Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Jeg kan jo bare lade være med at bælle 1 L saftevand inden jeg går i seng..! :laugh::tongue:

Tirsdag d. 5/9-2006

I aftes fik jeg så lige hilst på Keld IRL. Altid en fornøjelse at kæwe den lidt med en anden konkurrence fætter.. Og han ser da helt sikkert også ud til snart at være klar..! :smile:

Puuuha..! Det krævede lige lidt ekstra overtalelse at komme op om imorges..! :blink:

Benene var trætte og tunge, så ikke den mest spændende tur. Men solopgangen var helt fantastisk, så det tog lige det værste.. En skam jeg ikke havde kamera med..

Senere står den på ben og skuldertræning. :superman:

Du lidt bagefter med opdateringerne, eller er det bare fordi du har glemt det torsdag idag :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Jeg kan jo bare lade være med at bælle 1 L saftevand inden jeg går i seng..! :laugh::tongue:

Torsdag d. 7/9-2006

I aftes fik jeg så lige hilst på Keld IRL. Altid en fornøjelse at kæwe den lidt med en anden konkurrence fætter.. Og han ser da helt sikkert også ud til snart at være klar..! :smile:

Puuuha..! Det krævede lige lidt ekstra overtalelse at komme op om imorges..! :blink:

Benene var trætte og tunge, så ikke den mest spændende tur. Men solopgangen var helt fantastisk, så det tog lige det værste.. En skam jeg ikke havde kamera med..

Senere står den på ben og skuldertræning. :superman:

Halløjsa Anders . .

Ja det var sjovt at lige at hilse på dig :tongue: og fandt stien som du skrev og nåede at indkøbe en gang salat til en værdi af 40 kr :devil::devil: inden jeg hoppede på toget :smile:

Ja du så også ud til at være der hvor det sjove starter :superman::superman: og vi kommer forhåbenlig til at sparke Røvvvvvv den 23/9 begge to :wink: Der er selvfølgelig 11 i din/jeres

-180 ! :w00t: Men udfra dit foto så skal du nok være oppe i toppen :4thumbup:.

Fik som sagt en god snak med Peter :smile: og føler mig næste KLAR :tongue::tongue::tongue:

Men en uge cadio mere !, så tror jeg også jeg er oppe på 100% :wink::wink::wink:

Og nedtælligen siger 16 dage jubii der skal gives gas :cool::cool:

see you :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey buddy!

Så går det løs iaften! :cool:

...anyway, jeg kiggede egentlig forbi af en helt anden grund: Har du noget info om billetpriser og lign. vedr. d. 23.?

Lillen har 'overtalt' mig til at køre derop og det lader til, at jeg muligvis kan lokke min træningsmakker med så jeg ikke er helt palle. Jeg aner bare intet om tidspunkter, priser og alt det der. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey buddy!

Så går det løs iaften! :cool:

...anyway, jeg kiggede egentlig forbi af en helt anden grund: Har du noget info om billetpriser og lign. vedr. d. 23.?

Lillen har 'overtalt' mig til at køre derop og det lader til, at jeg muligvis kan lokke min træningsmakker med så jeg ikke er helt palle. Jeg aner bare intet om tidspunkter, priser og alt det der. :blush:

Jeps..! Jeg har ventet i godt 7 måneder på denne dag! :w00t::superman: :4thumbup: Bli'r klasse... Men tror jeg er rimelig ristet imorgen..! :tongue:

Billetpriser varierer fra 275-345, så vidt jeg husker.. De købes på Billetnet (DM i Bodybuilding)... Det hele starter kl 8, hvor jeg regner med, at jeg selv skal på scenen ret tidligt.. Og slutter så hen sidst på aftenen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7/9-2006 - 16 dage igen...

Så blev det tid til den sidste deciderede ben-træning inden DM..! :smile: Fint med energi og dagen har været god..! :superman:

Ben:

Lunges (smith):

2x15 @ 20 kg

3x15 @ 30 kg

Bed godt i glutes..! :w00t:

Seated Leg extensions:

1x20 @ 50 kg

3x20 @ 45 kg

Lying leg curls:

1x20 @ 30 kg

1x18 @ 30 kg

1x15 @ 30 kg

2x18 @ 27½ kg

Skuldre:

Standing military press:

3x15 @ 31 kg

1x12 @ 41 kg

Lateral raise:

1x15 @ 8 kg

3x15 @ 9 kg

Lying rear lateral raise:

3x15 @ 7 kg

1x15 @ 8 kg

Lying Incline DB shrugs:

1x15 @ 22 kg

3x15 @ 26 kg

Læg:

Seated 45 degree calf press:

4x15 @ 60 kg

Fin omgang..! :4thumbup: Jeg er efterhånden ved at få lidt farve på kroppen og stregerne bli'r kun tydeligere..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8/9 - 2006

Natten blev tilbragt i selskab med 2 L cola light og NFL åbningskampen..! :4thumbup: Fantastisk! Dog har jeg været lidt træt idag, men sådan er det jo! Man må lide hvis man vil nyde.. :tongue: Nu er det weekend, og den skal nydes i fulde drag. I aften skal jeg i bio med gutterne og se Sprængfarlig Bombe! :laugh:

Ryg:

Chins (Strict):

1x15 @ BW

1x12 @ BW

1x10 @ BW

1x12 @ BW

På en god dag er der helt sikkert plads til 20 i et roligt tempo..! :superman:

Front pulldowns

2x15 @ 65 kg

1x15 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

1x15 @ 70 kg

Front pulldown (neutralt greb):

2x12 @ 70 kg

2x15 @ 65 kg

One arm row:

1x14 @ 35 kg

1x12 @ 35 kg

2x15 @ 35 kg

+ 10 sæt mavelir.. :superman:

Formen spiller max idag..! Den ekstra farve jeg har fået får virkelig markeringerne frem..! :4thumbup: Blev også til lidt fælles flex i omklædningsrummet bagefter! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8/9 - 2006

Natten blev tilbragt i selskab med 2 L cola light og NFL åbningskampen..! :4thumbup: Fantastisk! Dog har jeg været lidt træt idag, men sådan er det jo! Man må lide hvis man vil nyde.. :tongue: Nu er det weekend, og den skal nydes i fulde drag. I aften skal jeg i bio med gutterne og se Sprængfarlig Bombe! :laugh:

Det er imponerende, at du har overskud til både at se NFL hele natten og så lige snuppe en biograftur i aften. Jeg er klar til at gå i seng kl. 20, og når jeg endelig rammer hovedpuden ved 21tiden, så går jeg ud som et lys :wink:

God fornøjelse med de sidste 14 dage til Dm :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er imponerende, at du har overskud til både at se NFL hele natten og så lige snuppe en biograftur i aften. Jeg er klar til at gå i seng kl. 20, og når jeg endelig rammer hovedpuden ved 21tiden, så går jeg ud som et lys :wink:

God fornøjelse med de sidste 14 dage til Dm :superman:

:smile:

Jeg var også godt brændt aw da jeg kom hjem fra bio igår.. Og har da også slumret den til kl 10 idag..! :tongue:

Mange tak mester..! Og i lige måde..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9/9-2006 - 14 dage igen...

I aftes var jeg så i bio og se "Sprængfarlig Bombe" :laugh: Kæft det er længe siden jeg har grint så hårdt over en film..! Ulrich Thomsen er i topklasse i den film..! Og Nikolai Lie Kaas kommer lige i hælene på ham..! Klasse..! :laugh: Kan varmt anbefales..!

Sov lidt ekstra længe idag, inden jeg ville begive mig ud på min SIDSTE powerwalk inden DM..! :4thumbup: Fantastisk!

Vægten imorges sagde 78,8 kg.. Så jeg kom under min grænse på 79.. Så må vi se hvad der sker når jeg dropper cardioen..

Imorgen tager jeg den sidste snak med vejleder om de sidste 14 dage og mere specifikt de sidste 3-4 dage.. :smile:

Senere idag står den på bryst, fra næste uge af starter jeg med en 3 x ugentlig fullbody.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9/9-2006

Så blev det tid til dagens bryst afbrænding..! :devil: Egentlig ikke fordi der var den store lyst, men da jeg kom derned var det egentlig fint nok, ærgeligt der ik' rigtig var nogen at kæwe med, men blot 2 knægte på en 16-17 år med meget lange øjne..! :laugh::tongue:

Bryst:

DB bench press (kg pr. arm)

1x15 @ 22 kg

1x15 @ 26 kg

3x15 @ 30 kg

incline Db bench press (kg. pr. arm)

1x15 @ 26 kg

1x15 @ 28 kg

1x12 @ 28 kg - Ved ik' lige hvad der skete her, men der var kun til 12..

1x15 @ 28 kg

1x15 @ 26 kg

Cable flyers

1x15 @ 35 kg

1x13 @ 35 kg

1x14 @ 35 kg

1x13 @ 35 kg

1x14 @ 35 kg

Noget af en blandet landhandel i den øvelse..! :tongue:

Hurtigt ind og hurtigt ud..! Dagens træning overstået på ca. 35-40 min.. :superman:

Fik også lige flexet lidt i omklædningsrummet, noget sjovere med pump på patværket og forside skuldre..! :4thumbup: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 10/9-2006 - 13 dage igen...

I aftes sad jeg og stenede lidt for mig selv, var lige med i det der Test Nationen på Tv2, 57 af 70 rigtige :superman: , så helt påvirket af diæten er min hjerne/paratviden ikke..! :tongue:

Idag var jeg til den sidste samtale med vejleder, dels for at se formen an, og dels for at få alle de sidste små detaljer på plads..! Lækkert! Det giver lige lidt ekstra ro i sindet! :smile:

Formen ser ifølge vejleder ud til at sidde lige i skabet! :devil: Dvs. jeg skal ikke tabe mig yderligere! Poseringerne blev også lige pudset af, og der er tydelig fremgang! :superman:

Desuden fik jeg planlagt de sidste 3 dage før konkurrence ned til mindste detalje, sørget for at stille en tidsplan op, så jeg ikke glemmer noget op til.. :smile: Nu ser jeg bare frem mod det sidste stykke tid, hvor jeg imorgen tager hul på en omgang fullbody træning (uden ben selvfølgelig)...

