Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hov, undskyld kammerat! Cat har faktisk lige påtalt for mig, at jeg ikke har svaret dig, beklager.

Det sker i lockout positionen. Med den ekstra vægt, der kan trække skulderbladene superiort, tilte anteriort, samt udadrotere, så spilles der godt på serratus ant., hvis man lock-outer som en i helvede..

Brystet frem, mind-to-muscle, så er den der :wink:

He he, det er helt okay. Det skal afprøves...

Link to comment
Share on other sites

Godt og se der bliver lavet lidt trods skader.. Ved hvor fedt det er med nogle få pas iperioder hvor man føler sig gammel, rusten og udulig.. Men fejler poterne noget? Ellers ska du da gå All in på skvat og grippers :p..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Godt og se der bliver lavet lidt trods skader.. Ved hvor fedt det er med nogle få pas iperioder hvor man føler sig gammel, rusten og udulig.. Men fejler poterne noget? Ellers ska du da gå All in på skvat og grippers :p..

Skvatten får en alle in for tiden.. jeg har sgu' aldrig troet, at jeg skulle banke en 15'er af med 120!

Grippers provokerer let i skulderen og jeg har lukket for ALT, hvad der giver den mindste smule irritation - især nailbending :dry:

Så nu hedder det benbøj, mave, ryg, div. spas og rehab indtil kroppen spiller igen. Det kommer til at tage lidt tid, men squatten holder testoteronen oppe så længe :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en go plan master K.! og ja, 15rp med 120kg er stærkt :devil: .. Er begge skuldre fucked!? for ellers

er det vel bare og reppe løs med den hånd der er fastgjort til armen som hægter på skulderen der ikke er i

problemer :bigsmile: ..

Link to comment
Share on other sites

Ond ond gang squat. 15x120 er jo insane. Godt jeg selv har fået rammstein på ipodén. :4thumbup: Det giver tydeligvis basis for nogle tunge løft.

Jeg sender dig lige en pm ang. søndag.

Rammstein giver altid dobbelt op på Test.!!! OG ekstra mange kiks på stængerne!!! :devil: :devil:

Lyder som en go plan master K.! og ja, 15rp med 120kg er stærkt :devil: .. Er begge skuldre fucked!? for ellers

er det vel bare og reppe løs med den hånd der er fastgjort til armen som hægter på skulderen der ikke er i

problemer :bigsmile: ..

You're an orange... :wink:

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle der undervises på Aalborg Kaserne, hvilket betyder, at jeg stod op kl. 04.45 :gal: Afsted med toget og holde foredrag til kl. 14.30 - derefter lidt træning, inden flyet hjem - var hjemme kl. 21. Det er så klamt, at have "brændende øjne" af træthed..

I dag ville jeg prøve at squatte, men da det kun er 2 dage siden jeg gav gas, var der ikke meget fut i stængerne. Især ballerne føltes livløse og ville ikke rigtig tænde. Derfor nappede jeg lidt VL, med SKOD teknik, inden dagens squat.

Opvarmning: Good ol' stuff m. lunges, skrå lunges, Sot-press, bredstående lateral side til side squat, dynamiske hofteswing og lidt M.E.T. for inderlårene.

Clean n' jerk.

En del med 20 kg., 40 kg. og 50 kg.

Nogle trippler med 60 kg.

Nogle doubles med 70 kg.

Nogle singler med 80 kg.

Et par singler med 85 kg.

Derudover noget splitjerk m. 40,50,60 kg.

Jeg må SIMPELTHEN se at få en god VL-coach. Min teknik i mit vend er så pivringe!!!! Absolut INTET hoftestød - fcuk asier, hvor jeg stinker!!

- Skulderen ville gerne lege med, men jeg er fuldstændig klar over, at jeg ikke skal lave nogen anden form for pres i det næste stykke tid.. ingen problemer at spore, men ro er godt.

Squat:

11x50 kg.

10x60 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg. - Jesus Christ, mine baller og hele mit pressystem var fuldstændig OFF!!!

5x110 kg. - Ingen kontakt.

5x120 kg. - Jeg var helt ude i hampen. Ikke færdigrestitueret og presset... ny taktik.

Skulderrehab - ca. 15-20 min.

Squat:

40x80 kg. - let vægt, presset på lårbasserne - Puhaaaaa!

Instruktion i boldøvelser til friend MP!

