Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Onsdag 18/3

Styrketræning

Diverse

Concept2

1.500 m

Z-Health

Broomstick dislocates

10

10

DB unilateral shoulder press

9 x 20 kg

7 x 22 kg

7 x 22 kg

DB unilateral bench press

10 x 20 kg

9 x 22 kg

5 x 24 kg

Hanging leg raises

10

8

7

DB curls

8 x 18 kg

10 x 16 kg

8 x 16 kg

Prone bridges

2 min (to ben)

1 min

1 min

.. og så er det tid til noget hurtigt at spise inden bestyrelsesmøde i ejerforeningen :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Til en hyggelig frokost med en gruppe venner tidligere i dag kom vi til at snakke om, at der er Paris-Roubaix den 12. april - og efter et kvarters snak om cykelløbet blev et par stykker af os enige om at rejse ned og se det.. glæder mig helt vildt! :bigsmile:

Løbet ligger lige midt i påsken og planen er at rejse til Lille fredag morgen, se byen om lørdagen og så tage til Arenberg-skoven og se løbet om søndagen - muligvis tager vi også et hurtigt smut omkring Paris inden vi rejser tilbage igen.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 22/3

Cardio

Mountainbike

Distance: 12,56 km

Gns. hastighed: 21,2 km/t

Max. hastighed: 38,1 km/t

En god tur i Mollerup Skov :bike:

Måtte undgå et par løse hunde.. og to harer på stierne - og når man kører forbi en udsigt som nedenstående, bliver man også mindet om, at man ikke ligefrem bor i midtbyen :laugh:

post-7266-1237727533_thumb.jpg

Nu er det tid til et par timers restitutionspas - med rigelige mængder kaffe - inden den står på restaurantbesøg og biograftur i aften :bigsmile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Søndag 22/3

Cardio

Mountainbike

Distance: 12,56 km

Gns. hastighed: 21,2 km/t

Max. hastighed: 38,1 km/t

En god tur i Mollerup Skov :bike:

Måtte undgå et par løse hunde.. og to harer på stierne - og når man kører forbi en udsigt som nedenstående, bliver man også mindet om, at man ikke ligefrem bor i midtbyen :laugh:

post-7266-1237727533_thumb.jpg

Nu er det tid til et par timers restitutionspas - med rigelige mængder kaffe - inden den står på restaurantbesøg og biograftur i aften :bigsmile:

Det var dog vældigt med al den kaffe. Hvornår ser jeg noget juice og en Hr1861 i denne log... :tongue: Og skal vi snart cykle igen... :w00t: Vi har jo stadig et eksperiment at udføre en tirsdag.... :laugh:

Og og og så må i ned og se det nye center i weekenden..... :superman:

God regnvejrsdag idag Rune.... du lader vel cyklerne blive i stalden....

Link to comment
Share on other sites

Det var dog vældigt med al den kaffe. Hvornår ser jeg noget juice og en Hr1861 i denne log... :tongue: Og skal vi snart cykle igen... :w00t: Vi har jo stadig et eksperiment at udføre en tirsdag.... :laugh:

Hehe - du giver aldrig op :nonono::laugh:

Ja, vi skal da helt klart have kørt en tirsdagstime - det bliver stort :bigsmile:

Og og og så må i ned og se det nye center i weekenden..... :superman:

Helt sikkert.. glæder mig til at se hvordan det ser ud. Det virker jo ret fantastisk på billederne :smile:

God regnvejrsdag idag Rune.... du lader vel cyklerne blive i stalden....

Well, skal ikke lige ud på den store cykeltur i dag, men snuppede cyklen på job - og er glad for at have skiftetøj liggende hernede :smile:

Smutter i centeret til en omgang styrketræning i tørvejr efter arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Mht. Paris-Roubaix, så skipper vi sandsynligvis Arenberg-skoven til fordel for Carrefour de l'arbre, der også ser ud til at være et dejligt stykke vej:

40_big.jpg

Uha det bliver godt :cooldance:

Hotellet er allerede booket og vi mødes dernede lørdag med en god ven og hans kæreste, der bor i Paris.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 16/3

DB curls

6 x 18 kg

12 x 16 kg

8 x 16 kg

12 x 14 kg

Onsdag 18/3

DB curls

8 x 18 kg

10 x 16 kg

8 x 16 kg

Så begynder det at ligne noget herinde! :devil:

Man må aldrig glemme køllerne. Det er jo ikke hverken patter eller ryg der hænger ud af ærmerne på ens t-shirt om sommeren! :shades:

Keep it up.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber, I får en god tur. :bigsmile:

Hvad er det for et nyt center, der er snak om?

