Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Heheh .. det er altid dejligt at læse i din log, Sally. :blush::nissegrin: Du har en lækker sandfærdighed og frisk måde at skrive på.

Hr. K

Hey Hr. K

Mange, tusind tak. Det er jeg da rigtig glad for at høre. Ang. sandfærdighed, så er det jo sjovere at skrive hele balladen med, -også de knap så fede ting :dry: og ikke pynte på sandheden, den er jo oftes ret underholdende i sig selv :laugh:

Tak for besøget kom snart igen

:nissecool::nissegrin::nissetunge::santa2:

Kærligste hilsner og I kan tro at Rudolfs næse lyste som et fyr

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Du kan aldrig huske mig dagen efter :mad: ............................................. :tongue:

Huske hvem .. hvilken dag... :nissetunge:

Ellers interessant BP-omgang! - og fedt med træning til julefrokosten, så kunne i jo gå rundt med pump på :w00t::laugh:

Ja, det var faktisk rigtig fedt.. Nu har vi, hele holdet, været på badeferie sammen i Lissabon her i september, set hinanden i badetøj å så'rn.. Faktisk tror jeg at mange vil føle det som et pres at rende halvnøgen rundt med kollegerne og ligge og rode på nu-synes-jeg-ikke-jeg-er-så-lækker-swiss-ball-pilates-måden :laugh:

Kærligste hilsner og alle vegne ud og ind (-arh måske lidt kringlet.. :nissegrin: )

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hei Sally..

Go log du har her..du er sgu show-hurtig i replikken..

Skal fanden me sjekke det ryge stopp program du nevner..etter jul :xmas:

Har tidligere prøvet å slutte--tok på 7 kg..og blev hissig..stod opp om natten og spiste i søvne..

her er ett av måltidene jeg fortærte..ett nytt kanebo pudder..jeg trodde var sjokolade..du kan se restene av syltetøy..som jeg tok på da jeg synest det var en underlig tørr sjokis..hi hi.

fortsatt god trening..

mvh timea

post-9955-1134372205_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING HW. D. 12. DECEMBER

Hurra! Så er der kun 12 dage til jul :santa2::santa2::santa2: Vejret er helt fantastisk, og jeg har fri, både idag og imorgen. Nøii hvor er der mange ting jeg har lyst til.. Christianias julemarked, julegaveindkøb(must), løbe på skøjter, male billeder, pakke gaver ind, drikke gløgg på Hviids Vinstue, komme til at købe gaver til migselv øhh, gå i biffen, kigge på jule-borde i Illums Bolighus, gå på bøssebaren "Central Hjørnet" og drukne i julepynt, vinde 36 mill. i Lotto og gi' Pia Kjærsgård en anden hudfarve og et lille rapt cirkelspark :tongue:

Det kan da kun blive verdens bedste 12. december :w00t:

Nå, træning!

Balancerer på knæene på swissball:

3x30 sekunder

Saxon sidebends:

5x8@12

Rumænsk dødløft:

5x8@40

1x8@45

-Incognito, du ville ha' været stolt af mig. Ikke nogen av-min-ryg-tøven overhovedet, bare hen og knalde til den... grrrr.. tror godt jeg snart tør vippe lidt flere kiks på :xmas:

Benpres:

4@105

4@115

4@125

4@135

4@145

4@155

2@165 -PR.. Ha!

4@135

-ha' så så man lige mig, top-maxe. Fatter det ikke :blink: Har jo ikke lavet den øvelse rigtig længe, fordi der ikke er en maskine til det i Thor. Men er rødglødende af stolthed :blush:

supersættet med.. (ahh måske var det pauserne der hjalp på benpresset..)

Cuff rotation:

4x20@10 intern

4x20@5 extern

Bænkpres:

6x8@30

-ja, man skal ikke blive alt for kæk! Ved simpelthen ikke hvad der skete idag. Plejer at ta' dem med 32,5 uden det er noget at skrive hjem om. Nu kunne jeg næste ikke få dem op! Stegte, kogte og brasede så det ville kunne få Nicolai Kirk til at skamme sig. Tror måske det er en blanding af ømme muskler der stadig hænger efter pilates-turen, og mit sidste håbløse forsøg på singles i Thor i torsdags. Hammer mobset over at det ikke bare spiller :mad:

supersætte med..

