Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Mmjjjaaa måske, men det ændre ikke rigtig på at jeg har hele skabet fuldt af alt mulig lækkert tøj, jeg ikke kan skrue mig ned i :sneaky2: Men tak fordi du er så positiv :bigsmile:

:cry3: Det kender jeg godt!

Er sikker på at det nok skal komme....men nu er det jo snart jul du ved og :blahblah:

....så må du lave en realistisk plan der kan overholdes (og hvor der er plads til julesnask!)

P.S Hva' siger du til at, vi lige sammen, løber en tur over i Doktorens log og smider om os med feminin opmærksomhed :w00t: ???

:tongue: ja man sku' da være et skarn .....

Bozne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ohh sweetie..

Du er også bare det hyggeligste at :blahblah: ha' på besøg :blush:

Bli'r altid så glad over dine positive bemærkninger

Grrr og kærligste hilsner

Sally

Weiiiiiiiiiiiii :jodler: :santa2::4winkkiss:

Hvordan sidder på din nye stol? :rolleyes: Det giver jo meget godt - min blev så lige piftet af en killing - suk - det er så den 3 bold i år...

:blink:

Hvor mange når jeg mon igennem næste år...

:laugh:

Garnhof har du vist ikke mødt, men den kære knejt har fødselsdag på fredag... husk mig lige på det hvis jeg glemmer det. Du ved en hukommelse som en si...

:blush:

Han skal jo gerne fejres på mol med manere ikke...

Øjjjjjjj nu vil jeg lege med min nye telefon - weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det er vildt skægt med sådan en 3 mobil telefon...

:wub:

Mig og legetøj...

Ja ja

:w00t::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Weiiiiiiiiiiiii :jodler: :santa2::4winkkiss:

Hvordan sidder på din nye stol? :rolleyes: Det giver jo meget godt - min blev så lige piftet af en killing - suk - det er så den 3 bold i år...

:blink:

Hvor mange når jeg mon igennem næste år...

:laugh:

Fy slemme kat!

Sidder godt, selv om jeg, lige nu, ligger på sengen med min mac på maven -hurra for det trådløse :w00t:

Garnhof har du vist ikke mødt, men den kære knejt har fødselsdag på fredag... husk mig lige på det hvis jeg glemmer det. Du ved en hukommelse som en si...

:blush: Han skal jo gerne fejres på mol med manere ikke...

Nej, har endnu ikke haft æren. Kommer måske d. 17 eller.. så ud som om at onkel T ikke kunne?!! Øv!

Øjjjjjjj nu vil jeg lege med min nye telefon - weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det er vildt skægt med sådan en 3 mobil telefon...

:wub: Mig og legetøj.. Ja ja :w00t::rofl2:

Spændt på at høre hvad du synes, det er åbenbart meget enten eller med de 3 telefoner :rolleyes:

Kærligste hilsner og leg godt

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja, ved jo ikke om der er noget bestemt du ønsker dig til jul.. :innocent:

Men som sagt, så skriver jeg lige en vaks lille besked til dig næste gang jeg er på vej til Fyn og OBBC!

Bli'r vist iøvrigt nok til jul sååååhhh :laugh:

Kærligste hilsner

Sally

Hehe det mener du ikke det du har skrevet vel?? er ikke sikker på det egner sig til et offentligt forum det jeg ønsker mig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hehe det mener du ikke det du har skrevet vel?? er ikke sikker på det egner sig til et offentligt forum det jeg ønsker mig :innocent:

Nææh det har det sikkert bestemt ikke! :nonono:

Så derfor må du hellere være helt, helt stille... schhyy... zip-it.. a'!!.. schh..

Hæ hæ og kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 17. NOVEMBER.

Aftentræning HW.

Skulle egentlig ha' ventet til i morgen, da jeg var lidt øm fra igår. Men har tidligt morgenmøde og middagshalløj i morgen, og sikkert er MEGET træt lørdag, var der ingen vej udenom :dry:

Så jo Arnolds "Pumping Iron" igår, og følte mig vildt inspireret til bare at gi' den gas Det er da en helt fantastisk film, -og sikke noget godt garn og nogle seriøse barder d'herrer render rundt med :blink:

Nå, skal jo til det!

