Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hehe jo du gør, man kan jo ikke lade vær med at sammenligne selvom at det ikke er det bedste at gøre. da vi alle har forskellige forudsætninger for træningen, cardio optil.. Men du satme lee champ! Glæder mig til at se dig on stage samt backstage til en sludder :4thumbup:

Lige præcis! Jeg vil gerne kunne droppe alt hvad der hedder cardio 14 dage før K-dag..! Det kan også være tingene ændrer sig lidt for mig nu når jeg starter i skole igen imorgen..! :smile: Nu må vi se..! Men 4 uger tilbage og glæder mig mere og mere for hver dag!

Ser helt sikkert også frem til at kæwe den backstage mester..! :superman: Og godt at høre knæet bli'r bedre og bedre..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil lige tilslutte mig heppekoret.

Det ser rigtig godt ud Anders. :4thumbup:

Det skal blive spændende at se hvordan du står på selve dagen.

Hey T..! :smile:

Mange tak..! :bigsmile: Jeg er også spændt på at se hvor meget væskeudtømning osv giver.. :smile: Det er meget længe siden jeg har glædet mig så meget til en bestemt ting.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28/8-2006

Så kom dagen hvor skolestarten sparker ind.. Det er ikke fordi jeg har voldsomt mange lektioner, men har jo et afgangsprojekt der kommer til at tage en masse tid.

Det var faktisk ikke så slemt at skulle op 3½ time tidligere end de sidste mange uger.. Og fin energi til PW.. :smile:

40 min. powerwalk...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28/8-2006

Så kom dagen hvor skolestarten sparker ind.. Det er ikke fordi jeg har voldsomt mange lektioner, men har jo et afgangsprojekt der kommer til at tage en masse tid.

Det var faktisk ikke så slemt at skulle op 3½ time tidligere end de sidste mange uger.. Og fin energi til PW.. :smile:

40 min. powerwalk...

Stop lige med at være så glad og frisk :laugh::wink:

Go dag i skolen champ

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mandag d. 28/8-2006

Så kom dagen hvor skolestarten sparker ind.. Det er ikke fordi jeg har voldsomt mange lektioner, men har jo et afgangsprojekt der kommer til at tage en masse tid.

Det var faktisk ikke så slemt at skulle op 3½ time tidligere end de sidste mange uger.. Og fin energi til PW.. :smile:

40 min. powerwalk...

Hey Anders :tongue:

Må sige at dine billeder ser godt ud :4thumbup: :4thumbup: Og da jeg selv mangler lidt endnu :smile: gør du mig sku helt nervøs med de fotos :w00t::w00t: Nåede desværre ikke til Århus i torsdag, da madonna koncerten fik smadret planerne, men vi ses jo i Herning snarttttttttttttttttt selv om tiden godt kan føles langggggggggggggg når man er sultennnnnnnnnnn heleeeeeeee tidennnnnnnnnnnnnn :tongue::tongue::tongue: Men glæder mig også vildt meget :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

M.V.H Keld Erland Sørensen

Link to comment
Share on other sites

Stop lige med at være så glad og frisk :laugh::wink:

Go dag i skolen champ

:laugh:

Jeg kan da ikke gøre for at det kører på skinner for tiden..! :smile:

Men det ændrer sig sikkert snart, når jeg skal være i skole fra 8-16 hver dag..! :blink:

Hey Anders :tongue:

Må sige at dine billeder ser godt ud :4thumbup: :4thumbup: Og da jeg selv mangler lidt endnu :smile: gør du mig sku helt nervøs med de fotos :w00t::w00t: Nåede desværre ikke til Århus i torsdag, da madonna koncerten fik smadret planerne, men vi ses jo i Herning snarttttttttttttttttt selv om tiden godt kan føles langggggggggggggg når man er sultennnnnnnnnnn heleeeeeeee tidennnnnnnnnnnnnn :tongue::tongue::tongue: Men glæder mig også vildt meget :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

M.V.H Keld Erland Sørensen

Hej Keld..!

Jo tak..! :superman:

Ja det er ærgeligt at et lille besøg fra en pop dame skal give landet logistiske problemer.

Der er ikke længe til nu nej, og forventer også at dagene går hurtigere, nu når jeg er startet i skolen igen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28/8-2006

Skoledagen blev kort idag, men det slutter imorgen, så om jeg får trænet før eller efter aftensmad ved jeg ikke endnu..!

Idag startede jeg så med højrep træningen..! :blink: Det er sgu noget helt andet...

