Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Har lige undskyldt i din log.. skal aldrig ske igen :innocent: Hmmm hvor kommer det der onkel mon fra...

Jamen er det ikke PRRRRRAGTFULDT at være så lang og lækker :laugh: Grrrrrr...

Hehe - aldrig - aldrig siger jeg - har jeg været så glad for de 188.... :laugh::innocent:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Fik også tiltusket mig en del opmærksomhed, på bedste drama-queen-maner, da jeg snublede over, nårh ja - en bænk :nonono:, fik en lille flænge på skinnebenet og måtte i receptionen og rense og hente plaster (tak Nina!) Senere brillierede jeg ved at gå rundt på stene-stirre-øjne-ned-i-gulvet-måden og se mystisk ud.. fordi jeg havde smidt garderobenøglen væk (lige ud til Nina igen, og høre om hun havde fået den -undskyld Nina :rolleyes:) Søde Bozne legede detektiv sammen med mig, men tilsidst var der nogle høflige, unge (stærke innocent.gif ) mænd der fandt den!
Av-av-av :mad: .......men underholdningsværdien har helt sikkert været høj! :laugh: :4thumbup: (...og så ku' det ligeså godt have været mig :rolleyes: ).

Og ja, Nina er guld værd når man slår sig, smider ting væk, glemmer noget osv osv :4thumbup: ...håber dit skinneben er i bedring?! :smile::wink:

Synes det var meget inspirerende at se Kuldskær og Bozne træne (Jeanette var færdig da jeg kom :innocent: ) Jeg ser jo aldrig piger træne tungt, så det kan godt virke overvældende at se to søde og naturlige piger jonglerer rundt med vægte, på størrelse med en mindre varevogn :wink: Hvor er I seje -og lækre! :bigsmile:

:blush::blush::blush: ... nu ville jeg jo gerne skrive sådan noget supercool med, at: "det er da ingenting", men nu var jeg jo rent faktisk selv meget imponeret over jeg overhovedet ku' flytte de der 44 kg :w00t::thumb::cooldance: ... :laugh::laugh:

Iøvrigt rigtigt hyggeligt at hilse på dig :smile::smile:!, selvom det blev meget kort (jeg havde jo temmelig travlt) - det var "fartstribe-Stine" du mødte (Angels udtryk..der desværre passer meget godt indimellem :laugh::laugh: ).

Link to comment
Share on other sites

Hey Sedanen!

Ihh tak skal du ha'!

Nå, hvad synes du så om MOL (spurgte hun snedigt :wink: ) nu har du da været her en uges tid eller to ikk'!?

Dejligt at du kiggede forbi -kom snart igen! :smile:

Kærligste hilsner

Sally

:4thumbup: Synes her er kanont. Der massere råd, vejledning og en hulens masse smileys :cooldance: Som man kan krydre sine indlæg med. :banana3:

Det giver faktisk en et lille kick og have så´en log. Fedt og dele sine oplevelser med andre :secret: både gode som dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Av-av-av :mad: .......men underholdningsværdien har helt sikkert været høj! :laugh: :4thumbup: (...og så ku' det ligeså godt have været mig :rolleyes: ).

Og ja, Nina er guld værd når man slår sig, smider ting væk, glemmer noget osv osv :4thumbup: ...håber dit skinneben er i bedring?! :smile::wink:

Hey Stine!

Hvor herligt at du kiggede forbi. Ja, Nina var guld værd, og skinneben i bedring, selv om far synes det skulle ha' haft et lille sting :rolleyes: Sådan er fædre jo :4heart: Og jeg er ikke specielt pjattet med at blive syet, selvom det bare er lidt :unhappy:

:blush::blush::blush: ... nu ville jeg jo gerne skrive sådan noget supercool med, at: "det er da ingenting", men nu var jeg jo rent faktisk selv meget imponeret over jeg overhovedet ku' flytte de der 44 kg :w00t::thumb::cooldance: ... :laugh::laugh:

Det så ihvertilfælde vildt ud :blink: Det behøver du ikke at skrive noget supercool for at understrege. Men som regel er det jo hovedet der stopper før kroppen. Synes også jeg allerede har oplevet i min korte karriere :smile:

Iøvrigt rigtigt hyggeligt at hilse på dig :smile::smile:!, selvom det blev meget kort (jeg havde jo temmelig travlt) - det var "fartstribe-Stine" du mødte (Angels udtryk..der desværre passer meget godt indimellem :laugh::laugh: ).

Ja, var der ikke noget med nogle arvinger der skulle hentes :laugh: Synes du er sej at du kommer afsted til træning, også selv om tiden er knap. Håber meget at rende ind i dig en anden gang, derovre i O'ense.

