Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Onsdag 15/7

Styrketræning

Diverse i SATS - intet spor af bjerggeder i dag :tongue:

I morgen står den på Mont Ventoux spinning og jeg er spændt på om benern' når at restituere inden da.. de er nemlig lidt matte i dag efter MTB :smile:

Kan forresten se at det nu kun er 1 point, der adskiller Marianne og undertegnede i Tour-managerspillet! :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 16/7

Spinning - Mont Ventoux

SUPER fed time med Jules som instruktør - og Lars som lidelsesfælle på cyklen ved siden af. Uha, de sidste 11 minutter op af bjerget var slemme :devil:

Måtte også lige have en kakaomælk i 7-11 for at kunne klare Randersvej hjem igen :laugh:

.. og nu står den på sofatid, så mine stakkels ben kan komme sig lidt :sleeping:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 16/7

Spinning - Mont Ventoux

SUPER fed time med Jules som instruktør - og Lars som lidelsesfælle på cyklen ved siden af. Uha, de sidste 11 minutter op af bjerget var slemme :devil:

Måtte også lige have en kakaomælk i 7-11 for at kunne klare Randersvej hjem igen :laugh:

.. og nu står den på sofatid, så mine stakkels ben kan komme sig lidt :sleeping:

Jeg tror helt sikkert ikke, at det bliver sidste gang, vi prøver denne, selvom det selvfølgelig aldrig kan sammenlignes med the real thing. :smile: Tror vi napper en sprinterting næste gang. Bare for at veksle lidt som vi også talte om igår. :4thumbup:

Anyways nu er der snart dømt weekend og Copenhagen for vores vedkommende, men som altid glæder jeg mig da til, vi ses igen. God weekend Rune....

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror helt sikkert ikke, at det bliver sidste gang, vi prøver denne, selvom det selvfølgelig aldrig kan sammenlignes med the real thing. :smile: Tror vi napper en sprinterting næste gang. Bare for at veksle lidt som vi også talte om igår. :4thumbup:

Anyways nu er der snart dømt weekend og Copenhagen for vores vedkommende, men som altid glæder jeg mig da til, vi ses igen. God weekend Rune....

:superman:

Nej, det er nok ikke helt så hårdt at køre det rigtige bjerg? :laugh: Men det er bestemt en cool etape at køre med de "opvarmningsbjerge" og sprints der kommer inden Ventoux :smile:

God weekend - og I må have en rigtig god tur til Djævleøen! Jeg ser også frem til vi ses igen - kan desværre ikke deltage på torsdag, da min lillebror kommer på visit. Det var jo ellers lige noget for mig, nu hvor bjergene ikke er min specialitet ifølge visse folk og quizzer på Facebook :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 17/7

Styrketræning

Diverse styrke i SATS.

I morgen er som sagt træningsfri pga. Grøn Koncert - men hvis tømmermændene ikke er for slemme søndag, så tager jeg nok en MTB-tur med cykelholdet :bike:

Hvad er det for en vattet indstilling, jeg tager da spinning fra 10 til 12, så er der lige tid til bad og tage bussen ud til koncerten, vi ses derude.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en vattet indstilling, jeg tager da spinning fra 10 til 12, så er der lige tid til bad og tage bussen ud til koncerten, vi ses derude.

Haha - vi kan jo ikke allesammen være lige så skøre som dig, Mollerup :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 19/7

Racerhyggetur

Distance: 42,3 km

Hastighed: 24 km/t gns, 49 km/t max

Puls: 120 (62%) gns, 163 max (84%)

Stille og rolig (hvilket ovenstående pulsdata bekræfter :laugh:) aftentur et par gange rundt om Brabrandsøen og tilbage sammen med en af pigerne og en af gutterne fra cykelholdet :bike:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 20/7

Styrketræning

Kortere styrkepas i SATS - var super motiveret, hvilket Karkov Duoen vist kan bekræfte :innocent:

:laugh: Du var da vildt imponerende motiverende igår Rune. :tongue:

Idag har jeg det sikkert på samme måde, som du havde det igår......rimelig flad...... = ingen træning..... Prøver igen imorgen... :laugh:

Alligevel en rettelse her 2 min senere. Gemalen insisterer på træning idag...så afsted igen....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Du var da vildt imponerende motiverende igår Rune. :tongue:

Ja, ikke? Det her var mig! -> :superman:

Idag har jeg det sikkert på samme måde, som du havde det igår......rimelig flad...... = ingen træning..... Prøver igen imorgen... :laugh:

Alligevel en rettelse her 2 min senere. Gemalen insisterer på træning idag...så afsted igen....

