Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg sagde jo intet om mængden..! :laugh:

Ohhhh damn...! :blink: Den væsentlige detalje havde jeg jo ikke lige tænkt på. :dry: Ked af det Chief, du må må have din bestikkelse til gode til jul, der bliver der med gaganti en kæmpe dåse hjemmelavede brunkager specielt dedikeret til dig fra bette mig - Promise :4mewantfood:

Ellers flotte billeder. :tongue4: Du er da vist allerede strandklar. :tongue:

- Pia (Bambi) post-11838-1175546739.gif

P.s: Se så at komme afsted til lægen :poking: Go bedring :smile:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ohhhh damn...! :blink: Den væsentlige detalje havde jeg jo ikke lige tænkt på. :dry: Ked af det Chief, du må må have din bestikkelse til gode til jul, der bliver der med gaganti en kæmpe dåse hjemmelavede brunkager specielt dedikeret til dig fra bette mig - Promise :4mewantfood:

Ellers flotte billeder. :tongue4: Du er da vist allerede strandklar. :tongue:

- Pia (Bambi) post-11838-1175546739.gif

P.s: Se så at komme afsted til lægen :poking: Go bedring :smile:

Brunkager siger du..? Deeet holder jeg dig op på! :4signme:

Og mange tak, men strandklar er jeg bestemt ikke endnu..! :nonono:

Men det skal nok komme..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Brunkager siger du..? Deeet holder jeg dig op på! :4signme:

Og mange tak, men strandklar er jeg bestemt ikke endnu..! :nonono:

Men det skal nok komme..! :tongue:

Jamen det skal du da bare have lov til. :wink: Jeg bager en kæmpe portion brunkager hver jul, så der er rigeligt at dele ud af. :4mewantfood: Du kan godt glæde dig - De er goooooo. :w00t:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

En tur til doktormanden afslørede at jeg ikke er dødssyg.. :tongue:

Han ordinerede rent faktisk motion.. :nonono: Skal da ikke dyrke cardio endnu. :tongue:

Nå, men det skulle gå i sig selv igen, så det bare at fortsætte ufortrødent med hverdagen.. Men men idag er jeg doven, har holdt sygedag fra arbejde og gør det også fra træningen! :smile: Imorgen starter atter en dag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Brunkager siger du..? Deeet holder jeg dig op på! :4signme:

Og mange tak, men strandklar er jeg bestemt ikke endnu..! :nonono:

Men det skal nok komme..! :tongue:

Strandklar ? ? tror nu fint de kan bruge flere badedyr i Århus :laugh::laugh: Er du en tøs ? ? så forfængelig er du vel hellere ikke ? ? tør nu godt vise mine 104 kg i et par små frække badeshorts :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 5/4 2007

Så ramte påsken også det århusianske.. Jeg har røvkedet mig de sidste 2 dage. Jeg dur bare slet ikke til at være syg og gå hjemme, så det stoppede idag! :superman: Det er ikke fordi jeg er den mest oplagte lige for tiden, men jeg bli'r skør hvis ikke jeg kommer afsted.. :laugh:

Quads:

Squat:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

4x10 @ 125 kg

Puha de var tunge idag..! :nonono:

Lying Hack squat:

1x10 @ 150 kg

3x10 @ 160 kg

1x12 @ 140 kg

Seated leg press (close stance):

4x10 @ 165 kg

SUPERSETTET med:

Leg Extensions (dropset):

2x8 @ 70 kg

2x10 @ 70 kg

Calf:

Seated calf presses:

1x12 @ 165 kg

1x12 @ 181 kg

2x12 @ 205 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x10 @ BW

Skulder - genoptræning:

DB Lateral raise

1x12 @ 4 kg

1x12 @ 6 kg

1x12 @ 8 kg

3x12 @ 8 kg

Intet brok fra skulderen..! :4thumbup:

Imorgen står den på bryst... :superman:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Hey champ :cooldance:

Påske formen ser kanon ud :devil: Det blir bar bedre og bedre, men det sku det jo oxo helst :w00t: Nu står mit mini projekt med at læse din log lidt stille fordi jeg læser til eksamen (cellebiologi, histologi, kemi og genetik) :cry::dry: Men skal nok komme igennem den! :4smartass: Det er da lækkert at skulderen ik brokkede sig under dagens træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ :cooldance:

Påske formen ser kanon ud :devil: Det blir bar bedre og bedre, men det sku det jo oxo helst :w00t: Nu står mit mini projekt med at læse din log lidt stille fordi jeg læser til eksamen (cellebiologi, histologi, kemi og genetik) :cry::dry: Men skal nok komme igennem den! :4smartass: Det er da lækkert at skulderen ik brokkede sig under dagens træning :smile:

Hey der..! :smile:

Mange tak..! Håber også der er bare lidt fremgang at spore..! :smile: Helst alle de 'rette' steder..! Hehe..

