Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hey Till!

Velkommen til :smile:

Du har jo ikke vidst at du skulle kigge efter mig :laugh:

Naii.. men det er på Frederiksberg du har trænet ikk'?! Jeg har haft det med at træne på nogle lidt ukristelige tidspunkter, så'rn fra 06.00-07.30 om morgenen, så det kan jo være derfor :rolleyes:

Var også lige forbi din log og snuse lidt. Imponeret over hvor meget du slider for at nå dit drømmejob, -det er jo også det der skal til!

Også meget, meget imponeret over at du overhovedet står op på nuværende tidspunkt. Det lyder som et mareridt -efterår from hell! Håber virkelig at du og kæresten holder godt fat i hinanden, så i kan komme igennem julen uden for store skrammer i forholdet. Rigtig held og lykke med det hele. Ved godt at det lyder som en kliche, men når noget er så skidt, sker der næsten altid noget rigtig, rigtig godt bagefter :smile:

Kærligste hilsner og varmeste tanker

På gensyn-Sally

Hej Sally!

Tak for din søde besked... Jeg trænede godt nok i Nørrebrocenteret, men det er et overskået kapitel. Et fint sted, selvom folk er sindssygt dårlige til at rydde op efter sig... :sneaky2: Glæder mig blot til at finde et nyt center og en bokseklub, så jeg har noget andet at tage mig til end at rende rundt på Nørrebro og svede.. Flytter heldigvis snart og alt skal nok blive fro og gammen! :thumb: Kig endelig forbi min log, det er så hyggeligt at få besøg! :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING TIRSDAG D. 22. NOVEMBER

I Thor sammen med Incognito og Inc. Jr. Som altid et fantastisk samspil mellem de to generationer.

Junior fik også flyttet en anseelig mængde jern, pære og lidt brød rundt. Samt tegnet lidt skitser i min notesbog :smile:

Nå, så sådan her ud:

Armbøjninger balancerende på swiss-ball:

3x5

Saxon sidebends:

3x8@12,5

Rack-pulls:

2x3@60

2x4@80

1x3@90

1x5@90

-Efter en meget grundig instruktion, -og op på en kasse med mig, gik det faktisk rigtig fint.

Incognito havde en snedig plan med at få mig til at løfte tungt her, sådan at de efterfølgende lette (men frygtede) rumænske dødløft, ville være rent walk in the park :4whistling:

Rumænsk dødløft:

2x5@40

1x7@40

1x8@40

-HA! JEG KU'! Snedig-plan virkede. Da jeg først havde overbevist mit hoved om at øvelsen ikke var twisting-nerve-horror, gik det fint. Tror endda at formen også var ret pæn :blush:

Frontquat:

3x6@30

-lige prøve igen. Lærte at holde stangen helt op til halsen. Får en lidt klaustro-kvæle-fornemmelse ( I DON'T WANNA DIE!)..måske fordi jeg ikke har helt styr på balancen.

Bænkpres:

6x8@30

Rigtig fin form synes jeg! Næste gang vil jeg gå lidt op.. tra la la..

supersættet med...

DB-rows:

4x8@23,5

2x7@23,5

-var egentlig 7 og så liiiige en halv op :crazy: på de sidste sæt, men det er jo for pinligt at skrive. Var gået op fra 20 kg, og må sige at det sejlede og var med hiv, sving og snoet rygrads-gevind :dry:

DB-lunges:

3x10@2x12,5

-kom lidt op i vægt, og kunne pludselig godt mærke at jeg havde et par baglår :blink: Auuu..

Rotator cuff:

3x20 -elastik

Superb træning :4thumbup: Hvor vi bla. fandt ud af at jeg kan snyde Incognito til et højere antal reps ved bare at ignorerer de første i sættet :laugh::devil::laugh:

Nå, nok ikke at træne inden min London-tur, men som sagt håber jeg at finde et center derovre.

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally!

