Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Morgen WO

WT-kamptræning 2 timer. Fokus på benarbejde og slagteknikker :superman:

Her er lige et billede fra WT-Camp, hvor jeg slår hul i luften :laugh:

Sjove videoklips!

Hmm, hvorfor kan du ikke tage flere chins når du har, ifølge billedet, nogle seriøse vinger :hmmm:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgen WO

WT-kamptræning 2 timer. Fokus på benarbejde og slagteknikker :superman:

Her er lige et billede fra WT-Camp, hvor jeg slår hul i luften :laugh:

Flot hul i luften, kriger :devil: så kan den lære det :wink::tongue:

Btw: Godt at have dig hjemme igen! :w00t:

Ps. er det sådan noget i lærte på campen? :tease:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Sjove videoklips!

Hmm, hvorfor kan du ikke tage flere chins når du har, ifølge billedet, nogle seriøse vinger :hmmm:

:tongue:

Hehehe.. Ja, det undrer jeg mig også over :laugh::tongue:

Måske er forklaringen at jeg glemmer at tage sten ud af lommerne inden jeg kører chins. Jeg har fyldt lommerne op med sten for ikke at vælte i blæsevejr :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Flot hul i luften, kriger :devil: så kan den lære det :wink::tongue:

Btw: Godt at have dig hjemme igen! :w00t:

Ps. er det sådan noget i lærte på campen? :tease:

:ninja: krammere, Tania

hehe.. Jamen det er jo fordi at ham jeg ramte fløj 150 meter væk fra mig.. Træls når folk ikke kan blive stående så man kan få lov til at færdiggøre sin slagserie :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Sej krigerfysik guarden :devil: - og ja, store vinger :blink:

Det lyder ellers også til at have været en cool camp. Man tænker jo helt nostalgisk tilbage på de unge dage, da man selv var på krigersommerlejr med mange timers træning hver dag. Det var godt nok fee' :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Morgen WO

WT-kamptræning 2 timer. Fokus på benarbejde og slagteknikker :superman:

Her er lige et billede fra WT-Camp, hvor jeg slår hul i luften :laugh:

Hvorfor slår du med 2 hænder på én gang?? ikke kræfter nok i én arm alene?? :laugh:

...Eller måske en hemmelig ninja/ Chuck Norris teknik mod mænd, idet vi ikke kan multitaske og dermed spænde op 2 steder på samme tid??? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor slår du med 2 hænder på én gang?? ikke kræfter nok i én arm alene?? :laugh:

...Eller måske en hemmelig ninja/ Chuck Norris teknik mod mænd, idet vi ikke kan multitaske og dermed spænde op 2 steder på samme tid??? :tongue:

SuperBanditten -> jeg tror, det er det der hæmmelige/væmmelige de lærer af sofa Henning i W©T klubben? :laugh: :laugh:

Løber ud af loggen igen :tongue:

:ninja:.........

Link to comment
Share on other sites

Sej krigerfysik guarden :devil: - og ja, store vinger :blink:

Det lyder ellers også til at have været en cool camp. Man tænker jo helt nostalgisk tilbage på de unge dage, da man selv var på krigersommerlejr med mange timers træning hver dag. Det var godt nok fee' :bigsmile:

Tak fyrbøder. Tror nu størrelsen på vingerne lyver lidt. Billedet er vist taget i frø, der giver en anden dimension :laugh: Hvad har du selv været på af kampsport-camps?? :bigsmile:

Hvorfor slår du med 2 hænder på én gang?? ikke kræfter nok i én arm alene?? :laugh:

...Eller måske en hemmelig ninja/ Chuck Norris teknik mod mænd, idet vi ikke kan multitaske og dermed spænde op 2 steder på samme tid??? :tongue:

Præcis, det sidste du nævner. Vi ynder at anvende disse teknikker mod karatefolk især :tongue:

SuperBanditten -> jeg tror, det er det der hæmmelige/væmmelige de lærer af sofa Henning i W©T klubben? :laugh: :laugh:

Løber ud af loggen igen :tongue:

:ninja:.........

