Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Hey Rune.

Har hørt rygter om, at du vil være at finde i svederummet i morgen til en god omgang tung bjergkørsel :superman:

Jeg ved fra en meget pålidelig kilde, at det er et super program, som instruktøren har strikket sammen.... :laugh:

PS. Husk en ekstra vanddunk :tongue:

Hygge fra Lars :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars,

Hmm - hvor får du dog al den insider-viden fra? :tongue:

Men dine informationer er rigtige nok.. og glæder mig til at køre med jer og prøve programmet! Der er dog ingen garantier for diamanter i benene efter dagens mtb-tur :laugh:

Har du forresten fået meldt dig til en privatliga på tour.tv2.dk nu? Hvis ikke, så kan du tilmelde dig FB2009 - der er også et par andre MOL'ere inde (SNF og MarianneB). Kunne være sjovt at konkurrere lidt mod hinanden :bike: :smile:

Søvnige hilsener,

Rune :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 1/7

Mountainbike

Distance: 26 km (+ 20 km transportcykling)

Rigtig sjov tur i Marselisskoven med fire andre fra cykelholdet.. der var dog helt ufatteligt varmt og skal vist lige huske, at få en energibar med næste gange, da jeg var ved at gå lidt sukkerkold de sidste par km.

Link to comment
Share on other sites

Hey igen Mountainbike myg :laugh:

Jeg har nu meldt mig ind i gruppen - og jeg må sige, at udover nogle ryttere som alle bare har :blink: så er der faktisk mange forskellige ryttere på hvert hold. Det lover godt for spændingen :blush:

Og jeg er sikker på, at du kommer fint igennem timen - selvom du har diamanter i benern´ (bemærk - jysk ord fra en københavner) :laugh:

Det er nok fordi jeg sidder på en nattevagt og først har fri om...... tja godt 7 timer...... :blink:

Men Rune vi ses i morgen. Sov nu godt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hurtig er mit mellemnavn, Marianne :cool:

Ser frem til konkurrencen - og ja, ser ud til at være en god spredning mht. ryttere.. omend jeg er den eneste med Tour-vinderen på holdet :tongue:

Jeg tror i øvrigt Signe skal have kigget lidt på sit hold - der er allerede to ryttere, der er udgået inden starten :laugh:

Vi ses senere, Lars.. håber du er frisk til bjergkørsel efter nattevagten. Ellers kan jeg anbefale pladsen ved døren, hvor man kan få sig en lur op af væggen :innocent:

/MTB-myggen

post-7266-1246530587.jpg

PS: Flot med den jydske udtale - og tak for tilliden - men diamanter i benern' er faktisk en god ting :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 2/7

Styrketræning

Diverse

Dødsspinning :devil:

Hård bjergtræning i 48 graders varme med Lars som sidekick og Julie i rollen som bjergged :tongue:

Jeg har besøg hele weekenden og er i Randers mandag og tirsdag, så som noget helt nyt bliver der en træningsfri periode i loggen :nonono:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 2/7

Styrketræning

Diverse

Dødsspinning :devil:

Hård bjergtræning i 48 graders varme med Lars som sidekick og Julie i rollen som bjergged :tongue:

Jeg har besøg hele weekenden og er i Randers mandag og tirsdag, så som noget helt nyt bliver der en træningsfri periode i loggen :nonono:

Må sige at man faktisk meget nemt kan se, om du sidder op ad væggen og hviler dig... Nu har jeg et rimeligt godt overblik over crewet... haha :w00t:

:blink: Er du crazy det var hot..... :crazy: Men bjergged og co klarede ærterne.... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Må sige at man faktisk meget nemt kan se, om du sidder op ad væggen og hviler dig... Nu har jeg et rimeligt godt overblik over crewet... haha :w00t:

:blink: Er du crazy det var hot..... :crazy: Men bjergged og co klarede ærterne.... :cool:

Øv - kan man nu ikke engang sidde og fede den mere :nonono::tongue:

Ja, vi klarede den igennem, selvom det var ret vildt med den varme. Næste gang finder jeg en cykel, der ikke står direkte i solen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Aaah - hjemme i Århus igen :wub:

Var lige et par dage hjemme på familiebesøg, hvilket var rigtig hyggeligt - men hvis Randers ikke allerede har tilmeldt sig konkurrencen om at blive Danmarks provinshul #1, så synes jeg de skal gøre det.. vinderchancerne er store :laugh:

I morgen står den på styrketræning i SATS.