Kærligste hilsner og på gensyn

Sally

Link to comment
Share on other sites

AFTEN SØNDAGSTRÆNING D. 13. NOVEMBER

Så, er jeg tilbage på borgen igen :laugh: Mmm O'ense godt men hjemme bedst. Super vejr, fik rigtig nydt togtur, med kaffe og bøger. Lige hjem og pakke lidt ud, og et lille smut i biffen. Tror jeg har set alt hvad der går i Empire, så det blev "In her shoes" Undskyldningen var at jeg zørme zynes at Cameron-muzen så ud til at fået nogle meget veltrænede arme, som jeg lige skulle kigge nærmere. Nåmmæn den var da meeeeget søøø'! Ikke noget man skriver hjem om eller forventer sætter ting igang i hovedet. Bare sådan sød :raisebrow:

Træning Hard Work KBH. N:

(Frederiksberg har lukket søndag aften, sååhh deeee...)

Synes det var en lidt rodet træning i dag. Havde glemt en elastik til håret. Og så er det lige at i mænd tænker: "Uhh ja, og så falder verden da også sammen" Men faktisk er det til at blive vanvittig af at rende rundt og smide med håret, man ligner jo en frisk Side-9-pige der "kaster med håret og si'r noget frækt" Gahhh!!!

Var vist også lidt slatten i det :sleepy: men lidt blev det alligevel til.

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5 -prøvede at gøre det helt extremt langsomt, ta'r ret godt ved i maven.

Overhead squat:

2x8@ -den brede stang fra latt pulldown-maskinen (man er vel kreativ :rolleyes: )

1x4@ 20 -en tom bænkpres-ting

Kuffert dødløft:

4x8@20 -hæ hæ..

Bænkpres:

4@30

4@30

4@35

4@35

4@37,5

3@40

2@40

2@42,5 :devil: Se liiige Incognito PR!!!

Benpres:

6x6@55 ???!! (-der var 11 plader, plejer at kunne løfte tungere)

-var sindsygt tunge. En lidt anderledes maskine med cykelkæde å så'rn..hmm..

Skulle ha' været supersættet med wood chops men der var run på kabel afd. så jeg tog dem hver for sig.

Wood chops:

6x8@50 - :yahoo:

Eccentriske pullups:

3 stk hvor jeg startede oppe og holdt så længe jeg kunne.. ikke ret længe :4ranting:

-tror lige at vi skal snakke lidt om hvordan jeg gør, Incognito :blush:

Hyperextensions:

3x10@BW

Rotation cuff:

Intern: 3x20@10

Extern: 3x20@5

Hmmm måske ikke så dårligt alligevel når man ser det på skrift, og med den nye PR i bænk, er jeg jo lidt tættere på målet med at kunne nå de 50 inden jul :w00t:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

....og en hulens masse smileys :cooldance: Som man kan krydre sine indlæg med. :banana3:

Hey Sedanen! Der var du igen :bigsmile:

Ja, :nonono::raisebrow: :4thumbup: :bigsmile: :jodler: :tongue::4jumpy::blahblah::blink::showoff:

Det giver faktisk en et lille kick og have så´en log. Fedt og dele sine oplevelser med andre :secret: både gode som dårlige.

Ja, på en eller anden måde forpligter det. Folk herinde er helt fantastiske til at hjælpe, og holde en i ørerne. Elsker også at følge med i hvordan andre gør :rolleyes:

Men bli'r lidt små-afhængig ikk'!

Kærligste hilsner

Sally

P.S Har lige købt en swiss-ball til halv pris i Hard Work. De har fusioneret med Fitness dk fra 01.01.06, så nu sælger de alt fra deres butikker billigt. Hmm så nu sidder jeg her og har en fornemmelse af at jeg nok ikke kan puste den op.. hvad mon man så gør?! Cykelpumpe måske??!!

Link to comment
Share on other sites

Fodboldspumpe - købes i Fætter BR til en 50 kr

Hey skønne!

Findes der noget du ikke ved :laugh:

Tusind tak, må se at komme ud og finde en imorgen, så jeg kan øve mig på alle mine balance-ting :rolleyes:

Tak, for sms! Tror faktisk at jeg synes jeres OBBC selskab er så hyggeligt at jeg vil ofre en lille tog-billet på arrangementet, selvom det bare bli'r en enkelt dag øhh eller nat :santa2:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne!

Findes der noget du ikke ved :laugh:

Tusind tak, må se at komme ud og finde en imorgen, så jeg kan øve mig på alle mine balance-ting :rolleyes:

Tak, for sms! Tror faktisk at jeg synes jeres OBBC selskab er så hyggeligt at jeg vil ofre en lille tog-billet på arrangementet, selvom det bare bli'r en enkelt dag øhh eller nat :santa2:

Kærligste hilsner

Sally

Ork jo .. der findes masse af ting jeg ikke ved eller forstår mig på men det er uvedkommende for det meste er vel ikke værd at vide eller noget jeg nok skal få lært...

:rofl2:

Du kommer da bare for hele weekenden smukke hvis du har tid, vi skal nok få tiden til at gå... weiiiiiiiiiiiiiiiii Reem flytter også til byen så mon ikke vi tøser kan hygge os vildt.

Hvis vi køber muffins fra McD så er vi sikkre på Kuldeskær og Stina kommer forbi også...

