Musashi i fælledparken og lege med KB :devil: Damn that guy is strong :superman:

Vi fik kørt en masse blandet. Her er hvad jeg kan huske af det:

TGU

32 kg, 2 rep højre, 1 rep venstre x 2

24 kg, 5/5 x 2

2 hand anyhow

forsøgte mig med en 32ér i den ene lap, men den gik ikke, så snuppede 2 x 24 istedet. Dog blev det ikke til en sidebend, men snarere en bentpress. Kørte et par reps i hver side. Musashi kastede dog rundt med den som om den var let som en fjer :blink:

EW-stående

3 rep, 2 sæt

See saw press

8 rep, 2 x 24 kg

Long Press

5 rep, 24 kg, 2 sæt

Snatch

32 kg :w00t: , 5/3 rep x 2 Damn its heavyyyy :cry:

2 x 24 kg, 3 rep, 2 sæt

Windmill

2 x 24 kg, 5 rep, 3 sæt Slap af den flåede også godt i sideskinkerne :devil:

Max-ass rows

24 kg, 7/7 x 2 Rigtig cool øvelse, der udfordrer balancen godt. :smile:

Super fed omgang træning i godt selskab. Will be continued :superman:

Lige over, mester.. Det var sgu god træning.. Og thanx for creds, men du skal da bare have anskaffet dig en 32' så toss'er du den da lynsnapt!!! :devil:

Men lad os gentage succes'en ved lejlighed!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag

Var med Musashi i fælledparken og lege med KB :devil: Damn that guy is strong :superman:

Vi fik kørt en masse blandet. Her er hvad jeg kan huske af det:

TGU

32 kg, 2 rep højre, 1 rep venstre x 2

24 kg, 5/5 x 2

2 hand anyhow

forsøgte mig med en 32ér i den ene lap, men den gik ikke, så snuppede 2 x 24 istedet. Dog blev det ikke til en sidebend, men snarere en bentpress. Kørte et par reps i hver side. Musashi kastede dog rundt med den som om den var let som en fjer :blink:

EW-stående

3 rep, 2 sæt

See saw press

8 rep, 2 x 24 kg

Long Press

5 rep, 24 kg, 2 sæt

Snatch

32 kg :w00t: , 5/3 rep x 2 Damn its heavyyyy :cry:

2 x 24 kg, 3 rep, 2 sæt

Windmill

2 x 24 kg, 5 rep, 3 sæt Slap af den flåede også godt i sideskinkerne :devil:

Max-ass rows

24 kg, 7/7 x 2 Rigtig cool øvelse, der udfordrer balancen godt. :smile:

Super fed omgang træning i godt selskab. Will be continued :superman:

Solid omgang træning I to fik fyret af der :smilerock: - det får mig næsten til at savne mine kb'er der står og samler støv hjemme i Sverige ...

Link to comment
Share on other sites

Lige over, mester.. Det var sgu god træning.. Og thanx for creds, men du skal da bare have anskaffet dig en 32' så toss'er du den da lynsnapt!!! :devil:

Men lad os gentage succes'en ved lejlighed!! :4thumbup:

Helt sikkert. Så skal jeg have fundet en eller anden øvelse, så jeg kan challenge dig lidt :laugh::devil:

Solid omgang træning I to fik fyret af der :smilerock: - det får mig næsten til at savne mine kb'er der står og samler støv hjemme i Sverige ...

Yes sir, der var knald på. Mht. PM. Bare find en dato. Jeg er som regel hjemme i hverdagen :smile:

Viiiiiiild træning Guard.. FÅr helt lyst til a hop ud i solen og kaste lidt rundt meed dødskuglen :devil: ..

Go weekend..!

Hell yeah skipper. Du får da også gået godt til makronerne :superman: Go week til dig også.

Link to comment
Share on other sites

Lørdags workout

Var på druk fredag, så blev ikke til det vilde.

Kropshævninger

5 rep, 2 sæt

BW + 20 kg, 5 rep, 7 sæt

Har bygget en progression op omkring Smolov jr. bænkpresprogram. Har dog sat mit max til at være 25 kg, istedet for 45 kg da det ellers ville være pænt hidsigt. Derudover laver jeg kun 2 træningspas pr. uge, da jeg jo også grappler, KB og andet gejl der tager på de restitutive processer. Indtil nu (2 træningspas) er det overkommeligt. Bliver skægt nok at se hvad der kommer ud af skidtet :smile:

EW-Stående

5 rep, 4 sæt

OAPU

5/5 3 sæt

//Guarden :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan se i Musashis log at det hedder Maxercist Rows: Står på f.eks højre ben, vægt holdes med højre hånd, og så saver du ellers bare løs til den store guldmedalje :smile:

:blink: Altså stående på et ben, foroverbøjet og så row away???

fandt ikke lige nogle gode billeder eller videoer af øvelsen, men stødte på denne her Maxercist Challenge:

"Maxercist challenge":

-Choose a pullup bar you can jump up to

-Do a burpee

-Jump up and do a pullup

-Then do 1 rep of hanging leg raise

-Do 50 reps of the above complex

This workout was originally posted by Steve Maxwell.

Link to comment
Share on other sites

:blink:Altså stående på et ben, foroverbøjet og så row away???

fandt ikke lige nogle gode billeder eller videoer af øvelsen, men stødte på denne her Maxercist Challenge:

"Maxercist challenge":

-Choose a pullup bar you can jump up to

-Do a burpee

-Jump up and do a pullup

-Then do 1 rep of hanging leg raise

-Do 50 reps of the above complex

This workout was originally posted by Steve Maxwell.

yessirs :4thumbup:

Dagens exercise

Var ved stranden, og blev godt kogt igennem :devil: Nice.

Skulle have sparret med en buddy, men han meldte så afbud 2. gang indenfor denne uge. Vildt træls :sneaky2: Så driblede ned i kondiclubben og slog på sandsæk i en ½ time. Mødte nogle fra shooters dernede (Sonny) og spurgte om han ikke gad at rulle. Så vi rev lige 10 minutters submission. Greeeeeeeeeeeeat. I aften kommer der så The Firm med Tom Cruise. Klasse film :strat:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share