DB rows:

6x8@22

Hyperextensions:

3x10@BW

Roman Chair:

3x15@BW

Nå, men er jo i rigtig godt julehumør (på trods af latterlig bænk) så vil straks kaste mig videre

:xmas: :laugh::superman:

Kærligste hilsner og when you wish upon a star

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

6x8@30

-ja, man skal ikke blive alt for kæk! Ved simpelthen ikke hvad der skete idag. Plejer at ta' dem med 32,5 uden det er noget at skrive hjem om. Nu kunne jeg næste ikke få dem op! Stegte, kogte og brasede så det ville kunne få Nicolai Kirk til at skamme sig. Tror måske det er en blanding af ømme muskler der stadig hænger efter pilates-turen, og mit sidste håbløse forsøg på singles i Thor i torsdags. Hammer mobset over at det ikke bare spiller :mad:

...

Nå, men er jo i rigtig godt julehumør (på trods af latterlig bænk) så vil straks kaste mig videre

:xmas: :laugh::superman:

Kærligste hilsner og when you wish upon a star

Sally :rudolph:

Vær i nuet og acceptér hvor meget din krop vil. Med tålmodighed og vedholdenhed kommer fremgangen. :smilejap:

Nå, jeg må tilbage på yogamåtten :laugh:

PS: Huskede du at mase livet ud af stangen?

Link to comment
Share on other sites

Hei Sally..

Go log du har her..du er sgu show-hurtig i replikken..

Skal fanden me sjekke det ryge stopp program du nevner..etter jul :xmas:

Har tidligere prøvet å slutte--tok på 7 kg..og blev hissig..stod opp om natten og spiste i søvne..

her er ett av måltidene jeg fortærte..ett nytt kanebo pudder..jeg trodde var sjokolade..du kan se restene av syltetøy..som jeg tok på da jeg synest det var en underlig tørr sjokis..hi hi.

fortsatt god trening..

mvh timea

Hey Timea! :4jumpy:

Rigtig hjertelig velkommen!

Det må vist være den flotteste ryg jeg har haft besøg af! Det er da helt vildt med dig :smile:

Håber du er blevet glad for MOL! Dejligt at det store udland også kommer på banen.

Ang. rygestop. HA! Fanfuckintastisk historie med Kanebo og syltetøj.. Er det da ikke vanvittigt hvad der kan ske med en..

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Det bedste er da at du har taget fotos, ikke noget med at skjule sine egne pinligheder her :laugh:

Nå, synes bare du skal kaste dig over det rygestop.. Hvorfor vente til efter jul???? :blink:

:wink: hverttilfælde bare gå ind og læse om det.. virkelig det er piece of cake!

easyway.dk -det varer som sagt 5 timer, så har du lidt abstinens-halløj i 4-5 dage, that's it!

Kærligste hilsner og Santa Lucia

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Du har nok rett..det er nog best at starte nu...men...hm må forberede meg mentalt!!

Ang nattmad..er det nog lort..voknet utallige ganger stapp mett..og smuler- syltetøy div udover køkkenet..det er sgu en ubehagelig følelse..mett hele dagen bagefter..

Men da jeg voknet og så masse underligt søl på køkkenet..og fannt det tomme pudderet..holdt jeg på å dø av grin- måtte bare forevige det..Kunne så huske vagt hvordan jeg letet etter noge snadder..fannt den hærlige "sjokolade"..bannet over den åndsvake innpakningen..og den underlige tørre konstistens..puha

Allright nu må jeg komme meg på city fitness å lave noge cardio..

kikkerforbidinlogigjen

timea

Link to comment
Share on other sites

Vær i nuet og acceptér hvor meget din krop vil. Med tålmodighed og vedholdenhed kommer fremgangen. :smilejap:

Hey Super-multi-tasking-Max :laugh:

Hmmm mmjjjaaaa, det ved jeg jo godt.. havde bare et mål om at nå 50 i bænk inden jul, og bli'r så gal når jeg ikke når det jeg har planlagt.. både her og i alle mulige andre situationer :dry: Men det er nok rigtigt at jeg ikke kommer nogen steder ved at gå og slå mig selv i hovedet på Dobby-maner (Harry Potter figur red. :nissetunge: ) Skal bare gå rundt og sige "Søde, stærke Sally..."

