Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Hehe - jeg er træt i mere end bare stængerne.. har lige nuppet en enkelt morfar her til aften :laugh:

Jeg er imponeret over at du overhovedet kan tale i headset'et mens du kører de Dragons - de er godt nok hårde :gal:

:gal::gal: Jeg skal da også afsløre, at det er også lige før, jeg knækker mig.... Havde snit 169 på den time der.... Og ramte min max 2 gange (192), men får naturligvis også lige et par ekstra slag, fordi jeg netop skal snakke.... :crazy: Nogle gange får jeg altså kørt lidt for hårdt selv.

Kunne selv ha brugt en morfar..... :banana: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

:gal::gal: Jeg skal da også afsløre, at det er også lige før, jeg knækker mig.... Havde snit 169 på den time der.... Og ramte min max 2 gange (192), men får naturligvis også lige et par ekstra slag, fordi jeg netop skal snakke.... :crazy: Nogle gange får jeg altså kørt lidt for hårdt selv.

Ja, det lyder da helt vildt - du må passe lidt bedre på dig selv. Men jeg måtte faktisk også lige sidde meget stille på cyklen lige efter sidste interval - var blevet lidt halvsvimmel :smile:

Kunne selv ha brugt en morfar..... :banana: :4whistling:

Hehe - det var faktisk heller ikke så dårligt igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

:gal::gal: Jeg skal da også afsløre, at det er også lige før, jeg knækker mig.... Havde snit 169 på den time der.... Og ramte min max 2 gange (192), men får naturligvis også lige et par ekstra slag, fordi jeg netop skal snakke.... :crazy: Nogle gange får jeg altså kørt lidt for hårdt selv.

Kunne selv ha brugt en morfar..... :banana: :4whistling:

Vær nu sød ved ham Julie..

Det var mig der fik ham overtalt til at sove midt på dagen :wink: . Jeg lå selv hjemme på sofaen og blundede og så smittede det vist :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vær nu sød ved ham Julie..

Hehe - rart med lidt forståelse :wink:

Det var mig der fik ham overtalt til at sove midt på dagen :wink: . Jeg lå selv hjemme på sofaen og blundede og så smittede det vist :tongue:

Ja, det er nemlig rigtigt.. det var PB der smittede mig, så jeg er helt uden skyld i sagen :4whistling: :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er mig der er skurken hér ! :devil: Selv med 35 km afstand kan jeg påvirke andre menneskers tankegang.... pas på !

Ja - gennem det magiske SMS-medie :tongue:

Men det er nok delvist min egen skyld alligevel - jeg kunne bare have brygget noget stærkere kaffe :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 24/1

Cardio

Spinning øvet v. Julie :smile:

Varighed: 00:51:09

Gns. puls: 166 (90%)

Max. puls: 188 (102%)

Efter længere tids udsættelse, så fik endelig kørt en time hos Julie - og det var en rigtig god time med fed musik, killer intervaller (Dragons) og god stemning - og selvom hun ikke tror på mig :tongue: så var det faktisk den hårdeste spinningtime, jeg har kørt :gal: (og nu ikke et ord om, at det siger mere om min kondition)

.. og som man kan se på ovenstående, så skal jeg nok lige have justeret hvad jeg troede var min maxpuls :innocent:

102% :blink: den går hvis ikke, jeg tror der er en der skal have målt sin maxpuls igen...

Hvad er Dragons?

Link to comment
Share on other sites

102% :blink: den går hvis ikke, jeg tror der er en der skal have målt sin maxpuls igen...

Hvad er Dragons?

Hehe - ja, det tror jeg også :smile:

Dragons er intervaller - 45 sekunders stående angreb for fuld kraft efterfulgt af 15 sekunders restitution - der var 15 intervaller i dagens time.

Edit: Eller rettere, min kammerat påstod hårdnakket at der havde været 16 af slagsen - men det aner jeg ikke.. jeg var døden nær og kunne ikke lige overskue at tælle :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hehe - ja, det tror jeg også :smile:

Dragons er intervaller - 45 sekunders stående angreb for fuld kraft efterfulgt af 15 sekunders restitution - der var 15 intervaller i dagens time.

Aha vi køre normalt 40 - 20 eller lidt sjovere 60 sek mellem/max tempo stående 30 sek. siddende mellem tempo når man har gjort det en 5 til 6 gange er der godt nok ved at være udsolgt :crazy:

Der er max test i SC fredag den 6-2-2009 der blev sagt hvis der er ledige pladser kunne ikke medlemmer godt være med.

Link to comment
Share on other sites

Aha vi køre normalt 40 - 20 eller lidt sjovere 60 sek mellem/max tempo stående 30 sek. siddende mellem tempo når man har gjort det en 5 til 6 gange er der godt nok ved at være udsolgt :crazy:

Der er max test i SC fredag den 6-2-2009 der blev sagt hvis der er ledige pladser kunne ikke medlemmer godt være med.

Ok - det lyder også pænt hårdt.

Tak for tippet med maxtesten - det skal jeg overveje, hvis der ikke kommer andre planer i vejen. Men ellers tror jeg ikke min max puls kan være meget over de 190 - kan næsten kun have været meget tæt på maxpulsen på dagens time.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ja, det tror jeg også :smile:

Dragons er intervaller - 45 sekunders stående angreb for fuld kraft efterfulgt af 15 sekunders restitution - der var 15 intervaller i dagens time.

Edit: Eller rettere, min kammerat påstod hårdnakket at der havde været 16 af slagsen - men det aner jeg ikke.. jeg var døden nær og kunne ikke lige overskue at tælle :smile:

Hey Rune... Du kan fortælle din buddy, at han må have været svimmel, for der var 'kun' 15.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagons kan også være 45 sek siddende tungt max indsats - 15 sek stående roligt... de kan varieres... Nøglord er intensitet og belastning... 45 sek 130 rpm med lav modstand er ikke dragons!

Fredagsholdet på Royal satte "PR" forleden med 25 stk - i mit fraværd :cry: -så det må SNART være tid til 30 så jeg kan være medpå rekorden - ikk Kim? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagons kan også være 45 sek siddende tungt max indsats - 15 sek stående roligt... de kan varieres... Nøglord er intensitet og belastning... 45 sek 130 rpm med lav modstand er ikke dragons!

Fredagsholdet på Royal satte "PR" forleden med 25 stk - i mit fraværd :cry: -så det må SNART være tid til 30 så jeg kan være medpå rekorden - ikk Kim? :tongue:

Vi kørte bestemt heller ikke hurtigt i dragons.. Det var tungt, og det gjorde nas..... :devil:

Vi vil arbejde hen imod de 25..... Men en update på hvordan jeres stænger har det efter 30, vil være en kærkommen gestus... :devil::devil:

Tak for lån af log Rune.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

He he... nu har jeg lige postet i min log Rune, så nu kan jeg med god samvitighed rykke efter en post med træning i din :4signme:

Hehe, tak for prikket :wink: så må jeg hellere gøre noget ved sagen :superman:

.. og så er det jo godt at der er booket spinning kl 9.30 i morgen i Friskohuset. Så må vi se om jeg kan komme op til det.. jeg har haft lidt svært ved at komme ud af sengen her i den seneste tid, men lige i morgen skulle det kunne lade sig gøre :blush:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

.. og så er det jo godt at der er booket spinning kl 9.30 i morgen i Friskohuset. Så må vi se om jeg kan komme op til det.. jeg har haft lidt svært ved at komme ud af sengen her i den seneste tid, men lige i morgen skulle det kunne lade sig gøre :blush:

Det har jeg fuld forståelse for..... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share