Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

En vægtløftings-trænende AD'er der har været forbi Normik, Bates og BBDO… IMPONERENDE! :4thumbup:

Har ikke lige kigget så meget forbi før, men fangede lige noget med vinterens farver :wink: og bureau credentials, hvilket resulterede i at jeg blev nødt til at droppe en linie da jeg også er i reklamebranchen. :rudolph:

Held og lykke med dit nye job i Bocca og held og lykke med din træning. :superman:

Hey Anders!

Velkommen i loggen, altid herligt med nye mennesker :xmas:

Hvor spændende med endnu en ad'er, har haft besøg af Fitness Iver, som også er i branchen. Kunne være man skulle ringe til "Markedsføring" og sige at de godt kan lukke butikken og sende Finn Graversen (-journalist red.) over og passe min log :nissegrin:

Så lige noget i din log med yndlingsjobbet å sår'n.. Hvor er det og lykkedes det at få det? Hvad er din baggrund? Mmmm fortæl noget mere.. lokkede hun snedigt :rudolph:

Kærligste hilsner og han var et gammelt rensdyr

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Ultra-Max!

Uhh ha' ja.. Meget beæret.. :blush:

I virkeligheden lidt metroseksuelt med multitasking :wink: .. Det plejer jo at være et område vi damer har sat os pænt, overlegent på!

Kærligste hilsner og aldrig har det været så kønt

Sally :rudolph:

Du har ret, multitasking er ikke helt det jeg laver - kunne ellers være spas med lidt yoga på en spinningtime, gernekombineret med lidt håndvægte :laugh:

Og ja, det er videnskabelig bevidst at kvinder multitasker bedre end mænd - gennemsnitligt, men derfor kan vi jo stadig prøve.

Jeg regner nu ikke mig selv for særlig metro, men sådan noget bliver man jo nødt til at have tal på. Denne lille metro-test jeg fandt siger jeg er 47% metro - cirka gennemsnitlig. Hvad jeg så kan bruge det til skal jeg lige tænke over :nissegrin:

God jul og glade klejner

Max

Link to comment
Share on other sites

Du har ret, multitasking er ikke helt det jeg laver - kunne ellers være spas med lidt yoga på en spinningtime, gernekombineret med lidt håndvægte :laugh:

Og ja, det er videnskabelig bevidst at kvinder multitasker bedre end mænd - gennemsnitligt, men derfor kan vi jo stadig prøve.

i øvrigt.. Ville rigtig gerne se dig rive jern rundt med den ene hånd, mens du lige knalder en lagkage sammen med den anden :nissecool: Kombinationen af rå maskulin power og et veludrustet omsorgs-gen er jo helt uimodståeligt :santa2:

Kærligste hilsner og sneflokke kommer vrimlende

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hvor spændende med endnu en ad'er, har haft besøg af Fitness Iver, som også er i branchen. Kunne være man skulle ringe til "Markedsføring" og sige at de godt kan lukke butikken og sende Finn Graversen (-journalist red.) over og passe min log :nissegrin:

Så lige noget i din log med yndlingsjobbet å sår'n.. Hvor er det og lykkedes det at få det? Hvad er din baggrund? Mmmm fortæl noget mere.. lokkede hun snedigt :rudolph:

Det går indtil videre rigtig godt, sad og arbejdede med ansøgning til "drømmejobbet" til kl 2 inat, op og fortsætte kl 6 og så møde på mit nuværende arbejde kl 8. :superman: Fik at vide i mandags at der var en ledig stilling snart, men ansøgningen skulle falde NU! :rudolph:

Jeg er uddannet grafiker anno 2000 med speciale i billedbehandling, har "altid" arbejdet med grafisk arbejde og reklamebranchen (kommer fra en familie med en far der er arkitekt/TA'er, en mor der kunstner, en bror der er litograf, en anden bror der er marketingschef og en søster der er smykkedesigner, hahaha, så kan man jo næsten ikke undgå at blive miljøskadet! :crazy_pilot: ).

