NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Akers alvorligt skadet... Link.

Dette kunne give Morten A. nyt håb om at spille i endnu en sæson, og jeg vil da helt sikkert mene, at det ville være godt at se Morten A. afslutte på et superbowl aktuelt hold som Eagles.. :bigsmile:

Stort salg for Eagles i kampen om Superbowl. Ackers er en af de bedste kickere i NFL, som bliver meget svær at erstatte. Jeg mener ikke Morten A. har kvaliteten til at erstatte Ackers, Morten A. er ved at blive for gammel og har ikke den samme kraft i benet, som han havde for år tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Wuhu!! se her

Teddy Bruchi prøver at komme tilbage i denne sæson.. ville satme være rart og ville nok også hjælpe en del til pats defence :cooldance:

Jeg tror ikke du skal få dine forhåbninger for højt op. Manden er nok højst sandsynligt ikke i sit livs bedste form. Og han har nok ikke spillet en down siden hans blodprop.. Så hvis han formår at overtale, konen, lægerne og ikke mindst Kraft, er der stadig lang vej. Jeg tror de næste 2 kampe for Pats bliver afgørende for resten af deres sæson. Her står de overfor formstærke hold som Falcons og Broncos..! Mit bud er i hvert fald at han ikke kommer tilbage før næste sæson, hvis han overhovedet gør det. Han har brug for en periode, hvor han kan træne sig op, inden han kaster sig ud i kampene. Netop for at se om han kan holde til det.

Link to comment
Share on other sites

Stort salg for Eagles i kampen om Superbowl. Ackers er en af de bedste kickere i NFL, som bliver meget svær at erstatte. Jeg mener ikke Morten A. har kvaliteten til at erstatte Ackers, Morten A. er ved at blive for gammel og har ikke den samme kraft i benet, som han havde for år tilbage.

Ved ikke om du har læst hans dagbog på tv2? Han sparker kickoffs igen, ned til 5 yard linien med en hang time på 3.8-3.9 (Så vidt jeg husker). Og han skriver han mærker fremgang. Morten er gammel ja, men for en mand som Andy Reid, tror jeg helt sikkert at Morten er en mulighed. Et eller andet sted syntes jeg sgu Morten har fortjent en chance for at lave rekorden..

Link to comment
Share on other sites

Sæsonen virker desværre allerede slut for Jets inden den rigtig er startet. Skaderne på QB pladsen ser ikke ud til at kunne reddes. At starte med Testaverde (den gamle mand) virker ikke som en holdbar løsning, men hvis man ikke mener at 3- valget Bollinger har det der skal til. Så kan Testaverde måske minimere skaderne indtil Pennington og Fiedler vender tilbage næste sæson.

Jeg havde egentlig selv regnet med at Jets ville gøre det godt i år, især p.g.a. deres gode sæson sidste år. Men uden quarterback og Lamont Jordan er Jets et af de hold, der mest sikre på ikke at komme i playoffs.

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om du har læst hans dagbog på tv2? Han sparker kickoffs igen, ned til 5 yard linien med en hang time på 3.8-3.9 (Så vidt jeg husker). Og han skriver han mærker fremgang. Morten er gammel ja, men for en mand som Andy Reid, tror jeg helt sikkert at Morten er en mulighed. Et eller andet sted syntes jeg sgu Morten har fortjent en chance for at lave rekorden..

Lige meget hvad Morten A. skriver i sin Dagbog, mener jeg at det er en svækkelse af Eagles holdet, at de måske får Morten A. istedet for Akers. Det bygger jeg på de to kickers sæson sidste år. Morten A. var IMO ikke imponerende for Vikings sidste år, mens Akers havde en ret god sæson. Det er den slags forskelle, der er afgørende om Eagles bliver mestre i år eller ej.

Stats på Morten og Akers

Akers

Morten A.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Lige meget hvad Morten A. skriver i sin Dagbog, mener jeg at det er en svækkelse af Eagles holdet, at de måske får Morten A. istedet for Akers. Det bygger jeg på de to kickers sæson sidste år. Morten A. var IMO ikke imponerende for Vikings sidste år, mens Akers havde en ret god sæson. Det er den slags forskelle, der er afgørende om Eagles bliver mestre i år eller ej.

Stats på Morten og Akers

Akers

Morten A.

Kunne ikke være mere enig..! :bigsmile: Akers er klart bedre end Morten A. Selvom Morten ikke er uden evner. Og ja en svækkelse på kicker pladsen vil det være uanset hvem Eagles henter ind, hvis de altså henter en ny ind. Men jeg mener ikke det er så stort et slag mod superbowl drømmene som du hentyder til. Jeg tror ikke at kicker pladsen alene kan være udslagsgivende, for et tilsyneladende stærkt Eagles mandskab, når det gælder rejsen mod superbowl.

