Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det gik også over alt forventning idag med squatten.. Men det er også sidste gang jeg squatter inden konkurrence..! :smile::tongue:

Jeg træner i Fitness.dk i Viby J. :superman:

Ahh okay.. Jeg havde ellers overvejet at tage en træning inde i Århus engang, og kunne jo være hygge hvis der var nogen man havde snakket lidt med :smile: Men lidt besværligt når det er i Viby :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ahh okay.. Jeg havde ellers overvejet at tage en træning inde i Århus engang, og kunne jo være hygge hvis der var nogen man havde snakket lidt med :smile: Men lidt besværligt når det er i Viby :wink:

Nu ligger centret så tæt på Århus som det kan og samtidig ligge i Viby.. Så du siger bare til..! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fredag d. 1/9-2006

Benene var godtnok tunge efter bentræningen igår.. :blink:

Oh well.. På med skoene og ud i det gode vejr.. :smile:

40 min. powerwalk...

Jeg har efterhånden fået mig et par morgenturs venner.. Møder 3-4 hver morgen, som alle hilser pænt.. :smile:

Hey Anders...

Ville da lige ønske dig en god weekend :superman: ja jeg ved efterhånden hvad tiden skal bruges til :tongue::tongue: skal træne og træne og træne :w00t::w00t: skal til et 5 km løb på søndag ! , det er måske ikke det bedste når man er på diæt :cool: og løbe med en puls på 175-182 i 17-18 minutter :tongue: men man skal jo udnytte formen bedst muligt :superman: og vandt løbet sidste år :wink: så må jo forsvare løbet iår :w00t:. Iøvrigt skrev du hvis at du havde løbet 5 km test i skolen !, samt løbet intervalløb :tongue: så du må sku være halv hurtig ? ?

Ja det er rigtigt at man møder de sammen/morgenturs venner på pw :bigsmile::bigsmile: og det er jo altid dejligt at få bekræftet at man ikke er det eneste fjols :4thumbup: :4thumbup: . Men heldigvis kan jeg nu gå mens det er lyst :tongue: da jeg begyndte i skolen idag :crazy: og kan så vente med at gå til klokken 6-6.30 før gik jeg kl fem da jeg mødte på arbejde klokken 7, og det er jo noget mørkt og kedeligt kl 5 :unhappy::unhappy::unhappy:

Forresten til det med protan !, syntes også at det er meget fornuftigt at nøjes med det :smile: da man næsten ligner en neger med det dreamtan :w00t: og det tager jo også stregerne noget væk :dry:

Nå men Anders kan du have en super weekend ! nedtælling er igang :smile: nu kun fire uger IGEN :tongue:

m.v.h Keld

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders...

Ville da lige ønske dig en god weekend :superman: ja jeg ved efterhånden hvad tiden skal bruges til :tongue::tongue: skal træne og træne og træne :w00t::w00t: skal til et 5 km løb på søndag ! , det er måske ikke det bedste når man er på diæt :cool: og løbe med en puls på 175-182 i 17-18 minutter :tongue: men man skal jo udnytte formen bedst muligt :superman: og vandt løbet sidste år :wink: så må jo forsvare løbet iår :w00t: . Iøvrigt skrev du hvis at du havde løbet 5 km test i skolen !, samt løbet intervalløb :tongue: så du må sku være halv hurtig ? ?

Ja det er rigtigt at man møder de sammen/morgenturs venner på pw :bigsmile::bigsmile: og det er jo altid dejligt at få bekræftet at man ikke er det eneste fjols :4thumbup: :4thumbup: . Men heldigvis kan jeg nu gå mens det er lyst :tongue: da jeg begyndte i skolen idag :crazy: og kan så vente med at gå til klokken 6-6.30 før gik jeg kl fem da jeg mødte på arbejde klokken 7, og det er jo noget mørkt og kedeligt kl 5 :unhappy::unhappy::unhappy:

Forresten til det med protan !, syntes også at det er meget fornuftigt at nøjes med det :smile: da man næsten ligner en neger med det dreamtan :w00t: og det tager jo også stregerne noget væk :dry:

Nå men Anders kan du have en super weekend ! nedtælling er igang :smile: nu kun fire uger IGEN :tongue:

m.v.h Keld

Så vidt jeg husker er det meget længe siden jeg har bevæget mig ud på en 5 km løbetur.. Men i sin tid havde jeg da en udemærket 5 km tid omkring 18 min. :smile:

Øhh.. har du lidt diæthjerne..? Der er altså kun 3 uger igen..! :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1/9-2006

Jeg er godtnok tung i stængerne idag da..! Puha..! :blink: Ingen planer for aftenen, det bli'r sikkert en ½ kedelig aften med lidt projektarbejde..

Ryg:

Chins (Strict):

4x12 @ BW

Front pulldowns

1x15 @ 60 kg

2x15 @ 65 kg

2x15 @ 70 kg

CG pulldown (supineret):

2x15 @ 65 kg

2x15 @ 60 kg

One arm row:

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 32½ kg

1x15 @ 35 kg

Nok liiige i underkanten..

+ 11 sæt mavelir.. :superman:

Fik også kæwet en del dernede idag, og gud hjælpe mig om den samme person ik' spurgte, for 3. dag i træk: "Er du ved at være klar?" :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2/9-2006

Fik sovet totalt igennem i nat, blev vist til 10 timer..! Lækkert! :4thumbup:

I aften skal jeg til 25 års fødselsdag, igen igen..! Men det er også den sidste inden konkurrencen..! :bigsmile:

Bryst:

DB bench press (kg pr. arm)

1x15 @ 22 kg

1x15 @ 26 kg

2x15 @ 30 kg

2x12 @ 30 kg

incline Db bench press (kg. pr. arm)

2x15 @ 26 kg

2x12 @ 28 kg

1x15 @ 28 kg

Cable flyers

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 32½ kg

1x15 @ 35 kg

2x15 @ 30 kg

Selvom det ik' er de vilde kg der blev flyttet rundt på idag, var der super sus i pattøjet.. Stregerne nærmest sprænger frem..! :4thumbup: :superman: Formen er efterhånden ved at være der, jeg regner med at at smide ½ kg. mere. det betyder, at jeg kan spise lidt mere de sidste 3 uger..! Fantastisk..! :4mewantfood: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/9-2006

Smuttede lige en smut ned i centret for at hive lidt i romaskinen, ik' ligefrem noget jeg så frem til..! :tongue: Men det skal jo til..!

Fik mig en tid på 1:29, hvilket helt sikkert er godkendt!

Bagefter tog jeg et par ture uden at give fuld gas..! :smile:

Er helt balret nu, så det er godt jeg ingen planer har..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share