Balancere på knæene på swiss-ball:

5x30 sekunder

-måtte opgi' at lave DB-pres samtidig, da jeg havde bøvl nok med skinneben efter mit OBBC-frit-fald-over-bænk. Er først ved at hele nu :blush:

Saxon sidebends:

3x8@12

Rack-pulls:

4x8@60

-synes stadig det virker helt hat og briller, som om jeg ikke gør det rigtigt :raisebrow:

Benpres:

4@95

4@105

4@115

4@125

4@135 - :devil:

4@115

4@115

4@115

-øi øi hvor :omg: den sved tilsidst, var øm fra lunges igår :sleepy:

DB-rows:

6x8@20

-kunne godt mærke at jeg var lidt ristet i armene fra igår :smile:

Skulle ha' været supersættet med bænk-som der var run på, så jeg tog dem "alene" med korte pauser.

Lunges:

2x5@24

-noget skulle jeg jo finde på mens jeg ventede på bænken. Av av av..

Bænkpres:

6x8@30

-fin form, uden sejleri og slinger. Stegte en smule i sidste sæt men ellers rigtig pænt.

Hyperextensions:

3x10@BW

Roman chair:

2x15@BW

Superfin træning, superfin samvittighed og helt vildt smuk aften. Himlen lignede noget fra "Ringenes Herre" -3D animators go home :wink:

Kærligste hilsner

Sally -som vil kaste sig over alt "Pumping Iron's ekstramateriale" mummelum :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

-måtte opgi' at lave DB-pres samtidig, da jeg havde bøvl nok med skinneben efter mit OBBC-frit-fald-over-bænk. Er først ved at hele nu :blush:

Jøsses - det er da godt nok noget af et hak du har fået på benet så :blink:

Ellers er det dælme da en ganske fin træning :smile:

Edited by bozne
Link to comment
Share on other sites

God stil med pumping Iron dér. :4thumbup:

Helt vildt oldschool! Har set den i tv for mange år siden, holder hunnåååeett :4thumbup:

God træning, du fik blæst af osse...

:innocent:

Sjovt med odense julefrokosten, iøvrigt. Jeg havde slet ikke fattet at du osse skulle med. Det bliver knaldhyggeligt.

Har jo været på sms med Jeanette-pigen, så hvor skulle du også vide det fra :smile: Det bli'r da vildt hyggeligt, kan være vi lige skal koordinerer lidt transport. Så kan jeg fortælle dig røver-historier om reklamebranchen i toget, eller sidde og stirrer beundrende på dig mens du fortæller om firkanter og biopsier :laugh:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Jøsses - det er da godt nok noget af et hak du har fået på benet så :blink:

Hey Bozne!

Ja, det har jeg hygget mig en del med. Skinneben er sg noget skidt, huden er stram (vil da hellere være stram på lårene :laugh: ) så det ville ikke rigtig lukke sammen.

Ser også ud til at du hygger dig godt med at lege bambi på de glatte morgenveje.. Pas nu på det ikke er dig der skal sidde og tænke på stramme skinneben :rolleyes:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally!

Fin log du har og solid gang træning du ligger for dagen! Det er egentlig underligt at jeg ikke har set dig i HW, hvor jeg har trænet indtil for et par måneder siden...?!? Well, går aligevel altid rundt i min egen lille træningsverden... :smile:

Keep up the good works! :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally!

Fin log du har og solid gang træning du ligger for dagen! Det er egentlig underligt at jeg ikke har set dig i HW, hvor jeg har trænet indtil for et par måneder siden...?!? Well, går aligevel altid rundt i min egen lille træningsverden... :smile:

Keep up the good works! :thumb:

Hey Till!

Velkommen til :smile:

Du har jo ikke vidst at du skulle kigge efter mig :laugh:

Naii.. men det er på Frederiksberg du har trænet ikk'?! Jeg har haft det med at træne på nogle lidt ukristelige tidspunkter, så'rn fra 06.00-07.30 om morgenen, så det kan jo være derfor :rolleyes:

Var også lige forbi din log og snuse lidt. Imponeret over hvor meget du slider for at nå dit drømmejob, -det er jo også det der skal til!

