NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

Lige en god quote fra Jason Whitlock om Vikings nedtur

People are having too much fun beating up the Vikings and head coach Mike Tice over Smoot Dogg's pleasure cruise.

If all it took to throw a team into chaos was a sex party involving a third of the roster, then I'd suggest that a third of the league's teams would be in chaos.

The Vikings stink because they're poorly coached, they have mediocre defensive personnel, and Daunte Culpepper can't read a defense. Lack of discipline and lack of morality have nothing to do with Minnesota's on-field failures.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Syntes det er for tidligt at udnævne nogen som direkte superbowl kandidater.. Det er tæt i år.. picks er svære at sætte i næsten alle runderne.. Jeg tror ikke jeg ville kunne komme med et nogenlunde kvalificeret bud før konference finalerne er spillet! :wink: hehe

Men 3 gode bud fra hver konference kunne være:

AFC:

Colts

Bengals

Broncos

Med mindst 2-3 boblere

NFC:

Falcons

Cowboys

Buccaneers

Igen med mindst 2-3 boblere...

Det korte af det lange..! Det er efter min mening næsten umuligt på nuværende tidspunkt at nævne 2 hold nu der ender i super bowl xtra large (XL) :wink: i Detroit..

I AFC skal man bare ikke glemme Steelers, Chargers, Patriots og ikke mindst Jaguars. Jaguars har haft et sindssygt svært program og er alligevel 4-2, hvor de blandt andet har slået Steelers og Bengals. Eneste kampe Jaguars har tabt i år er til Colts og Broncos. Sagt på en anden måde er AFC så stærk i år at jeg vil nødig give et bud på top 3 her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at Buccaneers går videre. De har lige sat deres quarterback Brian Griese på injury reserve listen. Han er ude for resten af sæsonen. Back-up Chris Simms er ikke den mest rutinerede mand på posten stats .

Bemærk at kampen mellem Dolphins og Chiefs udgår af picks. Pga. orkan spilles kampen allerede idag.

Link to comment
Share on other sites

Donprehn: Jeg er ganske enig, AFC er fuldstændig umulig at forudse, da der er flere rigtig gode hold. Bl.a. dem du nævner udover dem jeg selv nævner..! Bli'r spændende..!

Freeze: Bucs skal nok finde vej. Simms er ikke den bedste nej, men han så okay ud da han tog over i søndags..! Jeg tror stadig på dem i playoffs.. De har desuden lige traded sig til Tim Rattay fra 49'ers som backup til Simms..!

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se søndagens kamp mellem Bengals og Steelers. Det er her at Bengals skal vise at de mener det alvorligt, godt nok er Bengals 5-1, men deres program har ikke været hårdt. Hvis man ser på deres 6 kampe kan man se, at de kun har mødt et hold af høj kvalitet nemlig Jaguars og dem har de tabt til.

Tennessee Titans 23-31 Cincinnatti Bengals

Jacksonville Jaguars 23-20 Cincinnatti Bengals

Cincinnatti Bengals 16-10 Houston Texans

Chicago Bears 7-24 Cincinnatti Bengals

Cincinnatti Bengals 37-8 Minnesota Vikings

Cleveland Browns 13-27 Cincinnatti Bengals

Big ben vender tilbage for et Steelers, der ikke har fået den bedste start (3-2), men tilgengæld har haft et meget sværere program. Steelers har imodsætning til Bengals faktisk slået et stærkt hold nemlig Chargers.

Hvem tror i der vinder?

Jeg tror selv på Steelers, så Bengals kamp mod Texans og jeg må sige at Bengals ikke imponerede selvom de vandt. Steelers derimod har et stærkt hold, det så vi sidste år, og bør IMO være for stærke for Bengals.

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se søndagens kamp mellem Bengals og Steelers. Det er her at Bengals skal vise at de mener det alvorligt, godt nok er Bengals 5-1, men deres program har ikke været hårdt. Hvis man ser på deres 6 kampe kan man se, at de kun har mødt et hold af høj kvalitet nemlig Jaguars og dem har de tabt til.

Tennessee Titans 23-31 Cincinnatti Bengals

Jacksonville Jaguars 23-20 Cincinnatti Bengals

Cincinnatti Bengals 16-10 Houston Texans

Chicago Bears 7-24 Cincinnatti Bengals

Cincinnatti Bengals 37-8 Minnesota Vikings

Cleveland Browns 13-27 Cincinnatti Bengals

Big ben vender tilbage for et Steelers, der ikke har fået den bedste start (3-2), men tilgengæld har haft et meget sværere program. Steelers har imodsætning til Bengals faktisk slået et stærkt hold nemlig Chargers.

