NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du kan ikke tage det fra Manning at hans 1. quarter drive var perfekt, at han så stadig har meget at lære og Dansby hiver 2 (store) interceptions ud af ærmet + 1 sack... det kan jeg jo ikke vide på forhånd.

Han er stadig ny i gamet og skal lære det lidt...

Ydermere er jeg meget imponeret af de 3 store receivere i forbindelse med Kurt.

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke tage det fra Manning at hans 1. quarter drive var perfekt, at han så stadig har meget at lære og Dansby hiver 2 (store) interceptions ud af ærmet + 1 sack... det kan jeg jo ikke vide på forhånd.

Han er stadig ny i gamet og skal lære det lidt...

Ydermere er jeg meget imponeret af de 3 store receivere i forbindelse med Kurt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja helt enig, Mannings 1. quarter var rigtig god. Det kan alligevel godt imponere mig, at en så ung QB kan spille en ganske udemærket 3 og 4 quarter på trods af det misarable 2 quarter han havde. Især det lange kast til Buress var rigtig godt. Det tegner godt for Giants. Tilgengæld skal Cardinals vist til at beskytte deres QB bedre mod blitz og udvikle deres løbespil, hvis de skal gøre sig forhåbninger om en plads i playoff.

Link to comment
Share on other sites

Enig, de passede ikke specielt godt på QB..! Strahan nærmest blæste igennem linien på et tidspunkt.. Så ud som om han løb igennem liniemanden.. hehe.. :4thumbup:

Men på mange måder en ganske overraskende 1.runde..! hmm, skal vist have kigget lidt på picks igen..! :wink:

Flot af Saints at de trods alt kommer ud på toppen!

Og så i en, for mig personligt, lidt kedelig ting..! Kaptajn B lavede 3 turnovers.. :blink: hmpf..

Link to comment
Share on other sites

Så kun 2½ Qs, var simpelthen nødt til at have noget søvn inden jeg skulle op kl. 6.00 til morgen =(

Thank god det kun er 2 uger mere, så kan jeg stå op til mere menneskelig tid og se noget mere NFL =)

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Alt i alt, en skuffende runde for mig.

Mine picks var elendige, hvilket jeg kan leve med, siden det nu kun var en prøverunde.

Men det ser ikke godt ud for Packers. De manglede det hele i kampen mod Lions, jeg er ikke specielt sikker på at de kommer brasende næste uge på Lambeau Field.

Og Javon Walker blev skadet, måske for resten af sæsonen. :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig fulgt med i preseason før, så jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i resultaterne, men er det ikke overraskende, at Colts er 0:5 og i øvrigt tabte sidste kamp med 38:0 til Bengals? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som diskuteret nedenfor kan man jo ikke bruge preseason resultaterne til meget. Igår vandt Colts så 24-7 over et af de formodede stærke hold Ravens. Manning havde iøvrigt kun 2 TD-pass i den kamp, så han skal til at tage sig sammen hvis han skal slå sin rekord fra sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Javon Walker er ude resten af sæsonen. Det er skidt, for nu at sige det mildt. Med den forringede O-line, var et godt passing-game endnu vigtigere end sidste sæson, hvor de nu hedengangne Wahle og Rivera, var gode blokkere for Green og Davenport. Hvor er det bare pisseærgeligt.

Edited by Kalak
Link to comment
Share on other sites

Javon Walker er ude resten af sæsonen. Det er skidt, for nu at sige det mildt. Med den forringede O-line, var et godt passing-game endnu vigtigere end sidste sæson, hvor de nu hedengangne Wahle og Rivera, var gode blokkere for Green og Davenport. Hvor er det bare pisseærgeligt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er meget meget ærgeligt...!

link.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share