Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Terapihund lyder jo fornemt. Kendte slet ikke racen ved navn, men den lyder jo bare super. Jeg er da helt sikkert klar på hvalpetraf og evt. træning. Kunne være super. Ville være stolt over at prøve dit hjemmelavede udstyr til farmerwalk :4thumbup:

Forstår dig godt med log på BB.dk også. Ind i mellem savner jeg også lidt feedback og sådan herinde. Måske min træning bare skal skrues lidt i vejret..

Godt nytår. Hvalpen skal vel have bunker af opmærksomhed og godbidder hele aftenen.

Junker

Link to comment
Share on other sites

HA HA Busted :laugh: . Er det ikke noget med man kan logge ind anonymt? :tongue::innocent:

Ej du ringer selvfølgelig bare hvis det bliver nødvendigt. Har netop investeret i kirurgisk laser til amputation af underekstremiteter!

Og lyder sgu da fedt med vovse! Kan godt savne at have hund en gang imellem.

og iøvrigt - godt nytår :strat:

:laugh: Ja, hvis du ikke vil tilrage dig klienter fra tid til anden, må du sgu' hellere til at blive anonym herinde :laugh:

Tak for dine kærlige hænder på min krop idag.. Det var en fornøjelse og har været længe savnet :wink:

Jeg er virkelig glad for din hjælp, mobiliseringen var lindrende, indtil jeg blev nødt til at vade rundt i Netto på vejen hjem :blush:

Terapihund lyder jo fornemt. Kendte slet ikke racen ved navn, men den lyder jo bare super. Jeg er da helt sikkert klar på hvalpetraf og evt. træning. Kunne være super. Ville være stolt over at prøve dit hjemmelavede udstyr til farmerwalk :4thumbup:

Forstår dig godt med log på BB.dk også. Ind i mellem savner jeg også lidt feedback og sådan herinde. Måske min træning bare skal skrues lidt i vejret..

Godt nytår. Hvalpen skal vel have bunker af opmærksomhed og godbidder hele aftenen.

Junker

Jeg kendte heller intet til RAcen. Det er Cat, der har stået for at udvælge den :smile: For mig er det en familie hund, som skal kunne lege dø, når jeg peger på den med pistolfingre, og løber i skjul, når jeg "kaster granat" :laugh: al terapien står Cat for :smile:

Hvalpen har fået al den opmærksomhed og kærlighed, samt blevet stopped med godbidder nytårsaften. jDet var en fornøjelse :smile:

Hjemmelavet udstyrstræning er en deal, når jeg ved lidt mere om mit knæ... ellers må det jo bare arrangeres, og så må jeg lave noget andet imens :smile:

Update på skadesstatus:

Var hos Laush i dag og få tjekket skidtet igennem. Ingen tvivl om at højre mediale menisk er komplet fucked! Det lader til at jeg nu skal gå den tunge tur til lægen, få henvisning, ryge ind på parkens privathospital og få en kikkert ind og se, hvor gralt det er. I bedste tilfælde heler lortet af sig selv, men for at være helt ærlig, så er jeg sgu' ikke super positiv efter de meget positive testsvar, der viste sig idag. Desuden er knæets tilstand blevet alt andet end bedre på de sidste par dage... Havde ellers lige haft øjne på en Cube Mountainbike, men hvis der skal gå et halvt år, førend jeg kan lave "knæudfordrende" aktivitet igen, så tror jeg sgu', at jeg venter med det :tongue:

Nu er det op på hesten igen, humpe rundt på krykker i et stykke tid og se om skidtet bliver bedre. I morgen hedder den læge og kontakt til Parken, hvis jeg er heldig ryger jeg forbi FitnessDK og får noget pump på overkroppen (skal bare finde en måde at transportere mine krykker på cyklen). Så skal der lige lægges en ny plan for træningen og så ellers se hvordan skidtet udvikler sig.

Link to comment
Share on other sites

Er ked af at høre med dit knæ. Troede slet ikke det var så slemt. Måske jeg har overset noget i loggen, men hvad er det kommet af? Du har da banket nogle ganske habile squat og dødløft af på det sidste.

Lyder som en super plan med hunden. Læste det var en lærernem race, så med en god mængde godbidder, lærer den det i løbet af ingen tid :4thumbup:

Du må gå til den med discotræningen det næste stykke tid.

Hold humøret oppe med tung bænkpres osv.

Go bedring.