Pt laver jeg alt fra rentegning, til kreative opgaver, til projekstyring. Har ikke baggrund fra store bureauer, men kun fra en mindre virksomhed hvor alle må supplere hinanden hvor der er behov.

Er også bidt af en gal typografi nørd, bruger indimellem uforholdsmæssigt meget tid på at kigge på og forelske mig i diverse fonte. :wub:

NÅ! Det var den morgenkaffe-pause…

ps. Nå ja… og så er jeg 69% metro åbenbart :w00t::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

55.. he he, det må jeg fortælle madammen... hun har bla sørget for køb af en lyserød t-shirt forsøger at få mig til at bruge vatpinde, og andre syrede pynteartefakter, samt gøde jorden for en interesse i beklædning, som desværre er ri. til egen rø. da hun selv må sponsorere fattigmusen på SU.. men nu kan jeg sige at jeg ikke længere er den usoignerede vildmand med protein-overskæg og wild-boar beard som jeg anklages for.. hurraaa :santa2:

Link to comment
Share on other sites

44% :blush:

Happy jul Sally :nissegrin:

Og hulahopsasa og en hel pose brændte mandler

Bozne :crazy_pilot:

Hey Bozne-pigen!

Hvorfor var det lige at det slet ikke overraskede mig at du nappede den test.. :nissegrin: har da også lige overvejet at lure lidt på den! Tror jeg er top-metroseksuel! :nissecool:

Når du allerede nu siger Happy Jul, så skal det vel overhovedet ikke forståes sådan at vi ikke ses d. 17 vel???!!! Synes jo vi har taget den kedelige snak om napalm og miltbrand ikk' :nonono:

Kærlig hilsen og nissefar han truer med sin store ske (-hvis du ikke kommer :devil: )

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

.. men nu kan jeg sige at jeg ikke længere er den usoignerede vildmand med protein-overskæg og wild-boar beard som jeg anklages for.. hurraaa :santa2:

:rofl2::rofl2::rofl2:

Kender jo alt for godt det charmerende "rødvinsoverskæg" men protein... HA!

Kærligste hilsner og løft engang hvor den er tung (-mors pung.. øhh.. geezz det tvinger forældrene små, forsvarsløse børn til at synge med på)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

retro-seksuel?! :blink:

Sådan har jeg vist aldrig fået den før!! :w00t:

"Genuine guys are sometimes known as retrosexuals, to distinguish them from metrosexuals, who are men with the good taste of gay men, only they're straight. Metrosexuals are scrupulous about their grooming and are great consumers of men's cosmetic products. They use hair gel. Retrosexuals are scared of hair gel. Some people think that retrosexuals automatically have Neanderthal views about women, but this is not the case. A retrosexual is simply someone who doesn't know the difference between teal and aqua, and frankly couldn't give a damn."

og så den lidt sjovere:

"A retrosexual is (in the female case) that woman who eschews the sexual-revolution plank of feminism in favor of more-traditional values. Perhaps even 1950s values (this is not to say she goes as far as the cone-bra). A little burlesque, a little Betty Crocker, the retrosexual woman has new-fangled spunk and old-fashioned values: she does for abstinence and monogamy what Slang Flashcards do for Dover illustrations. She may be, well, Sexless in the City, but only 'cause she chooses to be."

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Det går indtil videre rigtig godt, sad og arbejdede med ansøgning til "drømmejobbet" til kl 2 inat, op og fortsætte kl 6 og så møde på mit nuværende arbejde kl 8. :superman: Fik at vide i mandags at der var en ledig stilling snart, men ansøgningen skulle falde NU! :rudolph:

Surt med den korte frist.. hvordan kan det være at der skal sendes ansøgninger internt, ved de ikke hvem du er og hvad du kan :blink: Mmm det kan da være det bare er mig der har fået det galt i halsen. Blev det fint -det du sad med i nat? Ønsker dig al mulig held og lykke. Hvornår er der afklaring?