Haha - håber I havde en god træning, selvom du er lidt flad. Jeg holder faktisk træningsfri i dag - hende jeg skulle have kørt MTB med havde glemt, at hun skulle til sin fars fødselsdag i dag :laugh: Så kører i morgen i stedet :bike:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Du var da vildt imponerende motiverende igår Rune. :tongue:

Idag har jeg det sikkert på samme måde, som du havde det igår......rimelig flad...... = ingen træning..... Prøver igen imorgen... :laugh:

Alligevel en rettelse her 2 min senere. Gemalen insisterer på træning idag...så afsted igen....

HEJ HEJ Rune, som at der står der og træner så fint.... :laugh:

Ja det var da klasse træning vi fik lavet den anden dag der! :cool:

Nu er det jo lidt ærgerligt, at hverken du eller jeg kan være med på Julie´s time i morgen. Men men men måske kan du både nå at køre MTB idag og så være med senere i dag, når Julie og jeg skal spinne kl. 1915 i SATS. Det er jo altid så hyggeligt at have dig med på timen :superman:

Og og og mon ikke det er på tide, at du får gang i dit hold i vores lille konkurrence...... :blush: Jeg har været inde og se på dit hold, og det ser da slet ikke så skidt ud. Det er nogle gode udskiftninger du har lavet. :smile:

Vi snakkes syrerune :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo lidt ærgerligt, at hverken du eller jeg kan være med på Julie´s time i morgen. Men men men måske kan du både nå at køre MTB idag og så være med senere i dag, når Julie og jeg skal spinne kl. 1915 i SATS. Det er jo altid så hyggeligt at have dig med på timen :superman:

Ahhh nu tror jeg, at du tager munden for fuld der kære Lars... :laugh: Det er jo hele 2 ting på een dag.... :w00t: Jeg må da indrømme, at jeg vil falde af cyklen, hvis SyreRune dukker op.... :bike:

Og og og mon ikke det er på tide, at du får gang i dit hold i vores lille konkurrence...... :blush: Jeg har været inde og se på dit hold, og det ser da slet ikke så skidt ud. Det er nogle gode udskiftninger du har lavet. :smile:

Jamen er det ikke noget med, at Lars fører pt.?

:tongue: Oder was....

Næste år må jeg vist være med i legen. :bike:

Seeeeeeeeeeeeez

Link to comment
Share on other sites

Nemlig. Det var da højenergi-træning af bedste format! :weight_lift:

Haha - jo, jeg ville også gerne have gang i mit hold af sløve cykelbananer.. jeg er yderst skuffet over deres indsats. Min nuværende målsætning er ikke at ende som nummer sjok - og håber også mine sidste udskiftninger kan gøre tricket :laugh:

Men må da sige, at du virkelig har rykket igennem her på det sidste :superman: Du ligger jo ligefrem til at kunne vinde det hele nu :4thumbup: Næste år skal du da helt klart være med, Jules! Jeg vil benytte det næste års tid til at revurdere min Tourmanager-strategi :nonono:

Det kunne være rigtig hyggeligt at køre med jer senere i dag, men vi starter først MTB-turen kl 18 (skal jo nå at se slutningen af dagens etape :wink:) og det plejer at tage i hvert fald 3 timer, så det går nok desværre ikke. Selvom jeg er fristet af at afkorte turen bare for at møde op indsmurt i mudder og se Julie falde af cyklen :tongue:

.. meeen, hvis nu turen skulle blive aflyst pga. dårligt vejr, så kunne det faktisk godt tænkes jeg kigger forbi - omend det så bliver i langærmet cykeltrøje og med lånecykelsko :laugh:

/SyreRune

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 22/7

Mountainbike

Distance: 17 km (+ 10 km transportcykling)

En lidt kortere tur sammen med to af pigerne fra gruppen - det lykkedes mig at få en punktering sidst på turen, men kunne lidt akkurat hive cyklen ned på jobbet og fik et lift hjem af en af pigerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning på det sidste pga. druktur med min lillebror torsdag, biograftur i går og grillfest i dag.. men det er sikkert fornuftigt nok med et par hviledage, da mit højre knæ er begyndt at øffe noget. Ikke noget seriøst, men vil helst ikke risikere en decideret skade igen. Skruer måske lidt ned for cyklingen og lidt op for styrketræningen igen.

Skal til at have ryddet lidt op i kosten. Synes efterhånden jeg kan spise hvad jeg vil uden at tage på - hvilket blandt andet har udmøntet sig i rigelige mængder kage på jobbet :4mewantfood: - men vil gerne tilbage til at spise efter Precision Nutrition principperne og droppe kage, slik etc. helt igen som før. Både for sundhedens skyld, men det kunne også være fint nok lige at smide et kg fedt eller to..