PS: Huskede du at mase livet ud af stangen?

Ja, det er et godt spørgsmål. Måske kunne jeg godt ha' mast den en anelse mere.. Det snakker Heffe-Hurtig også om :nissegrin:

Sgu sjovt "Naii mor, jeg løber igen, har lige et par stænger jeg skal hen og mase live ud af!"

Kærligste hilsner og hvis man ikke er en dovenkrop, står man julemorgen tidligt op (-og træner)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING HW. D. 12. DECEMBER

Hurra! Så er der kun 12 dage til jul :santa2::santa2::santa2: Vejret er helt fantastisk, og jeg har fri, både idag og imorgen. Nøii hvor er der mange ting jeg har lyst til.. Christianias julemarked, julegaveindkøb(must), løbe på skøjter, male billeder, pakke gaver ind, drikke gløgg på Hviids Vinstue, komme til at købe gaver til migselv øhh, gå i biffen, kigge på jule-borde i Illums Bolighus, gå på bøssebaren "Central Hjørnet" og drukne i julepynt, vinde 36 mill. i Lotto og gi' Pia Kjærsgård en anden hudfarve og et lille rapt cirkelspark :tongue:

Det kan da kun blive verdens bedste 12. december :w00t:

Nå, træning!

Balancerer på knæene på swissball:

3x30 sekunder

Saxon sidebends:

5x8@12

Rumænsk dødløft:

5x8@40

1x8@45

-Incognito, du ville ha' været stolt af mig. Ikke nogen av-min-ryg-tøven overhovedet, bare hen og knalde til den... grrrr.. tror godt jeg snart tør vippe lidt flere kiks på :xmas:

Benpres:

4@105

4@115

4@125

4@135

4@145

4@155

2@165 -PR.. Ha!

4@135

-ha' så så man lige mig, top-maxe. Fatter det ikke :blink: Har jo ikke lavet den øvelse rigtig længe, fordi der ikke er en maskine til det i Thor. Men er rødglødende af stolthed :blush:

supersættet med.. (ahh måske var det pauserne der hjalp på benpresset..)

Cuff rotation:

4x20@10 intern

4x20@5 extern

Bænkpres:

6x8@30

-ja, man skal ikke blive alt for kæk! Ved simpelthen ikke hvad der skete idag. Plejer at ta' dem med 32,5 uden det er noget at skrive hjem om. Nu kunne jeg næste ikke få dem op! Stegte, kogte og brasede så det ville kunne få Nicolai Kirk til at skamme sig. Tror måske det er en blanding af ømme muskler der stadig hænger efter pilates-turen, og mit sidste håbløse forsøg på singles i Thor i torsdags. Hammer mobset over at det ikke bare spiller :mad:

supersætte med..

DB rows:

6x8@22

Hyperextensions:

3x10@BW

Roman Chair:

3x15@BW

Nå, men er jo i rigtig godt julehumør (på trods af latterlig bænk) så vil straks kaste mig videre

:xmas: :laugh::superman:

Kærligste hilsner og when you wish upon a star

Sally :rudolph:

Ja, så så man da lige dig. Det var da en solid omgang. Stærkt med benpressen. Er du blevet øm :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så så man da lige dig. Det var da en solid omgang. Stærkt med benpressen. Er du blevet øm :innocent:

Ha! NAI!!!

Overhovedet ikke, og er OGSÅ stolt over det! Godt der ikke skal så meget til hva'! :wink:

Sidder og overvejer om jeg skal ta' over at skøjte istedet for at træne idag.. Lige få smugtrænet lidt, når jeg nu missede den i fredags.

***SALLY'S JULESHOW***

1'ste akt:

Frit fald fra barriere ind på is.

2'en akt:

Stampe imitationer, på stift vand.

PAUSE (-OG MONTERING AF CYKELHJELM OG SUMODRAGT)

3'de akt:

Den store Bambi-finale med liggende piruetter og snedrys.

