Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Onsdag d. 22/11-2006

Egentlig skulle jeg ikke have trænet idag..! Men havde lige ½ time inden jeg skulle arbejde.. Så i stedet for at fede den på sofaen derhjemme..! Smuttede jeg ned og trænede lidt skuldre..!

Forside/side skuldre:

Military Press:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg - NY PR...

1x10 @ 50 kg

Lækkert med PR da..! :w00t: Den var godtnok heller ikke nem at få op..! :tongue:

DB lateral raise:

2x10 @ 13 kg

2x10 @ 15 kg

1x10 @ 14 kg

DB lean away lateral raise:

2x10 @ 11 kg

2x10 @ 12 kg

Slut prut finale..! 25 minutter, så var jeg færdig..! :smile:

Nå dine "gamle" cykeltyv :laugh::laugh: kan se du ikke er gået helt istå :superman: og det er jo også bedre med kvalitettræning istedet for at snakke og spise proteinbar :tongue: Glæder mig til 2007 :wub: jeg har fået fjernet 2.3 cm af mine ben ! , så stiller op i -180cm næste år :showoff: Og træner iøjeblikket vildt hårdt ! tog faktisk 27 chins igår med en bodyvægt på 101 kg :superman: så min krop har åbenbart haft brug for lidt ekstra kalorie :4thumbup: så hvis jeg får væsken ud af kroppen ligesom til fitnesscuppen :superman: spiser jeg dig og de andre fra Århus :laugh: føj jeg er sulten.

Mine chins kører og fint 47 stk godkendte :tongue: Så Anders sæt hellere din trænning mængde op før det er for sent......... :sneaky2:

Og husk at få indkøbt nogen kalender til julegaver :smile: det går jo til et rigtig godt formål :smilerock:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Nej da.... Men der er da også plands til både en Miss PR og en Mr PR :wub:

Går det fremad med afgangsprojketet?? Puha, jeg er godt nok begyndt at glæde mig til d. 15. december :blush: , selv om jeg heldigvis er jeg godt med.

Ja det skal der selvfølgelig være plads til..! :bigsmile:

Tjaa.. der er 21 dage til.. og vi er i fuld gang med den endelige test! :crazy: Det trækker tænder ud..! Og det tager tid..! Men jeg tror vi når det! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/11-2006

Så fik jeg slæbt kroppen ned i centret..! Egentlig lækkert, men jeg er træt efter en lang nat med NFL..! :cool: Jeg har en lang weekend med en masse projektarbejde... :blink: Men håber jeg kan finde tid til at træne imorgen også..! :smile:

Chins:

3x10 @ BW

1x8 @ BW

Tuuunge... :dry:

Front pulldown:

1x12 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

CG supineret pulldown:

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

One arm DB row:

1x12 @ 36½ kg

4x12 @ 39 kg

Bagskulder:

Lying rear DB lateral raise:

2x10 @ 10 kg

2x10 @ 11 kg

Seated rear lateral raise (gripless):

4x12 @ 30 kg

Biceps:

EZ bar curls:

1x10 @ 38 kg

2x8 @ 48 kg

1x10 @ 33 kg

Rope cable curls:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 55 kg

1x10 @ 65 kg :devil:

+ 20 min. på cyklen..!

Præget af træthed.. Men det gik..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25/11-2006

Egentlig havde jeg mest lydt til at blive hjemme idag.. Men velvidende, at jeg ikke kan holde til at side hele dagen med projektet, smuttede jeg ned i busgaden (fitnessDk), da det er tættere, for at få bevæget benene bare lidt. Men det viste sig hurtigt, at jeg skulle have holdt mig væk, eller i det mindste taget cykelturen til Viby.. :dry:

Velvidende, at de ikke har mulighed for fri squat i Busgaden tog jeg derned, da jeg mente jeg kunne lave noglefornuftige hacksquats i et smith stativ. Boy was I wrong.. :crazy:

Quads:

Smith Hacksquat:

1x15 @ 40 kg

1x5-6 @ 80 kg

Her gik det så helt galt..! Smith stativet står på et filt agtigt lignende tæppe, og det kunne åbenbart ikke finde ud af at stå fast. Min skubbe bevægelse må have været en anelse bagudrettet, for mit i sættet begyndte stativet at bevæge sig bagud.. :blink: Det resulterede i, at jeg faldte bagover, satte mig på røven, med +80 kg ned over nakken..! :crazy::4crutches:

Det gjorde pænt nas.. :unhappy:

Nå, men efter jeg havde sundet mig lidt, valgte jeg at fortsætte i nogle mere sikre maskiner.

Seated close stance legpress (Selection line Technygym fucker) :

1x15 @ 150 kg

1x12 @ 170 kg

1x10 @ 190 kg

2x10 @ 200 kg

1x12 @ 180 kg

Leg Extensions:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 75 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg - Hele stakken... Det var vist en ny PR, og maskinen er da også ens med den jeg normalt bruger, men det er ikke den samme.. Såå ved ik' om jeg syntes den skal tælle..

1x10 @ 85 kg

Hams:

Seated leg curl:

1x15 @ 50 kg

2x12 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x12 @ 60 kg

+ 4-5 sæt i en mave maskine..

Kæft en sørgelig omgang.. :nonono: Og jeg er pænt øm i nakken..! Man skulle tro jeg havde været til 48 timers konstant headbanging.. :crazy: Skod.. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som et sygt stunt.. Thank God der ik var mere vægt på da.. i forhold til hvad du plejer at køre med.. :cry: God bedring herfra.. :smile:

Det så vist også riiimelig vildt ud.. Der var i hvert fald lige et par stykke henne og høre om jeg var ok..

Og mange tak.. :smile:

Fjollegøj :tongue:

Heldigt der ikke skete noget - Sådan noget kan gå rigtig galt...!

I know.. :nonono: Virkelig dååmt! Jeg burde vide bedre... Men så kan jeg få lov til at lære det på den hårde måde.. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Smith Hacksquat:

1x15 @ 40 kg

1x5-6 @ 80 kg

Her gik det så helt galt..! Smith stativet står på et filt agtigt lignende tæppe, og det kunne åbenbart ikke finde ud af at stå fast. Min skubbe bevægelse må have været en anelse bagudrettet, for mit i sættet begyndte stativet at bevæge sig bagud.. :blink: Det resulterede i, at jeg faldte bagover, satte mig på røven, med +80 kg ned over nakken..! :crazy::4crutches:

Det gjorde pænt nas.. :unhappy:

Det lyder da ret vildt.... :blink: Utroligt du ikke kom mere til skade - men god bedring med nakken :flowers:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Sundsygt med det ringe smith-stativ :blink: God bedring :smile:

jeg har hentet kalenderen på posthuset i dag - fedt billede af dig :4thumbup: Fed tatoo - så vidt jeg kan forstå, så betyder det vendskab. Am I right? :superman:

:smile:

Ja jeg var også tæt på at gå op og rive hovedet af receptionisten.. Meen det er jo ikke hendes skyld, så jeg undlod..! :tongue:

Thanx buddy..! Ja det skulle det helst gerne betyde..! Ville være træls hvis det var ekstra nudler eller noget i den stil.! :laugh:

Og skal lige love for der er fireworks på dit billede ..! :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan man ikke få lov at se nogen af billederne? Ved godt det lidt snyd men ku være lidt sjovt :blush:

Ellers må jeg sku bestille én hvis der er flere

Ahh Keler.. Du må sgu punge ud..! :tongue::wink: Og mener bestemt det skulle være muligt at få en.. :smile:

Hej Mester,

Har lige fået fitness-kalenderen ind ad døren. Du ser sku' skarp ud! :thumb: Rigtig godt billede :4thumbup:

Hey Ding-Dang-Dong champ..! :smile:

Mange tak skal du have..! :smile: Det er taget 2-3 dage før DM..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share