Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

:laugh: :laugh:

Man skal passe på med breakdance på diskoteker.

Jeg har præsteret at rive min tommelfinger af led i Næææver på diskotek Exxos pga. niveauforskel i gulvet og skære min ene hånd op på en smadret flaske på diskotek ?? (I wus to drånk tu rimæmber) under Spaniens sol. Under sidstnævnte event gik jeg direkte i baren og viste min hånd, hvorefter bartenderen tog mig ved håndledet og holdte mig i lås, mens han tømte en halv flaske gin ned i hånden for at rense såret... flink fyr, sådan at tænke på mit helbred! :smile:

Jeg tror vi kan udveksle gode historier, men hvis jeg skal tage det videre herfra, bliver det nok næste gang vi ses.... Da det hele ikke lige egner sig til MOL! laugh.gif Hvilket minder mig om: Har du spurgt Cat om lov til at komme med til BroHP's bar halløj d.25?smile.gif

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg tekniktræning i Muscleups og DU's.

Jeg var dårlig til begge, men dårligst til DU's.

Løgnhals! Jeg så ikke dine DU's, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Men dine MUs er sgu gode!

Ellers var der Weekly Challenge i One Arm OH Squat i CFCPH og jeg lavede en gæste appereance med:

40 kg. KB.

48 kg. KB.

52 kg. BB - venstre drillede på balancen, men kom op. Højre tog jeg som en TGU og derefter OH squat.

- det skrev jeg så på tavlen.

Det var total overskud! Jeg blev ved med at nævne, at vi rent faktisk har racks, som man kunne sætte stangen i. Men Monsieur ville partout ikke stille sig tilfreds med det og lavede en TGU for at få stangen op :4thumbup:

Bro Y kom også på besøg og var stærk i OH squat, kæmpede en brav kamp med MU's.. måske hun skulle lære at lave ormen, lidt ligesom breakdance... Jeg viste den på gulvet, så hun kunne forstå det, men jeg ved ikke om det gav noget ekstra til hendes MU's...

Ja, måske ville sådan en lille orm være en meget stor hjælp i sådan en meget :gal: muscle up? Og jeg nød din forestilling meget - men som du nok konstaterede bagefter, kunne jeg ikke rigtigt implementere den i min teknik. Jeg kan dog forstå, at bro DBM også er en haj til den slags ... så hvis I begge to fører jer frem med jeres orme i morgen, kan det være jeg har nemmere ved at forstå teknikken :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, måske ville sådan en lille orm være en meget stor hjælp i sådan en meget :gal: muscle up? Og jeg nød din forestilling meget - men som du nok konstaterede bagefter, kunne jeg ikke rigtigt implementere den i min teknik. Jeg kan dog forstå, at bro DBM også er en haj til den slags ... så hvis I begge to fører jer frem med jeres ANACONDA i morgen, kan det være jeg har nemmere ved at forstå teknikken :tongue:

Altså jeg er villig til at gå ret langt for, at du skal få den muscle up i hus! blush.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Flot med de nemme 70kg i snatch.. Også fornuftig Pat styrke trods skulderen!

Du bliver vild på lørdag . . BOOOOOOM !!!!

:laugh:

De 70 kg. var langtfra nemme.. min teknik sutter så meget mås, at det var rent styrketræk. Hvis der på nogen måde gives point på teknik failer jeg voldsomt i snatch!

Patstyrken er ikke helt hvor jeg gerne vil have den, men når jeg ser tilbage på min forbandede lange skadeshistorie på skulderen og at jeg ikke har kunnet træne bænk siden december, kan jeg kun se mig tilfreds.

Jeg glæder mig til på lørdag!

Du er også kommet godt efter det på det sidste halve år! :4thumbup: Der er sket rigtigt meget med din form efterhånden! Glæder mig til at vi skal skyde den af og råbe efter hinanden! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag:

Øksekast, bueskydning, baseball, mande petanque (granatkast), forhindringsbane og andet spas!

BUM! Lungerne er dårlige! Shit, de er jo fyldt med lort!!! Det er skidt for WOD2... Vi prøver i morgen og ser hvordan det går.

Nu: Kødkage!

Link to comment
Share on other sites

Igår var så skidt, at jeg ikke har lyst til at logge træningen. Det er mest fordi jeg tuder over, at mine lunger svigtede mig fælt i går aftes. Ovenpå halvt sygdom og en krop, der kørte på 80% er jeg gået igang med dope, som gerne skulle jage bacillerne ud af kroppen.. det var dumt at træne igår.