Men jeg er spændt på at se hvad de gør.

Link to comment
Share on other sites

Sæsonen virker desværre allerede slut for Jets inden den rigtig er startet. Skaderne på QB pladsen ser ikke ud til at kunne reddes. At starte med Testaverde (den gamle mand) virker ikke som en holdbar løsning, men hvis man ikke mener at 3- valget Bollinger har det der skal til. Så kan Testaverde måske minimere skaderne indtil Pennington og Fiedler vender tilbage næste sæson.

Jeg havde egentlig selv regnet med at Jets ville gøre det godt i år, især p.g.a. deres gode sæson sidste år. Men uden quarterback og Lamont Jordan er Jets et af de hold, der mest sikre på ikke at komme i playoffs.

Det har du helt ret i don, men som Jets mand bliver jeg nødt til at tro på det, og sådan som divisionen ser ud lige nu kan alt ske. Den er jo vendt 100% på hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Man skal nu heller ikke glemme at Testaverde var med N.Y. Jets fra 1998-2003, så hans kendskab til systemet, kombineret med hans erfaring kan uden tvivl bringe mere og bedre offense-produktion med sig. Ihvert fald kan Testaverde gøre det bedre end Brooks Bollinger.

Dog må det være lidt træls at blive starting QB og så skal man møde Tampa Bay Bucs i sin første sæsonkamp.

Link to comment
Share on other sites

Man skal nu heller ikke glemme at Testaverde var med N.Y. Jets fra 1998-2003, så hans kendskab til systemet, kombineret med hans erfaring kan uden tvivl bringe mere og bedre offense-produktion med sig. Ihvert fald kan Testaverde gøre det bedre end Brooks Bollinger.

Dog må det være lidt træls at blive starting QB og så skal man møde Tampa Bay Bucs i sin første sæsonkamp.

Det kan være Testaverde kan tilføre noget mere, men han har dog trods alt ikke den mest prangende rekord for de sidste 26 kampe:

In his past 26 starts, Testaverde has compiled an 8-18 record.

Taget fra dette link.

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og gloede lidt i Forza's NFL edition (September) som jeg fik på en messe i sidste weekend. Vi er absolut ikke alene om at gætte forkert, alle deres antagelser om holdenes styrker, placeringer osv. er også totalt ude i hampen, men underholdene læsning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så blve det meste af 5. runde spillet færdig..! Med en masse af de gode points til Favre og Co. :4thumbup:

Hele 52 - 3 blev Saints besejret med! Lækkert med en sejr, nu skal det bare fortsætte!

Små ting jeg bed mærke i:

Alex Smith fik sin debut i denne runde og hvilken forfærdelig en af slagsen!

Smith kastede nemlig hele fire interceptions og completede bare ni ud af 23 kast for 74 yards, da 49ers tabte med 28-3. Det gav ham en passer rating på 8,5 point, samtidig med at han også blev sacket fem gange.
:blink:

Miami Dolphins måtte afgive en masse yards i form af penalties.. 18 penalties blev det til..for 102 yards. :clap:

Endnu værre for Baltimore Ravens var det, da de fik 2 spillere smidt ud af kampen oveni hele 21 penalties, for ialt 147 yards. :clap::clap:

Eagles fik herre prygl af Cowboys, som de fleste nok så på zulu! Dallas havde bolden i mere end 40 minutter af kampens 60.

Tampa Bay's Ronde Barber pandede en dommer en, dog ikke med vilje. Slaget havde adresse hos Jets Centeren, men han gav altså en dommer et sæbeøje istedet... :4boxing:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Den første zulu kamp var fed. Spænding og hele svineriet (men -100point til mig til sidst).

Anden Zulu kamp var jo rent one-way blowout. Holy shit hvor kørte Cowboys maskinen igår! (-50point til mig).

Hehe, sjovt nok med Tampa vs. Jets. Selvom Testa skulle starte, havde jeg spillet på dem som tabere i picks. Det gjorde ondt i mig at spille 'mod' mit favorit hold....og så går de sgu hen og vinder! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var en rigtig "Zulu-kamp" der blev disket op med i først kamp igår - med den rigtige vinder :blush:

Det er op af bakke for Patriots, men hvis de klarer sig igennem til slutspillet, så tror jeg på dem når det glæder - og forhåbentlig har de til den tid ikke så mange skader. Måske ligefrem en fordel at de skadede spillere ikke har mange hårde kampe i kroppen.

Fantastisk 58 yards fieldgoal af punteren... sgu vildt

Link to comment
Share on other sites

Så også kampen med Pats igår!

Synes sQ de to rookie kommentatorer gør det godt.. Mini Elming lavede en POPCORN FUMBLE :4thumbup: alt for sjovt!!

