Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Deadlift:

1x1 @ 190 kg - NY PR...

1x1 @ 200 kg - NY PR...

Lækkert med ny PR i dødløften idag! :4thumbup: Ellers ganske fin kontakt over hele linien..!

:blink:

Super flot Anders... specielt os når du har holdt så lang tids pause fra øvelsen.... :superman:

Tør slet ik tænke på hvor meget du ville trække hvis du lærte at bruge udstyr :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er sgu pænt godt gået Anders. post-11838-1177153494.gif Og så syntes jeg endda slet ikke at jeg hørte nogle brøl inde fra rummet. :wink:

Ingen brøl.... :nonono: Så havde der jo helt sikkert været et par kg mere at gi af.. brøl er undervuderet.. :tongue::laugh:

Tillykke Anders med de flotte tal.. :bigsmile:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Ingen brøl.... :nonono: Så havde der jo helt sikkert været et par kg mere at gi af.. brøl er undervuderet.. :tongue::laugh:

Tillykke Anders med de flotte tal.. :bigsmile:

Kram Nille

Nu er det ikke nok kun at skrive med eller uden wraps,bælte etc. Nu skal man også huske at skrive med eller uden brøl :smile:

Og tillykke med PR, og velkommen i +200 kg dødløft klubben. Det kunne sgu da heller ikke passe at Danmarks mesteren i AF ikke kan løfte sølle 200 kg :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu pænt godt gået Anders. post-11838-1177153494.gif Og så syntes jeg endda slet ikke at jeg hørte nogle brøl inde fra rummet. :wink:

- Pia (Bambi)

P.s: Pas på din ryg :innocent:

Hey Pia..! Mange tak! :4thumbup:

Hehe, lidt brøl var der faktisk på, men det var ikke meget! :tongue:

Det kan være du skulle have brølet lidt mere, så stemmen kunne blive varm til i aften! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Super flot Anders... specielt os når du har holdt så lang tids pause fra øvelsen.... :superman:

Tør slet ik tænke på hvor meget du ville trække hvis du lærte at bruge udstyr :devil:

Hey Anita..!

Grazie! :smile:

Jeg har nu været igang med øvelsen i 1-1½ måneds tid.. :smile:

Udstyr..? Hehe..! Kunne da være sjovt at prøve, men min teknik stinker stadig.! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke nok kun at skrive med eller uden wraps,bælte etc. Nu skal man også huske at skrive med eller uden brøl :smile:

Og tillykke med PR, og velkommen i +200 kg dødløft klubben. Det kunne sgu da heller ikke passe at Danmarks mesteren i AF ikke kan løfte sølle 200 kg :innocent:

Hey, mange tak skal du have..! :4thumbup: Og takker for velkomsten i klubben..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er da det vi gør... :tongue:

Måske Pia også kikker forbi, kunne være hygsomt når hun er færdig med at lege Madonna.. :laugh:

Sjovt du lige nævner Madonna, det var faktisk en af de sange vi skrålede med på. :4band: :cheer: Vi nåede desværre aldrig ned i byen. :nonono: Min ene veninde gik kold og måtte have en del bistand ude ved toilettet. :laugh:
Haha ja, jeg er bare glad for det ikke er mig der skal lægge øre til..! :laugh:

post-11838-1177244735.gifpost-11838-1177244735.gifpost-11838-1177244735.gif Vi var faktisk ret så gode, skal jeg lige sige dig. :nonono: Det føltes i hvert fald sådan efter at have set meget dybt i mere end en flaske sprut. :innocent::laugh:

Vi må have vores drink i baren til gode, til en anden go gang, Vi nåede aldrig længere end Nørre allé. :laugh:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Sjovt du lige nævner Madonna, det var faktisk en af de sange vi skrålede med på. :4band: :cheer: Vi nåede desværre aldrig ned i byen. :nonono: Min ene veninde gik kold og måtte have en del bistand ude ved toilettet. :laugh:

post-11838-1177244735.gifpost-11838-1177244735.gifpost-11838-1177244735.gif Vi var faktisk ret så gode, skal jeg lige sige dig. :nonono: Det føltes i hvert fald sådan efter at have set meget dybt i mere end en flaske sprut. :innocent::laugh:

Vi må have vores drink i baren til gode, til en anden go gang, Vi nåede aldrig længere end Nørre allé. :laugh:

- Pia (Bambi)

Jaja, i var sikkert super go'e alle sammen..! :laugh: Ærgeligt i ikke kom i byen, der var ellers gang i den..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Baah..! Det kan de da ikke bruge som undskyldning..! Bare fordi man har en kæreste, kan man da sagtens tage i byen med vennerne og more sig! :superman:

Ja du er da god til det.. :tongue:

Pia, næste gang kommer du bare derned, jeg var lige inde og feste lidt da jeg havde fået fri, så du kendte da to dernede.. :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Baah..! Det kan de da ikke bruge som undskyldning..! Bare fordi man har en kæreste, kan man da sagtens tage i byen med vennerne og more sig! :superman:
Ja det kan man i hvert fald. :smile: Men festen gik pludselig død, da en af mine veninder forsvandt ud på toilettet i 1 time for at tale i den store telefon. :gal: Behøver jeg fortælle at hun er pænt vissen idag. :laugh:
Pia, næste gang kommer du bare derned, jeg var lige inde og feste lidt da jeg havde fået fri, så du kendte da to dernede.. :4drunk:

I'll be there :cheer: Min venindes lillebror fortalte mig også i morges, at han havde haft brug for mine overarme :4flex: nede i byen. Han var blevet slået ned af en araber og havde noget af en stor underlæbe i dag :laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23/4 2007

Havde mig en rigtig god weekend..! :bigsmile: Fik maxet på dankortet lørdag og idag skulle der maxes i bænken..! :tongue: Højt humør og masser af energi på idag, så det var som det skulle være før en omgang max..! :superman:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Selvtilliden inden dagens løft var i højsædet, eftersom det er gået rigtig godt med bænken på det sidste! :4thumbup: Jeg følte mig i hvert fald overbevist om, at der sagtens var til en ny PR! :smile:

Bryst:

BB benchpres:

1x12 @ 60 kg

1x8 @ 95 kg

1x3 @ 115 kg

1x1 @ 135 kg

1x1 @ 150 kg - NY PR...

1x1 @ 155 kg - NY PR...

1x1 @ 160 kg - NY PR...

3x10 @ 115 kg

:w00t:

Fantatisk..! Gik jo over al forventning!

De 150 var pænt overkommelige, mens der også var godt styr på de 155. Jeg måtte dog kæmpe en del for de 160, der kom en smule skævt op. Men op kom den! :yahoo:

Incline Machine flyes:

1x10 @ 110 lbs

3x10 @ 150 lbs

1x10 @ 110 lbs

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x15 @ 50 lbs

1x12 @ 60 lbs

1x10 @ 70 lbs

1x15 @ BW

Gik fino..! :cool: Jeg tror jeg har luret hvordan jeg bedst får noget ud af bæltet. Hvis jeg sætter stativet lidt ned, er bæltet ikke så bestemmene over den bane man kører op og ned i.. :superman:

Pushdown:

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

En rimelig hurtig og rigtig god træning idag! :4thumbup: Super lækkert endelig at bryde de 150 kg i bænken! :superman:

Link to comment
Share on other sites

160 :dropjaw: :superman: Kæft, det er lee´...

og mon ikke, der er til mere, med løft på 150 og 155 inden :4thumbup:

Det tror jeg sgu'ette..! Måtte kæmpe godt for den da..! :tongue:

Havde rigelig med pause imellem løftene, så egentlig tror jeg ikke der er til mere..! :smile:

Men thanks..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders post-11838-1177356425.gif

TILLYKKE med den eller skal jeg sige de nye PR's. Lyder til at det giver noget af et kick, at kører max engang i mellem. Måske man skulle prøve det engang, har nemlig aldrig forsøgt mig med en maxtest. :blush::innocent:

- Pia (Bambi)

Mange tak Pia..! :bigsmile:

Der var også godt med brøl på denne gang! :laugh:

Hehe, ja mon ikke der gemmer sig et 100 kg's bænkpres i dig..? :tongue::superman:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share