Aaaaaaaaaaaaarg Ninja. Hvornår skal vi sparre igen :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak fyrbøder. Tror nu størrelsen på vingerne lyver lidt. Billedet er vist taget i frø, der giver en anden dimension :laugh: Hvad har du selv været på af kampsport-camps?? :bigsmile:

Ja, det rigtige perspektiv kan gøre underværker :tongue: , men nu indikerer dine chins og tovklatring jo, at de ikke er helt for sjov :devil:

Ang. kampsport-camps, så var jeg i Videbæk med Ashihara karateklubber fra hele landet i sommeren 2002, tror jeg det var. Det var en super fed tur, også med træning mange gange om dagen og i øvrigt et godt varieret program. Ak, den gang man var en vild ninja :devil::laugh:

Forresten, hvis du da ikke allerede har set det, kan det her klip måske inspirere til flere nye stunts :bigsmile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ja, det rigtige perspektiv kan gøre underværker :tongue: , men nu indikerer dine chins og tovklatring jo, at de ikke er helt for sjov :devil:

Ang. kampsport-camps, så var jeg i Videbæk med Ashihara karateklubber fra hele landet i sommeren 2002, tror jeg det var. Det var en super fed tur, også med træning mange gange om dagen og i øvrigt et godt varieret program. Ak, den gang man var en vild ninja :devil::laugh:

Forresten, hvis du da ikke allerede har set det, kan det her klip måske inspirere til flere nye stunts :bigsmile:

Cool med camp.

Det klip er noget af det vildeste jeg har set pt. Jeg kan jo ikke lave noget som helst af det :cry: .

Hvor er det sygt med det der flag i starten :blink: . Hvis bare jeg en dag bliver stærk nok til flaget bliver jeg glad. Det er seriøst en blæreøvelse for vildt...

Link to comment
Share on other sites

Cool med camp.

Det klip er noget af det vildeste jeg har set pt. Jeg kan jo ikke lave noget som helst af det :cry: .

Hvor er det sygt med det der flag i starten :blink: . Hvis bare jeg en dag bliver stærk nok til flaget bliver jeg glad. Det er seriøst en blæreøvelse for vildt...

NOW THAT*S WHAT I CALL MOTIVATION :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cool med camp.

Det klip er noget af det vildeste jeg har set pt. Jeg kan jo ikke lave noget som helst af det :cry: .

Hvor er det sygt med det der flag i starten :blink: . Hvis bare jeg en dag bliver stærk nok til flaget bliver jeg glad. Det er seriøst en blæreøvelse for vildt...

Hehe, det var også bare til inspiration :tongue: Det er naturligt nok kun sygt få, der når det niveau der.

Yeah, jeg kunne også godt tænke mig at være i stand til at lave flaget, men det kommer nok aldrig. Jeg træner jo så heller ikke efter det, så det kan jeg selvfølgelig ikke brokke mig over, men fedt ser det godt nok ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

NOW THAT*S WHAT I CALL MOTIVATION :devil:

Can you do it??

Hehe, det var også bare til inspiration :tongue: Det er naturligt nok kun sygt få, der når det niveau der.

Yeah, jeg kunne også godt tænke mig at være i stand til at lave flaget, men det kommer nok aldrig. Jeg træner jo så heller ikke efter det, så det kan jeg selvfølgelig ikke brokke mig over, men fedt ser det godt nok ud :smile:

hahah... ja, altid fedt at se folk der er dygtige til et eller andet med deres krop :superman:

Link to comment
Share on other sites

Can you do it??

flaget?

Det er ikke pænt endnu, men det kommer. :superman:

Resten er jeg jo lysår fra at kunne, men jeg kan dog kortvarigt lave tucked planche på fingerspidserne og med lidt god vilje tuck planche pushups på paralletter.

Så det går da fremaf :wink:

Link to comment
Share on other sites

flaget?

Det er ikke pænt endnu, men det kommer. :superman:

Resten er jeg jo lysår fra at kunne, men jeg kan dog kortvarigt lave tucked planche på fingerspidserne og med lidt god vilje tuck planche pushups på paralletter.

Så det går da fremaf :wink:

Vildt nok :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset O Evil One

Lækker lejr med WT.. :4thumbup: Sidder sgu og bliver grøn i skægget af misundelse :annoyed: . Savner seriøst kampsporten.. :unhappy:

BTW.. Skulle vi planlægge på noget fællestræning a la hinderbahn/KB i løbet af de næste to uger??

Skipper... Hva for noget kampsport har du bedrevet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Skipper... Hva for noget kampsport har du bedrevet :superman:

Hyggede 6-7 år med kickboksning og fullcontact karate da jeg var en knægt, og har ellers dyrket det, der har været mulighed for hvor jeg været soldat. Det har PT bragt mig forbi WT i greve (3-4 måneder), 4 range fighting system (Sønderborg), Arnis (KBH), Judo, (Skive), JKD (KBH Ø), Krav Maga (Valby) og endelig boksning (HO). Så jeg har været vidt omkring med det resultat at jeg kan tale med om det meste, men får stryg så snart jeg skal sparre med én, der er begavet med mere fokus end en døgnflue... :laugh:

Ville meget gerne begynde igen, men på The Rock er det eneste som trækker boksningen... :blush: .. Og så snart tjenesten åbner bedre mulighed for det er det også planen at få pudset benarbejdet og den lige højre af.. :devil:

Hvornår havde du tid til at kaste med noget jern??