Link to comment
Share on other sites

Føler med dig skipper. Ved hvor bittert det er at være skadet, men som du selv siger er det op på hesten igen og vigtigtst a alt, STAY positive!!

Har du overvejet en en dørribbe eller en chinup stang til dørkarmen nu hvor du er gang / transport besværet..?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

For mig er det en familie hund, som skal kunne lege dø, når jeg peger på den med pistolfingre, og løber i skjul, når jeg "kaster granat"

Og finde bomber når far er på ferie :tongue:. Det er jo tilsyneladende blevet in at bruge dem i syden.

Jeg er ked af at høre, at det står så slemt til med knæet. Forbandet pudekamp. Jeg håber lægen kan kaste noget tryllestøv på dig.

Link to comment
Share on other sites

Er ked af at høre med dit knæ. Troede slet ikke det var så slemt. Måske jeg har overset noget i loggen, men hvad er det kommet af? Du har da banket nogle ganske habile squat og dødløft af på det sidste.

Lyder som en super plan med hunden. Læste det var en lærernem race, så med en god mængde godbidder, lærer den det i løbet af ingen tid :4thumbup:

Du må gå til den med discotræningen det næste stykke tid.

Hold humøret oppe med tung bænkpres osv.

Go bedring.

Mange tak :smile:

Squat og kødløften har været meningen skulle i vejret det næste stykke tid... nu kan jeg så pakke ironworks'ne væk igen.. jeg nåede da lige at bruge dem 2 gange :laugh: :laugh:

Den skulle være temmelig lærenem, så det er super! :4thumbup: Den smutter allerede hen til døren, når den skal af med nr. 1 eller 2 og targettræning er den så småt også ved at blive god til, så det er kanon! :superman: :4thumbup:

Jeg skal have den største overkrop på de tyndeste ben!! :4flex: :4flex: :tongue:

Føler med dig skipper. Ved hvor bittert det er at være skadet, men som du selv siger er det op på hesten igen og vigtigtst a alt, STAY positive!!

Har du overvejet en en dørribbe eller en chinup stang til dørkarmen nu hvor du er gang / transport besværet..?

Ja, det ved du, om nogen, noget om :unhappy: Jeg må sgu' indrømme, at jeg er blevet inspireret af din måde, at tackle din skade på. Din er sgu' rimelig alvorlig, men du blevet godt på hesten, selvom den har prøvet at sparke dig af en gang eller to, respekt for det :4thumbup: :4thumbup:

Chinupbarren var jeg ved at købe i december, men butikken havde udsolgt og blablabla... :laugh: Men nu er den så absolut et must-have, hvis det show her skal vare i længere tid... og ellers er det et alletiders påskud til at få den :cool:

Husk TV2.. NU!!!!!

Junker

Fedt program! Var dernede, da de blev ramt af raketten, men jeg anede ikke, at der blev lavet et tv-program imens!?!

Jeg glæder mig til de næste 5 afsnit!!

Og finde bomber når far er på ferie :tongue:. Det er jo tilsyneladende blevet in at bruge dem i syden.

Jeg er ked af at høre, at det står så slemt til med knæet. Forbandet pudekamp. Jeg håber lægen kan kaste noget tryllestøv på dig.

Lige præcis :cool: Den skal da også rabies vaccineres, så den kan komme med på ferie :devil: Det bliver den vildeste multi-hund :laugh:

Det bedste den praktiserende læge kan gøre, er at skrive mig en henvisning og sætte tingene ordentligt igang. Jeg håber på hurtig betjening, så jeg kan komme videre i systemet. Heldigvis plejer der at være betjening ved kasse 1, når man selv er fagmand. Nu må vi se om min nye læge er ligeså god, har aldrig mødt ham før.

Tryllestøv... er det ikke sådan noget grønt pulver fra syden?? Jeg har hørt fra lokale medicinmænd, at det skulle virke mod alt. Så kan det sgu' sikkert også hele en menisk.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal i have, gutter!

Ja, den er virkelig sød! Den er især god at tage en ordentlig morfar sammen med, midt på stuegulvet med en pude under hovedet :smile:

@Stud: Billederne ligger jo på en officiel side, så hvis du ønsker at få billederne forstørret og hængt op på væggen, er det fint for mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt, presser knæet dig til sygedage i hjemme kan jeg stærkt anbefale dig at dykke dybere i bage-kungstensverden :superman: ...

