Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Anders,

Hyggeligt at hilse på i går :smile: Godt at se, at fitnessfolkene også er begyndt at blive fascineret af de tunge tunge vægte :4thumbup:

Hey Anna..! :smile:

Ja hyggeligt var det helt sikkert! :smile:

Heh, ja imponerende synes jeg i hvert fald det er. Nu var det jo også rimelig tæt på Århus, og Kongen tilbød et lift. Så skulle da helt sikkert se det! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10/4 2007

Det er ikke ligefrem ordet produktiv man kan sætte på mig idag. Ihvertfald ikke på arbejde...! :tongue: Det er jo hvad lidt ferie kan gøre..! :laugh:

Bambi, CJ, MiniFisker og Maximum var til stede idag! :superman:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Dagens bryst træning blev i selskab med Maximum..! :smile:

Bryst:

BB benchpres:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x9 @ 115 kg

1x6 @ 125 kg - REP PR...

1x10 @ 105 kg

Lee'd..! :superman:

Incline DB benchpress:

1x10 @ 34 kg

1x9 @ 38 kg

2x10 @ 38 kg

Machine flyes:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

:crazy: trak tænder ud da..!

Triceps:

Dips:

5x15 @ BW

Nemme...

One arm DB OH triceps extension:

2x10 @ 14 kg

2x10 @ 15 kg

Pushdown:

2x10 @ 35 kg - reverse grip

2x10 @ 40 kg

+ lidt dragonflags og situps..! :smile:

Rigtig god træning idag..! Fuld dart over feltet og masser af intensitet! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12/4 2007

Tog mig en kort dag på arbejde idag da jeg har en aftale med gutterne i aften, og jeg er vært..! :tongue:

Masser af energi idag! :superman:

Quads:

Seated 45 degree legpress:

1x15 @ 80 kg

1x15 @ 120 kg

1x12 @ 180 kg

1x10 @ 220 kg

1x10 @ 260 kg

1x10 @ 280 kg

1x10 @ 320 kg - Ohh yeeaah... :devil:

1x10 @ 300 kg

Lækker omgang..! :w00t:

Hack squat (djævle agtig smith stativ ting :tongue: ):

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x12 @ 60 kg - Helt i kælderen...

Leg Extensions:

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x9 @ 110 kg

Calf:

Seated calf presses:

4x12 @ 189 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x10 @ BW

Skulder:

DB Lateral raise

1x12 @ 5 kg

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 12 kg

3x10 @ 14 kg

1x10 @ 12 kg

Stille og roligt! :smile: Skal ikke forcere for meget i skulderøvelserne, så holder mig til denne ene..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ :superman: Ond leg press med 320 :devil: Træningen kører bare for tiden hva :w00t: Skal du til loaded cup??

Rasmus

Ja lige for tiden går det faktisk rimelig godt. Når jeg altså har tiden til at komme derned..! :tongue:

Ja da..! Skal derover sammen med de andre 'hoveder' her fra Århus! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 13/4 2007

Puha, de sidste par dage har stået i det usundes navn! :crazy: Sådan er det jo når der er en fødselsdag der skal fejres og gutterne kigger forbi til go' mad og hygge..! Eller egentlig er det jo ikke en regel, men sådan blev det nu! :tongue:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Incline BB benchpres:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

1x7 @ 100 kg - :crazy:

1x6 @ 100 kg

1x8 @ 90 kg

Deeet var vist lige tungt nok..!

BB benchpress:

1x10 @ 85 kg

5x10 @ 100 kg

Machine flyes:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x10 @ BW + 30 lbs.

1x10 @ BW + 40 lbs.

1x10 @ BW + 50 lbs.

1x10 @ BW + 60 lbs.

Fino med lidt ekstra belastning..! :smile:

Pushdown:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

Det var dagens træning. Imorgen træner jeg i Fitness.dk, da der er lukket i DHS..!

Link to comment
Share on other sites

Puha, de sidste par dage har stået i det usundes navn! :crazy: Sådan er det jo når der er en fødselsdag der skal fejres og gutterne kigger forbi til go' mad og hygge..! Eller egentlig er det jo ikke en regel, men sådan blev det nu! :tongue:

Hovsa... Har du bare hold fødselsdag i alt hemmelighed :nonono:

Går ud fra det er din egne fødselsdag du har holdt.... Stort tillykke :firebounce:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Hovsa... Har du bare hold fødselsdag i alt hemmelighed :nonono:

Går ud fra det er din egne fødselsdag du har holdt.... Stort tillykke :firebounce:

KnuZ

:laugh:

Dog ikke Anita..! :tongue: Så hurtigt aldrer jeg alligevel heller ikke..! :wink: Men mange tak skal du have..! :cool: Jeg fylder dog først år i juli måned..! :smile:

Nej du, det var min lillebror der fyldte 22 i tirsdags..! :bigsmile: Men derfor kan jeg vel godt spise en masse lækker mad..? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Argh?! :crazy:

Nu kommer jeg til at tænke på, at vi slet ikke fik snakket West Wing sidste weekend. PINLIGT!! :nonono:

Oh well, jeg kan afsløre, at jeg stadig er i gang med Season 1 på DVD igen (igen, igen :blush: ) og netop er der hvor Josh første gang møder den døve 'pollster' Joey Lucas. Lækre afsnit i 1. og 2. sæson. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Argh?! :crazy:

Nu kommer jeg til at tænke på, at vi slet ikke fik snakket West Wing sidste weekend. PINLIGT!! :nonono:

Oh well, jeg kan afsløre, at jeg stadig er i gang med Season 1 på DVD igen (igen, igen :blush: ) og netop er der hvor Josh første gang møder den døve 'pollster' Joey Lucas. Lækre afsnit i 1. og 2. sæson. :4thumbup:

Hallo Kongen..!