Link to comment
Share on other sites

Hyggede 6-7 år med kickboksning og fullcontact karate da jeg var en knægt, og har ellers dyrket det, der har været mulighed for hvor jeg været soldat. Det har PT bragt mig forbi WT i greve (3-4 måneder), 4 range fighting system (Sønderborg), Arnis (KBH), Judo, (Skive), JKD (KBH Ø), Krav Maga (Valby) og endelig boksning (HO). Så jeg har været vidt omkring med det resultat at jeg kan tale med om det meste, men får stryg så snart jeg skal sparre med én, der er begavet med mere fokus end en døgnflue... :laugh:

Ville meget gerne begynde igen, men på The Rock er det eneste som trækker boksningen... :blush: .. Og så snart tjenesten åbner bedre mulighed for det er det også planen at få pudset benarbejdet og den lige højre af.. :devil:

Hvornår havde du tid til at kaste med noget jern??

cool :bigsmile: Kan du huske navnet på underviseren i Greve?

Jeg er klar lørdag hvis du kan, ellers hva med torsdag morgen/formiddag i næste uge? Jeg kan forresten også tidligt torsdag i denne uge. Har dog aftale fra kl. 10, så det skal vel være v. 7.30, 8 tiden. Hva siger fyrbøderen til det?

Link to comment
Share on other sites

Ville meget gerne begynde igen, men på The Rock er det eneste som trækker boksningen... :blush: .. Og så snart tjenesten åbner bedre mulighed for det er det også planen at få pudset benarbejdet og den lige højre af.. :devil:

HAAAARGH! :devil: Der er heller ikke så langt til træning jo. :tongue:

lidt OT: Vi er startet op med den normale træning, efter 3 ugers ferie/selvtræning.

Link to comment
Share on other sites

cool :bigsmile: Kan du huske navnet på underviseren i Greve?

Jeg er klar lørdag hvis du kan, ellers hva med torsdag morgen/formiddag i næste uge? Jeg kan forresten også tidligt torsdag i denne uge. Har dog aftale fra kl. 10, så det skal vel være v. 7.30, 8 tiden. Hva siger fyrbøderen til det?

Jeg er klar på torsdag kl 0730 på Østerbronx. Michael Molin mener jeg han hed. Fin fyr i øvrigt...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klar på torsdag kl 0730 på Østerbronx. Michael Molin mener jeg han hed. Fin fyr i øvrigt...

Okay, cool. så er det en aftale. Michael Molin er rigtig god. Han underviser på politiskolen i noget han kalder for WT Security beregnet til pacificering/bodyguard etc.

Jeg har kun een 24 kg KB, så hvis du er i bil kan du jo snuppe lidt at dit gear med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Okay, cool. så er det en aftale. Michael Molin er rigtig god. Han underviser på politiskolen i noget han kalder for WT Security beregnet til pacificering/bodyguard etc.

Jeg har kun een 24 kg KB, så hvis du er i bil kan du jo snuppe lidt at dit gear med :bigsmile:

Hvis i finder på noget træning i løbet af weekenden er jeg også klar... kan desværre ikke torsdag morgen pga. job :mad:

Link to comment
Share on other sites

Dagens wååårkaaaaaaaut

Besluttede mig for at maxe i kropshævninger med neutral greb. Havde forventet at den lå på bw + 30 kg, men den var sku lidt højere :superman:

1 RM forsøg i kropshævninger

5 rep BW, 2 sæt

2 rep BW + 15 kg, 2 sæt

1 rep BW + 20 kg

1 rep BW + 30 kg

1 rep BW + 35 kg

1 rep BW + 40 kg

1 rep BW + 45 kg PR

0 rep BW + 47,5 kg

Havde slet ikke forventet at den var så høj, men man kan jo blive positivt overrasket engang imellem :smile: Tror jeg fik flyttet for mange kg inden jeg ramte maxen, så kunne da godt forestille mig at den lå på ihvertfald 47,5 kg. Kom næsten op, but no cigar.

Sandsæk: 30 min.

Fik lokket Ninjagirlie med ned og tage et lynworkout :superman:

Kropshævninger: 6 rep BW + 16 kg, 6 sæt

OAPU 5/5 rep, 5 sæt

EW stående: 5 rep, 5 sæt Glemte selvfølgelig at lave den i GYM. Så er det jo heldigt at man har sit eget :wink:

Sluttede af med 15 min plet med the girlie, hvor vi skiftedes til at have handskerne på :w00t:

Greaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :showoff:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Huskede du nu at slå på skiftevis højre og venstre plethandske? :laugh:

Gode kropshævninger... mener at mit gamle max er 40 kg, men det skulle da undre mig meget om jeg ikke kunne lave 45 eller 47,5 nu! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share