Prøv disse knækbrød og du vil ALDRIG spise andet:

1 dl. sesamfrø

1 dl. hørfrø

1 dl. solsikkekerner

1 dl. græskarkerner

1 dl. havregryn

3½ dl. mel.

2 dl. vand

trekvart dl. rapsolie.

1 tsk salt.

Alt røres sammen til en blød masse. Læg et stykke bagepapir ovenpå massen år du ruller den ud og rul i tykkelse

du vil have.

Skær ridser i dejen iden du sætter den i ovnen så er den nemmere at knække istykker.

Bages midt i ovnen ved 200 grader i 22-25 min.

Smager fantastisk og er super sunde og nærende!!

EAT AND GROW :devil: :4mewantfood: :superman: :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Sikken en sød lille hund wub.gif

Hvad betyder det, at den skal være terapi-hund? Er Cat ikke også fysioterapeut? unsure.gif

God bedring med knæet 1112.gif

Den skal være parterapeut, når Kauf ik' tager opvasken og fylder haven op med obskure træningsredskaber! laugh.gif

.. og sød hund. Glæder mig til at se den in action! wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt, presser knæet dig til sygedage i hjemme kan jeg stærkt anbefale dig at dykke dybere i bage-kungstensverden :superman: ...

EAT AND GROW :devil: :4mewantfood: :superman: :4thumbup: ..

Nams, nams!! Jeg tror sgu', at jeg skal have mit efterhånden slatne, blegfede korpus ned i Superbest og få købt nogle ingredienser i den kommende fremtid :4mewantfood: Tak for opskriften... SKAL de spises med mandelsmør? :wink:

Sikken en sød lille hund :wub:

Hvad betyder det, at den skal være terapi-hund? Er Cat ikke også fysioterapeut? :unsure:

God bedring med knæet :1112:

Tak skal du have Marianne!

I Danmark findes der forskellige former for terapihunde. De fleste bruges som en form for besøgshunde og hjælpehunde til ældre og handikappede.

I US, UK, DE, N og S er der igennem de sidste år begyndt at dukke fysioterapi-terapi-hunde op rundt omkring.. i UK, US og DE har det selvfølgelig været længe, mens vi i norden er lidt bagud.. i DK findes detslet ikke endnu.

Emnet er ret spændende, da hunden bruges som et aktivt redskab, motivationsskaber, samt træningspartner i fysioterapien. Den bruges selvf. på egnede patienter, som f.eks. gamle, børn, handikappede osv. Det er lidt drømmen, at hunden bliver trænet til dette og Cat kan begynde at bruge det i sin praksis engang i fremtiden. Derudover er Cat igang med en 1.5 årig hundetræner uddannelse i HUND OG TRÆNING regi, så det er et spændende projekt :smile:

Den skal være parterapeut, når Kauf ik' tager opvasken og fylder haven op med obskure træningsredskaber! laugh.gif

Hvilket nok bliver dens vigtigste opgave!!!!!! Samt at bide mig i røven, hver gang jeg præsenterer en ny udsendelse derhjemme :innocent::blush:

Virkelig sød hund Kauf. Den har allerede tilladelse til at lege med min kommende hvalp.

Som TRS siger, så er billedet med KB verdensklasse.. :1356:

Sweet stuff!! Glæder mig til hvalpetræf :smile:

Jeg tænkte nok billedet ville falde i jeres smag, det var jo derfor det blev taget :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Skulle teste 120 mand i Coretest og løb. Hele livgarden blev banket igennem. Jeg stod med mit forvringede korpus på Kropshævning testen i dagens anledning og kunne lige så godt lave lidt undervejs.

Kropshævninger af forskellig afstamning:

10 - OH

8x3-4ish - alt udført til demonstrationer - OH

2x12 - mixgreb og ansigtet op på hver side af bommen på hver anden.

8x3-4-ish - alt udført til demonstrationer - OH

12 - UH

10 - UH

6 - UH

8 - UH

8 - UH

Ville prøve med lidt patpres, men noget er gået galt i højre skulder, så da jeg snuppede en lille sød 29 kg. DB og lagde mig på skråbænket, tabte jeg næsten DB'en ned i skridtet på mig selv, mens et lyn af satanisk smerte jagede i min skulder???!!!???

Senere behandling af superspinatus, Teres minor og major, som begge tudede som slagne kællinger... forbandede skrog!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Skulle teste 120 mand i Coretest og løb. Hele livgarden blev banket igennem. Jeg stod med mit forvringede korpus på Kropshævning testen i dagens anledning og kunne lige så godt lave lidt undervejs.