Hvem tror i der vinder?

Jeg tror selv på Steelers, så Bengals kamp mod Texans og jeg må sige at Bengals ikke imponerede selvom de vandt. Steelers derimod har et stærkt hold, det så vi sidste år, og bør IMO være for stærke for Bengals.

Jeg havde også set frem til at se Bengals i aktion mod et lidt stærkere hold. Selvom jeg nok troede lidt mere på dem..! :blush:

Men som kampen udviklede sig, viste det sig jo at der ikke var samme bid i angrebet som vanligt.. Jeg havde dog ikke haft noget imod at Chad Johnsons TD catch ikke blev annulleret, virkelig et flot catch! Og havde Bengals ikke tabt yderligere et TD pass og brændt et FG, ville kampen nok have formet sig anderledes..! Men man kan jo altid være bagklog, faktum er at de tabte til et stærkere hold. På dagen i hvert fald. Jeg vil dog ikke have noget imod at se flere Chad Johnson TD fejringer. Var flad af grin da han sor noget tid siden gav førstehjælp til bolden i endzone..! hehe :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndagens små observationer:

Bills' ellers så potente forsvar, lod et skadet 1-4 Raiders hold vade lige igennem dem..! Lamont Jordan fik 122 rushing yards..! Måske et tegn på at han skal bruges mere..? Og Moss spillede, selvom han var stærkt tvivlsom? 3 catches for 47 yards, 1 TD...

Packers Defense gjorde det igen..! :mad: en 17-0 føring over Vikings blev smidt ud af vinduet. Favre Havde en god aften 315 yards og 2 TD. Packers kommer bagud med 20-17 med under 2 igen.. Favre føre holdet frem til FG, 20-20...! 28 sekunder igen, og hvad sker der? Culpepper får lov til at føre holdet frem til et 56 yard FG forsøg.. Som Erdinger sætter..! Længste i Vikings historie.. Og hans karriere.. Skandale for Packers der nu er 1-5, og siden både Lions og Bears vandt, ser det ikke godt ud.. Dertil kommer så at både Robert Ferguson og Ahman Green måtte forlade banen med skader..! :dry:

Efter sidste uges store ros af LaDainian Tomlinson, formåede han blot at nuppe 7 yards på 17 forsøg..! :blink: Ingen TD, hvilket betyder at han ikke fik rekorden for flest kampe i streg med TD.. (19)... Med få minutter igen Chargers foran 17-13, får de blokeret et FG der returneres til TD af Eagles. Og Chargers WR Caldwell fumbler på Eagles banehalvdel i et sidste forsøg på at vinde..

Eli Manning kastede et 2 yard TD med 5 sekunder igen og Giants vandt over Broncos..

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde også set frem til at se Bengals i aktion mod et lidt stærkere hold. Selvom jeg nok troede lidt mere på dem..! :blush:

Men som kampen udviklede sig, viste det sig jo at der ikke var samme bid i angrebet som vanligt.. Jeg havde dog ikke haft noget imod at Chad Johnsons TD catch ikke blev annulleret, virkelig et flot catch! Og havde Bengals ikke tabt yderligere et TD pass og brændt et FG, ville kampen nok have formet sig anderledes..! Men man kan jo altid være bagklog, faktum er at de tabte til et stærkere hold. På dagen i hvert fald. Jeg vil dog ikke have noget imod at se flere Chad Johnson TD fejringer. Var flad af grin da han sor noget tid siden gav førstehjælp til bolden i endzone..! hehe :4thumbup:

Som sagt, så har jeg lidt svært ved at se Bengals som Superbowl kandidat. Jeg tror de bedste hold i AFC er lige en tand for stærke for dem. Nu må vi se hvordan, det ser ud for Bengals efter november når de har mødt 2xRavens og Colts.

Samtidig bliver November også sandhedens time for Colts, som i den måned skal møde Patriots på udebane :dropjaw: , Bengals og Steelers. Her skal Colts vise om de virkelig mener, det der med at gå hele vejen. Jeg glæder mig som et lille barn.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, så har jeg lidt svært ved at se Bengals som Superbowl kandidat. Jeg tror de bedste hold i AFC er lige en tand for stærke for dem. Nu må vi se hvordan, det ser ud for Bengals efter november når de har mødt 2xRavens og Colts.