Jeg er uddannet grafiker anno 2000 med speciale i billedbehandling, har "altid" arbejdet med grafisk arbejde og reklamebranchen (kommer fra en familie med en far der er arkitekt/TA'er, en mor der kunstner, en bror der er litograf, en anden bror der er marketingschef og en søster der er smykkedesigner, hahaha, så kan man jo næsten ikke undgå at blive miljøskadet! :crazy_pilot: ).

I må da ha' det ret sjovt sammen, -er det ikke toppen at være 4 søskende?

Er også bidt af en gal typografi nørd, bruger indimellem uforholdsmæssigt meget tid på at kigge på og forelske mig i diverse fonte. :wub:

Kender jeg godt! Grafik er så fantastisk. Har altid kunne flippe ud over at man kan placerer en linie på et format, præcis det rigtige sted, og så opstår der næsten zen-buddistisk-skønhed (-nærmest rallede hun). Og så kan man tude over dem der simpelthen ikke har "øjet", og laver noget usædvanligt, grimt svineri -de burde skamme sig :nonono::wink::dry:

Kærligste hilsner og venter på vi får begyndt

Sally :rudolph:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Surt med den korte frist.. hvordan kan det være at der skal sendes ansøgninger internt, ved de ikke hvem du er og hvad du kan :blink: Mmm det kan da være det bare er mig der har fået det galt i halsen. Blev det fint -det du sad med i nat? Ønsker dig al mulig held og lykke. Hvornår er der afklaring?

Det er ikke internt, det er til helt nyt job. Jeg mener selvfølgelig også at de bare skal ansætte mig og ikke så meget pjat! :tongue:

Ansøgning blev rigtig fin. Simpelt design, brugte kun rene CMYK farver, men lavede nogen faux overprint tricks som design elementer. Det er rent nørderi for personer der kender til det tryktekniske.

Ved ikke hvornår der er afklaring, forhåbentlig snart! :superman:

I må da ha' det ret sjovt sammen, -er det ikke toppen at være 4 søskende?

4 søskende og 8 nevøer og niecer… Det altid SUPER sjovt! :4thumbup:

Kender jeg godt! Grafik er så fantastisk. Har altid kunne flippe ud over at man kan placerer en linie på et format, præcis det rigtige sted, og så opstår der næsten zen-buddistisk-skønhed (-nærmest rallede hun). Og så kan man tude over dem der simpelthen ikke har "øjet", og laver noget usædvanligt, grimt svineri -de burde skamme sig :nonono::wink::dry:

Hahaha… Jeg var engang ved at gå amok i en Matas butik da jeg så at én af vores kunder havde sat et skilt op selv - sikkert i PowerPoint - havde farveprintet det og fået det opforret. Det i sig selv er slemt nok, med det var også med en logo der var outdatede og en typografi der var HELT forkert. :blink::4slap:

…og nej… det var ikke "Farmors hjemmebryggede hybenthe" der var kunden, men ét af de helt store kosmetik mærker

Nu vi er ud i nørderiet, faktisk må det største drømmejob være at arbejde for e-Types. Jeg har stadig alle udgaver af "DAGEN" liggende pænt og sammenfoldet derhjemme… :wub:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING THOR TORSDAG D. 8. DECEMBER

Har aldrig set så mange i Thor, ud over Incognito og Incognito Jr. og jeg havde vi bla. æren af Heffe Hurtig, Batman, Morten.. og en herindefra som jeg ikke ved hvad hedder her. Incognito skulle gi' ham nogle frivends-trick og røverhistorier.

Jeg havde været lidt sløj i det idag.. men besluttede alligevel at ville prøve lidt singles- :xmas: også for at få en fornemmelse af hvor langt der er til julegaven på de 50.

GODT SÅ:

Startede med lidt swiss-ball halløj.

3x5 armbøjninger på swissball

Saxon sidebends:

[email protected]

Rumænsk dødløft: -ikke noget med rack pulls idag, bare se rumænerne lige i øjnene from scratch :devil:

5x8@40

1x8@45

-gik godt! Kan mærke en meget træt ryg men ellers fint!

