Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så blev det vist tid til en billede update... :smile:

Vægt: 83½ kg.

post-6265-1152796032_thumb.jpgpost-6265-1152796051_thumb.jpgpost-6265-1152796071_thumb.jpg

post-6265-1152796079_thumb.jpgpost-6265-1152796107_thumb.jpgpost-6265-1152796120_thumb.jpg

Hey Anders,

Har kigget lidt med i din log, og ville da lige smide en hilsen. Det ser rigtig godt, og ser os ud til at du ikke har langt igen! Held og lykke med din vej til DM :smile:

Miss Cali

-og os lige et tillykke med dagen imorgen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders,

Har kigget lidt med i din log, og ville da lige smide en hilsen. Det ser rigtig godt, og ser os ud til at du ikke har langt igen! Held og lykke med din vej til DM :smile:

Miss Cali

-og os lige et tillykke med dagen imorgen! :wink:

Hey Miss C... :smile:

1000 tak for de fine ord..! :smile:

Har vist også luret lidt i din log... :wink:

Også tak for den 1 time og 5 min. for tidlige fødselsdagshilsen..! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hey Miss C... :smile:

1000 tak for de fine ord..! :smile:

Har vist også luret lidt i din log... :wink:

Også tak for den 1 time og 5 min. for tidlige fødselsdagshilsen..! :4thumbup:

Må vist heller sige tillykke nu så jeg ikke glemmer det :tongue:

Din gave kommer d.23/9-06 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

'Kææft de spammer dig, Anders!! :laugh::tongue:

Tillykke med dagen for helvede, dit gamle skur! :wink::yahoo:

Jeg er ikke misundelig på din ædedag..... :dry::nonono:

Ses meister!

1000 tak champ..! :4thumbup:

Kunne også mærke at ryggen gav et ekstra knæk da jeg strakte mig imorges.. :laugh:

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

Du fik ret i det med vejret :wink: Tak, det passer jo fint til Grøn koncenter :bigsmile:

Ja vejret plejer at holde ret godt idag..! :smile: Mindes ikke en fødselsdag hvor vejret ikke har været godt! :bigsmile:

Så nyd det nu mens det er her søde! :smile:

Tillykke Champ!

Spis nu igennem og nyd dagen :superman:

Takker mester..! :bigsmile:

Jeg har dog først spisedag imorgen..! Men der står den på lagkage..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 15/7-2006 - 25 års fødselsdag..! :bigsmile:

Indil videre har dagen været stille og rolig..! Dvs. ingen er endnu troppet op med hænderne fyldt med kanel.. :tongue: Tog ned i centret til en omgang bryst og skuldre..!

I aften skal jeg høre Sting her i Århus..! :4thumbup: Nice!

Bryst:

Incline smith Benchpress:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x7 @ 90 kg

2x10 @ 70 kg

DB Bench press:

2x10 @ 34 kg

1x8 @ 34 kg

2x12 @ 30 kg

Standing cable cross flyes:

1x12 @ 35 kg

1x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

1x12 @ 35 kg

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Triceps brændt aw..! :blink:

Seated lateral raise:

2x10 @ 10 kg

2x10 @ 11 kg

Så gad jeg ikke mere idag..! :tongue: Hjem og nyde fødselsdagen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Et lille hjørne blev rundet igår i form af min 25 års fødselsdag. Jeg havde en stille og rolig dag, prcis som jeg kan li' det. :smile:

Men jeg slap dog ikke for at skulle lugte af risengrød.. Mange af mine venner er på ferie for tiden, men 2 havde rottet sig sammen og troppede op med hænderne fyldt med kanel-poser..! :nonono: Hehe..! Men det var nu meget sjovt...

Den ene af vennerne blev og grillede sammen med mig (Den anden havde en fest han skulle til). Hvorefter vi gik ned til Musikhuset for at høre Sting.. :smile: Klasse..!

Idag har jeg så inviteret mine forældre, min bror og hans kæreste på middag hjemme hos mig. Så jeg har har stået og skal stå meget i køkkenet idag..