Kærligste hilsner og bjældeklang, bjældeklang over stok og sten...

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Hvornår kommer videoen?

Der kommer en "Collectors Item -Directors cut version" den 23.12.06 Med bonus materiale fra SALLY'S HOMECOOKING & "aldrig set før-klip" fra Sally Hur og Pulp Sally. Udover det er der eksklusivt interview fra Terantino's " My wonderful life and work with Sally"

Kærligste hilsner og det er koldt og man må gå sig varm :nissetunge:

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

SKØJTELØB FREDERIKSBERG HAVE 13. DECEMBER

45 min. med et par pustepauser. Gik faktisk rigtig pænt, ingen styrt eller falden over børn. Har ikke løbet i 2 år, og kunne godt mærke at jeg var ret rusten. Det er altså underligt, efter 20 min. er det ligesom om at det kommer tilbage. Tror nu godt at jeg kommer til at mærke fødder og ben imorgen. Det var ret optur at finde ud af at jeg har flere kræfter end sidst, hvor jeg jo ikke trænede, stolede lidt mere på kroppen.

Svedte tilgengæld som en lille, ond hest, -også rimelig åndsvagt at karte rundt i pels og være højrød i hovedet :nissetunge:

Det er en lille skøjtebane, men der var god plads, -bare mig og en 3'de klasse. Gik virkelig og morede mig. Man kan godt mærke at man er på Frederiksberg og i selskab med bedre folks, kompetente og velformulerede unger. Hele 3. klassen legede ta'-fat, og jeg fangede sætninger som:

"Ehh Emil, du tænker jo ikke, -du handler bare!!!"

eller..

"Elise er blevet taget men hun vil ikke erkende det!"

Er det da ikke i verdensklasse! :4thumbup:

Nå, fridage er gået over alt forventning. Har nået julegaveshopping, Illums Bolighus juleborde, købt dyr gave til mig selv (hæ!), pakket gaver ind, løbet på skøjter, drukket kanel-to-die-for-latte på Baresso.. Her senere har jeg halv aftale på Central-julepynt-hjørnet og senere Tivolis julemarked. Hmm så mangler jeg bare Christianias julemarked og lidt maleri-halløj så det må vist siges at være okay :xmas:

Kærligste hilsner og det er risengrød

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Lyder som en hyggelig dag, men hvor meget sveder onde heste?

Hey Dines!

Velkommen til min log :cooldance:

Spændende og interessant spørgsmål :xmas:

En stor, ond hest kan godt svede op til 100 ml. i minuttet (ja, ja det er en del!). Men de små sveder ca. det halve, men hvis det er en meget, meget, ond, lille hest kan den godt komme op på 75 ml. Hvilket jo er ret voldsomt, hvis man så ganger med 45 min.

Kig snart forbi igen :newyear:

Kærligste hilsner og pyntet smukt af en usynlig hånd (-aiii adddrrr -nu med grams....)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder meget voldsomt, det må godtnok være irriterende. Sådan 3 liter sved skal man ikke kimse af :blink: Jeg vidste slet ikke at heste svedte så meget, og heller ikke at der var forskel på gode og onde heste, men man skal jo helst lære noget nyt hver dag. Fra nu af vil jeg ihvertfald være mere imponeret når folk siger de sveder som en hest.

Tak for velkomsten, det er jo en særdeles underholdende logbog du holder dig.

Link to comment
Share on other sites

SKØJTELØB FREDERIKSBERG HAVE 13. DECEMBER

45 min. med et par pustepauser. Gik faktisk rigtig pænt, ingen styrt eller falden over børn. Har ikke løbet i 2 år, og kunne godt mærke at jeg var ret rusten. Det er altså underligt, efter 20 min. er det ligesom om at det kommer tilbage. Tror nu godt at jeg kommer til at mærke fødder og ben imorgen. Det var ret optur at finde ud af at jeg har flere kræfter end sidst, hvor jeg jo ikke trænede, stolede lidt mere på kroppen.

