Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hvordan er det lige man får blå mærker på overarmene af frontsquat? Hvis jeg skal have blå mærker efter den så er det da på kravebenet. :unsure:

Nårh ja, overarm og overarm.. det er vel nærmest også forrest på skulderen.. Jeg laver dem med krydsede arme... De blå mærker er der altså, men det er sådan en frisk, sød og naturlig pige da ligeglad med. Og rullekraver og lange ærmer er da faktisk ret sexet på den introverte, mystiske måde.

og så lige en

:rudolph:

fordi man kan

JA! JA! JA! :rudolph::rudolph::rudolph::rudolph::rudolph:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne Jeanette-pige!

Hvor fint og helt perfekt til mit, allerede grænsende til det utålelige, ukuelige julehumør! :santa2:

Dejligt at høre fra dig og ihhh hvor er det længe siden. Har lige trænet med Incognito, hvor vi også snakkede julefrokost, som vi selvfølgelig glæder os vildt til.. snart, snart yiiiiiihhhaaaaaa!!!

Nå, må hellere lige få skrevet dagens træning.. øhh skal lige ringe til min bror og finde min lille sorte bog å sår'n.. Kommer igen om lidt..

Kærligste hilsner

Sally :xmas:

Godmorgen :newyear:

Jeg glæder mig også bare helt vildt til at se jer ..... :nissegrin:

Kan du nu have en super start på december i dag.....og de der vaser............. :rofl2: damn girl....

:santa2:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne :Mrs_Claus: Jeanette!

Og rigtig glædelig første december til dig også!!! Er der gået fuldstændig søvnløs nat, pakkekalender og kalenderlys i den hjemme hops jer her til morgen?

Kærligste hilsner

Sally

P.S Du råber også bare højt, hvis du ønsker dig en giga-vase i værtindegave d. 17 ikk'! :rudolph:

:santa2::santa2::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rumænsk dødløft
Nu er jeg stået af - hvad fa'en er det??? :newyear::Mrs_Claus: Tell me - tell me :w00t:

Kan iøvrigt se du er ad'er - hvor jobber du henne...

Er selv reklamemand - kreativ dtp'er hos Dansk Firmaidrætsforbund... (Hus AD'er).... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fik en vognstang BAF i hovedet sidste efterår, da jeg vågnede en morgen og ikke kunne stå på mine ben... stress big-time! Godt man har en krop der kan sige fra, når man selv er for tykhovedet.

Kender iøvrigt alt for godt det her... Vågnede en nat i 1993 i ambulancen efter gigantiske krampeanfald om natten - stress, for lidt søvn og alt alt for meget arbejde.... Efter det begyndte jeg er sige fra... Nu møder jeg kl. 7.30 og går 15.30 præcis - livet er andet end arbejde fandt jeg ud af dengang... :superman:

:wink: - iver

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Mon ikke du er den første kvinde, som har trænet i Thor i nyere tid :nissecool: . Jeg håber, at jeg også støder på dig dernede en dag.

Og hvorfor lærer Anders dig krydsgreb i frontsquat, med vægtløftergreb får du ingen blå mærker (og måske i starten).

og så vil jeg også prøve det fine rensdyr :rudolph: .

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke du er den første kvinde, som har trænet i Thor i nyere tid :nissecool: . Jeg håber, at jeg også støder på dig dernede en dag.

Og hvorfor lærer Anders dig krydsgreb i frontsquat, med vægtløftergreb får du ingen blå mærker (og måske i starten).

og så vil jeg også prøve det fine rensdyr :rudolph: .

sally har lidt nedsat bevægeudsving i knæene, så hun kan ikke helt komme langt nok frem med hoften. Derfor vil stangen blive unødvendigt svær at holde med vl-greb.

:rudolph:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg stået af - hvad fa'en er det??? :newyear::Mrs_Claus: Tell me - tell me :w00t:

Hey Iver! :nissegrin:

Det er dødløft med strakte ben, vist ikke så meget hokus pokus! Jeg kalder dem bare det Incognito skriver i mit program :bigsmile:

Kan iøvrigt se du er ad'er - hvor jobber du henne...

Har trådt mine barnesko på Nørgaard Mikkelsen i Odense, været forbi Bates og BBDO, haft eget reklamebureau i 5 år og er nu startet på Bocca -et forholds nyt bureau her pr. 1. september. Pyhhh har faktisk snart 20 års jubilæum i branchen, har jo aldrig lavet (eller villet) andet. Har aldrig prøvet at arbejde in-house, hvordan er det? Hmmm fra Fyn.. har du gået på Kolding?

