Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg må tilslutte mig Anita... Virkelig flot dagsform :tongue4:

:blink: Gad vide hvad der er i de der Karen Vollf brunkager, som jeg glemt at tilsætte til mine. Har efterhånden spist et hav og mine vinger skal tæskes igennem med Rows for at holde formen :eusa_think:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg må tilslutte mig Anita... Virkelig flot dagsform :tongue4:

:blink: Gad vide hvad der er i de der Karen Vollf brunkager, som jeg glemt at tilsætte til mine. Har efterhånden spist et hav og mine vinger skal tæskes igennem med Rows for at holde formen :eusa_think:

- Pia (Bambi)

Taak..! :bigsmile:

Hehe..! Tjaa.. jeg ved kun de er vanedannende for mig..! :4mewantfood: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må tilslutte mig Anita... Virkelig flot dagsform :tongue4:

:blink: Gad vide hvad der er i de der Karen Vollf brunkager, som jeg glemt at tilsætte til mine. Har efterhånden spist et hav og mine vinger skal tæskes igennem med Rows for at holde formen :eusa_think:

- Pia (Bambi)

Jeg kan mindes Anders skrev noget om at hans mor var forbi med kager en dag... !

Måske hun kan en meget hemmelig super opskrift.... !?!

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan mindes Anders skrev noget om at hans mor var forbi med kager en dag... !

Måske hun kan en meget hemmelig super opskrift.... !?!

:santa2:

Tror skam ikke den er særlig hemlig, men jeg er nok oppe på at have spist flere af Karen Vollfs end min mors..! :blush::nissetunge:

Ja "den hemmelige opskrift" lidt ala hash-kagerne :laugh:

:nonono: Pia altså..!

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Taak Anita..! :blush:

Jeps man bli'r bree' af de brunkager..! :nissetunge:

Øhhhh jeg vejer også 87 - men jeg ser sgu fee' ud i forhold til dig mester... :Mrs_Claus: RESPEKT for en form du holder dig... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du holder jo formen flot Anders! Det ser godt ud. Du skulle vel ikke have et ekstra "no-fat" gen du lige kunne undvære? :xmas:

Hey Jon..! Mange tak..! :nissecool:

Jeg har desværre ikke nogen ekstra gener jeg vil af med..! :nissetunge: Jeg har jo kun det ene.. :laugh:

Øhhhh jeg vejer også 87 - men jeg ser sgu fee' ud i forhold til dig mester... :Mrs_Claus: RESPEKT for en form du holder dig... :devil:

Tak buddy..! Men fee' tror jeg nu ikke du ser ud til at være da..! :xmas: Måske bree' ..? :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jon..! Mange tak..! :nissecool:

Jeg har desværre ikke nogen ekstra gener jeg vil af med..! :nissetunge: Jeg har jo kun det ene.. :laugh:

Ja det jo det :xmas: Jeg har ellers et fedt gen jeg gerne vil af med. Aj formen bliver da holdt nogenlunde, så jeg ikke slæber runt med for meget flæsk men desværre er jeg ikke typen, der kan være helt lean året rundt uden at skulle lægge mig i en del i cardio selen. Men så er der lidt at holde varmen med nu her :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9/12 2006

Så blev det lørdag, og jeg her endnu en julefrokost jeg skal med til..! Heldigvis har jeg knoklet derudaf med projektet, så jeg kan tillade mig at holde lidt fri.. :nissegrin:

Idag skulle jeg bare ned og røre mig lidt.. fra og med d. 18. starter jeg for alvor op igen..! :nissecool:

High Incline BB Benchpress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

1x6 @ 101 kg

1x9 @ 90 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

1x12 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

BB benchpress:

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 111 kg

1x10 @ 101 kg

Skulle have haft et sæt mere, men der gik :blahblah: og brunkager i den..! :4mewantfood: :nissetunge: Og en havde nuppet bænkpressen da jeg kom tilbage..! :annoyed:

Yates row:

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Rimelig nemme..! :nissecool:

Hurtig omgang, hvis ikke det var for al den :blahblah::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Skulle have haft et sæt mere, men der gik :blahblah: og brunkager i den..! :4mewantfood: :nissetunge:
:blink:IGEN, pas nu på det ikke bliver en vane, du ender jo med at blive afhængig :laugh:
Yates row:

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Yates Row - min ynglingsøvelse :nissetunge: Hvad er dit max her? Jeg håber snart på at kunne kører et sæt med 50 kg, er pt oppe på 47 kg - men er jo også bare en bette en :blush:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:blink:IGEN, pas nu på det ikke bliver en vane, du ender jo med at blive afhængig :laugh:

Det er vist for sent..! :nissetunge:

Yates Row - min ynglingsøvelse :nissetunge: Hvad er dit max her? Jeg håber snart på at kunne kører et sæt med 50 kg, er pt oppe på 47 kg - men er jo også bare en bette en :blush:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Ja det er bestemt ingen dårlig øvelse..! :xmas: Jeg har vel reppet 6-8 med 120-130 kg tror jeg, uden at være sikker...

Der er kun 3 kg. op til de 50 så..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du blir så feeeee af alle de brunkager :nissegrin:

Rettelse...: Jeg bli'r så breeeeee af alle de brunkager..! :wink:

Vægten syntes nu ikke at stige voldsomt, uanset hvor meget jeg propper mig med brunkager..! :blink: Men det skal nok komme..! :4mewantfood: :xmas:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13/12 2006

De sidste mange dage har været stressede og hektiske.. Jeg har ikke haft tid, lyst eller overskud til at for trænet.. Men idag bestemte jeg mig for at slæbe min dovne krop derned...

Vægten er steget lidt over de sidste uger, men eftersom jeg ikke får bevægetmig ret meget, og oveni spiller kosten ikke 100, var det forventeligt.

Den siger pt. 87,4 kg.

Regner med jeg vil have den ned omkring 86 kg når julen er overstået... :xmas:

Projektet skal afleveres fredag kl 11. Idag har vi printet det meste, så imorgen skal de sidste finjusteringer laves og så skulle det meget gerne være klappet og klar..! Det bli'r fan'me skønt at få det afleveret! :xmas:

Dagens kedelige tal:

High Incline BB Benchpress (Smith):

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Chins:

3x10 @ BW

2x8 @ BW

DB benchpress:

1x12 @ 30 kg

3x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

Fokus på at få mest mulig kontakt med brystmuskulaturen.. Gik ganske fint..

Pulley row:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

En kort omgang idag..! Ser frem mod mandagen hvor den igen skal have fuld gas..! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Godt at høre det snart er overstået med det speciale. Det er fedt at lave, men tilsidst hænger det også en ud af halsen! Kan tydeligt huske mit speciale her i foråret....Gaaab. Men samtidig er det også en kanon fornemmelse at stå med et færdigt produkt bagefter, man har lagt en masse energi i. Det er bonussen :xmas:

Angående træning Mandag så kan det være jeg skal lave en opgave for et firma. Jeg er jo ved at søge job og har fået en god kontakt. De vil måske gerne se en lille smagsprøve på min kunnen inden vi ryger videre i forhandlingerne. Hvis det er tilfældet bliver vi nok nødt til at udskyde fællesbrænderen et par dage, men jeg skriver lige imorgen og giver besked. Der skulle jeg gerne få svar på sagerne.

Hvis det bliver Mandag er du så fræsh på at brænde patværket af sammen med noget biceps? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Godt at høre det snart er overstået med det speciale. Det er fedt at lave, men tilsidst hænger det også en ud af halsen! Kan tydeligt huske mit speciale her i foråret....Gaaab. Men samtidig er det også en kanon fornemmelse at stå med et færdigt produkt bagefter, man har lagt en masse energi i. Det er bonussen :xmas:

Angående træning Mandag så kan det være jeg skal lave en opgave for et firma. Jeg er jo ved at søge job og har fået en god kontakt. De vil måske gerne se en lille smagsprøve på min kunnen inden vi ryger videre i forhandlingerne. Hvis det er tilfældet bliver vi nok nødt til at udskyde fællesbrænderen et par dage, men jeg skriver lige imorgen og giver besked. Der skulle jeg gerne få svar på sagerne.