Om ikke andet blev det til:

7 min. Amrap:

5/5 snatches 32 kg. kb.

60 m. løb m. 30 kg. sandsæk

10 burpees

60 m. løb m. 30 kg. sandsæk.

3,5 runde... Mine lunger kollapsede og min krop gik imod mig. Det kan heldigvis gøres meget bedre, når den er på toppen :smile:

Derefter straf:

1 runde af ovenstående: 1,30 min.

2 min. pause

1 runde af ovenstående: 1,35 min.

2 min. pause

2 runder af ovenstående: ukendt.

Dårlige undskyldninger: regn, glatte kugler og våd måtte.

I dag:

5 runder:

2x20 m. sandsæk løb m. 30 kg.

5 burpees

5 x ribbe klatring - op over øverste ribbe med brystet og ned igen - skift sidelæns ved ribberne.

2x10 m. bearcrawl - knæ over albuer hver gang.

Tid: 7.09 - lidt mindre forræderiske lunger, mere overskud og stadig fin plads til forbedring.

Div. medball øvelser.

Bænk:

3x60 kg.

3x80 kg.

1x130 kg. - PR! BUM!

Link to comment
Share on other sites

STÆRK patpress PR og svedig ribbe klatring :superman: :4thumbup: ..

Kauf, ligger du inde med yderligere husmandsråd til runners knee? Jeg skal være tiptop klar til den 1. november og er løbet ind i lidt problemer med hæftningen af IT band omkring knæet.

Pt. strækker jeg ud og køler ned når det er muligt, har kørt en uge med NSAID og er lige startet op med glucosamin og massiv fiskeolie. Ingen garanti for noget af det virker men er villig til at prøve alt..Jeg foamroller oså og ømheden på ydersigen af låret og efterhånden aftaget, og nu er det kun nede ved knæet jeg har smerter ved hurtig gang, op og ned ad trapper og cykling.. Løb er bandlyst so far..

Håbede du havde et super tip i ærmet :smile: ?

Link to comment
Share on other sites

STÆRK patpress PR og svedig ribbe klatring :superman: :4thumbup: ..

Kauf, ligger du inde med yderligere husmandsråd til runners knee? Jeg skal være tiptop klar til den 1. november og er løbet ind i lidt problemer med hæftningen af IT band omkring knæet.

Pt. strækker jeg ud og køler ned når det er muligt, har kørt en uge med NSAID og er lige startet op med glucosamin og massiv fiskeolie. Ingen garanti for noget af det virker men er villig til at prøve alt..Jeg foamroller oså og ømheden på ydersigen af låret og efterhånden aftaget, og nu er det kun nede ved knæet jeg har smerter ved hurtig gang, op og ned ad trapper og cykling.. Løb er bandlyst so far..

Håbede du havde et super tip i ærmet :smile: ?

Mange tak!

Jeg smider et par husmandsråd i en PM en af de nærmeste dage Pt. er jeg tidligt ude og sent hjemme, hvilket kræver mere opmærksomhed herhjemme i de vågne timer :smile:

I dag:

I morges ringede vækkeuret kl. 5.30, men op skulle jeg dog, da den stod på træning med min long lost bro aka. DBM.... I dag var det bro Y, der ikke kunne lege men så havde DBM-bassen og jeg lidt dejlig bro on bro kvalitetstid. Jeg kan nok fortælle jer, at han er i god flotmandsform!

Træning med min bro DBM:

Opvarmning:

Lidt let job + mobilitetsøvelser (+ lod DBM vente på at jeg blev færdig med mine ghey yoga-øvelser! )

7 MIN MAX ANTAL RUNDER:

10 KB SNATCHES 32

60 M SANDBAG RUN 30

10 BURPEES

60 M SANDBAG RUN 30

= 4 runder.

Bestemt mere tilfreds med resultatet end i tirsdags. Jeg løb i samme tempo, som jeg normalt gør med 4okg sandbag, hvilket er for langsomt. Desuden var jeg ret hurtig frisk efter de 7 min, hvilket betyder, at jeg ikke pressede mig selv nok! Lørdag SKAL jeg ud over de 4 runder... optimistisk set går jeg efter 5 runder.

+ 1 ekstra strafrunde af ovenstående!