Tak for din søde besked... Jeg trænede godt nok i Nørrebrocenteret, men det er et overskået kapitel. Et fint sted, selvom folk er sindssygt dårlige til at rydde op efter sig... :sneaky2: Glæder mig blot til at finde et nyt center og en bokseklub, så jeg har noget andet at tage mig til end at rende rundt på Nørrebro og svede.. Flytter heldigvis snart og alt skal nok blive fro og gammen! :thumb: Kig endelig forbi min log, det er så hyggeligt at få besøg! :smile:

Hey Till!

Jamen velbekomme! Ja, hammer-dårlig oprydningsstil. Synes det er det samme i Frederiksberg. Har skrevet til centret flere gange og sagt at nu må de den-onde-lyneme se at få sat et skilt op. Jeg slæber mig halvt fordærvet ved at flytte rundt på alle "deres" skiver :dry:

Lyder rigtig godt, og meget hyggeligt med hotellet. Godt at det lysner, og tingene begynder at falde på plads. Lyder som om du er en rigtig go' kæreste med julesok og det hele. Tingene måtte jo ligesom også begynde at vende, kunne ligesom ikke rigtig blive værre :blink:

Skal nok komme forbi og kigge til dig :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Nå det er dig, som har lokket Anders i fordærv, så vi andre aldrig støder på ham i Thor mere :wink: (de gamle spørger efter ham)

Men det ser ud til, at han har fået dig i gang med noget seriøs træning :cooldance:

Hilsen en anden AK thor-løfter (som også engang trænede i Hardwork).

Link to comment
Share on other sites

Nå det er dig, som har lokket Anders i fordærv, så vi andre aldrig støder på ham i Thor mere :wink: (de gamle spørger efter ham)

Nemlig!

Naii, kan da se at Incognito træner en del i Thor, også uden mig, så må de jo planlægge lidt -A og de gamle drenge :smile:

Men det ser ud til, at han har fået dig i gang med noget seriøs træning :cooldance:

Ja, der er fandens til forskel fra før til nu. Sjovt at jeg, i de fleste af livets henseende har en kæmpetro på mig selv, men når det kommer til stænger, skiver og dårlig ryg tror jeg ikke at jeg kan en skid. Derfor er det herligt at Incognito tror på mig, og får givet mig et par ordentlige skub :smile:

Hilsen en anden AK thor-løfter (som også engang trænede i Hardwork).

-og som er glad kan jeg forestille mig. Thor er jo et helt fantastisk sted (-har allerede foto-dokumenteret en del derudefra :laugh: )

Nå, Chris! Rigtig dejligt at du kiggede forbi, kom endelig igen :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hejsa der :smile:

Ville lige sige hej siden jeg er ny her :bigsmile:

Også må jeg jo altså lige sige at du har en fed logbog, interessant læsning :w00t: ( du skal ikke ta dig af mine stavefejl...er 1 generations indvandrer :wink: Norsk)

Du må meget gerne kikke forbi min log iblandt og give lidt konstruktiv kritik, eller bare kritik haha :tongue:

So long!

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 25. NOVEMBER

Så er jeg hjemme igen efter 4 herlige dage i London. Har shoppet hårdt igennem på julegavefronten. Åhhh elsker London ved juletid, Selfridges og Harrods var så smukt dekoreret. Der var en pige der løb på skøjter i et af vinduerne hos Harrods, de ved godt hvordan man trykker den af i den forretning!!! Har lagt alle mine indkøb ud på spisebordet, og de fylder faktisk det meste. Så såååå er det jo også lige der falder lidt af til en selv, -øhh en hel del.. Synes jeg havde fortjent lidt både fra Onkel Louis og lidt "Guggi" -aiiii hvor ærgeligt :innocent: bum bum..

Nå, var afsted med min makker Birthe, og vi har haft det så hyggeligt. Vi var ikke så kulturelle, men fik alligevel nået Tate Modern og et besøg i Shakespears Globe, som er en kopi af det teater som Shakespeare skrev mange af sine stykker til. Har lige fundet et billede. Det er faktisk 4 gang jeg er der, selvom teatret først åbnede i '97. Har bare været så vild med at se det at jeg MÅ vise det til mine rejsekammerater. Det er tit det der sker, men de fleste fantastiske steder, kan sagtens tåle et gensyn.