Også meget, meget imponeret over at du overhovedet står op på nuværende tidspunkt. Det lyder som et mareridt -efterår from hell! Håber virkelig at du og kæresten holder godt fat i hinanden, så i kan komme igennem julen uden for store skrammer i forholdet. Rigtig held og lykke med det hele. Ved godt at det lyder som en kliche, men når noget er så skidt, sker der næsten altid noget rigtig, rigtig godt bagefter :smile:

Kærligste hilsner og varmeste tanker

På gensyn-Sally

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGSTRÆNING D. 20. NOVEMBER

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5

Overhead squat:

2x8@8,5

2x8@20

-gik fint! Kæmper stadig lidt med balancen i de sidste reps :dry:

Kuffert dødløft:

2x5@33

2x8@26

-lagde vist liiige lidt for kækt ud :blush:

Bænkpres:

1x4@30

1x4@35

1x4@37,5

1x4@40 -supportet

1x3@42,5-supportet

1x4@35

1x4@35

-fik lokket ham der trænede ved siden af til at supporte mig. Ville egentlig bare ha' at ham greb ind hvis det gik galt, men han støttede hele vejen, -så det er nok lidt snyd :rolleyes:

Benpress:

5x8@105

1x8@115- :cooldance:

supersættet med..

Wood chops:

6x8@47,5 -længere går kabeltårnet ikke op :lolabove:

Eccentriske pullups:

5x1

-startede oppe og sænker mig langsomt. Ved ikke om det var woodchops'ne eller hva', men det rev helt vildt i maven at hænge der :blink: MEN JEG GJORDE DET SG!

Hyperextensions:

3x10@BW

-havde svært ved at rulle op idag :dry:

Cuff Rotation:

Intern: 2x20@10

Extern: 2x20@7,5

Dejlig træning. Lidt mange mennesker, men slet ikke slemt!

Nu sidder jeg og hopper af spænding! Skal ENDELIG ind og se Harry-drengen, her om lidt, med en veninde. Geezz hvor har det været svært at få billetter, men det lykkedes :devil:

Kærligste muggler-hilsner

Sally :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Åhh må altså lige ind og sige at den nye Harry Potter er helt spektakulært i orden :jodler: :jodler: :jodler:

Deres budgetter bli'r størrer for hver film, -og det kan ses!

Det er også så tilpas lang tid siden at jeg har læst 4'eren at jeg ikke kunne huske detaljerne, så sad og hoppede i stolen ret så mange gange :cry: Der er altså ikke meget børnefilm over dem mere.

Ved siden af os sad der en fyr der ikke havde hverken læst eller set nogele af de andre, og vi kunne høre at han var ret imponeret -og hoppede ligeså meget som os :devil:

Nu vil jeg skynde mig i seng, og ligge og glæde mig over kun at skulle på job 3 dage, og så er det afsted 4 dage til London med min business-makker. Intet arbejde, bare ren inspiration! Mener endda at kunne huske at der ligger et træningscenter lige ved hotellet i Notting Hill..mmm..

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Gode solide øvelser du har lært af Incognito - bliver fedt at se kiloene rasle på stængerne :cooldance:

Hey Simon!

Dejligt at du gider "følge med" mig! Ja, det er altså rigtig fedt. Super program fra Incognito :blush: som også er både pædagoisk og har engleblid tålmodighed med mig og mine skavanker. Har virkelig tit skreget "JEG VIL HA' EN NY KROP!" fordi der ikke er andet end bøvl med den her. Men magic-programmet er vist begyndt at virke. HURRA!

Tror ikke lige at jeg nogensinde havde regnet med at jeg ligefrem skulle GLÆDE mig til at træne bænk. Gik så hammer-jammerligt i starten :mad: Men herligt at blive overrasket :4thumbup:

Tak fordi du bli'r ved med at kigge forbi!

Kærligste hilsner og sov godt

Sally

Link to comment
Share on other sites

Notting Hill sir' du... så skal du passe på ham der den lille slappe tynde ål af en kvindebedårer.. hvad hedder han nu... nå ja... Hugh Grant :bigsmile:

HA! Han kan bare ta' lede-sukkerdukke-Julia-bloody-Roberts og hoppe i havet. Som jeg tidligere har skrevet her i loggen, er jeg mere til Gary Oldman. Og ja, han er en pind men er sådan en dejlig halv-insane type :devil: det kan godt kompenserer.

Kærligste hilsner og grrrr...

Sally

Link to comment
Share on other sites

fik lokket ham der trænede ved siden af til at supporte mig. Ville egentlig bare ha' at ham greb ind hvis det gik galt, men han støttede hele vejen, -så det er nok lidt snyd :rolleyes:

De er bare så TRÆLSE dem der, der ikke forstår at holde snitterne af stangen, når man be'r dem om det....

Godt at høre det fortsat går godt med skavankerne.