Samtidig bliver November også sandhedens time for Colts, som i den måned skal møde Patriots på udebane :dropjaw: , Bengals og Steelers. Her skal Colts vise om de virkelig mener, det der med at gå hele vejen. Jeg glæder mig som et lille barn.

Det kan meget vel være du har ret... Ikke til at sige.. Men jeg har nu ikke meget fidus for Ravens i denne sæson. Havde forventet lidt mere af dem. Og ikke mindst at de ville slå Bears..! :blink:

Og jeg tror faktisk at colts vil trække sig sejr rigt ud af mødet med Pats..!

Link to comment
Share on other sites

Ahman Green ude for resten af året... Hans skade i knæet pådraget under søndagens kamp, kræver operation. Nu ser det virkelig skidt ud for Green Bay Packers. WR Javon Walker, WR Terrence Murphy, FB Najeh Davenport og nu også RB Ahman Green er alle ude for resten af sæsonen.. Derudover er WR Robert Furguson ude den næste måned..!

Er det bare mig der syntes skaderne har været mange i dette års sæson? Ikke kun for Packers men generelt?

Link to comment
Share on other sites

Det kan meget vel være du har ret... Ikke til at sige.. Men jeg har nu ikke meget fidus for Ravens i denne sæson. Havde forventet lidt mere af dem. Og ikke mindst at de ville slå Bears..! :blink:

Og jeg tror faktisk at colts vil trække sig sejr rigt ud af mødet med Pats..!

Ravens har skuffet mig meget denne sæson. Jeg havde egentlig regnet med at de skulle være det helt store i år, men de har indtil videre ikke rigtig vist noget. Dog har deres forsvar fungeret ok. Det kan jo være at jeg også tager fejl vedrørende Bengals :smile:

Link to comment
Share on other sites

WEEK 8:

Til jer der ikke så Panthers - Vikings på zulu igår..! Wuaw, i gik glip af et monster HIT :w00t:

Koren Robinson blev tværet totalt på et kickoff return.. Det inkasserede han en hjernerystelse for.. :blink:

I samme kamp mistede Vikings QB Daunte Culpepper... Tidligere Bucs QB Brad Johnson kom ind og gjorde et fint arbejde. Men det bli'r endnu sværere for Vikings nu, uden Culpepper.

Derudover blev CB Fred Smoot fuldstændig og totalt brændt af WR Steve Smith, ren legestur. Smith havde 201 yards og 1 TD på dagen, det er franchise rekord. Smoot stod desuden for 4 af Vikings 10 straffe.

Panthers QB Jake Delhomme, må jeg sige imponerede.. 341 yards 3 TD og en perfekt rating på 158.3 ... Må være enig med Mini Elming, Panthers kommer rigtig langt i år, såfremt de holder skader på afstand.

Hvor er det typisk.. Personligt havde jeg ikke troet at GB med sæsonens miserable spil, ville have en chance mod Bengals.. Men Packers formåede trods alt at følge Bengals, næsten til dørs. Favre havde en dårlig aften, hvilket normalt resultere i en jordskredslignende sejr til modstanderen. Han kastede 5 interceptions, blev sacked 1 gang i 150 downs. Og som om det ikke var nok..!

Packers fik bolden med ca. 1 minut igen på egen 5 yard linie.. næste spil kommer de næsten 50 yards frem på en pass interference af Bengals. Selvfølgelig i no huddle. Bengals QB Carson Palmer, sagde efterfølgende at han var sikker på at de skulle i OT. Packers var bagud med 1 TD. Hvad sker der så..? En FAN løber på banen og tager bolden fra Favre..!! :dry: Selvfølgelig spilles downen om, men det er ligemeget, for der gik flere minutter før den pågældende Fan blev arresteret. Hvilket gav Bengals forsvar tid til at gruppere sig.. Skandaløst! Hvad mon der var sket hvis sikkerheden på stadion havde været i orden..? (Packers sejr..?) Men som i måske ved, så kom Packers ikke i endzone og tabte 21-14.