Runde 1: 01:16 (DBM legede lidt med håndskift under snatch, hvilket gjorde, at KB'en lige strejfede hans baghoved! Det så dramatisk ud, men han fortsatte upåklageligt!)

Så gik vi i bad :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag var tid for den første konkurrence i mands minde (ihvertfald hvis jeg er manden). Der blev holdt en konkurrence på Høvelte kaserne (Civil konkurrence, intet med militæret at gøre), som gik under navnet "Fitasfuck-Challenge". I den sidste tid har jeg trænet lidt op til den, men har ikke været på mit højeste grundet diverse lorte skader. Den mentale del har drillet mig lidt, da jeg er uvant med tiden op til konkurrencer, men for ca. 2-3 uger siden fandt min hjerne ud af at slappe af og ikke gøre det til mere, end hvad det var... en sjov konkurrence for motionisten Kauf - ingen folk, der skulle imponeres, ingen sponsorer, der skulle leves op til eller lign. udelukkende sjov og ballade.

Nedenstående er mit syn på konkurrencen, hvordan jeg opfattede tingene og er på ingen måde skrevet non-chalant eller lign. Hvis man er uenig, er det helt fint og man er velkommen til at kommentere - det må man også godt, hvis man er enig.

Bro DBM hentede mig i sin funktionelle BB-wagon kl. 7.15. På Høvelte kiggede vi lidt på skodregnen foroven, lidt på folkene og blev enige om to ting:

1. Det var nok smartest at signe ind lidt sent, siden event 2 ville være udendørs og vejret ifølge DMI ville klare lidt op i løbet af dagen.

2. Der var sgu' egentlig ufatteligt få, der så stærke ud og ikke rigtigt nogen, som så VIRKELIG stærke ud. Dette skal ikke ses som sammenligning af vores eget styrkeniveau, men mere i forhold til hvad jeg havde af forventninger, da dagens program lagde op til, at de stærke drenge ville nå langt.

Efter sign-in, briefing, NOX og kort opvarmning stod den på første WO. WO 1 og WO 2 gik ind i samlet pulje på point. Ca. 120 mand var i konkurrencen. Efter WO 2, ville halvdelen blive skåret fra og 62 ville gå videre til 3. WO.

WO 1:

2 min. til at lave arbejdet, 2 min. til pause, derefter skifte station. Handstand pushups og pistols måtte laves broken, lorte-DU's unbroken.

1. Rope climb. - Tjek! - var på jorden inden de andre i min gruppe nåede toppen.

2. 70 kg. snatch. - Tjek! - nemt... fik senere at vide, at det så forfærdelig let og langsomt ud.

3. 10 Handstand pushups - Tjek! Strict og unbroken.

4. 30 Double Unders (bøssesjipning). - missede den første på 20. og resten var ren lort på 3-7! - fail!

5. 10/10 Pistols. - Tjek! 10 unbroken på højre, venstre drillede på balancen, men jeg fik skrabet 10 lette sammen.

6. 500 m. C2 roning sub. 1.35. - Tjek! 1.26 - PR!

7. 7 Muscle ups i ringe. - Første rep. udløste eksplossive kramper i højre Trap. 1 - Fail!

Opsætningen af C2 maskinerne spillede virkelig. Tidligere OL bronzevinder havde opstillet dem og lur mig om ikke damperen var perfekt. Aldrig før har jeg følt så godt et træk i maskinen og roet på så god en tid. Jeg kunne have roet hurtigere, men valgte at spare på kræfterne.

Mr. DBM havde aldrig snatchet før, men tog lige 3 hurtige i opvarmningen, så han nakkede Snatchet uden problemer i workouten :laugh: Det er fandeme klasse, at lære løftet i opvarmningen 10 inden det går ned :laugh:

WO 2:

7 min. AMRAP:

5/5 snatch @ 32 kg. KB.

60 m. løb @ 30 kg. sandsæk.

10 burpees.

60 m. løb @ 30 kg. sandsæk.