Især efter Senior Elming lavede en KAFFE FUMBLE for et par uger siden.. Har ikke så meget at sige til selve kampen.. men ja! genialt field goal der!!

Og ja.. godt de er tilbage!! Pats on the road!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tedy Bruschi tilbage på banen...

Patriots defensive livsnerve i form af Linebacker Tedy Bruschi vender tilbage på træningsbanen blot 8 måneder efter et hjertestop. :blink:

Lægerne og eksperterne siger at han er helt rask igen, han har ikke større risiko for at få endnu et, end nogen anden NFL spiller..

Men, ville han vende tilbage hvis ikke Patriots var i så store problemer, som det ser ud til? Pats har tilladt hele 27.3 point per kamp, hvilket er højst i AFC. Hvis Pats var 5-1 eller 4-2, ville Bruschi så vende tilbage?

Og vil hans tilstedeværelse hjælpe et ramt Patriots hold? Manden har ikke rørt en football i 8 måneder..

Hvad siger i?

Link to comment
Share on other sites

At Bruschi vender tilbage til et såret Patriots-hold, kan vel sammelignes med dengang Dannebrog faldt ned fra himlen. Moralen får et boost, og selvom Bruschi ikke selv spiller fantastisk, vil hans holdkammerater gøre det, fordi han nu er hos dem. Med Bruschi på holdet, kan alt lade sig gøre.

Sådan kunne det gå, eller også gør det ikke. :smile:

Jeg er enig i, at Bruschi kun kommer tilbage fordi Pats har alvorlige problemer.

Jeg har set en del kampe med New England, og de har aldrig rigtigt formået at fascinere mig. Dog er Bruschi en kæmpe undtagelse, personligt mener jeg at han er NFL´s mest karismatiske spiller. Man kan næsten fysisk mærke den energi han udstråler, selvom man sidder hjemme i stuen. Og hvordan mon det så ikke føles at stå lige ved siden af ham!

Spørgsmålet er bare om en Bruschi i mindre god form, også vil have samme udstråling. Det bliver spændende at se.

Endnu ved vi ikke om han vil starte så meget som én kamp, men hvis han gør, tror jeg han bliver en faktor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig..! Med Bruschis tilbagevenden og en kommende bye-week hvor flere af de sårede defensive spillere ventes klar, tør jeg næsten ligge hovedet på blokken og sige Pats vinder AFC East! Jeg ser ingen af de øvrige hold være i stand til at tage titlen fra dem..!

Men det bliver spændende.. Meget spændende..! Jeg er bestemt også imponeret over Broncos, og den måde de sørgede for at Brady blev på sidelinjen i slutningen af 4. quarter! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Broncos kunne faktisk godt gå hen og vinde Super Bowl..

Min pointe er, hvem skulle ellers gøre det?

Ingen hold ligner på nuværende tidspunkt en vinder, og Broncos kunne meget passende lige snige sig forbi alle konkurrenterne og vinde i Detroit, uden nogen rigtigt opdagede det.

Hvad med Colts? Jeg har bare en gut-feeling der siger mig at de ikke vinder.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er for tidligt at udnævne nogen som direkte superbowl kandidater.. Det er tæt i år.. picks er svære at sætte i næsten alle runderne.. Jeg tror ikke jeg ville kunne komme med et nogenlunde kvalificeret bud før konference finalerne er spillet! :wink: hehe

Men 3 gode bud fra hver konference kunne være:

AFC:

Colts

Bengals

Broncos

Med mindst 2-3 boblere

NFC:

Falcons

Cowboys

Buccaneers

Igen med mindst 2-3 boblere...

Det korte af det lange..! Det er efter min mening næsten umuligt på nuværende tidspunkt at nævne 2 hold nu der ender i super bowl xtra large (XL) :wink: i Detroit..

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Vær nu ikke så seriøs og saglig!

Lad os bare vove pelsen en gang i mellem, og komme med nogle vilde forudsigelser.

Husk at det var mig som før sæsonstarten forudsage at Favre ville komme i TD-Top fem!

Jeg er iøvrigt ved at få på fornemmelsen at Chargers kan komme rigtigt langt, med mindre de taber for mange kampe. :bigsmile:

LaDainian Tomlinson er så god at han muligvis kan vinde Super Bowl på egen hånd.

Det er kun et spørgsmål om tid inden han kaster et 60-yard TD-pass, som han også selv griber i end zone.

Link to comment
Share on other sites

Vær nu ikke så seriøs og saglig!

LaDainian Tomlinson er så god at han muligvis kan vinde Super Bowl på egen hånd.

Det er kun et spørgsmål om tid inden han kaster et 60-yard TD-pass, som han også selv griber i end zone.

:rofl2: hehe..! Den var faktisk ret go' og jeg er enig..! Helt sikkert den største playmaker lige pt..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share