Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Onsdag 4/3

Cardio

Spinning

Spinning Øvet v. Tine Rasch i Friskohuset

En hyggelig time sammen med Julie (hvis nogen skulle være i tvivl efter ovenstående :innocent:) der kørte helt igennem fænomenalt og var flyvende :bike: :superman:(er det at smøre for tykt på, Julie? :tongue:)

Btw, Julie.. jeg kan se, at der allerede er 28 på venteliste til timen på tirsdag med The King - det er da for vildt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 4/3

Cardio

Spinning

Spinning Øvet v. Tine Rasch i Friskohuset

En hyggelig time sammen med Julie (hvis nogen skulle være i tvivl efter ovenstående :innocent:) der kørte helt igennem fænomenalt og var flyvende :bike: :superman:(er det at smøre for tykt på, Julie? :tongue:)

Btw, Julie.. jeg kan se, at der allerede er 28 på venteliste til timen på tirsdag med The King - det er da for vildt :laugh:

:w00t: Flyvende og flyvende.... men igennem kom vi da... :bigsmile: Herligt med gode trommestikker i synsfeltet, der bare kører godt..(dettevar ros til dig Rune... :laugh: )

Ja der er mange på venteliste til timerne tirsdag...Jeg kommer ikke lige med på tirsdag, så prøv at tilmelde dig tirsdagen efter, så kan vi jo følges ad.... :devil: Kunne være FUUUN......

Tak for kampen... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Flyvende og flyvende.... men igennem kom vi da... :bigsmile: Herligt med gode trommestikker i synsfeltet, der bare kører godt..(dettevar ros til dig Rune... :laugh: )

Ja, det gjorde vi da. Tak - og i lige måde, Julie :wink: Heldigt nok det ikke var sidemanden du snakkede om :laugh:

Ja der er mange på venteliste til timerne tirsdag...Jeg kommer ikke lige med på tirsdag, så prøv at tilmelde dig tirsdagen efter, så kan vi jo følges ad.... :devil: Kunne være FUUUN......

Så er jeg booket på timen :superman: Jeg er også sikker på det nok skal blive godt - udfra din beskrivelse af hans timer, så kan det da kun blive episk :bigsmile:

Tak for kampen... :tongue:

Selv tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

:devil: Så mangler du stadig at lufte den anden cykel.

Ja, sandet og saltresterne skal bare lige væk fra vejene (og temperaturen må også godt stige en lille smule) så er jeg at finde på landevejene :bike: :smile:

Ha en rigtig trevlig helg..... Måske ses vi i Scan til en omgang JUICE..... :blush: I lååååve it....

Hehe, svensk ligefrem :laugh: I lige måde - og ja, det kunne da være hyggeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, sandet og saltresterne skal bare lige væk fra vejene (og temperaturen må også godt stige en lille smule) så er jeg at finde på landevejene :bike: :smile:

Hehe, svensk ligefrem :laugh: I lige måde - og ja, det kunne da være hyggeligt :smile:

:wub: Lov mig at besøge stand 25.. High on life... hvis I ikke allerede har en DUCEMASKINE, så får I det efter et besøg der.... :laugh:

Hold da op det virker det stads.... Mums... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Må jeg iøvrigt allerede nu anbefale kombinationen af:

Rødbede, gulerødder, selleri, en halv citron, agurk, broccoli, æbler , et lille stykke ingefær og en håndfuld spinat.... Det lyder underligt, men det smager virkelig himmelsk og renser kroppen pænt....

:bigsmile:

ak her er jeg allerede overbevist om, at den juicemaskine snart bliver anskaffet..... :w00t:

God weekend Rune...

Link to comment
Share on other sites

Rødbede, gulerødder, selleri, en halv citron, agurk, broccoli, æbler , et lille stykke ingefær og en håndfuld spinat.... Det lyder underligt, men det smager virkelig himmelsk og renser kroppen pænt....

ak her er jeg allerede overbevist om, at den juicemaskine snart bliver anskaffet..... :w00t:

God weekend Rune...

:blink:

Det lyder helt igennem bizart - men jeg er villig til at prøve det :laugh:

Rigtig god weekend til dig også, Julie :bigsmile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Må jeg iøvrigt allerede nu anbefale kombinationen af:

Rødbede, gulerødder, selleri, en halv citron, agurk, broccoli, æbler , et lille stykke ingefær og en håndfuld spinat.... Det lyder underligt, men det smager virkelig himmelsk og renser kroppen pænt....