:cooldance: :4mewantfood: :4thumbup: :cola:

What a weekend

Link to comment
Share on other sites

Du kommer da bare for hele weekenden smukke hvis du har tid, vi skal nok få tiden til at gå... weiiiiiiiiiiiiiiiii Reem flytter også til byen så mon ikke vi tøser kan hygge os vildt.

Hvis vi køber muffins fra McD så er vi sikkre på Kuldeskær og Stina kommer forbi også...

:cooldance: :4mewantfood: :4thumbup: :cola:

What a weekend

Ohhh yes! Det er jeg sikker på! Hvis julegave-indkøb, alle københavner jule-arrangementerne og travle forældre tillader det, vil jeg også gerne blive hele week-enden :w00t: men som sagt skal jeg jo afsted til Fyn ugen efter igen :smile:

Kærligste :laugh: hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::yahoo::cooldance:

Hvad er det du ikke forstår :nonono: københavnstrup men fyn!

:4thumbup:

Så, så I to :rolleyes:

Synes ikke I skal bruge en født fynbo -nuværende københavner's log til at diskuterer hvilket sted der er bedst.

Må sige at der er fordele ved begge, hver ting til sin tid :wink: F.eks er Odense meget velegnet som træningssted.. hædr hædr.. Og København er toppen, hvis man f.eks vil på Christiania :tongue:

Hov , så er der morgenmøde.. må hellere liste afsted :rolleyes:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

HIPPE HIP

Tillykke med det - og så på en søndag :w00t:

Hey du!

Yeeeaaarrrhhh :jodler: :jodler: :jodler:

Er simpelthen også så stolt. Har et eller andet med at komme over de 40.. vist også en blokering der.. men jeg gjorde det, også selv om der ikke var nogen til at springe til :blush: hvis jeg nu skulle finde på at smide det hele.

Kærligste hilsner

Sally

P.S Vedlægger lige et billede hvor man kan se Camerons nye arme..

post-8867-1131962994.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Yeeeaaarrrhhh :jodler: :jodler: :jodler:

Er simpelthen også så stolt. Har et eller andet med at komme over de 40.. vist også en blokering der.. men jeg gjorde det, også selv om der ikke var nogen til at springe til :blush: hvis jeg nu skulle finde på at smide det hele.

Kærligste hilsner

Sally

P.S Vedlægger lige et billede hvor man kan se Camerons nye arme..

post-8867-1131962994.jpg

Tillykke med dem!

Og hvis du kan tage 2 med 42, kan du osse tage 3 med 40 eller 1 med 45 og så er du jo meget tæt på 47 og og og og og og

Link to comment
Share on other sites

Fodboldspumpe - købes i Fætter BR til en 50 kr

Hvor meget mon man forbrænder ved at puste swiss-ball op med verdens mindste fodbold-pumpe? Arm er efterhånden helt vissen (-som i Dr. Margrethe-der-har-vinket-sig-tværs-over-Grønland :gal: )

Den friske ekspedient i Sport Master, understregede hvor lidt sådan en fylder.. Det er jo noget vi piger elsker, ting i håndtaske-størrelse. Også praktisk når man render rundt med sin swiss-ball, at man så -lige vupti- kan gi' den lidt ekstra luft, hvis den føles lidt slatten :rolleyes: (-behøver ikke at kommenteres :laugh: )

Nå, men her er den så :w00t: min nye sølv-skinnende skrivebordstol. Så kan man sidde og lure log's og træne mavemuskulatur samtidig :wink:

Kærligste hilsner

Sally-sølvpil

Link to comment
Share on other sites

Hey Tall Sally :4thumbup:

Tak for din velkomst i min log. det er rart at få lidt feedback på projektet :bigsmile:

det er også meget inspirerende at andre følger og giver deres besyv med. :clap:

håber du kigger forbi en anden gang. :thumb:

Selvfølgelig!

Så lige at du skal igang med rygestop. Jeg stoppede selv i marts, -det tog 5 timer, 4 dages abstinenser og så var det slut og jeg lover dig at det kunne mærkes på vejrtrækningen. Jeg var havnet på et kursus, så jeg var ikke engang specielt motiveret, men det virker, og jeg har ikke savnet det overhovedet, og kommer aldrig til at ryge igen. Prøv at gå ind og chek www.easyway.dk Jeg lover dig at det er easy :bigsmile:

Kærligste hilsner og pøj med det!

Sally

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO D. 15. NOVEMBER

Cykel: 30 min

Synes at vejret var så ondt :chicken: kl 05.45, at jeg besluttede at blive hjemme og springe på motionscyklen.

Det gode ved det er at jeg kunne sove en halv time længere (-og se Sex & The City mens jeg cyklede). Det dårlige er at når jeg er i centret bruger jeg længere tid, og får samtidig turen frem og tilbage..

Nå, rigtig go' rolig :bubblebath: morgen. Nåede endda at få stemt på vej til arbejde.

Kærligste hilsner -og godt valg!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share