Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Torsdag 30/7

Spinning Puls

Effektiv og hård time med en lettere forkølet Jules som instruktør.. har virkelig et had/kærligheds-forhold til de der Dragons-intervaller :laugh:

:laugh: Me tooooooo....men jeg kan altså stadig godt lide dem.... :tongue: Omend idag nok havde været bedre på sofaen med en kop kamillete og en skefuld honning....(for mit vedkommende) :dry: Eller måske med en kasse årstidens....say no more...say no more.....

:w00t:

Snottet men stadig i besiddelse af den bedste humor.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse er det lykkedes mig at få en podieplacering i Tour-manager ligaen - endda med et komfortabelt forspring på 151 point ned til 4. pladsen! :4jumpy:

Stort tillykke til Signe og Lars med hhv. 1. og 2. pladsen!

(Cue "Der er et yndigt land"! :laugh:)

Jeg hiver lige denne frem igen :bigsmile:

Tillykke med 3. pladsen - der fik du da lige hoppet et placeringer op til sidst, ikke? Jeg synes ellers også det gik forholdsvis godt for mig på de sidste etaper, men altså ikke godt nok :hmmm::tongue:

Også lige tillykke til Lars og Signe, som vist læser med her :smile:

Og nu jeg er her, vil jeg da også lige sige, at det lyder som om der er ret godt gang i al mulig forskellig træning - dejligt at læse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hiver lige denne frem igen :bigsmile:

Tillykke med 3. pladsen - der fik du da lige hoppet et placeringer op til sidst, ikke? Jeg synes ellers også det gik forholdsvis godt for mig på de sidste etaper, men altså ikke godt nok :hmmm::tongue:

Velkommen tilbage fra ferie :smile:

Jeg takker og bukker - det var også lige på et hængende hår jeg fik hevet mig op. Men du fik da også nået din målsætning om ikke at ende på sidstepladsen! :wink:

Det kan være du er klar på lidt konkurrence igen til Vueltaen? :bigsmile:

Og nu jeg er her, vil jeg da også lige sige, at det lyder som om der er ret godt gang i al mulig forskellig træning - dejligt at læse :smile:

Yup, det går lige som det skal - omend kajakken ligger lidt stille for tiden :blush:

Rigtig godt at se, at din træning også kører på skinner - jeg er selvfølgelig stadig dybt imponeret over de kilo du hiver rundt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Var du nede og glo på Post DK Rundt forleden?

Der var da godt nok folk og stålheste over det hele. :crazy:

Jeps - men nåede ikke at se afslutningen, da jeg skulle køre spinning med Jullen. Nicky Sørensen var lige gået i udbrud da jeg gik.. efter Hans Otto Bisgaard stolt havde proklameret, at "Matti Breschel er brølstærk i dag.. han vinder helt sikkert etapen <pause> hov, nu er Breschel hentet igen" :smile:

Og ja, der var godt fyldt op dernede trods det halvdårlige vejr.. men ganske god stemning.

Link to comment
Share on other sites

Næste uge bliver lidt ad hoc træningsmæssigt, da mit liv er lettere kaotisk for tiden - dog på den gode måde :bigsmile:

Men håber at kunne finde en enkelt dag til træning med cykelholdet, udover en aftale om en mountainbike-tur på mandag. Slutningen af ugen bliver hård, da jeg skal på bytur med min lillebror torsdag - og fredag til søndag er jeg i spejderhytte lidt uden for Randers til en vældig fest med en masse glade folk :banana:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hehe - det er det bestemt også, Lars.. stadig lidt nyt, så tager det helt stille og roligt. Men jeg har opdateret den nysgerrige Julie med detaljer :tongue:

Meget fint - så behøver jeg ikke fritte dig yderligere her på dette forum - den tager vi næste gang over en seriøs omgang triceps :laugh:

Det er sgu gode nyheder min ven. Dagens bedste :superman:

Link to comment
Share on other sites

Vejret ser heldigvis ud til at blive bedre end forventet i morgen, så det er stadig planen med danseundervisning.

Er lige kommet hjem fra weekendens dobbelt-fødselsdag i spejderhytte nær Randers. Rigtig sjovt og masser af glade mennesker - en af de mere underholdende øjeblikke var at se forsangeren for metal-bandet Clonecircle afsynge Video Video af Brixtofte - akkompagneret af en gut, der til forveksling lignede Dan Rachlin på akkustisk guitar :laugh:

Note to self: Undlad at spørge forsangeren om han egentlig ikke var med i Diskofil i sin tid..

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Får først trænet engang i weekenden.. har brugt dagen på at forberede middagen til hvad jeg havde regnet med skulle være en tredje date i morgen, men som nu bare bliver en middag mellem venner. Jeg ville have været i SATS fredag efter job, men fik at vide tidligere i dag, at min far døde for et par dage siden - så jeg skal til en mindehøjtidelighed i Randers. Det var egentlig ikke min plan at deltage, men min lillebror vil gerne med, så jeg tager med for hans skyld (laaang historie :smile:). Man kan sige meget om 2009, men det er da i hvert fald et begivenhedsrigt år for mig..

Fredag aften står den på tiltrængt druk og hygge med en god ven og en af MTB-pigerne.. det bliver rart at få koblet helt af.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share