Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hey Jon.. :smile:

Ja det er sgu lækkert at det går i den rigtige retning.. :superman: Nu håber jeg bare skidtet holder.. :smile:

Selvfølgelig gør jeg det..! :4thumbup: Vi er vist en 7-8 styks fra Århus..! :smile:

Lyder fee! Dennis kommer over til mig om Fredagen og så kommer vi derned Lørdag også, det bliver super! Har du så smugøvet dig til dips konkurrencen? hehe

Ja lad os håbe det, men det kan godt slide lidt mere med en større volumen på bryst. Kører selv 2 gange om ugen nu, hvilket er fint, meen kan godt mærke lidt ømhed i senerne engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lyder fee! Dennis kommer over til mig om Fredagen og så kommer vi derned Lørdag også, det bliver super! Har du så smugøvet dig til dips konkurrencen? hehe

Ja lad os håbe det, men det kan godt slide lidt mere med en større volumen på bryst. Kører selv 2 gange om ugen nu, hvilket er fint, meen kan godt mærke lidt ømhed i senerne engang imellem.

Hehe..! Nu er jeg jo desværre under genoptræning, så har ikke trænet dips i 2-3 uger.. :nonono: Så det bli'r der nok ikke meget af..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29/3 2007

Meget lang dag på arbejde. Det var aller sidste mulige deadline for en release, ikke fedt når det driller..! Men det blev da ordnet, men arbejdsdagen blev også lige forlænget med 4 timer.. :blink:

Så træningen må vente, jeg er for smadret til at få benene ordentlig tæwet igennem...

Desuden fik jeg også at vide, at jeg skal en tur til CWID i Norge i Juni måned. Bare en uges tid, håber bare ikke det kommer til at influere på en evt. diæt.. :dry:

Dem der vil vide hvad CWID er, kan google det en gang..! :tongue:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Dem der vil vide hvad CWID er, kan google det en gang..! :tongue:

Det kan man da kalde at tage tingene i opløbet - Skulle lige til at spørge :laugh:

Håber det går bedre med helbredet. Har ikke set dig lidt tid, men det kan selvfølgelig også bare skyldes at jeg selv er i DHS på nogle skæve tidspunkter for tiden.

Tror jeg skal have min debut i walking lunges i morgen, så er det slut med at have patent på den øvelse. :wink: Der skal nok være nogle der får sig et billigt grin, men hvad gør det når bare jeg får en booty der vil noget. :tongue:

Ses lige pludselig i hulen :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Det kan man da kalde at tage tingene i opløbet - Skulle lige til at spørge :laugh:

Håber det går bedre med helbredet. Har ikke set dig lidt tid, men det kan selvfølgelig også bare skyldes at jeg selv er i DHS på nogle skæve tidspunkter for tiden.

Tror jeg skal have min debut i walking lunges i morgen, så er det slut med at have patent på den øvelse. :wink: Der skal nok være nogle der får sig et billigt grin, men hvad gør det når bare jeg får en booty der vil noget. :tongue:

Ses lige pludselig i hulen :smile:

- Pia (Bambi)

Hehe, ja så var jeg jo fri for at forklare yderligere..! :tongue:

Det går lidt bedre, men jeg hoster stadig en del... Fortsætter det over weekenden smutter jeg en tur op til doktormanden..

Walking lunges is tha shit.. Men jeg er nu ikke den eneste der laver dem dernede..! :smile: Hvis de supersættes med en anden øvelse, sætter de store krav til balancen..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis de supersættes med en anden øvelse, sætter de store krav til balancen..! :laugh:

Fornemmer jeg en lille hentydning til mine vakkelvorne dumbbell lunges ovenpå for et stykke tid siden :nonono::laugh: Øvelse gør mester :wink:

Go bedring og gå hellere til læge en gang for meget end en gang for lidt :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Fornemmer jeg en lille hentydning til mine vakkelvorne dumbbell lunges ovenpå for et stykke tid siden :nonono::laugh: Øvelse gør mester :wink:

Go bedring og gå hellere til læge en gang for meget end en gang for lidt :smile:

- Pia (Bambi)

Haha..! Var den så tydelig da..? :tongue:

Mange tak Pia..! Ja det må jeg hellere..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30/3 2007

1 times overarbejde idag, så arbejdsugen sneg sig op på 42 timer.. :nonono: Oh well.. Så har jeg bare opsparet det mere flextid..! :smile:

Ik' mange til stede i hulen idag, hmm.. typisk.. resten af MOL slænget har vel ferie..? :nonono:

:tongue:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x15 @ 55 kg

1x12 @ 75 kg

5x10 @ 100 kg

Ingen problemer med skulderen..! Næste uge øger jeg vægten en smule.. :smile:

Incline DB benchpress:

2x10 @ 30 kg

3x10 @ 32 kg

Igen problemfrit..! :superman:

Machine flyes (rear lat raise machine):

1x15 @ 50 kg

1x15 @ 70 kg

1x15 @ 100 kg

3x15 @ 105 kg - hele stakken

Alle nemme...