Der skal nok komme lidt lækkerier til de diæt-hungrende masser..! Hehe..! :4mewantfood:

Nå, men af træningsrelaterede ting kan jeg fortælle at morgenvægten lige p.t. siger 83.3 kg... :smile:

Nyd søndagen allesammen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Onsdag d. 12/7-2006

En lækker dag igår..! Jeg var i Tyskland med 2 gode venner og handle lidt godter ind..! Nu er køleskabet stoppet med aspartam, og der er købt lidt guf til efter konkurrencen..! :smile: Om aftenen var jeg ude hos min diæt vejleder, rigtig hyggeligt. :bigsmile: Vi fik set lidt på hvordan det ser ud, og vurderet at der maksimalt skal 5 kg mere af.. Hvilket jo passer strygende med 10½ uge til k-dag... Desuden fik jeg en masse fifs og sådan til den sidste del af diæten, og han var rigtig godt tilfreds med hvordan det ser ud nu.. Så alt i alt en fantastisk dag igår..! :4thumbup:

Jeg sov ude hos ham, spiste en god gang morgenmad og så tog vi taskerne på nakken for at brænde patværket aw..! :devil:

Bryst:

Bench Press:

1x15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

1x9 @ 111 kg

1x6 @ 121 kg

1x9 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

Incline DB Benchpress:

1x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

1x10 @ 32½ kg

1x13 @ 30 kg - Lee'd :crazy:

1x10 @ 30 kg

Fan'me lækkert med en makker på træningen..! :superman: Noget helt andet end at træne alene..! Pauserne bliver også kortet en smule ned som følge deraf.!

DB flyes:

1x10 @ 20 kg

2x10 @ 22 kg

1x? @ 22 kg - mistede tællingen...! :laugh:

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW :superman:

4x18 @ BW

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg - Close grip...

Fed træning med masser af intensitet..! Virkelig lækkert..! Vi fik også flexet en del imellem sættene..! :tongue:

Cardio:

40 min. powerwalk...

Hjem og få styr på alle de nyindkøbte ting fra Tyskland...! :smile:

Lige et par spørgsmål :cool: ..

1.

Du skriver du har en diæt vejleder.. Hvor meget betaler du for det, og føler du at du lærer noget, du ikke kunne have lært på egen hånd? :smile:

2. Du kommer vel ikke og siger du har været i tyskland udelukkende for at købe sodavand og slik? :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lige et par spørgsmål :cool: ..

1.

Du skriver du har en diæt vejleder.. Hvor meget betaler du for det, og føler du at du lærer noget, du ikke kunne have lært på egen hånd? :smile:

2. Du kommer vel ikke og siger du har været i tyskland udelukkende for at købe sodavand og slik? :nonono::laugh:

Hey bunny..! :tongue::laugh:

1. Det er skam ganske gratis... :smile: Og ja, jeg får en masse praktisk erfaring omkring konkurrence diæt 'foræret', som jeg jo ikke selv ville have første gang jeg prøver. Så lærer helt klart noget..

2. Nej der var skam 18 ks. øl med hjem også og lidt sprut! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som før lovet, så kommer der lige lidt lækkerier fra dagens slæberi i køkkenet... :4mewantfood: Har nydt godt af en spisedag idag, hvor jeg havde lavet stor middag til forældrene, min bror og hans kæreste... Meget vellykket..!

Her er lige lidt pics af desserten..! :4mewantfood:

post-6265-1153083833_thumb.jpgpost-6265-1153084031_thumb.jpg

post-6265-1153084046_thumb.jpgpost-6265-1153084058_thumb.jpg

Og nej... der blev IKKE levnet noget..! :wink: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Som før lovet, så kommer der lige lidt lækkerier fra dagens slæberi i køkkenet... :4mewantfood: Har nydt godt af en spisedag idag, hvor jeg havde lavet stor middag til forældrene, min bror og hans kæreste... Meget vellykket..!

Her er lige lidt pics af desserten..! :4mewantfood:

post-6265-1153083833_thumb.jpgpost-6265-1153084031_thumb.jpg

post-6265-1153084046_thumb.jpgpost-6265-1153084058_thumb.jpg

Og nej... der blev IKKE levnet noget..! :wink: :4mewantfood:

Opskrift tak :4signme::tongue4::w00t: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share