Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Fredag 25/9

Styrketræning

Clean & overhead press

10 x stang (opv)

10 x 35 kg (opv)

5 x 45 kg

5 x 50 kg

3 x 50 kg

4 x 45 kg

Pullups

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

5 @ 20 kg

5 @ 50 kg

Reverse crunches

30

20

20

Prone bridges

2 min 5 sek (muligvis PR, men gider ikke gå tilbage i loggen og checke :laugh:)

1 min 15 sek

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28/9

Styrketræning

Hang clean & overhead press

10 x stang (opv)

10 x 35 kg (opv)

5 x 50 kg

5 x 50 kg

3,25 x 50 kg :innocent:

6 x 45 kg

3 x 45 kg

Klart bedste omgang på det sidste - godt med overskud :smile: Det er ret tydeligt at clean-delen rammer hele bagkæden.. havde ret ømme ben efter i fredags.

Pullups

5 @ 15 kg

6 @ 15 kg

4 @ 15 kg

Reverse crunches

30

25

20

Prone bridges

1 min 30 sek

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 28/9

Styrketræning

Hang clean & overhead press

10 x stang (opv)

10 x 35 kg (opv)

5 x 52,5 kg (PR)

4 x 50 kg

4 x 47,5 kg

4 x 45 kg

6 x 40 kg

Næste mål: 5 reps med 55 kg! :superman:

Chinups

4 @ BW

3 @ BW

Fik ondt i en sene i højre underarm, så skiftede til:

Pullups

4 @ 15 kg

3 @ 15 kg

Reverse crunches

30

25

25

Prone bridges

1 min 45 sek

1 min

Link to comment
Share on other sites

Rart at være i gang med regelmæssig træning igen efter en lidt død periode. Mit sociale liv er stadig ret hektisk og mit store dating-eventyr er skiftevis utroligt underholdende og halv-frustrerende.. men jeg er nu ret sikker på, at det er meningen det skal være sådan :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hey Rune.... hhhmmmm jeg mener, at kunne huske noget om, at du måske ville komme sidste søndag også - efter en bytur... :w00t: Det må være nogle gode øller der gør, at du ikke kan komme op på spinningcyklen om søndagen.... :tongue: Vi savner dig på holdet mate :4thumbup:

Haha - det vigtige ord i udsagnet var vistnok "måske" :innocent::laugh:

Det var ikke så meget øllene, men mere fordi jeg først var hjemme ved 7-tiden om morgenen :4drunk: Jeg glæder mig også til at køre med jer igen snart - det er altid en fornøjelse. Så jeg skal gøre mit allerbedste for at dukke op søndag formiddag :smile: (og så ikke et ord om, at der er druk fredag og firmaarrangement lørdag..)

.. ellers går det rigtig godt. Håber det samme gælder for dig og Jules! :bigsmile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

haha ok, ja så kan jeg godt se, at det nok havde været lidt for optimistisk med en spinningtime søndag formiddag :laugh::laugh:

Men det lyder godt, hvis du er .... måske frisk..... på søndag ha ha :bigsmile:

Det er da også noget af en weekend, du skal igennem der :superman:

Og ja Julie og jeg har det super godt - jeg hygger mig faktisk rigtig godt her i smilets by. Det ender jo nok med, at jeg falder sådan rigtig til..... men jeg fastholder min københavner sjagon :tongue:

Vi ses på søndag Rune. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og ja Julie og jeg har det super godt - jeg hygger mig faktisk rigtig godt her i smilets by. Det ender jo nok med, at jeg falder sådan rigtig til..... men jeg fastholder min københavner sjagon :tongue:

Det er nu også en fantastisk by :wub: Nok meget godt du ikke begynder at snakke århusiansk - det er ikke den mest charmerende dialekt.. omend randrusiansk klart tager prisen :laugh:

Ja, det er lidt en hård omgang - jeg sidder og prøver at samle kræfter til næste fest om et par timer.. argh. Men kommer nu nok helskindet igennem :smile:

Farmor Julle her skal da vist have en update på det med de damer der.... :cool: Vi må vist snart lige aftale noget udenfor centret..... Det er da vist nødvendigt.....