Link to comment
Share on other sites

Aaah - hjemme i Århus igen :wub:

Var lige et par dage hjemme på familiebesøg, hvilket var rigtig hyggeligt - men hvis Randers ikke allerede har tilmeldt sig konkurrencen om at blive Danmarks provinshul #1, så synes jeg de skal gøre det.. vinderchancerne er store :laugh:

I morgen står den på styrketræning i SATS.

Kommer du fra Randers? :w00t:

Rettelse... STYRKE OG CYKLING.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kommer du fra Randers? :w00t:

Ja, det må jeg jo nok desværre erkende - men godt at høre, at min accent ikke er så tydelig igen, siden du ikke vidste det.. randrusiansk er bestemt ikke den mest charmerende dialekt :laugh:

Rettelse... STYRKE OG CYKLING.... :tongue:

Ikke i dag :tongue:

Men hvis vi snakker om i morgen, så er jeg at indfinde på dit cykelhold :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 8/7

Styrketræning

Misc.

Senere i dag er der spinning med Bjergged & co! :bike:

:wink: Ups jeg havde fået datoerne mikset sammen, men fedt at du kommer og giver den gaz idag. Den cykel skal flyttes.... :w00t:

Nope jeg havde slet ikke fanget, at du var fra Randers.... Stort ikk...??? :bigsmile:

Egentlig er jeg ret dårlig til at lægge mærke til sådan noget. Det samme med kendte mennesker. Lægger aldrig mærke til en hujende fis, og det til trods for, at jeg har trænet sammen med Nik og Jay, Thomas Hartman mfl... :tongue: (den skulle lige med ) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Ups jeg havde fået datoerne mikset sammen, men fedt at du kommer og giver den gaz idag. Den cykel skal flyttes.... :w00t:

Det skal den - især hvis den står helt nede ved døren igen :innocent:

Det er bestemt stort.. og godt at høre. Jeg har helt bevidst gjort hvad jeg kunne for at slippe af med de sidste spor af randrusiansk :laugh:

Hehe, jeg er også selv ret dårlig til at opdage den slags - her den anden dag kørte jeg fx i elevator med Bono og opdagede det først, da en af mine kammerater påpegede det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det skal den - især hvis den står helt nede ved døren igen :innocent:

Det er bestemt stort.. og godt at høre. Jeg har helt bevidst gjort hvad jeg kunne for at slippe af med de sidste spor af randrusiansk :laugh:

Hehe, jeg er også selv ret dårlig til at opdage den slags - her den anden dag kørte jeg fx i elevator med Bono og opdagede det først, da en af mine kammerater påpegede det :tongue:

:w00t: Mkay så blond er jeg sgu heller ikke....

Ses senere cykelmyg. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nu en klassisk serie :laugh:

Torsdag 9/7

Spinning

Virkelig cool time, som Jules AKA Bjerggeden havde planlagt så den matchede morgendagens etape i Touren :superman:

Det var mildt sagt hårdt, hvilket ikke er så underligt da jeg lige umiddelbart kan regne mig frem til, at vi må have tilbagelagt de 224 km med 244 km/t :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nu en klassisk serie :laugh:

Torsdag 9/7

Spinning

Virkelig cool time, som Jules AKA Bjerggeden havde planlagt så den matchede morgendagens etape i Touren :superman:

Det var mildt sagt hårdt, hvilket ikke er så underligt da jeg lige umiddelbart kan regne mig frem til, at vi må have tilbagelagt de 224 km med 244 km/t :laugh:

:laugh::laugh: Ja jeg erkender, at det gik stærkt....Men de 224 km skulle jo tilbagelægges på 50 min, så det var bare med at sætte turboen på haha, og jeg må da også indrømme, at når man koger det hele ned til det antal minutter, så kommer bjergspurter og pointspurter nok til at ligge lidt for tæt, men vi klarede den da...Selvom jeg var pænt busted i benern' til sidst..