Kropshævninger af forskellig afstamning:

10 - OH

8x3-4ish - alt udført til demonstrationer - OH

2x12 - mixgreb og ansigtet op på hver side af bommen på hver anden.

8x3-4-ish - alt udført til demonstrationer - OH

12 - UH

10 - UH

6 - UH

8 - UH

8 - UH

Ville prøve med lidt patpres, men noget er gået galt i højre skulder, så da jeg snuppede en lille sød 29 kg. DB og lagde mig på skråbænket, tabte jeg næsten DB'en ned i skridtet på mig selv, mens et lyn af satanisk smerte jagede i min skulder???!!!???

Senere behandling af superspinatus, Teres minor og major, som begge tudede som slagne kællinger... forbandede skrog!

Godt og se du får vores krigere i topform! Det ligner ikke dig at løbe ind i alle de skader, er vi ikke gode nok til at lytte til

kroppen!? Læste en gang en fin pointe mht "menneskeskabte" skader. Sammenligner man med dyr i naturen får de sjældent overbelastningsskader,

men dyr som derimod er trænet af mennesker, ex heste, får jævnligt overbelastningsskader.. Er vi generelt for dårlige til at lytte

efter hvad kroppen vil have?

Ved godt dit knæ kommer efter en ubehagelig fist fight med en røvfuldt homies!?

Jeg har det på samme måde som dig, at hvis noget gør ondt eller ikke køre som det skal så regner jeg med min krop den gøre noget i retning af

improvise

overcome

and adapt ..

Et par hurtige ord skrevet på min usle iphone.. Knækbrød skal spises med nutella, rejeost eller mandelsmør :4mewantfood: ..

Link to comment
Share on other sites

Godt og se du får vores krigere i topform! Det ligner ikke dig at løbe ind i alle de skader, er vi ikke gode nok til at lytte til

kroppen!? Læste en gang en fin pointe mht "menneskeskabte" skader. Sammenligner man med dyr i naturen får de sjældent overbelastningsskader,

men dyr som derimod er trænet af mennesker, ex heste, får jævnligt overbelastningsskader.. Er vi generelt for dårlige til at lytte

efter hvad kroppen vil have?

Ved godt dit knæ kommer efter en ubehagelig fist fight med en røvfuldt homies!?

Jeg har det på samme måde som dig, at hvis noget gør ondt eller ikke køre som det skal så regner jeg med min krop den gøre noget i retning af

improvise

overcome

and adapt ..

Et par hurtige ord skrevet på min usle iphone.. Knækbrød skal spises med nutella, rejeost eller mandelsmør :4mewantfood: ..

Tillad mig lige at rette:

Improvise

Adapt

and Overcome

Link to comment
Share on other sites

Junker og Durden!

Tak skal i have begge to. Vise ord fra TRS og fedt klip fra Durden :4thumbup:

Som der også står i min signatur, er enhvert problem en mulighed i forklædning..

Så her er dagens spas:

Opvarmning: Snit af pøølse og ostestykker til morgendagens træning med dræberdyret! :tongue:

Søm:

Bukkede 1 5x13 mm. frem og tilbage i 10 min., men det ville ikke knække.. GRRR!!!!

Snuppede et andet 5x13 mm. og bukkede det frem og tilbage i 7-8 min. indtil skidtet knækkede midtover!

Bukkede et 8 mm. bor (som ved mål, kun var 6 mm. tykt?? - hurra for dårlig Silvan kvalitet) frem og tilbage i nogle min. indtil det knækkede. Det kan endda ses på billedet, at det er bukket et sted og knækket et andet.

Prøvede kræfter med et 6,1x15 mm. søm, men det var en sej satan! Det rykkede sig kun en smule, selv da det kom over låret for en gang smæk, rykkede det sig kun ubetydelige milimeter.

post-4596-1262901846,7.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Super fedt klip Kauf. Det bliver man aldrig træt af.

Godt at se du holder dampen oppe med diverse kropshævninger. Går jo lige i armene.

Med konen studerende til hundetræner og en i forvejen lærernem race, får i da Danmarks mest velopdragne hund. :4thumbup: Sikker på den godt må lege med vores madglade sag? Ser i hvert fald frem til hundetræf. De kommer jo til at være nogenlunde samme størrelse, jeres blot et par uger ældre. (og mere velopdragen)

Improvise

Adapt

Overcome :superman::devil: Gudecitat

Junker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share