For du kommer jo aldrig mere...... :unhappy:

Hehe, det kunne være rigtig hyggeligt. Hvis I giver en kop kaffe en af dagene, så kunne jeg da lige kigge forbi jeres hybel og beundre den vidunder-juice-maskine du hele tiden snakker om.. og jeres boligindretning :laugh:

Nej, jeg har godt nok være lidt fraværende i centeret.. indrømmet :blush: Men vi ses i morgen formiddag! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det kunne være rigtig hyggeligt. Hvis I giver en kop kaffe en af dagene, så kunne jeg da lige kigge forbi jeres hybel og beundre den vidunder-juice-maskine du hele tiden snakker om.. og jeres boligindretning :laugh:

Hov hov unge mand. Bare fordi man skifter lidt rundt på farverne og det hele... :blink::w00t: Jeg kan da ikke gøre for, at jeg følger boligmoden haha....

Link to comment
Share on other sites

Hov hov unge mand. Bare fordi man skifter lidt rundt på farverne og det hele... :blink::w00t: Jeg kan da ikke gøre for, at jeg følger boligmoden haha....

:tongue:

Søndag 4/10

SpinningPuls ved Farmor Julie

En rigtig god, men håååård time med svenskerintervaller :gal: Lars gav den gas som sidekick :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 5/10

Styrketræning

Hang clean & overhead press

10 x stang (opv)

10 x 35 kg (opv)

4 x 55 kg (damn, kunne ikke få den sidste rep med :dry:)

1 x 55 kg (.. og så var der totalt fail :smile:)

6 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

Bent over DB row

12 x 26 kg

10 x 30 kg

.. hvorefter fik ondt i venstre knæ i starten af næste sæt (go figure). Skiftede til:

Pullups

4 @ 15 kg

3 @ 15 kg

3 @ 15 kg

Alternative floorwipers

10

10

10

Holdt fast i en ribbe i stedet for at bruge en vægtstang, da de var optaget

Prone bridges

1 min 50 sek

1 min 15 sek

I morgen står den på huslige pligter, så der er træningsfri. Ellers har jeg lokket min yoga-makker med på at tage den sene time onsdag - så der kører jeg Spinning Puls med Julie og Lars, efterfulgt af yoga. Torsdag står den på styrketræning og fredag regner jeg med at køre spinning igen.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7/10

SpinningPuls med Karkov Duoen

Lækker time med svensker-intervaller - som jeg så småt er begyndt at udvikle samme had-/kærligheds-forhold til som drager :smile:

Yoga

2 timers yoga

I morgen står den på styrke. Skipper den planlagte spinning fredag, da jeg er blevet inviteret ud at spise og i biffen :4mewantfood:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hey Rune.

Vil bare lige høre om du kom godt igennem begge yogatimer og ikke mindst udspændingen til sidst?.... uden at blunde lidt hen :blush:

Det var jo noget af en omgang Julie hev os igennem :superman:

Jeg tror også, at hun havde tænkt, at nu skal svensken ha da da inden den store kamp på lørdag :tongue:

Skal vi ikke satse på en sejr til Olsens drenge? Så kan vi sidde i sofaen med god samvittighed og tænke på alle de svenskere vi har smadret på cyklen.... haha :bigsmile:

Hav en god dag Rune og god fornøjelse med på fredag :4mewantfood: :wink:

Hygge fra din wingman :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7/10

SpinningPuls med Karkov Duoen

Lækker time med svensker-intervaller - som jeg så småt er begyndt at udvikle samme had-/kærligheds-forhold til som drager :smile:

Why.... :4mewantfood: Jeg elsker dem simpelthen..... De giver SÅ meget syre i stængerne, at det gør en hel høj.... Og så er du klar til fodbold på lørdag. :devil:

I morgen står den på styrke. Skipper den planlagte spinning fredag, da jeg er blevet inviteret ud at spise og i biffen :4mewantfood:

Nåååååååå hvad er nu det?

Hvad er det for noget med curling?