Som et mindre kuriosum, så er planke-øvelsen forresten blevet meget nemmere efter længere tid uden regelmæssig styrketræning, men MTB og den slags i stedet. Kan nu holde den i 2 minutter uden problemer.. meget underligt :blink: Det må være pga. kampen for at holde balancen på mountainbiken i skoven :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Søndag 26/7

Landevejscykling

Distance: 45,86 km

Garmin Connect link

Stille og rolig tur omkring Brabrandsøen med to af MTB-pigerne :bike:

Programmet for næste uge ser sådan ud:

Mandag: Styrketræning

Tirsdag: Mountainbike

Onsdag: Havkajak (styrketræning, hvis det står ned i stænger..)

Torsdag: Spinning ved Jules

Fredag: Styrketræning

Skal i biografen med en af cykelpigerne en af dagene i næste uge, men ved ikke hvilken endnu.. så rykker nok lidt rundt på tingene ad hoc :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse er det lykkedes mig at få en podieplacering i Tour-manager ligaen - endda med et komfortabelt forspring på 151 point ned til 4. pladsen! :4jumpy:

Stort tillykke til Signe og Lars med hhv. 1. og 2. pladsen!

(Cue "Der er et yndigt land"! :laugh:)

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse er det lykkedes mig at få en podieplacering i Tour-manager ligaen - endda med et komfortabelt forspring på 151 point ned til 4. pladsen! :4jumpy:

Stort tillykke til Signe og Lars med hhv. 1. og 2. pladsen!

(Cue "Der er et yndigt land"! :laugh:)

Ja Rune man må da sige, at du kom stærkt igen...... Godt gået og så må jeg som den sportsmand jeg er sige tillykke med 3. pladsen - godt kæmpet :superman:

Jeg har snakket med Julie om, at næste år skal hun også være med :tongue:

Ja hvad skete der lige for arrangøren med den nationalsang der...... ikke så godt :w00t:

Mon vi ser dig i centeret her i næste uge?? Ja din træningsplan ser da ud som du skal lave et par triceps øvelser :4thumbup:

Anyways så ses vi i centeret på et tidspunkt - desværre kommer jeg ikke med til spinningtimen på torsdag da jeg skal med en kammerat til din hjemby og se Randers - Hamborg SV

Hygge fra Lars :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Taktak - jeg er selv stadig lidt i chok! :laugh: Og ja, vi skal da have Julie med næste gang også :smile:

Det var lettere underholdende med nationalsangen - i starten troede jeg der var noget, jeg havde misforstået :unsure:

God fornøjelse med kampen på torsdag! Hils omkring dig i min "kære" barndomsby - pas på i trafikken, der er godt med Puch Maxi'er og folk i pimpede BMW'ere, der kører dørtræk :laugh:

Vi ses i centeret - jeg vil nervøst holde udkig efter jer, mens jeg træner triceps :tongue:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse er det lykkedes mig at få en podieplacering i Tour-manager ligaen - endda med et komfortabelt forspring på 151 point ned til 4. pladsen! :4jumpy:

Stort tillykke til Signe og Lars med hhv. 1. og 2. pladsen!

(Cue "Der er et yndigt land"! :laugh:)

Tak :cool: vi må battle igen, f.eks. hvis det er muligt med Spanien rundt.

Du kom stærkt igen det så ellers rimelig skidt ud for dig på et tidspunkt, men det lange slid gav pote :superman: og passende kom du på 3. pladsen ligesom Lance... :tongue:

Det var lettere underholdende med nationalsangen - i starten troede jeg der var noget, jeg havde misforstået

he he jeg havde det på samme måde :laugh:

er det egentlig en træningslog det her :tongue:

ej ser cool ud med mountainbike jeg har lidt svært ved at vurdere hvor hårdt 17 km montainbike er vs. landevejscykling..

Link to comment
Share on other sites

Tak :cool: vi må battle igen, f.eks. hvis det er muligt med Spanien rundt.

Du kom stærkt igen det så ellers rimelig skidt ud for dig på et tidspunkt, men det lange slid gav pote :superman: og passende kom du på 3. pladsen ligesom Lance... :tongue:

Den er jeg med på.. så vil jeg gå i gang med at forberede allerede nu :smile:

Ja, jeg var lidt nervøs for at ende på sidstepladsen.. og ja, ret fint med samme placering som Lance. Næste år regner jeg også med at få samme placering som ham, nemlig nummer 1 :tongue:

er det egentlig en træningslog det her :tongue:

Mjaa, det er nok mere en kaffeklub med et pift af lidt træning en sjælden gang imellem :laugh:

ej ser cool ud med mountainbike jeg har lidt svært ved at vurdere hvor hårdt 17 km montainbike er vs. landevejscykling..

Det er også helt afsindigt sjovt. Jeg synes det er svært at sige, da det er hårdt på en helt anden måde.. synes MTB er langt hårdere for benene, der ret hurtigt syrer til på de virkelig stejle bakker, end ved landevej. Den tur vi plejer at tage er på ca. 30 km og der er jeg som regel relativt træt bagefter :sleepy:

Det smarte ved MTB er, at det helt automatisk bliver intervaltræning pga. alle bakkerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share