Der skulle løbes på tværs af en fodboldbane. Det havde regnet under nogle af de første heats og jeg var meget glad for at regnen stoppede inden vi skulle på. Stadig var græsset vådt, hvilket gav lidt bøvl undervejs. BRO DBM og jeg lå i samme heat og lagde os derfor side om side helt ude på højrefløjen. Der lød det famøse "3-2-1-GO!" og efter snatch opdagede jeg, at jeg var først ude over stepperne. Herfra fulgtes Bro DBM og jeg ad og skiftede til at være kanin. På min 2. omgang snatch, så jeg KB'en flyve direkte ud af min hånd, da jeg prøvede at snatche den, våde hænder og KB. er en skidt kombi. Tørring af hænder, KB. og ny chalk-up blev nødvendigt før hver omgang snatch. Endvidere var der lidt spacy regler om at kuglen skulle røre jorden mellem håndskift, hvilket brød min rytme på 3. omgang.

Efter 4. runde burpees, spurgte jeg om tid og fik at vide, at der var 10-15 sek. tilbage. Jeg vurderede, at jeg ikke kunne få flere snatch i den anden ende og smed mig på ryggen, mens Bro DBM prøvede at nå en runde.

Vi sluttede begge på 80 reps. total, hvilket var godt i toppen (bedste var vist 83).

At jeg missede 2 skills i WO 1 blev opvejet af min præstation i WO 2 og jeg endte på en 13. plads ved første Cutoff.

WO 3:

Crossfit total. 3 forsøg i hhv. Clean anyhow, Bænk, Overhead Squat, tidsramme: 9 min.

Udøveren skal selv sørge for at racke og unracke stangen, sætte skiver på, skifte position i squatracket, positionere bænk etc. etc. Eneste hjælp man kunne få, var til udløft i bænk.

"Clean Anyhow" frigjorde Hang Powerclean, hvilket var en kæmpefordel, da jeg er en rablende idiot til clean. Under opvarmningen havde jeg Powercleanet 100, OH-squattet 100 og bænket 120, jeg var klar til at gå lidt højere.

Clean: 105 kg. - godkendt.

OH-Squat: 105 kg. - godkendt.

Bænk: 130 kg. - godkendt.

Clean: 110 kg. - miss.

-panik!!!!

Jeg havde lagt op til et OH-squat på 110 kg. (Hvilket jeg skulle mene, jeg kunne trække) men da dommeren pludselig råbte "60 sek.", gik der forvirring i den. Jeg smed 140 kg. på stangen, smed bænken ind... og opdagede at jeg havde efterladt de 140 i squathøjde... umuligt at bænke derfra... FUCK! Jeg flåede bænken ud, frontsquatpositionerede stangen, gik den ud, droppede den, hev låsene ned på racket, dødløftede stangen op på plads, smed bænken ind, råbte at jeg skulle have hjælp til udløft, dykkede indunder og... missede de 140 kg. :dry:

Jeg store kvaj skulle bare have taget mit OH-squat på 110 istedet for at nosse rundt.

Total: 340 kg.

Det næste heat var forfærdeligt at overvære. Min Bro DBM missede sit første forsøg på en ellers sikker 120 kg. bænk og havde et rigtigt dårligt heat. Min stakkels bro tabte sit andet forsøg på 120 kg. bænk i hovedet på sig selv!!! :crazy: :crazy: Heldigvis nåede han at dreje hovedet til siden, så den ikke kværnede tænderne! :crazy: Dommerne var for sløje til at se bænken blive tabt og var ikke hurtige nok.

Af andre ulyksagligheder overværede jeg en anden tabe 150 kg. bænk i hovedet på sig selv - igen samme situation, mens andre dommerpar stod og gloede på at en mand, EN mand hjalp med at unracke stangen og prøvede at gribe den, under miss... i en situation endte det i skæv stang, dommer med smadret ryg og et squatrack, der var ved at kværne frontrow af publikum! :crazy:

Jeg synes, at det er flot med så megen opbakning og frivillig hjælp, men det var på ingen måde acceptabelt under denne event. Det var et svineheld, at ingen kom mere til skade!

De 340 gjorde at jeg gik videre til Heat 4 på en samlet 9. plads ud af de 62.

WO 4:

The F**ked up Bear complex: (Kan ses i DBM's indlæg lige før dette indlæg).

Clean

Frontsquat

Overhead anyhow

Backsquat

Overhead anyhow

Vægstænger fra 60-105 kg. med 5 kg. intervaller lines på en linie. Når første stang er klaret, træder man videre til næste. 45 sek. til at udføre løftet, 15 sek. pause. Med andre ord: Starttid hvert min.