Triceps:

One arm Pushdown (supine):

1x10 @ 25 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 25 kg

1x10 @ 30 kg

EZ bar French press:

1x15 @ 28 kg

3x10 @ 48 kg

1x15 @ 28 kg

Lækkert at mærke skulderen kun er i bedring..! I næste uge prøver jeg at øge belastningen ldt igen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 31/3 2007

Var en tur i bio i aftes og se 300... :smile: Fantastisk film! :4thumbup:

Højt humør idag med en masse småting der skulle nås..! Men det hele er faldet på plads, lækkert! :superman:

Ryg/Baglår:

Deadlift:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 125 kg

1x10 @ 145 kg

2x8 @ 155 kg

Gik ganske godt igen idag... :superman:

Chins:

2x10 @ BW

2x8 @ BW

Sidste 2 var lidt besværlige.. :nonono:

Seated front pulldown (neutral grip):

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x9 @ 100 kg - NY REP PR...

1x10@ 100 kg - NY REP PR...

One arm DB row:

4x10 @ 40 kg

Rimelig overkommelige.. Men var for doven tli at skulle samle en håndvægt selv. :tongue:

Baglår:

DB SLDL (kg pr. arm):

4x10 @ 40 kg

Lying leg curls:

1x10 @ 60 kg

1x9 @ 60 kg

2x10 @ 50 kg

God træning med masser af højt humør..! :smile: Fik kæwet med CJ og UAH dernede idag.. desuden hilste jeg lige kort på cardio tøserne Bambi og Nillepigen...

I aften skal jeg til fødselsdagsfest og videre i byen, så mon ikke jeg løber ind i Nillepigen igen idag.. :tongue:

Imorgen står den på skrååålen på stadion, når de hviii'e starter forårets sæson op.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

God træning med masser af højt humør..! :smile: Fik kæwet med CJ og UAH dernede idag.. desuden hilste jeg lige kort på cardio tøserne Bambi og Nillepigen...

I aften skal jeg til fødselsdagsfest og videre i byen, så mon ikke jeg løber ind i Nillepigen igen idag.. :tongue:

Imorgen står den på skrååålen på stadion, når de hviii'e starter forårets sæson op.. :superman:

he he Anders din glade fest bombe.. :tongue:

Altid dejligt at hilse på dig når du er i byen.... :bigsmile: nogen gange fortryder jeg at jeg er på arbejde og ik bare kan hoppe med ind og feste på train.. :4drunk:

Håber ik du har for mange tømmermænd hvis du skal sidde og råbe AGFérne op til en sejer.. (held og lykke med det) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cardio tøserne post-11838-1175365365.gif Hømf hømf :nonono: I vil vel gerne, at vi er til at holde ud, at se på, når vi smider os på stranden om nogle måneder. post-11838-1175365712.gif :laugh:

- Pia (Bambi) post-11838-1175365867.gif

Man skal have tilladelse til at ligge sig på stranden..! :tongue: Men mon ikke det går..! :laugh:

Men ja, cardio tøser.. De sidste 3 gange jeg har set dig i DHS har du siddet og slidet i på cyklen.. :smile:

he he Anders din glade fest bombe.. :tongue:

Altid dejligt at hilse på dig når du er i byen.... :bigsmile: nogen gange fortryder jeg at jeg er på arbejde og ik bare kan hoppe med ind og feste på train.. :4drunk:

Håber ik du har for mange tømmermænd hvis du skal sidde og råbe AGFérne op til en sejer.. (held og lykke med det) :laugh:

Hehe..! Ja det kommer jeg vist ikke udenom..! :4thumbup:

også hyggeligt at hilse på dig når jeg kommer væltende ind på toget! :smile:

Kom så de hviii'e! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Man skal have tilladelse til at ligge sig på stranden..! :tongue: Men mon ikke det går..! :laugh:

Men ja, cardio tøser.. De sidste 3 gange jeg har set dig i DHS har du siddet og slidet i på cyklen.. :smile:

Det vil altså sige, at de sidste 3 gange du har set mig i DHS, har det været efter jeg har tumlet rundt med vægtene. Det går sgu ikke du har så meget overarbejde Anders. :nonono: Du kommer jo når vi andre er færdige. :tongue:

Er du "første-dommer" når det kommer til strand-tilladelsen til sommer? Så vil jeg lige skynde mig, at score et point, for ihærdig "walking-lunges" træning. post-11838-1175436625.gif :laugh:

- Pia (Bambi) post-11838-1175436727.gif

Link to comment
Share on other sites

Det vil altså sige, at de sidste 3 gange du har set mig i DHS, har det været efter jeg har tumlet rundt med vægtene. Det går sgu ikke du har så meget overarbejde Anders. :nonono: Du kommer jo når vi andre er færdige. :tongue:

Er du "første-dommer" når det kommer til strand-tilladelsen til sommer? Så vil jeg lige skynde mig, at score et point, for ihærdig "walking-lunges" træning. post-11838-1175436625.gif :laugh:

- Pia (Bambi) post-11838-1175436727.gif

ja det er jo ikke alle der kan studere og have fri næsten hele dagen..! :tongue:

Jeps, jeg er fakkertalt den eneste dommer! Og jeg er en hård dommer! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ja det er jo ikke alle der kan studere og have fri næsten hele dagen..! :tongue:

Jeps, jeg er fakkertalt den eneste dommer! Og jeg er en hård dommer! :laugh:

:laugh: Man kan da slet ikke hører, hvem der er træt af ikke at have lang påskeferie, for første gang i mange år hva? :tease:

Den eneste dommer må være lig' overdommer, og så en hård en af slagsen. :blink: det bliver en udfordring der vil noget, men jeg skal nok sørge for at blive strandsild nummer 1, :slut: om ikke andet så med lidt bestikkelse post-11838-1175454707.gif

Vi ses Chief :tongue:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Man kan da slet ikke hører, hvem der er træt af ikke at have lang påskeferie, for første gang i mange år hva? :tease:

Den eneste dommer må være lig' overdommer, og så en hård en af slagsen. :blink: det bliver en udfordring der vil noget, men jeg skal nok sørge for at blive strandsild nummer 1, :slut: om ikke andet så med lidt bestikkelse post-11838-1175454707.gif

Vi ses Chief :tongue:

- Pia (Bambi)

Er jeg da sleeeet ikke træt af..! :tongue:

En overdommer kan ikke bestikkes.. Så der er ikke andet for en at lave så mange walking lunges som muligt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er jeg da sleeeet ikke træt af..! :tongue:

En overdommer kan ikke bestikkes.. Så der er ikke andet for en at lave så mange walking lunges som muligt! :laugh:

Hmmm ikke nemt at løbe om hjørner med dig Anders. post-11838-1175523218.gif Men nu kender du selvfølgelig heller ikke til min bestikkelse :laugh:

Jeg må lige tænke over mit næste træk, mens jeg laver "walking-lunges" så post-11838-1175523343.gif

- Pia (Bambi) post-11838-1175523462.gif

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ikke nemt at løbe om hjørner med dig Anders. post-11838-1175523218.gif Men nu kender du selvfølgelig heller ikke til min bestikkelse :laugh:

Jeg må lige tænke over mit næste træk, mens jeg laver "walking-lunges" så post-11838-1175523343.gif

- Pia (Bambi) post-11838-1175523462.gif

:laugh::laugh::laugh:

Medmindre det er påskeæg, ser jeg ingen chance for bestikkelse..! :tongue:

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2/4 2007

Klasse weekend..! Meeen jeg skulle vist ikke have troet det var sommer, da jeg var på stadion og se de hviii'e baske fremad amager igår.. Halsen er blevet værre og jeg hoster en del igen nu... :nonono: Smutter nok lige en tur til læge imorgen eller onsdag, alt efter hvordan jeg har det imorgen.

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x8 @ 110 kg

3x10 @ 100 kg

Kan ikke huske om jeg nappede 3 eller 4 med de 100 til sidst.. :laugh: Men fin gik det da..

Incline machine benchpress:

1x12 @ 12 blokke

1x12 @ 13 blokke

2x12 @ 14 blokke

1x10 @ 14 blokke

Cable flyes:

1x12 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Triceps:

Dips:

4x15 @ BW

Easy...

Incine BB hammergrip french press:

1x12 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

1x8 @ 48 kg

1x10 @ 38 kg

Det var dagens tal..! Ganske lækkert at skulderen øjensynligt kan klare de ekstra kg..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share