Mange tak, Martin :smile:

Det er SATS på Nørrebrogade - de udvider med 1300 m2 og har åbningsarrangement her på lørdag. Jeg har set en del billeder fra centeret på deres Facebook-side og det ser virkelig godt ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 23/3

Styrketræning

Diverse

Concept2

1.500 m

Z-Health

Broomstick dislocates

10

10

DB unilateral shoulder press

10 x 18 kg

7 x 22 kg

7 x 22 kg

5 x 22 kg

DB unilateral bench press

10 x 20 kg

8 x 22 kg

6 x 24 kg

4 x 26 kg

DB bent over row

10 x 22 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

Skal lige i gang med øvelsen igen :smile:

Floorwipers

12 @ 30 kg

10 @ 30 kg

9 @ 30 kg

DB curls

9 x 18 kg

9 x 16 kg

7 x 16 kg

Link to comment
Share on other sites

.. på tirsdag står den forresten på hvad der kun kan blive en episk spinningtime med Julie i Friskohuset :superman:

Kan i øvrigt læse, at Lance Armstrongs operation efter brud på kravebenet er gået godt - så med lidt held skulle han være fit for fight, når vi skal ned og se ham køre Touren :4thumbup:

Det ser dog nok desværre mindre godt ud mht. Giroen :dry:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

.. på tirsdag står den forresten på hvad der kun kan blive en episk spinningtime med Julie i Friskohuset :superman:

Kan i øvrigt læse, at Lance Armstrongs operation efter brud på kravebenet er gået godt - så med lidt held skulle han være fit for fight, når vi skal ned og se ham køre Touren :4thumbup:

Det ser dog nok desværre mindre godt ud mht. Giroen :dry:

Jeg må vist hellere notere, at det ikke er mig, der er den episke instruktør... :wink: Just for the record. :w00t: Det bliver rigtigt godt at træne sammen med dig Rune... Og fremfor alt skal vi jo snart kaste stjernestøv på et nyt center... :4mewantfood:

Det ville da være en katastrofe uden Lance, når han nu endelig vil tilbage.... :nonono: ......

Ses mester...

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist hellere notere, at det ikke er mig, der er den episke instruktør... :wink: Just for the record. :w00t: Det bliver rigtigt godt at træne sammen med dig Rune... Og fremfor alt skal vi jo snart kaste stjernestøv på et nyt center... :4mewantfood:

Du er da også en episk instruktør :tongue: Men nej, det er en anden instruktør med en lidt anden stil :laugh:

Jeg glæder mig også til vi skal træne sammen - både på tirsdag og i det nye center! Og hvis jeg ikke kan lokke ham min spinning-kammerat til at melde sig ind, så kan jeg jo altid bare have et medlemsskab i begge kæder :smile:

Det ville da være en katastrofe uden Lance, når han nu endelig vil tilbage.... :nonono: ......

Nej, det ville godt nok ikke være særligt heldigt. Jeg håber dog på, at det betyder han vil satse på at vinde Touren i stedet for Giroen - så det kan være det er held i uheld :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er da også en episk instruktør :tongue: Men nej, det er en anden instruktør med en lidt anden stil :laugh:

Jeg glæder mig også til vi skal træne sammen - både på tirsdag og i det nye center! Og hvis jeg ikke kan lokke ham min spinning-kammerat til at melde sig ind, så kan jeg jo altid bare have et medlemsskab i begge kæder :smile:

Nej, det ville godt nok ikke være særligt heldigt. Jeg håber dog på, at det betyder han vil satse på at vinde Touren i stedet for Giroen - så det kan være det er held i uheld :wink:

Hov nu skal du da opføre dig anstændigt... :laugh: Godt at jeg har brede skuldre øhh. Jeg ka ta det... :w00t:

Fint skal det være. Medlemsskab begge steder.....Nej du må og skal overtale din makker der.... :blink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hov nu skal du da opføre dig anstændigt... :laugh: Godt at jeg har brede skuldre øhh. Jeg ka ta det... :w00t:

Fint skal det være. Medlemsskab begge steder.....Nej du må og skal overtale din makker der.... :blink::bigsmile:

:laugh:

Ja, det må jeg helt klart lige gøre - er også optimist.. det skal nok kunne lade sig gøre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mmmm... det er du også god til kan jeg huske... det lyder noget mere lækkert end min rugbrød var :w00t:

Sidst havde jeg jo også en kompetent medkok til hjælp :wink:

Det blev en glimrende lasagne, selvom fiskelasagnen var lige en tand bedre.. men det var måske fordi den blev serveret med hvidvin :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 30/3

Styrketræning

Diverse

Concept2

1.500 m

Z-Health

Broomstick dislocates

10

10

DB unilateral shoulder press

10 x 18 kg

6 x 24 kg

5 x 24 kg

5 x 22 kg

Floorwipers

15 @ 30 kg

13 @ 30 kg

10 @ 30 kg

DB curls

10 x 18 kg

14 x 16 kg

10 x 16 kg

DB wrist curls

14 x 16 kg

14 x 16 kg

12 x 16 kg

Prone bridges

2 min (to ben)

1 min (et)

1 min (et)

Kom lidt sent fra jobbet, så det blev en hurtig omgang. Centeret var fuldstændigt proppet med folk - glæder mig til at prøve at træne i det nye SATS-center og se om det er bare lidt bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share