Lunges:

50-ishx40 kg. - neeemt, knæet kunne godt lide det :bigsmile:

På vejen hjem i flyet begyndte jeg, at smile en del under de normale security instructions. Jeg syntes, at det var så sødt med de små fine stewardesser, der så fint viste hvordan man spænder sin sele, tager vest og iltmaske på og peger så fint på nødudgangene markeret med EXIT skilt... og derudover vil personalet være iført RØDE redningsveste i nødvendigt tilfælde. Hvis man er i tvivl om instruktionerne, er der en fin lille folder i ryggen af sædet foran en, hvor det hele er vel beskrevet i fine små billeder.

Det er sgu' noget lidt andet end sikkerhedsinstruktionen i de Engelske Herculesfly: "Get ya f**king helmets on during bloody landing, and f**king takeoff, ya f**ks - Oh, yeah, by the way, no f**king flashlight, and in case of f**cking fire, use ya f**cking oxygenhelmets" (eller sådan noget lignende, man kan aldrig helt tyde det for en hvæsende agressiv motorstøj)... Jeg har set demonstration af den såkaldte "oxygenhelmet" en ud af de mange gange vi har fløjet og aner ikke, hvor de sidder i flyet :laugh: :laugh:

Jeg synes, at de var så fine, de petite stewardesser fra SAS :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må SIMPELTHEN se at få en god VL-coach. Min teknik i mit vend er så pivringe!!!! Absolut INTET hoftestød - fcuk asier, hvor jeg stinker!!

Hvis vi kunne finde ud af at lade vores veje krydse, så kunne jeg (i al ydmyghed naturligvis) måske tage et kig på din pivringe teknik og gøre den lidt mindre pivringe? :bigsmile:

Eller du kunne smide noget video i teknik-tråden. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi kunne finde ud af at lade vores veje krydse, så kunne jeg (i al ydmyghed naturligvis) måske tage et kig på din pivringe teknik og gøre den lidt mindre pivringe? :bigsmile:

Eller du kunne smide noget video i teknik-tråden. :superman:

Det kunne være sweet med personlig coach - CROSSFIT CERTIFIED!!! *ZINGZINGZING* *BLINGBLINGBLING* :wink: Det er jeg helt frisk på.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har lyst til at lægge min teknik ud til offentlig skue, førend jeg er blevet tilrettet noget mere :blush:

Merci boku MAXP!

KAAAUF! Jeg er vel ankommet til LG, så skulle du have tid en aften er jeg klar på noget gøjl! :superman:

Sweet stuff! Jeg var forbi og træne idag, men glemte ALT om, at give dig et kald, da jeg lige havde undervist hele dagen, havde kavlme.. og forresten var min gamle moster også syg... :tongue:

Jeg skal have styr på ugen, så giver jeg lyd, så vi kan rive rundt i det fede, fede stativ, de har bygget! :devil:

Link to comment
Share on other sites

I søndags var der hvalpetræf v. Junker og kæreste :4thumbup: Fantastisk hyggeligt. Vores hund er en lille fesen, tynd en i forhold til den lille massive maskine, som Junker har fået erhverfvet sig... Jeg må lære vores at løfte nogle tunge grene i munden, så den også kan få en tyk nakke! :devil: :devil:

Dagens træning var prøget af for lidt søvn, skidt spise og i det hele taget en hektisk tid for tiden. JEg prøvede at kompensere ved at sluge noget No-explode... det var en ikke brugbar ide'! :blink:

Skulderen spiller stadig ikek helt, men jeg er begyndt at lave småting med den og undlader stadig det værst provokerende - hvis det ikke føles godt, skal jeg ikke gøre det. Jeg håbede på squat, men kroppen spillede ikke.

Træning ved Livgarden, tirsdag d. 9/3!

- Det hele var et stort mix, men bliver smidt op under øvelserne, for at holde det mere overskueligt.

Opvarning: en del ringgøgl og bevægelseshejs.

Squat:

15x60 kg.

12x80 kg.

10x90 kg.

- nej, det spillede sgu' ikke... Mine ben ville bare ikke Squatte... derfor tid til deload!

Dødløft:

5x100 kg.

5x120 kg.

5x130 kg.

5x140 kg.

5x140 kg.

- nej, benene ville heller ikke dødløfte.. ok.. pause fra det tunge.

Kipping Pullups

- Da jeg ikke kan lave almindelige, men kipping er ok for skulderen, var der ikke andet at gøre.

21

20

15

15

- hehe, nemt!

Boxjumps:

10

10

Wallbalshots (Hugsiddende på 20 Lbs. bold hver gang i bunden):

50x15 Lbs.

40x15 Lbs.

35x15 Lbs.

- prøvede også lidt med 20 Lbs., men det ville skulderen ikke... 15 gik fint :smile:

Sjip 3-4 min.

Kb. Snatch 16 kg.