Me worry... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Wingman og Jules :bigsmile:

Vil bare lige høre om du kom godt igennem begge yogatimer og ikke mindst udspændingen til sidst?.... uden at blunde lidt hen :blush:

Det var jo noget af en omgang Julie hev os igennem :superman:

Erhmm.. :blush: Altså, jeg klarede det fint i starten, men ca. to minutter inde i afspændingshalløjet faldt jeg i søvn og fik garanteret snorket godt igennem :laugh:

.. og ja, var også ret smadret efter spinningen. Det hjalp dog lidt med en pita på Jacobs :innocent:

Jeg tror også, at hun havde tænkt, at nu skal svensken ha da da inden den store kamp på lørdag :tongue:

Skal vi ikke satse på en sejr til Olsens drenge? Så kan vi sidde i sofaen med god samvittighed og tænke på alle de svenskere vi har smadret på cyklen.... haha :bigsmile:

Ja, det må næste have været det hun gik efter :laugh: Lad os satse på at vi hiver sejren hjem - det bliver i hvert fald virkelig spændende! :w00t:

Hav en god dag Rune og god fornøjelse med på fredag :4mewantfood: :wink:

I lige måde, Lars.. og takker :smile:

Nåååååååå hvad er nu det?

Du' så nysgerrig, Julie! :tongue:

Det er bare rendyrket biografhygge med et par venner - og helstegt pattegris med min lillebror :4mewantfood: Ikke noget date eller noget.. det er først i næste uge :wink:

Hvad er det for noget med curling?

Me worry... :unhappy:

Haha - bare rolig.. det er der ingen fare for, at jeg kaster mig ud i. Det var bare lige den mest fjollede "sportsgren", jeg kunne finde på.. næst efter håndbold, that is :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 8/10

Styrketræning

DB bench press

10 x 22 kg

5 x 24 kg (unilateral)

5 x 26 kg (unilateral)

7 x 24 kg (unilateral)

DB curls

14 x 16 kg

12 x 16 kg

8 x 12 kg

DB wrist curls

20 x 16 kg

16 x 12 kg

12 x 16 kg

Alternative floor wipers

12

11

8

Plank (et ben/en arm)

1 min

1 min

Link to comment
Share on other sites

Søndag 11/10

Styrketræning

Clean & overhead press

10 x stang (opv)

10 x 35 kg (opv)

3 x 55 kg

7 x 45 kg

6 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

Pullups

7 @ 15 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

Sternum pullups

8 @ 30 kg

7 @ 25 kg

4 @ 20 kg

Egentlig bare som et eksperiment, men tror jeg beholder øvelsen, der også går direkte i underarmene.

Alternative floor wipers

11

10

10

Plank (et ben/en arm)

45 sek

45 sek

Næste uge bliver det nok kun til lidt sporadisk træning, da den er lidt travl.. MTB i morgen, en date tirsdag, pokeraften onsdag, biograftur torsdag.. og håber så på at kunne træne lidt igen fredag, hvis ikke jeg bliver lokket i byen. Igen :innocent:

Edit: That was quick - en af mine kammerater, der lige har slået op med kæresten, prikkede til mig på Messenger for at høre om jeg var frisk på en bytur på fredag.. så kan man jo ikke sige nej som en god ven *hosthost* :superman:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 12/10

Mountainbike

Distance: 16 km

Koldt! :smile:

Virkelig god fem-timers første date i går - med en pige, der er opvokset i Frederikshavn.. så det var lige med at vænne sig til accenten. Men nu har jeg jo fået lidt træning i den til diverse spinningtimer :innocent::laugh:

Vi aftalte en anden date ved slutningen af første, så vi mødes igen på lørdag :blush:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

er jeg dog begyndt at overveje om jeg mon har en eller anden sær tiltrækningskraft på følelsesmæssigt ustabile kvinder :hmmm:

Lav et spørgeskema, de skal svare på i starten af første date - om de har bestået, bør først fremsendes skriftligt førstkommende uge efter daten.

Godt nok lyder vi lidt sløve, ser måske også lidt sløve ud

Som kongen af nordenfjords tager du selvfølgelig prisen i sløvhed både med hensyn til lyd og lys. :tongue:

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share