Det var helt med vilje fra min side af jo..! Har jeg slet ikke fået investeret penge i sættet! :nonono: Sådan går det desværre, når der lige kommer lidt ekstra udgifter fordi arbejdet ynder at sende en til Norge i en uges tid. Dog først i Maj/juni, men man skal være fin og Anders er vokset godt og grundigt ud af sit jakkesæt, samt et stort antal skjorter..! :tongue:

Men ja, det er rigtig gode afsnit. Jeg er nogle gange heldig at fange et afsnit eller 2 på Hallmark. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Dog ikke Anita..! :tongue: Så hurtigt aldrer jeg alligevel heller ikke..! :wink: Men mange tak skal du have..! :cool: Jeg fylder dog først år i juli måned..! :smile:

Nej du, det var min lillebror der fyldte 22 i tirsdags..! :bigsmile: Men derfor kan jeg vel godt spise en masse lækker mad..? :tongue:

Jeg kunne sku heller ik forstå hvis det slet ik blev nævnt.. men du fik det formuleret, så det lød som om du havde holdt føsdag for vennerne :laugh:

.... men bedre før en aldrig :innocent: eller :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders og CJ

Ok tror som sagt ikke jeg når ned til jer mens i er der, men prøver det måske af senere, ellers tager jeg nok forbi mit gamle hangout - Equinox på Nørrebro.

Forresten Anders, kan huske du spurgte om jeg stiller op i år. ar endnu ikke besluttet mig, men begynder at smide nogle kilo nu her senest den 1. Maj, og så kigger jeg på det igen engang i Juli.

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne sku heller ik forstå hvis det slet ik blev nævnt.. men du fik det formuleret, så det lød som om du havde holdt føsdag for vennerne :laugh:

.... men bedre før en aldrig :innocent: eller :laugh:

Hehe..! Du var vist bare lige hurtig nok på aftrækkeren..! :tongue:

Men ja bedre før end aldrig! :laugh: Så mange tak! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders og CJ

Ok tror som sagt ikke jeg når ned til jer mens i er der, men prøver det måske af senere, ellers tager jeg nok forbi mit gamle hangout - Equinox på Nørrebro.

Forresten Anders, kan huske du spurgte om jeg stiller op i år. ar endnu ikke besluttet mig, men begynder at smide nogle kilo nu her senest den 1. Maj, og så kigger jeg på det igen engang i Juli.

Hey Jon..! :smile:

Hehe..! Total samle besked der..! Casper har jo også en log! :tongue:

Jeg skal ikke træne med CJ imorgen.. Han skal træne umenneskelig tidligt, så jeg smutter til Viby og træner i Fitness dk..! :superman:

Okay..! Ja jeg kan jo heller ikke helt bestemme mig..! :tongue: Men jeg er nok på samme vogn som dig! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja snakkede lige med ham og han sagde kl. 10.00 - puha ja det er nok også liige for tidligt til at træne squat for mig, selvom det sikkert kunne være meget sjovt at se min morgenmad komme op igen...

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Ja snakkede lige med ham og han sagde kl. 10.00 - puha ja det er nok også liige for tidligt til at træne squat for mig, selvom det sikkert kunne være meget sjovt at se min morgenmad komme op igen...

Dropper sku ik en træning blot fordi jeg skal til Ålborg kl 1300 :smile: Ingen problem i at stå op så :superman:

God træning knighter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja snakkede lige med ham og han sagde kl. 10.00 - puha ja det er nok også liige for tidligt til at træne squat for mig, selvom det sikkert kunne være meget sjovt at se min morgenmad komme op igen...

Hehe..! Ja det kunne sikkert være meget sjovt..! Eller noget! :laugh:

Dropper sku ik en træning blot fordi jeg skal til Ålborg kl 1300 :smile: Ingen problem i at stå op så :superman:

God træning knighter :smile:

Men det er stadig sygt tidligt på en lørdag! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hovsa... Har du bare hold fødselsdag i alt hemmelighed :nonono:

Går ud fra det er din egne fødselsdag du har holdt.... Stort tillykke :firebounce:

Anita det ved du da, Anders den bette lort, han er jo yngre end mig :tongue::laugh: og jeg har jo først fødselsdag dagen efter loaded. :wink:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Anita det ved du da, Anders den bette lort, han er jo yngre end mig :tongue::laugh: og jeg har jo først fødselsdag dagen efter loaded. :wink:

- Pia (Bambi)

Ja det er da os rigtig.... Men må nok ærlig indrømme jeg ik lige tænkte så meget over om det nu også kunne passe :laugh: Så bare der stod han havde holdt fødselsdags for gutterne :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share