Jeg havde regnet med at nå de 100 kg., satsede på de 105 og mente at mit frontpushpress ville lægge grænsen. Desværre lavede jeg en underlig strategi med at bruge poppet fra mit backsquat til at skyde vægten op. Først for sent opdagede jeg, at jeg ikke havde nok på i mit backsquat på de 100 kg. og missede pushpresset fra nakken. VL teknik er så absolut ikke min stærke side. Med lidt træning havde jeg nok gået hele vejen.

Slutvægt: 95 kg.

Herfra var jeg ude af konkurrencen. Godt tilfreds - og ikke mindst overrasket over at være nået så langt - dog stadig ærgelig over at min taktik gjorde, at jeg ikke fik de 100 kg.

Bro Daisygirl gjorde rigtig god figur, men gik desværre ikke videre til finalen.

Finalen for mændende var som forventet. De stærke drenge gik videre og skulle afslutte med et cardio-helvede af en workout. Nr. 1, 2, 3 gjorde det ganske udemærket... derfra var der væsentligt langt imellem snapsene.

Kvindernes finale var lidt mere spændende, da den spåede vinder blev hentet på de afsluttende 400 m. løb og røg derfor ned på en anden plads.

Eftertanker:

Tiden op til stævnet har været lækker med Bro Y og Bro DBM! Træningen har været udsøgt og en bedre makker end Bro DBM er svær at finde! :wub:

Det var et helt fantastiske stævne, der var meget velorganiseret og absolut godt planlagt. Dagen forløb blødt og lækkert og det virkede som om at alting kørte på skinner. Folk er skidesøde og rare, der er en dejlige "Crossfit-kammerat-ånd" og stemningen var i top. Mine dejlige tøser rendte rundt og heppede på mig hele dagen, den lille på 2 hyggede sig helt gevaldigt og så slet ikke skævt til mor, da hun brølede af pappa under WO 3 :laugh:

Desværre må jeg sige, at jeg ikke var imponeret over den gængse crossfitter.

At dette stævne har trukket så mange forskellige nationaliteter og så mange mennesker, hænger i min verden sammen med, at der ville dukke en del crossfitbæster op... jeg mener, at jeg kunne tælle dem på en hånd eller to... Jeg ledte og ledte, men fandt ikke flere. Jeg er enormt overrasket over, at jeg endte som nr. 9 med en total på 340 kg. i WO 3, hvilket jeg ikke selv fandt voldsomt imponerende.

Om det er fordi, at alle de store profiler rundt omkring ikke kunne den dag, om mange har meldt afbud i sidste øjeblik, var til evolutionrace, eller om de fleste crossfittere fokuserer mest på cardio, eller hvad grunden er, skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg undrede mig mest over, at så mange var kommet langvejs fra uden at udøve et mere imponerende resultat, især når workouts'ne var kendt i forvejen.

Mest af alt ser jeg dog stadig crossfit som en ny sport, som primært tiltaler den generelle motionist og der derfor endnu ikke er opbygget så mange voldsomme profiler endnu - mon ikke det kommer undervejs? :smile:

Bonus:

Vinderen af mændenes konkurrence fik en lækker førstepræmie: 150 kg. stænger og bumperplates... han kommer fra Finland :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg var nok blevet rimelig trist, hvis jeg var taget til Køge. Var bare ret sikker på det stod på hjemmesiden :laugh:

Anyways, så synes jeg det var godt kæmpet, Fanme uheldig med den 3 WO. For mig virker det lidt underligt at lave tunge løft på tid, uden hjælp til at sætte det op og skidt skidt at der ikke bliver spottet ordentligt.

Ps. Nice log :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nok blevet rimelig trist, hvis jeg var taget til Køge. Var bare ret sikker på det stod på hjemmesiden :laugh:

Anyways, så synes jeg det var godt kæmpet, Fanme uheldig med den 3 WO. For mig virker det lidt underligt at lave tunge løft på tid, uden hjælp til at sætte det op og skidt skidt at der ikke bliver spottet ordentligt.

Ps. Nice log :4thumbup:

Ja, det havde været temmelig uheldigt :laugh:

Tak for det. Ja, det var sgu' ærgeligt med DBM!

Du kigger bare løs :wink:

Fed beretning og tillykke med resultatet! Er CrossFit så fortid nu eller fortsætter du hvor du slap?

Tak for det.

Hehehe... jeg kom lige i tanker om en lille sjov en fra WO 2.