:bigsmile:

ak her er jeg allerede overbevist om, at den juicemaskine snart bliver anskaffet..... :w00t:

God weekend Rune...

Jeg smagte en juice drik med noget lignende i, og den smagte rigtig godt :4mewantfood: så jeg kan godt støtte op om at det altså ikke er så underligt. Rune smagte også 2 glas.

Det er godt.

Go weekend til dig også :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, som sagt var jeg villig til at give juicen et forsøg.. og jeg må jo nok indrømme, at det faktisk smagte overraskende godt :4mewantfood:

Det forklarer nok også hvorfor vi lige var nødt til at smutte omkring standen en ekstra gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 8/3

Styrketræning

Diverse

Z-Health

Concept2

1.500 m

Broomstick dislocates

10

10

Pushups

36 PR

20

14

Hanging leg raises

12

10

7

Lateral raises

8 x 12 kg

10 x 10 kg

8 x 10 kg

Face pulls

16 x 20 kg

15 x 20 kg

15 x 20 kg

DB curls

14 x 16 kg

9 x 16 kg

7 x 14 kg

DB wrist curls

14 x 14 kg

12 x 14 kg

12 x 14 kg

Back extensions

10

10

10

Plank

2 min (begge ben)

1 min (et ben)

1 min (et ben)

Link to comment
Share on other sites

Af ren nysgerrighed, da det er længe siden jeg sidst har vejet mig..

Morgenvægt: 70,7 kg (ca. 2,5 kg mindre end sidst)

Havde godt nok også undret mig over, at jeg var begyndt at kunne skimte antydningen af skrå mavemuskler i spejlet :laugh:

Senere i dag står den på styrketræning..

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 11/3

Styrketræning

Diverse

Z-Health

Concept2

1.500 m

Broomstick dislocates

10

10

Pushups

32

15

10

Inverted rows

12

9

5

Hanging leg raises

12

9

5

Overhead press

10 x stang

10 x 35 kg

5 x 45 kg

4 x 45 kg

Back extensions

10

10

10

Plank

2 min (begge ben)

1 min (et ben)

1 min (et ben)

Link to comment
Share on other sites

Hvor er din isotræning til biceps?? :dry:

Du har ret - jeg tror jeg vil til at køre DB hammercurls ligesom dig :superman:

Fokus på basisøvelser, Rune. Fokus!

Hvad snakker du om? Siden hvornår er broomstick dislocates ikke en basisøvelse? :unsure::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 14/3

Cardio

Mountainbike :bike:

45 min MTB i Mollerup Skov

Skulle egentlig nå at ordne en del inden jeg tager til sommerferie-planlægningsmøde med mine rejsekammerater i Horsens senere - men med det vejr kan man jo ikke bare sidde indenfor :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Skulle egentlig nå at ordne en del inden jeg tager til sommerferie-planlægningsmøde med mine rejsekammerater i Horsens senere - men med det vejr kan man jo ikke bare sidde indenfor :smile:

Det kan jeg sagtens følge - vejret var bare så fint til at komme ud og dyrke motion :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 16/3

Styrketræning

Diverse

Concept2

1.500 m

Concept2 - 500m

01:42:00

Z-Health

Broomstick dislocates

10

10

Pullups

4

3

3

2

DB unilateral shoulder press

10 x 18 kg

4 x 22 kg

6 x 20 kg

DB unilateral bench press

10 x 18 kg

8 x 22 kg

6 x 24 kg

Floor wipers @ 30 kg

13

10

7

.. og så til ære for KongKent:

DB curls

6 x 18 kg

12 x 16 kg

8 x 16 kg

12 x 14 kg

.. og nu vil jeg have noget at spise - er efterhånden ved at være lidt sulten :4mewantfood:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 17/3

Cardio

Landevejscykling

Distance: 20 km (sådan ca. - havde ikke Garmin'en på)

En tur i hvad der vist kun kan have været 3,5 pelikans vind - hold kæft, hvor det blæste. Det kan godt være man bliver stærkere af modvind, men det her var lige i overkanten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share