Var også en tur på The Savoy Hotel og få Afternoon Tea. Man reserverer bord i meget godt tid, men det er også det hele værd. Meget tøset, med cucumber sandwich, scones med lemon curd og de fineste miniature kager. Fandt også et billede herfra. Faktisk fra nøjagtig den sofa vi sad i lige ved hyggepianisten.

Ellers har vi væltet os i dejlig mad, clubbet lidt, været lidt på julepyntede pubber. Denne week-end var lidt speciel, fordi pubberne har fået lov til at ha' åbent døgnet rundt, mod tidligere at skulle lukke kl. 23.00. Der var meget diskussion i medierne om det er godt eller skidt for den iøvrigt, pænt drikkende population. Altså om de får et mere afslappet forhold eller om det går helt banjo for dem. Nå, det må tiden vise. Vi var også lige et smut forbi den super-hypede-long-bar på Sanderson, hvor Phillip Starck-banditten har indrettet alt. SÅ fedt! Fandt lige et lille billede af de fine øje-stole i The Long Bar.

Fik også trænet en enkelt gang:

SOHO GYM FREDAG D. 25. NOVEMBER

Herligt sted lige ved siden af hotellet.

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5

Kuffertdødløft:

3x8@25

Overhead squat:

1x8@?? en lidt kortere stang

2x8@20

-synes efterhånden jeg har meget godt styr på det.

Bænkpres:

2x4@30 (opvarmning -ikk' Incognito:rolleyes: )

4@35

4@37,5

4@40

2@42,5 -mistede selvtilliden

2@42,5 -og så røg den lige igen.. var helt flad :dry:

4@40 -fik en af de andre lokket til at spotte..

4@35

4@35

Benpres:

8@90

5x8@105

supersættet med...

woodchops:

6x8@50

Hyperextensions:

3x10@bw

Skulle ha' taget lidt pullups, men der var bare en stang, som jeg ikke lige kunne kravle op til :rolleyes:

Lidt kabel-rotator-tju-hej...

Rigtig god træning i et okay center. Var allerede derovre kl. 07.00 og vi var kun 3 der tussede rundt, så det var dejligt.

Ville egentlig også ha' været forbi i morges, men besluttede at det måtte være nok at skulle "kuffert-død-løfte" alle mine indkøb hjem :tongue:

Mmm godt at være afsted, -godt at være hjemme igen :smile:

Er allerede i frygtelig julestemning -og sidder og hører "Chestnuts roasting on and open fire... tra la la.."

Kærligste hilsner

Sally

Nå, og så var der lige billederne..Shakespears Globe

post-8867-1133123785.jpg

The Savoy Hotel

post-8867-1133123857.jpg

Phillip Starcks Long Bar på Sanderson Hotel

post-8867-1133123905.jpg

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Lyder som en rigtigt fed tur... Jeg glæder mig til jeg osse får råd til små smutture til bangkok, påskeøerne og japan.

Synes jeg havde fortjent lidt både fra Onkel Louis og lidt "Guggi" -aiiii hvor ærgeligt bum bum..
:laugh:
Bænkpres:

2x8@30 (opvarmning -ikk' Incognito:rolleyes: )

8@35

8@37,5

8@40

wow! Hvad skete der lige der? 8 med 40, så skulle de 50 da vist være sikre, hvad :4thumbup:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

wow! Hvad skete der lige der? 8 med 40, så skulle de 50 da vist være sikre, hvad :4thumbup:

ÅHH NAIII FÅÅÅÅK -HAR SKREVET FORKERT!

Det var selvfølgelig 8 sæt@4 - Fik rodet rundt i mine papirer.. Goddammit!

Nå, det må jeg lige ind og rette :dry:

Ellers godt set :smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Påskeøerne er da liiige dig!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Hejsa der :smile:

Ville lige sige hej siden jeg er ny her :bigsmile:

Også må jeg jo altså lige sige at du har en fed logbog, interessant læsning :w00t: ( du skal ikke ta dig af mine stavefejl...er 1 generations indvandrer :wink: Norsk)

Du må meget gerne kikke forbi min log iblandt og give lidt konstruktiv kritik, eller bare kritik haha :tongue:

So long!

