Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

I morgen står den på yoga i hvad der vist kun kan blive en varm yoga-sal..

Torsdag var det meningen at jeg skulle have været en tur i havkajak, men jeg er blevet inviteret ud og se Sculpture by the Sea, så det har klart førsteprioritet :blush:

Link to comment
Share on other sites

I morgen står den på yoga i hvad der vist kun kan blive en varm yoga-sal..

Torsdag var det meningen at jeg skulle have været en tur i havkajak, men jeg er blevet inviteret ud og se Sculpture by the Sea, så det har klart førsteprioritet :blush:

Dem kan du da også se fra en havkajak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hun kan da bare sidde i en badering efter kajakken.... :laugh: Håber I får en rigtig dejlig torsdag ved de flotte kunstværker... :wub:

Tak tak - og du siger noget.. det kunne da om ikke andet gøre daten til noget, hun sent glemmer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst! :tongue:

Jeg blev sgu noget forbavset, må jeg sige. Men hyggeligt at hilse på dig.

Selv tak - og i lige måde! :smile:

Hehe, ja - jeg var også lidt nervøs for at skræmme livet af dig ved at råbe - men skulle jo lige fange dig inden du kørte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 27/6

Spinning

En spinningtime med Julie, Lars og en hel masse U2/90'er hits..

I morgen skal jeg på mountainbike-tur med cykelfolket, da jeg ikke var med på tur fredag, som planlagt :smile:

Du får det til at lyde som om, det var mig, der kørte.... :tongue:

Men grumt at du bare skulle ligge på hjul..... hehe

Link to comment
Share on other sites

Du får det til at lyde som om, det var mig, der kørte.... :tongue:

Gjorde du da ikke det? :unsure::tongue:

Men grumt at du bare skulle ligge på hjul..... hehe

Ja, men fik da i det mindste rykket cyklen lidt frem, så jeg ikke skulle sidde helt op af væggen.. selvom det da var vældigt afslappende :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg har lidt travlt med alt muligt lige for tiden, så tager jeg en lidt stille uge, rent træningsmæssigt - så planen for ugen ser sådan ud:

Mandag: Træningsfri

Tirsdag: Havkajak (måske)

Onsdag: Mountainbiketur med cykelholdet

Torsdag: Styrketræning + spinning ved Jules.. :bike:

Fredag: Landevejscykling

Lørdag: Træningsfri

Søndag: Træningsfri

Edit: Sådan..

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Da jeg har lidt travlt med alt muligt lige for tiden, så tager jeg en lidt stille uge, rent træningsmæssigt - så planen for ugen ser sådan ud:

Mandag: Træningsfri

Tirsdag: Havkajak (måske)

Onsdag: Mountainbiketur med cykelholdet

Torsdag: Styrketræning + spinning ved Jules... :bike:

Fredag: Landevejscykling

Lørdag: Træningsfri

Søndag: Træningsfri

Rettelse.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Man skal jo huske at efterleve sine egne træningsplaner hehe.... Men nevertheless så jeg frem til, at du vil sidde og svede lidt sammen med mig..... :w00t:

Hehe - ja, det er man jo nødt til.. glæder mig også til at træne med dig - nu er der vel ikke drager på programmet? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ja, det er man jo nødt til.. glæder mig også til at træne med dig - nu er der vel ikke drager på programmet? :cry:

Nul og niks...Jeg tror, der er dømt bjergtræning.... så godt det nu er muligt indendørs... :laugh: Så vær forberedt på lidt tung kamptræning.... :w00t: I låve it I låv it I låv it.... Er nok formentlig en bjergged.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nul og niks...Jeg tror, der er dømt bjergtræning.... så godt det nu er muligt indendørs... :laugh: Så vær forberedt på lidt tung kamptræning.... :w00t: I låve it I låv it I låv it.... Er nok formentlig en bjergged.... :4thumbup:

Uuuuh - tung bjergtræning! :wub:

Så vil jeg se frem til at træne med geden på torsdag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skippede kajakpolo i dag, da jeg tænkte at det nok ikke ville skade med en hviledag - og at få ordnet lidt vasketøj :smile:

Der er indtil videre fire der har meldt sig til MTB-turen i morgen, så det skal nok blive sjovt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share