Ryg:

Chins (Strict):

1x13 @ BW

1x12 @ BW

2x10 @ BW

Jeg er sikker på jeg kan nuppe +15 rimelig overbevisende med overskud til sikkert godkendt. Spørgsmålet er så hvor mange ekstra jeg kan presse ud..

Front pulldowns

2x15 @ 60 kg

2x15 @ 65 kg

1x15 @ 70 kg

Yates row:

1x15 @ 71 kg

2x15 @ 81 kg

1x15 @ 91 kg

One arm row:

3x15 @ 35 kg

1x15 @ 37½ kg

Nok lige i underkanten..! Men det er jo lige før det føles som cardio træning med vægte.. :laugh:

Hyperextensions:

4x15 @ BW + 10 kg

Biceps:

EZ-bar Curls:

1x15 @ 28 kg

3x15 @ 33 kg

Standing DB curls:

3x15 @ 12 kg

1x15 @ 13 kg

Rope curls:

2x15 @ 30 kg

1x15 @ 35 kg

Wuuaaaa hvor en omgang.. :w00t: Det kræver vist lige en gang tilvænning, men det føles nu meget godt bagefter..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tirsdag d. 29/8-2006

Idag står den på skole hele dagen, træne lige efter og films aftale i aften.. :wub: Bli'r meget at se til, men hvad, energien er fortsat god, så jeg overlever nok..! :tongue:

40 min. powerwalk...

HEY Anders... :tongue:

Ja tingene skal jo passes :w00t::w00t::w00t: starter selv på skole fredag, og iøjeblikket prøver jeg at holde mig igang hele dagen, så tankerne kan få andet at tænke på end mad mad og bare mad :smile::smile: så efter pw her til morgen, tog jeg på en lille rask fisketur, fangede desværre ikke noget men nyd solskinnet og tiden på min medbragte seng :w00t::w00t: Skal så ned og rive lidt biceps senere, og så skal mave have en vild tur samtidig :devil::devil: og så tager jeg nok en halv time cardio bagefter :w00t::w00t: Jeg har aftalt med Peter Larsen at jeg skal op til Århus(Viby) på onsdag 6/9 da han står for fitnesscuppen(workshop) så ved ikke om du træner den dag, men ellers ses vi jo til indvejning fra Fredag 22/9 :4thumbup: :4thumbup:

Det eneste jeg ikke kan finde ud af ? er om jeg skal bruge dreamtan i år ?

da mener at jeg/man bliver alt for mørk :innocent: har du bestemt dig for hvad du gør ? ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HEY Anders... :tongue:

Ja tingene skal jo passes :w00t::w00t::w00t: starter selv på skole fredag, og iøjeblikket prøver jeg at holde mig igang hele dagen, så tankerne kan få andet at tænke på end mad mad og bare mad :smile::smile: så efter pw her til morgen, tog jeg på en lille rask fisketur, fangede desværre ikke noget men nyd solskinnet og tiden på min medbragte seng :w00t::w00t: Skal så ned og rive lidt biceps senere, og så skal mave have en vild tur samtidig :devil::devil: og så tager jeg nok en halv time cardio bagefter :w00t::w00t: Jeg har aftalt med Peter Larsen at jeg skal op til Århus(Viby) på onsdag 6/9 da han står for fitnesscuppen(workshop) så ved ikke om du træner den dag, men ellers ses vi jo til indvejning fra Fredag 22/9 :4thumbup: :4thumbup:

Det eneste jeg ikke kan finde ud af ? er om jeg skal bruge dreamtan i år ?

da mener at jeg/man bliver alt for mørk :innocent: har du bestemt dig for hvad du gør ? ?

Hey Keld - ville nok være en god ide at have dreamtannen med... Jeg har købt - men ser på dagen hvordan det tager sig ud... Dreamtan bliver brugt af fitnessatletter mest - ved at mange BB synes de bliver for mørke og at det skjuler at for meget... :wink::tongue:

Snupper du fitnesscuppen igen i år mester??? Respekt... Overvejer det stadig... :smile:

Link to comment
Share on other sites

HEY Anders... :tongue:

Ja tingene skal jo passes :w00t::w00t::w00t: starter selv på skole fredag, og iøjeblikket prøver jeg at holde mig igang hele dagen, så tankerne kan få andet at tænke på end mad mad og bare mad :smile::smile: så efter pw her til morgen, tog jeg på en lille rask fisketur, fangede desværre ikke noget men nyd solskinnet og tiden på min medbragte seng :w00t::w00t: Skal så ned og rive lidt biceps senere, og så skal mave have en vild tur samtidig :devil::devil: og så tager jeg nok en halv time cardio bagefter :w00t::w00t: Jeg har aftalt med Peter Larsen at jeg skal op til Århus(Viby) på onsdag 6/9 da han står for fitnesscuppen(workshop) så ved ikke om du træner den dag, men ellers ses vi jo til indvejning fra Fredag 22/9 :4thumbup: :4thumbup:

Det eneste jeg ikke kan finde ud af ? er om jeg skal bruge dreamtan i år ?

da mener at jeg/man bliver alt for mørk :innocent: har du bestemt dig for hvad du gør ? ?

Hej Keld..!

Jeg ved ikke om jeg skal træne den onsdag, jeg tror det, men det bli'r nok sent, da jeg skal arbejde dernede fra 17-20... Så jeg er da dernede..! :smile:

Ingen dreamtan til mig, jeg bruger udelukkende protan..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 29/8-2006

Så kom vi rigtig godt igang med projektet, og dagen er bae fløjet afsted..! :superman: Fedt! :4thumbup:

I aften står den på films :wub: slet slet ikke dårligt! :smile:

Bryst:

bench press:

1x15 @ 60 kg

1x15 @ 80 kg

1x13 @ 80 kg

1x12 @ 80 kg

1x13 @ 80 kg

1x15 @ 70 kg

Kææft jeg føler mig svag når reps bli'r sat op.. :dry:

incline Db bench press (kg. pr. arm)

2x15 @ 26 kg

1x15 @ 28 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 30 kg

1x15 @ 26 kg

Bedre..! :smile:

Cable flyers

4x15 @ 35 kg

1x15 @ 32½ kg

Lee'd pump på pattøjet..! :devil:

Triceps:

Dips:

2x20 @ BW

1x18 @ BW

2x15 @ BW

Kunne godt mærke at de ekstra reps havde tæret på kræfterne.. :crazy:

pushdowns (skiftevis proneret/supineret):

1x15 @ 60 kg

1x15 @ 50 kg

1x15 @ 60 kg

1x15 @ 50 kg

Fin omgang, med vanvittigt pump på..! Stregerne kom virkelig frem på skuldre og bryst! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 31/8-2006

Fik ikke trænet styrke igår da jeg skulle arbejde fra 18-21, men det er bloit skubbet en enkelt dag..! :smile:

Det er overraskende nemt, at komme op om morgenen..! :4thumbup:

40 min. powerwalk...

EDIT: Copy paste fejl.. :dry:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Har vi nu 2 onsdage pr. uge ? :laugh:

Ja har du ik' hørt det..? :tongue::laugh:

Anders er undskyldt - DIET BRAIN - hans nye nick..... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiæææææææææt hjerne :laugh:

MOL´S nr 1 fra nu af :laugh:

Det var nu vist ik' så meget et produkt af diæthjerne, som det var en copy paste fejl..! :smile: Sådan går det jo, når det skal gå lidt stærkt..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 31/8-2006

Det går rigtigt fint frem med projektet allerede, lækkert.. Så vi stoppede 1½ time før idag, så jeg ikke skulle stresse med at nå træningen.. :smile:

Masser af energi på idag..! Det har virkelig hjulpet at jeg har ændret lidt i hvad jeg spiser og hvornår..! Fantastisk..! :superman:

Ben:

Squat:

1x15 @ 51 kg

1x15 @ 91 kg

1x15 @ 101 kg

3x15 @ 111 kg

1x15 @ 101 kg

Wuuaaa..! :w00t:

Seated legpress (close stance):

3x15 @ 180 kg

2x15 @ 170 kg

Seated Leg extensions:

1x20 @ 50 kg

1x18 @ 50 kg

2x20 @ 45 kg

Fååårk mand det var lee'd! :devil:

Lying leg curls:

1x20 @ 25 kg

4x20 @ 27½ kg

Skuldre:

Standing military press:

1x15 @ 21 kg

2x15 @ 31 kg

1x15 @ 41 kg

Lateral raise:

4x15 @ 9 kg

Lying rear lateral raise:

4x15 @ 7 kg

Læg:

Seated calf press:

4x15 @ 120 kg

Fik også kæwet en masse idag..! Rigtig fin omgang..! Og kommentarene vælter også ind efterhånden.. Jeg er også begyndt, at se godt udsultet ud..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share