Kender iøvrigt alt for godt det her... Vågnede en nat i 1993 i ambulancen efter gigantiske krampeanfald om natten - stress, for lidt søvn og alt alt for meget arbejde.... Efter det begyndte jeg er sige fra... Nu møder jeg kl. 7.30 og går 15.30 præcis - livet er andet end arbejde fandt jeg ud af dengang... :superman:

Det er super-uhyggeligt hvad der kan ske! Lyder rigtig, rigtig alvorligt det du har været igennem. Det er meget det med at sige fra, det handler om. Der er bare ikke så mange at sige fra til, når det er ens egen virksomhed :dry: . Jeg har også prøvet at skære ned, og har indtil videre en 4 dages arbejdsuge. Så lækkert! Men det er sgu stadig svært når man samtidig er pisse-ambitiøs :dry: Men nu er jeg glad, og glæder mig dagligt over hvor priviligeret jeg er. Elsker jo mit fag!

Dejligt at du kiggede forbi Iver!

Kærligste julehilsner

Sally

- og ja, du får da også lige en :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke du er den første kvinde, som har trænet i Thor i nyere tid :nissecool: . Jeg håber, at jeg også støder på dig dernede en dag.

Jamen i lige måde, hvornår er så lige at du kommer? Har heller ikke stødt ind i andre kvinder, men det er jo ikke så dårligt at være den eneste :Mrs_Claus: Drengene + nisserne (-som jeg har mødt ) er jo vildt søde og super hjælpsomme!

Og hvorfor lærer Anders dig krydsgreb i frontsquat, med vægtløftergreb får du ingen blå mærker (og måske i starten).

Ihhh se bare hvor hjælpsomme... -Det spørgsmål er allerede besvaret :nissecool: Tak, Incognito!

og så vil jeg også prøve det fine rensdyr :rudolph: .

Uhh ja, det er altså ikke nogen dårlig Rudolf vel! :rudolph:

Kærligste Hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Jamen i lige måde, hvornår er så lige at du kommer?

Jeg har lige været syg, og ville starte igen i dag, men jeg venter til søndag eller mandag. Ellers ville du nok have mødt mig i morgen, da jeg plejer at træne mandag, onsdag og lørdag. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige været syg, og ville starte igen i dag, men jeg venter til søndag eller mandag. Ellers ville du nok have mødt mig i morgen, da jeg plejer at træne mandag, onsdag og lørdag. :nissecool:

Hey du!

Hopsa dejse, så var det lige du tabte mig, imorgen er jo fredag :blink: bwuuaaøøhh

Nå, jeg kan jo lige smide en lille besked i din log, næste gang vi skal træne i Thor. Vi leger jo rigtig verdenmænd og damer og træner både i Hard Work Nørrebronx og Frederiksberg, i IFI Hallen og Thor.

Men lidt overvægt af Thor på det sidste :4thumbup:

Glæder mig ihvertilfælde til at det lykkedes at sige hej til dig!

Kærligste hilsner og nissefar han er en lille hidsigprop

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

FARVETRENDS OG TILSTANDSRAPPORT

Årets festligste måned er skudt igang. Sort, grå og mørk violet er vinterens tre største farver. Vil man tilføre sit ladylook lidt sexappeal, kan det anbefales at investerer lidt tid i at lave front-squats. Med lidt go' vilje og et krydsgreb, kan man allerede bare to dage efter endt udførelse, opnå de frækkeste blå/violetsorte mærker på det øverste af skulderen. Lige det der skal til for at party-pifte en af sæsonens hippe silke-stroptoppe op.

Mere skal der ikke til. Resultatet taler for sig selv : Festens ubetingede og absolutte midtpunkt.

Kærligste hilsner og et barn er født i Bethlehem

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

FARVETRENDS OG TILSTANDSRAPPORT

Årets festligste måned er skudt igang. Sort, grå og mørk violet er vinterens tre største farver. Vil man tilføre sit ladylook lidt sexappeal, kan det anbefales at investerer lidt tid i at lave front-squats. Med lidt go' vilje og et krydsgreb, kan man allerede bare to dage efter endt udførelse, opnå de frækkeste blå/violetsorte mærker på det øverste af skulderen. Lige det der skal til for at party-pifte en af sæsonens hippe silke-stroptoppe op.

Mere skal der ikke til. Resultatet taler for sig selv : Festens ubetingede og absolutte midtpunkt.