Hvis det bliver Mandag er du så fræsh på at brænde patværket af sammen med noget biceps? :devil:

Ja det tror jeg gerne det er..! Må blive en befrielse at overdrage projektet..! :xmas:

Du siger bare til med hvordan og hvorledes.. Det skal vi nok finde ud af..! Tjaaa.. tror da godt jeg kan være med på en pat/biceps brænder..! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Projektet skal afleveres fredag kl 11. Idag har vi printet det meste, så imorgen skal de sidste finjusteringer laves og så skulle det meget gerne være klappet og klar..! Det bli'r fan'me skønt at få det afleveret! :xmas:

Hej Anders....!!

Hvor lyder det bare bekendt.... ! Men dejligt at høre I har styr på det....!

Jeg burde vist have droppet træningen i dag, det var ret halvhjertet. Men jeg har fået printet bilag idag og er mere eller minrde færdig, dog roder jeg stadigvæk rundt med diskussion og konklusion.... !! Men det når jeg nok imorgen... !

Bliver så dejligt at kunne fokusere på træning og kost efter projekt :bigsmile:

Får du en slem januar eller har du kun projekteksamen? Jeg har 14 dages kursus og 2 eksamener, så ræset forsætter igen efter jul... ! :annoyed: :annoyed:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders....!!

Hvor lyder det bare bekendt.... ! Men dejligt at høre I har styr på det....!

Jeg burde vist have droppet træningen i dag, det var ret halvhjertet. Men jeg har fået printet bilag idag og er mere eller minrde færdig, dog roder jeg stadigvæk rundt med diskussion og konklusion.... !! Men det når jeg nok imorgen... !

Bliver så dejligt at kunne fokusere på træning og kost efter projekt :bigsmile:

Får du en slem januar eller har du kun projekteksamen? Jeg har 14 dages kursus og 2 eksamener, så ræset forsætter igen efter jul... ! :annoyed: :annoyed:

KnuZ Anita

Hey Anita..! :bigsmile:

Ja det bli'r sgu lækkert..! :nissecool:

Jeg har eksamen d. 5. , 12. og 17. januar..! Hvor den sidste er forsvar af projektet..! Så jeg regner med at skulle læse det meste af julen...

Link to comment
Share on other sites

:roflmao: Hvor sejt Anders.. Du har simpelthen brunkager med til træning.. Kan lige se det for mig. Mens alle de andre står og bæller kakao og diverse pulverdrikke, så står du med brunkager i helehovedet, og man kan ligefrem se hvor du har trænet. Da du efterlader et spor af krummer de steder du har været.. HAHA.. Sådan. :4mewantfood:

Der er da også en masse energi i de kawer... :inlove: Det kan være det bliver den helt nye "thing" i fintess kredse.. Who knows.

Anyways så er det en lee træning du får skudt af. Lige en ting, når du laver Yates Row, bruger du så straps/warps? Og løfter du den fra gulvet, er din ryg helt vandret eller ? Mange laver BB rows (yates eller alm.) med ryggen i en 45graders position og bliver da lidt i tvivl om hvad der "giver mest"!

Fedt at I er foran med projektet, det giver nu en kæmpe ro at se ens projekt printeud nogle dage før deadline. Så kan man lige finpudse det sidste skidt... Forresten hvad er det I skriver om? Og laver I egentlig i produkt til rapporten, eller hvordan?

Lige en sidste ting, så er det altså en lee form du har trods det du har taget 7-9kg op. De sidder da lige i skabet de kg... Må være fee' !

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share