Okay, jamen held og lykke med eksamen, min log er her jo også når den er ovre..! :superman:

Ja det er fantastisk, imorgen kaster jeg mig ud i en lidt tungere bryst træning, så må vi se hvad den så siger..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

THoughe Squats mate!! :superman::superman:

Lovely DKBN shots du har fået taget dig!! Det dur.. Din gun er vokset en del?.. gimme gimme :4thumbup:

Hva det med din skulder?? No good

Syntes nu ikke de var så go'e som de har været..! Men jeg skyder bare skylden på sygdommen..! :tongue:

Ja du er ikke den eneste der kan være med i DKBN stilen..! :laugh: Tror måske der er kommet ½-1 cm på min gun, men det er nok på triceps der er sket mest. :smile:

Rendte ind i en gang overtræning, som krævede lidt pause fra tung træning med skulderen. Men den er på vej tilbage igen, og har ikke brokket sig i snart 2 uger..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 6/4 2007

Har syge DOMS i bentøjet idag.! :crazy: Så jeg har ikke fået taget mig sammen til at lave super meget! :tongue: Idag stod den på after hours træning i DHS, med CJ og etpar af hans kammerater.. :smile:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

2x5 @ 120 kg

1x10 @ 110 kg

Lækkert..! Tror vist jeg er ved at være tilbage på tidligere styrkeniveau! :4thumbup:

Incline BB benchpress:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 90 kg

1x7 @ 90 kg - :nonono:

1x10 @ 80 kg

Machine flyes:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg - Hele stakken..! Skulle lige prøve..! :tongue:

Triceps:

Pushdown (direkte træk):

1x12 @ 25 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

One arm DB OH triceps extension:

6x10 @ 14 kg

Fin træning med masser af høj musik.! Meeen kvaliteten af musikken kan vi godt snakke om..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 7/4 2007

Vågnede imorges med de onde onde kramper i inderlårene..! :crazy: Pænt ubehageligt! Render rundt og ligner en vingeskudt and på vakkelvårne stænger..! :laugh: Men det er heldigvis blevet bedre i løbet af dagen..! :smile:

CJ var på vej ud af døren da jeg ankom og UAH stødte til senere...

Baglår:

Lying leg curls:

1x15 @ 30 kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

3x10 @ 55 kg

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Seated CG front pulldown (neutral grip):

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

Chest supported row (close neutral grip):

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 110 kg

1x10 @ 120 kg

Chest supported row (wide prone grip):

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 90 kg

Ik' meget motivation på idag..! Men jeg kom da nogenlunde igennem...

Imorgen smutter jeg til Horsens i selskab med KongKent og ser de stærke gutter smide rundt med nogle tunge kg..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Helt iorden form du har især årstiden taget i betragtning.. Har du nogle mål? fedt %?

Har du fundet ud af hvad planen var for iår? blev det til lidt konkurrence eller er det mere arbejder som du satser på?

Mange tak..! :smile:

Jeg har ingen mål nej, og heller ikke den fjerneste idé om hvad fedt% er. men jeg behøver i hvert fald ikke hive og slide i huden for at få synlige abs..! :wink::tongue:

Hvis jeg skal gætte så tror jeg den er omkring 13-15% :smile:

Ingen beslutning er taget endnu, så det er stadig noget tiden må vise..! :smile: Jeg er bestemt ikke afvisende overfor idéen om, at forsvare min titel. Dog er beslutningen meget svær at tage i år syntes jeg.

Jeg forventer at have det afklaret ved indgangen af maj. Så har jeg 4½ måned ca. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagen idag har stået på udflugt til Horsens i selskab med kongen af Kent, for at se nogle store drenge gå til stålet! :superman: (læs DM i 3-kamp)...

Det var alt i alt en positiv oplevelse. Hele setuppet omkring stævnet var super godt, dog var musikken liiiige en tand for høj til tider..! Men jeg kan jo også bare lade være med at placere mig lige ved halløjtaleren... :tongue:

Jeg er super imponeret over de vægte der blev håndteret til stævnet.. Virkelig ondt med stort Å! :devil:

Fik også mulighed for at hilse på en del MOL'ere og snakke lidt med et par stykker af dem. Sune (Conscience) var flink til at besvare mine spørgsmål, så jeg kunne følge lidt med i regler osv..

Ellers fik jeg hilst på Bogs, Rommel, Onkel Troels, Mølvis og Squatfather... Samt set en del andre i action..! :superman:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Mange tak..! :smile:

Jeg har ingen mål nej, og heller ikke den fjerneste idé om hvad fedt% er. men jeg behøver i hvert fald ikke hive og slide i huden for at få synlige abs..! :wink::tongue:

Hvis jeg skal gætte så tror jeg den er omkring 13-15% :smile:

Ingen beslutning er taget endnu, så det er stadig noget tiden må vise..! :smile: Jeg er bestemt ikke afvisende overfor idéen om, at forsvare min titel. Dog er beslutningen meget svær at tage i år syntes jeg.

Jeg forventer at have det afklaret ved indgangen af maj. Så har jeg 4½ måned ca. :smile:

Hehe ok.. men meget godt klaret at du kan holde den form på denne årstid.. det er jo noget med at du godt kan lide mad :4mewantfood:

Uha bliver da spændende at høre hvad du vælger.. nu var jeg der desværre ikke sidste år, men kommer over og kigger til konkurrencen så håber da lidt at du stiller op så man kan se hvordan mesteren ser ud :4thumbup:

Edited by Prosendal
Link to comment
Share on other sites

Hehe ok.. men meget godt klaret at du kan holde den form på denne årstid.. det er jo noget med at du godt kan lide mad :4mewantfood:

Uha bliver da spændende at høre hvad du vælger.. nu var jeg der desværre ikke sidste år, men kommer over og kigger til konkurrencen så håber da lidt at du stiller op så man kan se hvordan mesteren ser ud :4thumbup:

Madglad..? Mig..? Neeeej da..! :innocent:

:tongue:

Uanset hvad, så vil jeg være at finde i Herning til konkurrencen..! Enten som deltager eller som tilskuer... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share