Svedte tilgengæld som en lille, ond hest, -også rimelig åndsvagt at karte rundt i pels og være højrød i hovedet :nissetunge:

Det er en lille skøjtebane, men der var god plads, -bare mig og en 3'de klasse. Gik virkelig og morede mig. Man kan godt mærke at man er på Frederiksberg og i selskab med bedre folks, kompetente og velformulerede unger. Hele 3. klassen legede ta'-fat, og jeg fangede sætninger som:

"Ehh Emil, du tænker jo ikke, -du handler bare!!!"

eller..

"Elise er blevet taget men hun vil ikke erkende det!"

Er det da ikke i verdensklasse! :4thumbup:

Nå, fridage er gået over alt forventning. Har nået julegaveshopping, Illums Bolighus juleborde, købt dyr gave til mig selv (hæ!), pakket gaver ind, løbet på skøjter, drukket kanel-to-die-for-latte på Baresso.. Her senere har jeg halv aftale på Central-julepynt-hjørnet og senere Tivolis julemarked. Hmm så mangler jeg bare Christianias julemarked og lidt maleri-halløj så det må vist siges at være okay :xmas:

Kærligste hilsner og det er risengrød

Sally :rudolph:

Som altid en underholdende log, skrevet af en god fortæller. :4thumbup:

....børn er da de mest fantastiske små væsner. :xmas:

Lyder som en rigtig hyggelig dag - og træningen ser da osse ud til at gå fint.

God Jul fra Nord-jylland.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Man kan godt mærke at man er på Frederiksberg og i selskab med bedre folks, kompetente og velformulerede unger. Hele 3. klassen legede ta'-fat, og jeg fangede sætninger som:

"Ehh Emil, du tænker jo ikke, -du handler bare!!!"

eller..

"Elise er blevet taget men hun vil ikke erkende det!"

Er det da ikke i verdensklasse! :4thumbup:

Sjovt :smile:

Skal ellers love for der er gang i din log med nye folk hele tiden.. Du kan jo snart ikke lave andet end at skrive :blink:

Men men..... Ville da lige sige sukker-overtrukne pærer i kanelstrimmelbolcher... Sødsuppe med farin figurer og Kage-Karsten. :nissegrin:

post-1513-1134552669.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey med jer -Metc og Michael!

Også stort velkomstfanfare til jer!!! Hvor er det herligt med alle jer nye gæster, tror snart jeg må ud og knalde en lille lagkage sammen og fejre det!

:4trumpet::violin::blahblah: :4whistling:

Mange tak for roserne, ehh hvor er det dejligt :bigsmile:

Kom endelig igen - hele tiden :laugh:

Kærligste julehilsner og julen varer lige til påske (-skal nu nok stoppe alt mit juleri til nytår :blush: )

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Skal ellers love for der er gang i din log med nye folk hele tiden.. Du kan jo snart ikke lave andet end at skrive :blink:

Hey Dr. Sugar-cube!

Ja, er det da ikke fantastisk! Faktisk perfekt at ha' MOL når der lige skal skydes lidt overspringshandlinger afsted her i arbejdstiden. Ellers plejer jeg hele tiden at snuse rundt ude i vores køkken.. og det kan man jo gå hen og blive lidt-små-choppy af i det lange løb. Så jeg kan hermed konkludere at man bliver slank(ere) af at skrive log.

Men men..... Ville da lige sige sukker-overtrukne pærer i kanelstrimmelbolcher... Sødsuppe med farin figurer og Kage-Karsten. :nissegrin:

Yummi! Se det er jo heller ikke dårligt :w00t: Så meget sukker uden at man ta'r et gram på -weee laaiiikeee!

Kærligste hilsner og vise mænd fra Østerland (-Tri smi kiniseri på Hibriplids)

Sally :rudolph:

P.S Hov, hvad er det nu for noget.. Er det ikke "med 4 piger i loggen" nu????!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på i går... :smile:

Hey Moos!

Og da rigtig meget i lige måde! Som jeg har skrevet i Jeanettes log, synes jeg jo det var en ret utrolig aften! Selvom vi måtte undvære body-schnaps og alle de gamle sildelege :laugh:

Hyggeligt at du kiggede forbi min log :nissegrin: Kom snart igen!

Kærligste hilsner og han nikker og han spiser

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share