Dagens etappe


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Håber for Ulle at Vino og kløden kommer op igen... Så de kan gå amok på den sidste stigning også

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har tidligere brændt mig på at udtale mig negativt om vino, og jeg brænder gerne nallerne igen. Jeg har ham ikke på dagens tourmanager-hold, fordi jeg ikke tror han kan gøre noget idag. Men respekt for at han så bliver brugt i det omfang han har kræfter.

Jeg har iøvrigt Lance som dagens vinder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere brændt mig på at udtale mig negativt om vino, og jeg brænder gerne nallerne igen. Jeg har ham ikke på dagens tourmanager-hold, fordi jeg ikke tror han kan gøre noget idag. Men respekt for at han så bliver brugt i det omfang han har kræfter.

Jeg har iøvrigt Lance som dagens vinder.

Jeg har ham heller ikke på mit hold.. Men han er jo ikke sat synderligt på den første stigning.. Under 1 minut efter Lance.. Kløden og Vino kunne jo så angribe igen.. Hvis de har kræfter..

En side bemærkning;

Er jeg den eneste der bemærkede at Ulle ikke er den skarpeste kniv i skuffen hvad angår Taktik? Da T-mobil angreb på den første stigning med Vino.. Hele discovery holdet var splittet ad, Vino havde et lille, men pænt hold, hvad gør Ulle?? Lukker hullet for Lance?? Han burde da afvente og lade de andre om at lukke det hul... Man undrer sig...

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste der bemærkede at Ulle ikke er den skarpeste kniv i skuffen hvad angår Taktik? Da T-mobil angreb på den første stigning med Vino.. Hele discovery holdet var splittet ad, Vino havde et lille, men pænt hold, hvad gør Ulle?? Lukker hullet for Lance?? Han burde da afvente og lade de andre om at lukke det hul... Man undrer sig...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror at Ullrich har nemt ved taber overblikket i sin iver efter at gøre det godt.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Ullrich har nemt ved taber overblikket i sin iver efter at gøre det godt.

Ja, det virker sådan.. Nu kan man så diskuterer den reelle betydning af denne bommert.. Men det burde da sidde på rygradden at man ikke lukker et hold på sin hold kammerat.. Nu så jeg ikke 8. etape, men har fået at vide at Ulle lavede samme fejl.. man undrer sig om T-mobil anvender deres headset.. direktørerne burde da stoppe denne fejl..

Men uanset ser han stærk ud idag og håber han kan lave noget på den sidste stigning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Ullrich har nemt ved taber overblikket i sin iver efter at gøre det godt.

Ja, det virker sådan.. Nu kan man så diskuterer den reelle betydning af denne bommert.. Men det burde da sidde på rygradden at man ikke lukker et hold på sin hold kammerat.. Nu så jeg ikke 8. etape, men har fået at vide at Ulle lavede samme fejl.. man undrer sig om T-mobil anvender deres headset.. direktørerne burde da stoppe denne fejl..

Men uanset ser han stærk ud idag og håber han kan lave noget på den sidste stigning.

<{POST_SNAPBACK}>

Og han lavede samme fejl igen på Ax3 Domaine da Vinni kørte. Kløden og Ulle satte sig frem og begyndte at trække :raisebrow: , istedet for lige at holde trække vejret og lade nogle andre komme til for så derefter at kører kontra.

Link to comment
Share on other sites

Det var lige ved at blive rigtig spændende, da Armstrong valgte at vente lidt med at køre op. Hvor Leth i øvrigt var lige hurtig nok til at dømme Armstrong færdig :laugh:

Men ØV! hvor er Rolf Sørensen ulidelig at høre på. Han er et af de mest selvglade og selvfede mennesker :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Og han lavede samme fejl igen på Ax3 Domaine da Vinni kørte. Kløden og Ulle satte sig frem og begyndte at trække  , istedet for lige at holde trække vejret og lade nogle andre komme til for så derefter at kører kontra.

det virker hovedløst.. Men syntes det er godt for touren at de andre kommer lidt mere med og prøver at udfordre..

Link to comment
Share on other sites

Totschnig bliver ikke hentet. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da skønt, at den sympatiske rytter fik en etapesejr i Touren her i hans karrieres efterår. Og desuden var det også rart, at Gerolsteiner endeligt fik en etapesejr i Touren. :smile:

Jeg tror at Ullrich har nemt ved taber overblikket i sin iver efter at gøre det godt.

Ja, det virker sådan.. Nu kan man så diskuterer den reelle betydning af denne bommert.. Men det burde da sidde på rygradden at man ikke lukker et hold på sin hold kammerat.. Nu så jeg ikke 8. etape, men har fået at vide at Ulle lavede samme fejl.. man undrer sig om T-mobil anvender deres headset.. direktørerne burde da stoppe denne fejl..

Men uanset ser han stærk ud idag og håber han kan lave noget på den sidste stigning.

<{POST_SNAPBACK}>

Og han lavede samme fejl igen på Ax3 Domaine da Vinni kørte. Kløden og Ulle satte sig frem og begyndte at trække :raisebrow: , istedet for lige at holde trække vejret og lade nogle andre komme til for så derefter at kører kontra.

<{POST_SNAPBACK}>

Ullrich er netop selv nødt til at gå frem og trække, idet han selv besidder en meget ringe accelrationsevne. Såfremt han bare ligger og kører passivt risikerer han virkligt at blive alvorligt sat af folk som Armstrong og Rasmussen der har et noget bedre antrit. :wink:

Men ØV! hvor er Rolf Sørensen ulidelig at høre på. Han er et af de mest selvglade og selvfede mennesker  :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har jo også en del at have det i. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ullrich er netop selv nødt til at gå frem og trække, idet han selv besidder en meget ringe accelrationsevne. Såfremt han bare ligger og kører passivt risikerer han virkligt at blive alvorligt sat af folk som Armstrong og Rasmussen der har et noget bedre antrit. 

Han kunne jo ligge sig i Armstrongs hjul.... Giver ikke mening at lukke hullet.. Det er jo en hjælp til Armstrong...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share