Det kan godt være at jeg har farvede briller her, men for Fa***n Packers har været uheldige...! :blink: 4 ud af 7 kampe er tabt med 3 points eller mindre. Skaderne hober sig op.. Ahman Green, Najeh Davenport, Javon Walker, Robert Ferguson.. Og nu også Pro Bowl center Mike Flanagan :blink: Det er bestemt ikke sjovt at være Green Bay Fan for tiden...

Jaguars tabte til Rams = ugens overraskelse..!

Rundens 2. mest imponerende sejr, efter hvad jeg har set og hørt.. Giants mod Redskins..! 36-0 til Giants..!

RB Tiki Barber løb for 206 yards..! :blink:

Redskins QBs blev sacked 5 gange!

Redskins total antal yards: 125, antal downs: 53, gennemsit yards pr. down 2.4 :blink:

Det siger vist alt...

Rundens mest imponerende sejr: Broncos over Eagles. Jeg så kampen, og Eagles blev fuldstændig udspillet, selvom kampen var tæt på et tidspukt. McNabb var en skygge af sig selv i 1 halvvej. På sine første 12 kast fik han 0 completions..! :blink: Broncos var 23 minutter om at komme foran 28-0 før Eagles scorede et TD. I starten af 2. halvvej, så det ud som om Eagles skulle vende tilbage. T.O. fik bolden for 91 yards og 1 TD på 1 spil. :w00t: Eagles kom indenfor en TD af Broncos og 24 yards fra et udlignende TD. Men så kastede McNabb en int i endzone og kampen sluttede 49-21 til Broncos. Der havde 2 RBs for mere en 100 yards og Plummer over 300 yards. I alt, sindsyge 564 yards og 28 1. downs..! :blink: IMPONERENDE!!

"An old-fashioned butt-whupping," Ordene stammer fra Eagles linebacker Jerimiah Trotter efter kampen! :wink:

Texans er ikke længere uden sejr..! :w00t: hehe...! De vandt over Browns, havde ellers håbet at se et hold gå 0 og 16 i denne sæson.. hehe.. David Carr blev også kun sacked 2 gange..! Nu er det 37 sacks på 7 kampe..!

Chargers - Chiefs, en meget tæt kamp, set rent statistisk i hvert fald..

Endnu et godt HIT i denne kamp.. Priest Holmes fik smagt lidt på hvordan Rookie Shawne "Lights out" Merriman tackler..! Med en mindre hjernerystelse til følge..! Igen en kamp uden TD for Tomlinson, det er første gang han har 2 kampe i streg uden TD siden starten af 2003 sæsonen..! Men han kastede dog en fin TD til en fuldstændig fri Eric Parker.

Chargers = 4 og 4

Bears = 4 og 3

:blink:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Ikke at forglemme at 49'ers fik sæsonens anden sag og nu er 2-5 :4thumbup:

Det skete med en sejr hjemme på 15-10 over NFC Souths nu forhåndværende førerhold, Tampa Bay.

Uh det er dejligt at være 49'ers fan :cooldance:

Og 49's mistede endnu en QB.. Jeg tror Nolan er pænt træt af, at han tradede Rattay til Bucs..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert med en resumé at runden Anders! :4thumbup:

Selv om Favre ikke spillede den bedste kamp, var det alligevel i denne runde, at han rykkede forbi John Elway og op på andenpladsen i NFLs historie over fleste passing yards og passing attempts i karrieren: NFL.com. :w00t:

Så lidt..! :bigsmile: Nu har jeg jo mulighed for at se alle kampene, sååå..! :wink: hehe

Men ja Favre mangler nu omkring 10.000 yards for at nuppe Marino..! hehe..! Ingen problem..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Anders: Hvaaeee, mener du stadig at Tampa Bay er klar til slutspillet? :wink:

Tjaaa... Nu var det jo ikke prangende football igår..! Men de er stadig 5-2 og på en delt førsteplads. De næste 3 kampe kommer nok til at afgøre det:

Carolina hjemme

Washington hjemme

Atlanta ude

Både Carolina og Atlanta er Divisions opgør og begge er også 5-2.. Washington er 4-3 og et konference opgør.. 3 svære og vigtige kampe.

Men hvis Carolina fortsætter som igår, vinder de helt sikkert divisionen.. de spillede fænomenalt..

Jeg tror de kan nå det på et wildcard ja, men det må blive på bekostning af Falcons.. Sååå jeg tør ik lægge hovedet på blokken.. :wink:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share