Hæhæ.. klasse!! :4thumbup: Men set på den lyse side, så får fyrene da lettere ved at finde på den indledende bemærkning til festen. Gg...

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ.. klasse!! :4thumbup: Men set på den lyse side, så får fyrene da lettere ved at finde på den indledende bemærkning til festen. Gg...

Haha .. ja. Jeg kan lige se det for mig:

Fyr: Nå eh, hva' så dér. Træner du kong-fu, eller hva'?

Sally: Nej nej, det er fordi jeg squatter med krydsgreb.

Fyr: :blink:

Sally: Ja, altså vægtløftning du ved.

Fyr: :blink::blink: Nå, men jeg skal også videre ...

Eller også kan du give din kæreste denne her trøje, Sally.

product_main_u_girlfriend.jpg

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ.. klasse!! :4thumbup: Men set på den lyse side, så får fyrene da lettere ved at finde på den indledende bemærkning til festen. Gg...

Hey Francis!

Og velkommen til min log iøvrigt.. hmmm lidt sent at svare tilbage, men har, nårh ja, været lidt travl i week-enden, bla. med at være meget tildækket på den festlige måde :-) Så har med ynde og lethed undgået "ærgelige indledende bemærkninger"... eller øhh det tror jeg da nok..gjorde jeg ikke?! .. hmmm var da til julehalløj i fredags, var jeg ikke!?! ... :innocent:

Nå, hyggeligt med nye zpændende folk i loggen! Kig snart forbi igen :xmas:

Kærligste hilsner og velkommen igen guds engle små (-og ditto til de små djævle :nissetunge: )

Sally

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver! :nissegrin:

Det er dødløft med strakte ben, vist ikke så meget hokus pokus! Jeg kalder dem bare det Incognito skriver i mit program :bigsmile:

Har trådt mine barnesko på Nørgaard Mikkelsen i Odense, været forbi Bates og BBDO, haft eget reklamebureau i 5 år og er nu startet på Bocca -et forholds nyt bureau her pr. 1. september. Pyhhh har faktisk snart 20 års jubilæum i branchen, har jo aldrig lavet (eller villet) andet. Har aldrig prøvet at arbejde in-house, hvordan er det? Hmmm fra Fyn.. har du gået på Kolding?

Det er super-uhyggeligt hvad der kan ske! Lyder rigtig, rigtig alvorligt det du har været igennem. Det er meget det med at sige fra, det handler om. Der er bare ikke så mange at sige fra til, når det er ens egen virksomhed :dry: . Jeg har også prøvet at skære ned, og har indtil videre en 4 dages arbejdsuge. Så lækkert! Men det er sgu stadig svært når man samtidig er pisse-ambitiøs :dry: Men nu er jeg glad, og glæder mig dagligt over hvor priviligeret jeg er. Elsker jo mit fag!

Dejligt at du kiggede forbi Iver!

Kærligste julehilsner

Sally

- og ja, du får da også lige en :rudolph:

Stifflegged deadlift - aha - nå ja den kender jeg jo godt, bare ikke som Rumænsk dødløft...

Nej har ikke gået på Kolding... Fik min mesterlære uddannelse på Ugeavisen i odense i 1991 - har tumlet rundt på diverse bureauer og trykkerier indtil i dag hvor jeg har fundet min plads... Har også snart været 20 år i branchen, da jeg startede som 16 årig på reklamebureau som piccolo... :santa2: Har så gennem tiden opkvalificeret min uddannelse med diverse efteruddannelse på DGH og blandt en studietur til staterne... :cola:

4 dages arbejdsuge lyder sgu da ikke så tosset - dejligt at høre... :superman: Ja vi skal sgu passe på os selv der er jo ikke andre til det... :4thumbup:

Og så lige en Rudolh tilbage til dig.... :rudolph::w00t:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Haha .. ja. Jeg kan lige se det for mig:

Fyr: Nå eh, hva' så dér. Træner du kong-fu, eller hva'?

Sally: Nej nej, det er fordi jeg squatter med krydsgreb.

Fyr: :blink:

Sally: Ja, altså vægtløftning du ved.

Fyr: :blink::blink: Nå, men jeg skal også videre ...

