Sheiko beginners 1 vs 2


Stryger2
 Share

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok.. det vil jeg så prøve... varme op??? hvad er det?? :innocent:  skal jeg nok huske daddy :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

check min blog, jeg har en vane med at lave ged i mine skuldre når jeg ikke får varmet op...

Sådan er det når man er en gammel stodder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Håber det er OK, at jeg lige hiver denne tråd frem igen.

Jeg har selv, ligesom Baloo, ikke mulighed for at lave rackpulls. Kan øvelsen erstattes af en anden? Eller hvad kan man evt gøre?

Er der i øvrigt noget vækstpotentiale i programmet, når der bliver kørt med så høj volumen?

Edited by bfc
Link to comment
Share on other sites

Håber det er OK, at jeg lige hiver denne tråd frem igen.

Jeg har selv, ligesom Baloo, ikke mulighed for at lave rackpulls. Kan øvelsen erstattes af en anden? Eller hvad kan man evt gøre?

Er der i øvrigt noget vækstpotentiale i programmet, når der bliver kørt med så høj volumen?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan svarer dig på en ting, der er vækst i det.. meget endda.. Har jeg hørt fra mange herinde på MOL.

Har lige et spørgsmål.....

Det har været oppe før, men jeg forstår det stadig ikke..

1 Ryg øvelse? DØDLØFT.... Hvor er resten? Og Biceps blir da slet ikke indvoldveret?? Eller gør den? Jeg forstår simpelthen ikke hvordan der kan være så meget bryst i forhold til hvad der er ryg... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Er stadig i tvivl om hvad Rack-Pulls er har søgt på google og har kun kunnet finde billeder som ikke er forklarende.

Skal til og igang med Sheiko beginners 2 efter at have haft stor succes med sheiko 1. Desværre missede jeg den sidst dødløfts træningsdag, men skal alligevel ned og makse om et par dage, og regner stærkt med de 170kg.

-LaMotta :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Er stadig i tvivl om hvad Rack-Pulls er har søgt på google og har kun kunnet finde billeder som ikke er forklarende.

Skal til og igang med Sheiko beginners 2 efter at have haft stor succes med sheiko 1. Desværre missede jeg den sidst dødløfts træningsdag, men skal alligevel ned og makse om et par dage, og regner stærkt med de 170kg.

-LaMotta :4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Rackpulls eller deadlift from boxes:

Dødløft hvor du hæver stangens startposition, typisk til lige omkring knæet.

image003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Håber det er OK, at jeg lige hiver denne tråd frem igen.

Jeg har selv, ligesom Baloo, ikke mulighed for at lave rackpulls. Kan øvelsen erstattes af en anden? Eller hvad kan man evt gøre?

Er der i øvrigt noget vækstpotentiale i programmet, når der bliver kørt med så høj volumen?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan svarer dig på en ting, der er vækst i det.. meget endda.. Har jeg hørt fra mange herinde på MOL.

Har lige et spørgsmål.....

Det har været oppe før, men jeg forstår det stadig ikke..

1 Ryg øvelse? DØDLØFT.... Hvor er resten? Og Biceps blir da slet ikke indvoldveret?? Eller gør den? Jeg forstår simpelthen ikke hvordan der kan være så meget bryst i forhold til hvad der er ryg... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ER simpelthen fordi at det er et styrkeløft program!

Styrkeløftere har ikke brug for stor biceps masse og styrke for at klare sig godt.

Man har brug for stor styrke i, lænd, ben, mave, bryst og triceps. Derfor er hjælpeøvelserne som så.

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, jeg stiller spørgsmål i din tråd, LaMotta :innocent:

Hvor vigtige er hjælpeøvelserne i Sheiko Beginner 1? Og kan de ændres til andre tilsvarede uden det går ud over programmets helhed? Her tænker jeg fx på at ændre lunges til hacksquat eller step-ups.

Og er det urealistisk at smide chins ind oven i?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, jeg stiller spørgsmål i din tråd, LaMotta  :innocent:

Hvor vigtige er hjælpeøvelserne i Sheiko Beginner 1? Og kan de ændres til andre tilsvarede uden det går ud over programmets helhed? Her tænker jeg fx på at ændre lunges til hacksquat eller step-ups.

Og er det urealistisk at smide chins ind oven i?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Synes at hjælpeøvelserne er en meget vigtige i dette program da de højst sandsynligt vil bidrage med ekstra hypertrofi og derved i sidste ende en større chance for en PR :smile:

Lige eksemplet med Lunges er ganske godt, da det er en skod øvelse, så ja det er helt fint at ændre den.

Mht. til Chinups synes jeg ikke der er noget i vejen for det, så længe man ikke pakker for meget på det originale program!

Link to comment
Share on other sites

Håber det er OK, at jeg lige hiver denne tråd frem igen.

Jeg har selv, ligesom Baloo, ikke mulighed for at lave rackpulls. Kan øvelsen erstattes af en anden? Eller hvad kan man evt gøre?

Er der i øvrigt noget vækstpotentiale i programmet, når der bliver kørt med så høj volumen?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan svarer dig på en ting, der er vækst i det.. meget endda.. Har jeg hørt fra mange herinde på MOL.

Har lige et spørgsmål.....

Det har været oppe før, men jeg forstår det stadig ikke..

1 Ryg øvelse? DØDLØFT.... Hvor er resten? Og Biceps blir da slet ikke indvoldveret?? Eller gør den? Jeg forstår simpelthen ikke hvordan der kan være så meget bryst i forhold til hvad der er ryg... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ER simpelthen fordi at det er et styrkeløft program!

Styrkeløftere har ikke brug for stor biceps masse og styrke for at klare sig godt.

Man har brug for stor styrke i, lænd, ben, mave, bryst og triceps. Derfor er hjælpeøvelserne som så.

<{POST_SNAPBACK}>

Okay :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share