God træning ellers

Link to comment
Share on other sites

De er bare så TRÆLSE dem der, der ikke forstår at holde snitterne af stangen, når man be'r dem om det....

Ja, men tror nu han gjorde det i bedste mening. Det er bare sådan en underlig flad fornemmelse, altså at man ikke aner en bjælde om hvordan man klarede den. Han var jo sød og sagde at han faktisk ikke rørte stangen :raisebrow:

Godt at høre det fortsat går godt med skavankerne.

God træning ellers

Kan altså godt mærke at " korsettet" har det bedre. Så alt balance-guffet rykker godt! Superprogram!

Men sådan er det jo, man vinder heller ikke en marathon i cowboystøvler vel!

-og skal vi så gi' de rack-pull-banditter en over nakken i Thor imorgen??!! :dry:

Kærligste hilsner

Sally Chairman-of-the-bloody-company-christmas-party-board :mad: Goddammit!

Link to comment
Share on other sites

Et program virker ikke af sig selv - der skal også en solid indsats til og det ser ud til at det er hvad du leverer.

Tak!!!

Incognito, hvis du gider må du gerne kort skitserer hvad du har bedt/anbefalet/befalet den unge dame om at træne og hvor tit mv. :smile:

Du kan jo kigge i loggen :laugh: og så må Incognito og du jo lige snakke sammen om detaljerne og hvorfor :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Et program virker ikke af sig selv - der skal også en solid indsats til og det ser ud til at det er hvad du leverer.

Incognito, hvis du gider må du gerne kort skitserer hvad du har bedt/anbefalet/befalet den unge dame om at træne og hvor tit mv. :smile:

joda...

da det overordnede mål er vægttab og forbedret kropskompsition er min anbefaling som udgangspunkt, og specielt med kvinder, at først bruge noget tid på at få øget den fedtfri masse. Det involverer vægttræning 2-3 gange om ugen og man bør spise sundt, men ikke voldsomt begrænset. da sally i forvejen fulgte vægtkonsulenterne kostvejledninger, gav det næsten sig selv.

Sally har haft nogle problemer med ryggen på grund af slidgigt i de nederste lændehvirvler. Smerter i lænden, kan, ikke ulig en forstuvet ankel, blive til en slags ond cirkel, hvor man i forbindelse med rygproblemerne får en dårligere bugmuskulatur aktivering og dermed øget risiko for endnu flere rygproblemer. Endvidere lagde jeg mærke til at sally ofte puster ud under den koncentriske fase, hvilket udelukker et egentlig bugpres, hvilket ikke er sagen, hvis der i forvejejn er knas med ryggen. Derfor er der behov for at lave nogle øvelser, hvor hun får aktiveret bugpresset og bugmuskulaturen som sådanoog gerne nogle unilaterale og propriooceptivt udfordrende øvelser. Af samme grund er squat og dødløft udskiftet med benpres indtil videre.

Grundlæggende er jeg jo af den observans at det er bedre at bruge mange sæt i få øvelser end flere øvelser med færre sæt, så derfor er der grundlæggende kun een presseøvelse, en trækkeøvelse, en ben/posterior chain øvelse. Formålet med de eccentriske pullups er forberedelse til rigtige pullups (som er et af de sekundære mål). Derudover gås der på skift op til en max 4'er i benpres og bænkpres. Det er simpelthen for at flytte grænsen mest muligt, hurtigst muligt, hvilket i høj grad er aktuelt selvom formålet er kosmetisk, specielt for kvinder, som nok ofte er noget længere fra at realisere deres reelle styrke end mænd.

Selve programmet består af to alternerende dage som ser således ud

dag 1

Stabilitetstræning/opvarmning

Swiss ball armbøjninger

Side bends

Rack pulls

Grundtræning

Benpres 8x4 (op til en max 4'er)

Bænkpres 6x8 (supersættet med DB rows)

DB Rows 6x8

Romersk stol 3xmax

Lir

DB lunges 3x10

Hyperextensions 3x12

Intern/extern rotation 3x20

dag 2

Stabilitetstræning/opvarmning

DB pres (eller laterals) siddende på swiss ball

Overhead squat

Kuffert dødløft m. håndvægt

Grundtræning

Bænkpres 8x4 (op til max 4'er)

Benpres 6x8 (supersættet med woodchops)

Wood chops 6x8

Eccentriske pullups (en flok singler, med progression i antallet

Lir

DB lunges 3x10

Hyperextensions 3x12

Intern/extern rotation 3x20

Det var det...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share