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Uhh det er sg noget svært noget, flasher ikke ligefrem min træning så højlydt i nattelivet. Tror ikke at piger der træner tungt, lige er det de unge mænd vil ha' idag. Har vel et eller andet at gøre med et beskytter-gen og generel maskulinitet der ikke trives så godt i selskab med dødløftende damer :tongue: Har ihvertilfælde ikke oplevet at det trækker de store imponator-søm ud :nonono: -altså bortset fra hos MOL-boerne -her findes selvfølgelig også en del nørder :santa2: som ved hvad det handler om :xmas:

Eller også kan du give din kæreste denne her trøje, Sally.

product_main_u_girlfriend.jpg

:nissetunge:

Fanfuckin'tastisk! Hvor har du set den???

CAAAAAAT-Fight!!!!

Kærligste hilsner og hallo sa' Søren Banjomus..

Sally

Link to comment
Share on other sites

En vægtløftings-trænende AD'er der har været forbi Normik, Bates og BBDO… IMPONERENDE! :4thumbup:

Har ikke lige kigget så meget forbi før, men fangede lige noget med vinterens farver :wink: og bureau credentials, hvilket resulterede i at jeg blev nødt til at droppe en linie da jeg også er i reklamebranchen. :rudolph:

Held og lykke med dit nye job i Bocca og held og lykke med din træning. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally :4thumbup:

Kan du ikke fortælle lidt mere om det rygestop du har bestået :4thumbup: tror nemlig det kunne være noget for mig også ?

håber dig og dine må få en dejlig december måned :newyear:

God weekend herfra :nissegrin:

Hey Britone!

Undskyld at det har taget sååååååååå laaaaaaaang tid inden jeg får svaret, har været på seminar igår og idag :innocent: og ja, der er meget i vejen...

Ang. rygestop så har du måske hørt om en englænder, Allen Carr, der har skrevet en bog om rygestop. Hans metode er "oversat " til nogle helt geniale kurser. Det ta'r 5 timer, 3-4 dages lettere abstinenser, så er den ged barberet :nissegrin: Kurset koster ca. 2000,- og virker det ikke får du pengene tilbage.. men det gør det!!! Det har været total walk-in-the-park, savner det ikke og kommer aldrig til det. Det var OVERHOVEDET IKKE svært!

Gå ind på easyway.dk -her kan du læse alt!

Så bare se at komme afsted du :santa2: Da ikke den dårligste julegave at gi' sig selv vel!

Rigtig dejlig december til dig også.

Kærligste hilsner og when you wish upon a star

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

Synes lige jeg ville fortælle dig, at du har æren af at have fundet på min nye avatar-titel - eller i hvert fald en del af den :nissegrin:

Lyder spændende med dine farveeksperimenter.

Hey Ultra-Max!

Uhh ha' ja.. Meget beæret.. :blush:

I virkeligheden lidt metroseksuelt med multitasking :wink: .. Det plejer jo at være et område vi damer har sat os pænt, overlegent på!

Kærligste hilsner og aldrig har det været så kønt

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Bruger lige min ration af Julesmileys :newyear::nissecool::nissegrin::nissetunge::rudolph::santa2::Mrs_Claus:

Så er Julen 2005 overstået.. Ahh ja... :laugh:

Ser godt ud med træningen.. Gode øvelser Instruknito har fundet til dig og de 50 kg. i PATTEN!!( :wink: ) er jo hjemme! :devil:

Kanel-duftende krydderkage kravlenisser Pulemænd hilsener fra Dr. syltetøj aka. Mr. sødsuppe :nissecool:

Hey Dr. Flormelis

Julen er tiltagende, sorry to say :santa2: så du kan godt pakke pynten ud igen!

:nissecool::nissegrin::santa2::nissetunge::newyear::nissecool: :xmas: :Mrs_Claus::rudolph::santa2::Mrs_Claus: :4heart: :4heart: :newyear::nissetunge::nissecool::santa2:

Lige lidt kardemomme og sukat-syrlige bjælketykke lametta-stænger her fra Nørrebronx og lige lukt til Fyn!

Kærligste hilsner og pyntet smukt af en usynlig hånd (-bwaa lyder da lidt lummert ikk'!)

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally,

Lækkert slogan du har (B'caus I'm worth it!) men hva' er det præcis du er værd? :xmas:

i spas og venskabelighed,

Runners :superman:

Hey RunnersHigh!

Uhh ha du, jeg er meeeeeeget, meeeeeget dyr... Sådan en tre - firehalvfjers millionen milliarden kunne måske være et bud, -bortset fra sidst på måneden, der rasler kursen lidt :rudolph:

Ellers gi'r du bare Mr. Dow Jones & Uncle Nasdaq et lille ring ikk'!

Venskabelige tanker fra spas-hjørnet

Kærligste og sikken voldsom trængsel

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share