Og jeg må være enig med Oksen... genialt at de nu sender Team Easy On igen.... Afsnittet igår med de afklippede ruskindsærmer var da bare for godt..... :w00t: "Hva sadan er det Båbby, ska du klippe armern' af min ruskindsjakke til 400 kr.".... muhahahhaha viel spass.... :w00t:

Som altid...fedt du kom og kørte med.....

Og så er der snart dømt weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend...... Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :superman:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Synes det var fedt, at man blev lidt presset - og der var i hvert fald ikke lige overskud til en spurt op af Randersvej :laugh: Mine ben er også stadig ramte i dag..

Tak for en fed time - ser frem til den næste :superman:

Oh yes - 2 timer and counting til weekend! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 13/7

Styrketræning

Diverse styrke - blev afbrudt midt i et sæt tricep pushdowns af Lars og Julie der lige pludselig stod på den anden side af glasvæggen og vinkede :laugh:

I morgen står den på mountainbike med cykelholdet. Ishuset har desværre lukket når vi er færdige, så vi daffer omkring Marselisborg marina efter den obligatoriske Kung Fu is :icecream:

Onsdag er det planen at kajakke, hvis vejret er til det. Torsdag skal der køres op af Mont Ventoux sammen med Jules og Lars, hvilket jeg glæder mig til.. og fredag står den på styrke igen.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 13/7

Styrketræning

Diverse styrke - blev afbrudt midt i et sæt tricep pushdowns af Lars og Julie der lige pludselig stod på den anden side af glasvæggen og vinkede :laugh:

Øjeblikket var priceless..... :laugh: Forestil jer en meget meget formel Rune, der står midt i det tungeste tricepspas, da to storsmilende bjerggeder pludselig står på den anden side af ruden og vinker..... Et svagt 'hej' kom piblende ud af Rune.... :w00t: Sorry for forstyrrelsen. Vi kunne vist ikke lade være... :laugh:

Rigtig god kajaktur og pas på med for mange is. Du skulle jo gerne komme op ad Ventoux.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Øjeblikket var priceless..... :laugh: Forestil jer en meget meget formel Rune, der står midt i det tungeste tricepspas, da to storsmilende bjerggeder pludselig står på den anden side af ruden og vinker..... Et svagt 'hej' kom piblende ud af Rune.... :w00t: Sorry for forstyrrelsen. Vi kunne vist ikke lade være... :laugh:

Haha - må indrømme at det nok var lidt af et Kodak Moment! Men bare vent, jeg skal nok finde på en hævn :laugh:

Rigtig god kajaktur og pas på med for mange is. Du skulle jo gerne komme op ad Ventoux.... :devil:

Taktak. Det er dog ikke sikkert den står på kajak i morgen - hvis vejret ser lumsk ud, så pakker jeg tasken til styrke i stedet.. det går nok ikke at møde op i våddragt i SATS, fordi det står ned i stænger og jeg måtte skifte træningsplaner :smile:

.. og hvis den står på styrke, så holder jeg ekstra øje under mit tricepspas :unsure:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 14/7

Mountainbike

Distance: 50 km (30 km i skoven og 20 km transportcykling)

En sjov og mudderfyldt tur i skoven med to af pigerne og en af gutterne fra cykelholdet - hold kæft, hvor er MTB dog fedt! :bigsmile:

Sluttede af med en softice med chokokrymmel på marinaen - vældigt hyggeligt, omend de fine folk med deres store både kiggede lidt på de fire folk i mudderindsmurt cykeltøj :laugh:

Blev inviteret med til Grøn Koncert af en af pigerne fra holdet og regner med at tage med.. programmet ser for en sjælden gangs skyld ikke helt dårligt ud. Det ødelægger dog nok alle planer om træning søndag :innocent:

PS: Ikke et ord om mit Tour-holds præstation i denne runde :cry:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share