Bænkpres:

3@20

2@25

1@40

1@45 -sejlede så meget så Heffe synes jeg tegnede figurer med stangen, -konturen af Jylland synes Incognito.. kan næsten ikke sige at den gælder.

1@45 -vi sejler op ad åååååeeeen.. lidt bedre men så hæsligt ud!

1@40

1@40

1@42,5

1@42,5

[email protected]

-var helt ærligt ret skuffet. Havde regnet med at klemme de 45 op i en lidt lækker form, og måske svinge mig lidt højere op bagefter. Men næhh naii.. Sgu ikke fordi drengene ikke heppede og bakkede op, bare slatten mig :dry:

Squat: -ned med blå mærker -snart forår -og op på ryggen med stangen :santa2:

1x8@30

1x8@30

1x8@35

1x8@40 -så røg de små kiks :w00t:

1x8@40

1x8@40

-her gik det også fint, ikke noget ballade med ryggen eller andre kedsommeligheder.

Glad for at være tilbage her!

Det var det. Min kære coach gav den max gas, -krævede dog lige en fosterstilling et sted.. Heffe brillede også smukt, og var topmotiverende -TAK! Jeg fik endelig trampet i bedene og jokket lidt i spinaten, ved at gå ind i omklædningen -nu med nøgen mand! Og på toilettet -nu med mand ved pisserende. Måtte jo komme, når vi nu var så mange og der ikke er nogle pigefaciliteter.

Rigtig god dag, på trods af slattenhed, men vil også gemme lidt energi til Julefrokost imorgen, med skøjteløb og pilates. Et rigtigt ude-at-skide-med-firmaet-arrangement, men nu kan jeg heldigvis både løbe på skøjter og overleve en pilatestime.. øhh nogle bud på hvem der har arrangeret :innocent:

Kærligste hilsner og til julebal, til julebal i nisseland

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik endelig trampet i bedene og jokket lidt i spinaten, ved at gå ind i omklædningen -nu med nøgen mand! Og på toilettet -nu med mand ved pisserende. Måtte jo komme, når vi nu var så mange og der ikke er nogle pigefaciliteter.

:rofl2::lolabove::laugh:

Ser sgu godt ud med træningen Sally - du kommer sgu da frem i verden :w00t:

Femten fede flyvefærdige fedtkringler

Bozne :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::lolabove::laugh:

Ser sgu godt ud med træningen Sally - du kommer sgu da frem i verden :w00t:

Femten fede flyvefærdige fedtkringler

Bozne :rudolph:

Ja, jeg er så dygtig :nissecool:

Synes ikke rigtig der er nyt ang. d. 17.. bum bum...

Men flyvende fedtkringler kan man jo altid bruge. Håber virkelig meget at vi ses :xmas:

Kærligste hilsner og chestnuts roasting on an open fire

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING D'ANGLETERRE D. 9.12

Julefrokost gik så godt. Tror der var et par af drengene der synes at pilates var lige at stramme den. Men da de så fik massage, svømmetur, spa og damp og drinks i baren bagefter var alle glade.

Er lidt ramt idag, og ligger stadig i natostilling og drikker cola-light og ser DVD. Uhh den er altså lidt af en hård nyser denne julemåned, der er så mange arrangementer.

Nå, træning:

45 min. pilates

Bagefter gik vores bestyrelsesformand og jeg igang med lidt vægte inden massagen, ikke at vi nåede så meget men alligevel..

DB rows:

[email protected]

1x8@25,5

supersættet med..

Wood chops:

Ved ikke hvor meget pladerne i stativet vejede, men ca.

6x8@50

Benpres:

4x6@120

Squat:

3x8@40

-havde jo lige været igang dagen før

Så stod den på massage og champagne i omklædningen. Var meget dygtig til IKKE at gå hjem, så ramte først min seng ved 05.30 tiden -flot Sally! (Undrer mig stadig over hvor mærke på ballen mon kommer fra :dry: )

Kærligste hilsner og se hvor vi juler

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share