Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Iver - vi to tager bare en gang protan på til dagen :laugh: Vi skal sku ik snydes :tongue:

Jaaaa kunne jo være pause klovner... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Smurt ind i det lækreste noutella... :laugh::laugh::laugh:

JEG ER KLAR.... :tongue:

post-6578-1164893921_thumb.jpg

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Ok. Nu skal jeg nok over på øen her fra Januar af i et år eller to, men hvis du skulle få lyst til at kigge forbi DHS i løbet af December så kunne vi jo smide rundt med noget jern og få et par protein pebernødder bagefter :smile:

Rigtig god ryg der på billedet forresten! Det bringer minderne frem om de gode gamle dage med Ahnuuld.

Iver - jeg kan allerede se et reklame slogan for mig til jeres chokolade event: "Nutella - gets you in shape!"

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver - jeg kan allerede se et reklame slogan for mig til jeres chokolade event: "Nutella - gets you in shape!"

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Den er købt... VI kommer og hepper på anders iført t-shirt med dit slogan....

Link to comment
Share on other sites

Ok. Nu skal jeg nok over på øen her fra Januar af i et år eller to, men hvis du skulle få lyst til at kigge forbi DHS i løbet af December så kunne vi jo smide rundt med noget jern og få et par protein pebernødder bagefter :smile:

Rigtig god ryg der på billedet forresten! Det bringer minderne frem om de gode gamle dage med Ahnuuld.

Iver - jeg kan allerede se et reklame slogan for mig til jeres chokolade event: "Nutella - gets you in shape!"

Jeg er helt sikkert frisk på en omgang fælles træning i december der..! Du siger bare til efter d. 15.. Så er jeg frisk! :superman:

Ja det er altid en god idé at kigge på de gamle billeder ind i mellem, så man ik' bli'r alt for fee' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30/11-2006

Jeg havde lige en times tid inden jeg skulle være hos frisøren.. Sååå kunne da liiige brænde lidt quads og skuldre aw..! :devil:

Jeg har forresten stadig ååånde DOMS i patværket.. :crazy:

Seated close stance legpress:

1x15 @ 150 kg

1x12 @ 200 kg

1x12 @ 230 kg

2x10 @ 260 kg - Hele stakken...

1x12 @ 230 kg + 1x12 @ 180 kg

:crazy:

1x10 @ 230 kg + 1x12 @ 180 kg

Arrrgghhh brææænde...

1x10 @ 240 kg + 1x10 @ 170 kg

:4crutches:

Lee' omgang der, siick.. :devil:

Leg Extensions:

1x15 @ 60 kg

1x12 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Forside skuldre:

Military press:

1x15 @ 31 kg

2x10 @ 41 kg

2x10 @ 51 kg

1x12 @ 41 kg

Havde ikke bæltet med idag, så ik' højere op...

DB lateral raise:

3x10 @ 13 kg

2x10 @ 14 kg

Fino omgang der.. 55 minutter og så ud igen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er super efter den 15 december, så jeg også færdig med mit nuværende styrkeprogram.

Ja jeg har også lige taget et par billeder igår til sammenligning og kan konstatere at jeg nok skal til at igang med lidt cardio, vil helst undgå en 7 måneders diæt periode igen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er super efter den 15 december, så jeg også færdig med mit nuværende styrkeprogram.

Ja jeg har også lige taget et par billeder igår til sammenligning og kan konstatere at jeg nok skal til at igang med lidt cardio, vil helst undgå en 7 måneders diæt periode igen! :smile:

Jamen så lad os da lige lave en aftale om en omgang fælles brænderi..! :devil:

Heh.. Jeg laver udelukkende cardio så jeg kan få lov til at :4mewantfood: mere..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
det skal du ikke tænke på mester..! I hygger bare..! Det er jo go' underholdning..! :4thumbup:

Okay - nu spammer vi løs så..... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja vidste jeg godt... Uhhh glæder mig sådan til en protan nutella krammer til DM næste år.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Man forlader computeren i 1 lille time, og begynder i at hygge i loggen..! :laugh::tongue:

du/i spiser jo som en undulat på diæt :laugh:

Snakker om off season :smile: og alligevel ikke bulken mere end 23 gram :gal::gal: Hvis der skal bygges må der kalorie på drengen :4pizza::4pizza::4pizza::4pizza: alt under 20 kg er for folk med spiseforstyrelse :laugh: det ender jo med at de tager fejl afstegkoderne i føtex og dig/jer :crazy::blink: glæder mig vildt til DM skal sparke total røv fra tilskuerrækkerne :superman: :superman: gør først comeback i 2010 ... nå jeg må hellere løbe Anders , er ved at bage brunkager og pebbernødder :tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1/12 2006

Hvor bli'r julesmileyerne af..? :poking:

Nå, men en lang dag i skolen og ingen energi til træning... :dry:

Jeg er også blevet den heldige vinder af en streg døde pixels ned ad skærmen! :nonono: Nedtur! Men har ikke tid til at få den repareret den før efter eksamerne.. :mad:

Ryg:

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x8 @ 90 kg

2x10 @ 80 kg

CG netral grip Front pulldown:

4x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Pulley row (ny maskine):

1x10 @ 55 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 55 kg

+ et forsøg på at lave chins... blev kun til 6 :laugh::laugh::laugh:

Bagskulder:

Seated high vertical row:

4x10 @ 55 kg

Cable cross rear delt:

1x15 @ 20 kg

2x12 @ 20 kg

1x10 @ 20 kg

+ 25 min. på cyklen til Venner..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

du/i spiser jo som en undulat på diæt :laugh:

Snakker om off season :smile: og alligevel ikke bulken mere end 23 gram :gal::gal: Hvis der skal bygges må der kalorie på drengen :4pizza::4pizza::4pizza::4pizza: alt under 20 kg er for folk med spiseforstyrelse :laugh: det ender jo med at de tager fejl afstegkoderne i føtex og dig/jer :crazy::blink: glæder mig vildt til DM skal sparke total røv fra tilskuerrækkerne :superman::superman: gør først comeback i 2010 ... nå jeg må hellere løbe Anders , er ved at bage brunkager og pebbernødder :tongue:

For dælen Keld da...! :laugh:

Ja vi kan jo ikke alle være lige så seriøse som dig.. :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2/12 2006

Kunne ikke rigtig sove længe idag..! Så stod op ogvar aktiv.. Altså med afgangsprojektet..! :tongue:

I aften skal jeg til julefrokost med nogle gæve gutter fra centret.. Bli'r super fedt tror jeg! :cool:

Jeg har fået lidt ømhed oppe mellem skulderbladene på rygsøjlen.. Det føles lidt som om der er noget der skal skubbes på plads, så jeg tror hellere jg må få en snak med fyssen i centret..

Halvdelen af de gæve gutter var til stede da jeg kom derned, så der blev kæwet en del mellem øvelserne.. Desuden stod der en tallerken med klejner og pebernødder i receptionen, som jeg jævnligt var forbi..! :innocent:

Bryst

High incline benchpress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

1x6 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

1x8 @ 91 kg

1x10 @ 81 kg

Fine nok, men jeg skal helst have 2 mere på den tunge..!

High incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

DB Benchpress:

1x12 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

1x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

Fuld ROM på..! Bed lækkert! :devil:

Pecdec flyes (excentrisk):

1x7 @ 60 kg - for tunge til excentrisk...

2x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

Hamstrings:

SLDL:

1x15 @ 60 kg

5x10 @ 100kg

Nice and easy.. Ikke bæltet med idag..

lying legcurl:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x9 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

+ :sun:

Fino omgang med masser af :blahblah: ... Hjem og vaske trappe i opgangen :dry: og slappe lidt af inden i aften..!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor sker det aldrig for mig :blink::blink:

Sidder selv og skriver på livet løs :4thumbup:

God bedring med ømheden :flowers: og drik lige lidt for mig i aften :beerchug:

KnuZ Anita

Jeg var også pænt overrasket selv..! :laugh:

Sidder selv med hovedet begravet i skriveriet nu..! :blink:

Jeg skal forsøge og smide en snaps eller 2 ekstra ned..! :w00t::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/12-2006

Måtte jo hellere komme ned i centret idag, så der er noget at skrive om i loggen..! Har jo fået klage over den står stille..! :nissetunge:

Og yes, Julesmileys..! :nissecool: :xmas: :newyear:

Igår havde jeg egentlig også muligheden for at træne, men to af mine bedste venner blev forældre for første gang. Så jeg tog ud og besøgte dem istedet.. Jo ikke hver dag man bliver 'onkel' Anders... :grindance: Man smelter jo totalt med sådan en lille ny en i armene..! :smile:

Idag stod den på lidt vedligeholdelsestræning af både bryst og ryg... :superman:

High Incline BB Benchpress:

1x15 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

:devil: Go' power da..!

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

1x12 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x9 @ 90 kg

2x10 @ 75 kg

High incline DB benchpress:

4x12 @ 30 kg

1x10 @ 30 kg

Easy peasy.. 34erne var optaget..! :annoyed:

One arm DB row:

1x12 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 39 kg

1x12 @ 39 kg

1x10 @ 39 kg

BB Benchpress:

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x5 @ 111 kg :crazy:

1x8 @ 101 kg

Hyperextensions:

4x12 @ BW + 10 kg

Lidt nemt til lænden..! :bigsmile:

Fin omgang idag, med lee'd pump på der überkropz..! :thumbs-up: :4flex:

Fik spædet godt op med pebernødder og brunkager under dagens træning..! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Måtte jo hellere komme ned i centret idag, så der er noget at skrive om i loggen..! Har jo fået klage over den står stille..! :nissetunge:

Ja jeg tror da helt sikkert vi er flere der har manglet din log :hehe:

Jo ikke hver dag man bliver 'onkel' Anders... :grindance: Man smelter jo totalt med sådan en lille ny en i armene..! :smile:

:man_in_love::man_in_love:

Fik spædet godt op med pebernødder og brunkager under dagens træning..! :nissegrin:

Jeg synes du går til den med julegodterierne :4eat: Men ellers en cool træning :4boxing:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ja jeg tror da helt sikkert vi er flere der har manglet din log :hehe:

:man_in_love::man_in_love:

Jeg synes du går til den med julegodterierne :4eat: Men ellers en cool træning :4boxing:

KnuZ Anita

Hey Anita..! :xmas:

Ja, julegodterne er liiiiidt svære at stå for..! Især når de er gratis..! :nissetunge: :4mewantfood:

Men jeg er jo heller ikke på diæt..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share