10/10

10/10

- så lightweigth, at det var kedeligt! Men så lightweigth, at skulderen ville være med :dry:

Afslutning:

15 min.:

15 Wallballshots m. 15 Lbs.

2x Speedladder shuffle (forfra, hvis miss.)

4/4 Stepups (box i knæhøjde) m. 2x16 kg. Kb. i frontsquat position

50 Single Sjip. (Jeg kan ikke sjippe godt nok til double unders, endnu)

5-6 runder, jeg tabte tælling + op til 2/2 stepups.. gjorde cirklen færdig og sluttede af.

Umiddelbart en nem runde, men mine ben kæmpede med stepups og knæstabilisering. Fedt at smide speedladderen med indover, da det er længe siden, jeg har lavet hurtig sidekontrol i min træning - mere af det :bigsmile: Min kondi har helt klart godt af flere cirkeltræninger!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf og tak for sidst. Rigtig hyggeligt at hilse på.

Jeres Saxo er sateme dejlig. Han løb Oscar så træt, at han nærmest har sovet siden :4thumbup:

Jeg troede ikke, at dine massive stolper kunne nægte squat og dødløft, men forstår det sgu godt efter de meget massive uger med tunge løft og mange reps på det sidste.

Jeg har efterhånden læst det hele om 5-3-1 og håber på, at kroppen er klar til en 3-dages template, når jeg kommer hjem fra skiferie og betændelse og andre svagheder er ude af kroppen :devil: . Det skal helt sikkert prøves.

Kunne du ikke være lidt god ved dig selv med en snatch test med 16 kg? Bare for at give kroppen lidt at arbejde med, nu du ikke kan løfte tungere med skulderen. 5 eller 10 min snatch bliver jo altid lidt hårdt..

Link to comment
Share on other sites

Så er tilmeldingen faldet:

Crossfitspas

- Så må jeg sgu' hellere se at komme igang med nogle butterfly-pullups og airsquats - og måske se at få helet mine skader laugh.giflaugh.gif

Sådan champ! Unleash hell devil.gif Jeg overvejer om jeg skal tilmelde mig under Team Bodybuildning??? laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Sådan Nikolaj! Det bliver STORT :kickass:

Tusind tak Yvonne. Jeg forudser mig selv presset på kondien med alt over 15 min. sammenhængende arbejde, men så er det bare at lukke osteklokken og fortsætte uden at tude :devil:

ohhhh :w00t:

Måske hr. MAXPOWER også skal melde sig til? - din træningsintensitet og mængde bliver nemlig HELT enestående op til med de planer, du har for sommeren :bigsmile::wink:

Sådan champ! Unleash hell devil.gif Jeg overvejer om jeg skal tilmelde mig under Team Bodybuildning??? laugh.gif

:laugh: :laugh:

Det kunne fandenme være stort at team BB bliver nummer 2 i Butchers Lab's challenge :laugh:

På den mere seriøse side, så synes jeg virkelig du skulle tilmelde dig.

1) Det ville være superfedt at lave et Clash of the Titans - det er længe siden sidste TSC og denne gang er det hårdere! :devil:

2) Når sommeren kommer, vil du alligevel gå igang med dine insane, do or die, suicide cardio workouts - du bliver i MAXXX form, hvis jeg kender dig ret!

3) Du har mange fordele i forhold til din styrke og din kropsvægt!

4) Du vil blive INSTANT absolut publikumsfavorit, tøserne vil hvine af fryd og alle fyre vil blive fyldt med imponade idet du svedig og prustende smider trøjen efter en ordentlig gang overkrops PÅMP!

5) Du er en fucking pussy, hvis du ikke tør stille op og krydse klinger :devil:

- Kom så, mesterhakket! Ind og tilmeld dig! Det koster 150 spir og bliver en fed dag med sølv til dig og guld til mig! :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Måske hr. MAXPOWER også skal melde sig til? - din træningsintensitet og mængde bliver nemlig HELT enestående op til med de planer, du har for sommeren :bigsmile::wink:

Vi kan kalde det indbygget deload.

Mit semi-defekte korpus og jeg tager lige en snak om arrangementet.

Sarah spurgte mig sjovt nok i onsdags også om jeg ikke skulle være med eller måske være dommer. Og med det lineup skal jeg da også gøre hvad jeg kan for at være der, uanset hvilken hat jeg så har på. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

På den seriøse side: Jeg har sgu egentlig ikke noget imod at tilmelde mig - kunne egentlig være ret fedt - men der er nok bare for mange crossfit-specifikke (tekniske) øvelser til det bliver rigtig sjovt for mig......

Altså til TSC er det jo velkendte øvelser, men her skal jeg jo pludselig til at lave "et-bens-pistols-boxjumps" på tid laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share