I aften kommer gutterne og ser Prison Break og NFL sammen med mig! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

57 ? :crazy: Jeg præsterede kun at få 49 :laugh:

Skal du så se alle 3 kampe i aften ? Eller er søvn lidt vigtigere mht. konkurrencen ? :smile:

Jepsen, med 10/10 i Historie kategorien..! :blink: Fik flest høvl i Kultur, kun 6/10 :tongue:

Jeg skal i hvert fald se de første 2, så må vi se om jeg kan holde mig vågen...! :smile: HVis jeg kan, skal jeg da se Manning Bowl. Ellers ser jeg nok bare en genudsendelse mandag..

Link to comment
Share on other sites

Jepsen, med 10/10 i Historie kategorien..! :blink: Fik flest høvl i Kultur, kun 6/10 :tongue:

Jeg skal i hvert fald se de første 2, så må vi se om jeg kan holde mig vågen...! :smile: HVis jeg kan, skal jeg da se Manning Bowl. Ellers ser jeg nok bare en genudsendelse mandag..

Jeg fik 9/10 i Matematik, missede den med målestok fordi jeg ikke regnede den ud - men bare gættede :nonono:

Link to comment
Share on other sites

GEEEEEEEEEEEK :laugh:

Jeg fik 1/5 rigtige i den første historie kategori, hvilken start :4thumbup: Kan ikke huske resten...

Det ligger i generne..! :tongue: Min fatter pralede vist med 65 rigtige..! :blink:

Men jeg er også meget forunderlig over min Historie score, det er ik' ligerfrem her jeg har fulgt mest med i skolen..! :laugh:

Der skulle have været en sport kategori, eller endnu bedre, en NFL kategori..! :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det ligger i generne..! :tongue: Min fatter pralede vist med 65 rigtige..! :blink:

Men jeg er også meget forunderlig over min Historie score, det er ik' ligerfrem her jeg har fulgt mest med i skolen..! :laugh:

Der skulle have været en sport kategori, eller endnu bedre, en NFL kategori..! :superman::w00t:

HEY.....

Med de gode karaktere :tongue: så kan du jo nå fitnesscuppen :smile::smile: ja nu kun 12 dage fætter guf :devil::devil: det bliver for vildt..........tager lige to/tre mere med cadio :wink: og så må den være i skabet :superman::superman: har også set på flere måder at få væsken ud af kroppen på!, men tror jeg bliver nød til at tagen den med ro :cool: da jeg jo skal være klar til den 30/9 også :wink: Men det fede ved min udtømninsplan er ! , at jeg skal have to burger fra MD efter målling/indvejning den 22/9 :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

HEY.....

Med de gode karaktere :tongue: så kan du jo nå fitnesscuppen :smile::smile: ja nu kun 12 dage fætter guf :devil::devil: det bliver for vildt..........tager lige to/tre mere med cadio :wink: og så må den være i skabet :superman::superman: har også set på flere måder at få væsken ud af kroppen på!, men tror jeg bliver nød til at tagen den med ro :cool: da jeg jo skal være klar til den 30/9 også :wink: Men det fede ved min udtømninsplan er ! , at jeg skal have to burger fra MD efter målling/indvejning den 22/9 :4mewantfood: :4mewantfood:

Hej Keld..!

Ja du skal nok være noget mere forsigtig med væsken, når du skal afsted 2 weekender i streg..! :smile:

Der er skam også plads til burgere i mine planer.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/9-2006

Fik ik' rigtig sovet det jeg skulle i nat, troede jeg kunne holde mig vågen til den 3. NFL kamp, men fik kun set brudstykker af den.. Det har så resulteret i, at jeg har været totalt brændt aw idag..! :blink: Oveni sov jeg over mig imorges, og har været sulten hele dagen..! Alt i alt har det været den første sådan rigtig hårde diæt dag..! :dry:

Det er blevet tid til at starte min fullbody træning a.k.a. pump-på-hele-skroget :superman: Havde en af de dage hvor man ikke har lyst til at snakke med nogen nede i centret.. Så så nok lidt indelukket ud.. :tongue:

Fullbody (sans ben):

Benchpress:

1x15 @ 51 kg

2x15 @ 81 kg

1x13 @ 81 kg

1x15 @ 71 kg

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

2x15 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

1x15 @ 65 kg

Military press:

1x15 @ 35 kg

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 40 kg

1x13 @ 35 kg

Incline DB benchpress:

1x15 @ 24 kg - for nemme...

1x15 @ 26 kg

1x15 @ 28 kg

Yates row:

1x15 @ 81 kg

1x15 @ 86 kg

1x15 @ 91 kg

Pushdowns:

1x15 @ 60 kg

2x15 @ 70 kg

1x15 @ 65 kg

Spidercurls:

1x15 @ 28 kg

1x13 @ 28 kg

2x12 @ 23 kg - :crazy:

+ 5 sæt mavelir...

Fåårk hvor en omgang mand..! :w00t: Det var sgu lee'd på flade batterier..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share