Jeg falder om efter slutningen og ligger med hovedet på sandsækken, da min dommer "Sanne" siger, at jeg har lavet de flotteste snatch's hun nogensinde har set. Jeg smiler, takker og spytter lidt, inden jeg fortsætter "... jeg har også lavet snatches længe inden, der var noget der hed Crossfit" :laugh:

Så.. altså... jeg har jo sådan set lavet cirkeltræning af diverse slags, slået med hammer, flippet med dæk, klatret i reb, dippet i ringe, kylet med KB osv. længe inden nogen fandt på at brande det. Min VL teknik synes jeg kunne være sjov at lege mere med og der er jo kun et sted, jeg kan konkurrere i dette i samlet pakke.. så mon ikke, at jeg stiller op til et stævne eller to mere... også selvom det betyder, at jeg skal lære at lave bøss'sjip :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det havde været temmelig uheldigt :laugh:

Tak for det. Ja, det var sgu' ærgeligt med DBM!

Du kigger bare løs :wink:

Tak for det.

Hehehe... jeg kom lige i tanker om en lille sjov en fra WO 2.

Jeg falder om efter slutningen og ligger med hovedet på sandsækken, da min dommer "Sanne" siger, at jeg har lavet de flotteste snatch's hun nogensinde har set. Jeg smiler, takker og spytter lidt, inden jeg fortsætter "... jeg har også lavet snatches længe inden, der var noget der hed Crossfit" :laugh:

Så.. altså... jeg har jo sådan set lavet cirkeltræning af diverse slags, slået med hammer, flippet med dæk, klatret i reb, dippet i ringe, kylet med KB osv. længe inden nogen fandt på at brande det. Min VL teknik synes jeg kunne være sjov at lege mere med og der er jo kun et sted, jeg kan konkurrere i dette i samlet pakke.. så mon ikke, at jeg stiller op til et stævne eller to mere... også selvom det betyder, at jeg skal lære at lave bøss'sjip :wink:

Haha, fedt sagt! Jeg overvejer at gå all-in på VL, men nu må vi se. Men du har ikke en klar idé om hvad du vil gå videre med nu? Du snakkede på et tidspunkt om smolov eller var det sheiko i squat?

Link to comment
Share on other sites

Haha, fedt sagt! Jeg overvejer at gå all-in på VL, men nu må vi se. Men du har ikke en klar idé om hvad du vil gå videre med nu? Du snakkede på et tidspunkt om smolov eller var det sheiko i squat?

De næste par uger er ren kaos på arbejdet og det passer ok, med at jeg lige vil restituere fuldt ud og få hele kroppen til at spille sammen igen. Kroppen har fået masser af kærlighed på det sidste i form af massage og akupunktur af Catten :wub: samt nogle osteopatbesøg. Derudover er jeg gået i gang med den længe missed out elastiktræning, som skal køres dagligt.

Derefter er planen at have VL-teknik ind som en del af min opvarmning, men også have en VL dag om ugen med fokus på teknik.

Træningsmæssigt bliver det noget 8x3 @ 85%-ish, for at øge styrken stille og roligt, mens der stadig er plads til junkyard bashing og tekniktræning.

Alt i alt ca. 3 styrkedage, 1 teknik og Junkyard mixitup hvor det passer, eks. som finishers eller som dagens 2. pas. Når det så er estimeret, så kan det jo altid være, at jeg laver det hele om, hvis jeg keder mig ihjel - sådan plejer det ihvertfald at gå :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Så.. altså... jeg har jo sådan set lavet cirkeltræning af diverse slags, slået med hammer, flippet med dæk, klatret i reb, dippet i ringe, kylet med KB osv. længe inden nogen fandt på at brande det. Min VL teknik synes jeg kunne være sjov at lege mere med og der er jo kun et sted, jeg kan konkurrere i dette i samlet pakke.....

+1 brah! cool.gif Som vi jo også talte om i går......

Jeg har også haft en del sjove oplevelser, når folk har spurgt hvad jeg trænede....... wink.gif Eller når de liiiige skulle fortælle om det der nye Crossfit og KB træning.

Link to comment
Share on other sites

+1 brah! cool.gif Som vi jo også talte om i går......

Jeg har også haft en del sjove oplevelser, når folk har spurgt hvad jeg trænede....... wink.gif Eller når de liiiige skulle fortælle om det der nye Crossfit og KB træning.

:laugh: :laugh: Den har jeg kun været ude for meget, meget få gange. Jeg vælger at smile og sige, at jeg kender det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share