Hey Lillen! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Rigtig hjertelig velkommen til! Det er jo ikke hver dag der kigger nordmænd- og damer forbi min log.

Og også rigtig velkommen til MOL i det hele taget, det bli'r du helt sikkert vild med. Det er et fantastisk forum, og helt vildt hjælpsomme folk.

Vil glæde mig til at komme forbi og sige hej til dig! Og det med kritikken , skal du måske ikke regne så meget med at få fra mig, da jeg selv er temmelig ny stadig. Men opmuntring, hujen og tilråb kan jeg godt leverer!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Rigtig hjertelig velkommen til! Det er jo ikke hver dag der kigger nordmænd- og damer forbi min log.

Og også rigtig velkommen til MOL i det hele taget, det bli'r du helt sikkert vild med. Det er et fantastisk forum, og helt vildt hjælpsomme folk.

Vil glæde mig til at komme forbi og sige hej til dig! Og det med kritikken , skal du måske ikke regne så meget med at få fra mig, da jeg selv er temmelig ny stadig. Men opmuntring, hujen og tilråb kan jeg godt leverer!

Kærligste hilsner

Sally

Hejsa igen...så er pigen inde å spise frokost :4mewantfood:

Jeg er allerede vild med MOL så det skal blive sjovt fremover med os fitness tøser ( også en enkelt dreng eller to, ok så, MANGE er ok :wink: )

Så du havde en fed tur til london, der har jeg boet i 1 1/2 år! Lækker by...mmm..notting hill, high kensington...jada :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Naiii hvor er her blevet hyggeligt og julet!

-You better no houl, you better not cry, you better be good, I'm telling you why..

Santa Claus is coooooming to town

:santa2::santa2::santa2: tra la la..

Nå, skal træne med Incognito i Thor idag -glæder mig, selvom mine håndled har skabt sig siden i går aftes. Men der er jo laaang tid til, så det kan være at de når at blive bedre :rudolph: (Ha! super-christmas-smileys!!!)

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Dine vægte har lige fået et nøk op ad ser det ud til! Nice! :4thumbup:

Rommel

Hey Rommel!

Ups har først lige opdaget at jeg ikke har fået svaret på din hilsen!

Ja, der er kommet lidt mere gods på. Hmmm har jo en eller anden ide om at skulle bænke 50 inden jul, så det arbejder jeg (-og Incognito :bigsmile: ) på. Der er jo også en hel måned til så deeettt..

Nå, som altid dejligt at du kigger forbi -med dit blide, charmerende, lille billede :nissegrin:

Kærligste hilsner og kom snart igen!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Det er en superfed log du har dig, Sally

Hey Max-X-mas-Power!

Hvor godt at se dig :4thumbup: og mange tak! Glad for at du synes det er til at holde ud at læse :xmas:

Seriøs tøsetræning :tongue: - hvad andet kan man forvente med Incognito som piskesvinger.

Ja, og det er jo bare SÅ meget sjovere at træne seriøst, frem for det gamle latterlige "Orv-hvor-er-det-feminint-at sidde-og-daske-med-minivægte-program" Kan vist både takke engagerede MOL-boere og ja, selvfølgelig Incognito big time :blush:

Dejligt at du kiggede forbi, -bli' endelig ved med det :w00t:

Kærligste hilsner og :santa2::nissecool::newyear::Mrs_Claus: :xmas:

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne Jeanette-pige!

Hvor fint og helt perfekt til mit, allerede grænsende til det utålelige, ukuelige julehumør! :santa2:

Dejligt at høre fra dig og ihhh hvor er det længe siden. Har lige trænet med Incognito, hvor vi også snakkede julefrokost, som vi selvfølgelig glæder os vildt til.. snart, snart yiiiiiihhhaaaaaa!!!

Nå, må hellere lige få skrevet dagens træning.. øhh skal lige ringe til min bror og finde min lille sorte bog å sår'n.. Kommer igen om lidt..

Kærligste hilsner

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING ONSDAG D. 30. NOV.

I Thor sammen med Junior Senior aka Incognito & Søn asap. Havde også den udsøgte fornøjelse at træne sammen med Heffe der kom forbi og eksperimenterede med alt fra cable cross-overs til kakaomælk i frit fald ud af vindue. Incognito gik så tilgengæld i fuldstændig PR-mode, schatme ikke kedeligt!

Er meget vild med at træne i Thor, dejligt med al pladsen. Synes jeg rykker så godt når jeg der, -i det gode selskab :smile: -Og det gør de andre vist også!

Nå, godt så:

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5

Rack pulls:

3@60

3@60

3@70

3@80

3@90

3@100 -så, så man lige mig føle sig lidt lækker hæ hæ.. :tongue:

Første sæt var slemt. De gamle ryg spøgelser skal lige rasle med sablerne og hele balladen. Men fik dem vist til at skamme sig grundigt :devil:

Rumænsk dødløft (arve-ryg-fjende-no-uno)

8@40

8@40

8@40

8@50

8@50

8@50

-hva'ba'var!!! Tricket med at skifte fra de tunge rack pull og direkte over til de lette rumænere hittede igen! Godt man er så let at snyde :nissegrin:

Frontsquat:

8@30

8@30

8@30

7@35 lidt spagetti-ben og tendens til at krumme i ryggen..hmmm...

8@35

6@35

-og så byder vi lige de blå mærker på overarmene velkommen igen :nissegrin:

Bænkpres:

8@30

5x8@32,5

-Incognito lærte mig at samle skulderbladene og sænke stangen lidt lavere ned på brystet, anderledes men fint..

Lunges:

3x10@2x12,5

DB rows:

[email protected]

8@23,5

8@23,5

7@23,5

7@23,5

8@23,5 -fælt med hiv og slid, men jeg sjorde det sg :laugh:

Så var jeg vist også helt vindøjet og klokken alt, alt for mange..

De sidste par gange ud til Thor har jeg storgrinet og undret mig over den mest bizarre butik. De sælger kinesiske vaser. Ikke bare sådan nogle småting på en halv meters penge nææh nej, vi snakker giga-vaser omkring 180 i højden... Et kæmpelokale packed med de grimmeste china-giants.. øhh hvor kom det lige fra..

Mr. Vu: Hvad skal vi lave?

Mr. Vang: Det ved jeg ikke, hva' synes du?

Mr. Vu: Hey, jeg har det! Hvad med en butik hvor vi sælger mutant vaser!

Mr. Vang: Cool burger!

-og nu er der så ophørsudsalg! Det er jo næsten chockerende at det ikke lykkedes! :nissetunge:

Kærligste nissehilsner

Sally :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

De sidste par gange ud til Thor har jeg storgrinet og undret mig over den mest bizarre butik. De sælger kinesiske vaser. Ikke bare sådan nogle småting på en halv meters penge nææh nej, vi snakker giga-vaser omkring 180 i højden... Et kæmpelokale packed med de grimmeste china-giants.. øhh hvor kom det lige fra..

Mr. Vu: Hvad skal vi lave?

Mr. Vang: Det ved jeg ikke, hva' synes du?

Mr. Vu: Hey, jeg har det! Hvad med en butik hvor vi sælger mutant vaser!

Mr. Vang: Cool burger!

-og nu er der så ophørsudsalg! Det er jo næsten chockerende at det ikke lykkedes! :nissetunge:

Kærligste nissehilsner

Sally :Mrs_Claus:

:nissegrin::laugh::nissegrin::laugh::newyear:

Link to comment
Share on other sites

:nissegrin::laugh::nissegrin::laugh::newyear:

Guuuuud nårhh ja, forresten.. der er jo op til 70% at spare, så jeg tænkte om du ikke, måske i week-enden lige kan nappe en af de store gule med dragen med til mig. Du kan jo altid knalde banditten op i juniors klapvogn ikk'!

På forhånd tusind tak.. du er bare zå nuzer!!!

Kærligste hilsner

Sally Vu Vang

(hædr hædr.. :nissetunge::nissetunge::nissetunge: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share