NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ugh jeg missede lige 100 point på min pats kamp, det var fanme skidt set af mig.

Ja den var ikke helt go..! :tongue: Mine 100 gik hjem på Colts! :wink: Og jeg nåede at ændre Til Redskins sejr og Falcons sejr! :4thumbup: Tror det var en god runde..! Men har ikke talt efter..!

I øvrigt en rigtig skod kamp mellem Jets og Ravens, er glad for jeg fik skiftet over på Chiefs - Eagles..! Konge kamp..! McNabb så slet ikke ud til at være hæmmet af hans skader! Og T.O. Havde sin bedste kamp som Eagle..! vist 176 yards og 1 TD..

Link to comment
Share on other sites

Uakkkkk - hvad skete der for Patriots & Jets??? ARgggh

Ham den nye QB for Jets kunne da ikke ramme en ladeport, om så han blev slået med den!!!

Jeg ærger mig over at jeg alligevel skiftede til at patriots ville vinde..! Troede de var stærkere på hjemmebane..! Men de har ufattelig mange skader, og det var egentlig forventeligt, eftersom Chargers havde fået gang i Ladanian Tomlinson igen..!

Jets havde tabt på forhånd..! Du vinder ikke over et Ravens Defense med Ray Lewis i spidsen, når du stiller op med en QB der kun har taget 6 snaps i sin karriere..! De får det MEGET svært..! Og jeg mener ikke at de når playoffs Især ikke med både Miami, New England og Buffalo i samme division..!

Link to comment
Share on other sites

Uakkkkk - hvad skete der for Patriots & Jets??? ARgggh

Ham den nye QB for Jets kunne da ikke ramme en ladeport, om så han blev slået med den!!!

Jeg synes nu at han gjorde det ok. Ikke noget vildt og inderligt, men ganske hæderligt af en begynder at være. Problemet var at hans recievere ikke kunne gribe en bold om så deres liv afhang af det!

Jeg ærger mig over at jeg alligevel skiftede til at patriots ville vinde..! Troede de var stærkere på hjemmebane..! Men de har ufattelig mange skader, og det var egentlig forventeligt, eftersom Chargers havde fået gang i Ladanian Tomlinson igen..!

Jeg overvejede også kraftigt at vælge Chargers, da det ser ud til at de er kommet igang igen. Men Patriots har ikke tabt i umindelige tider på hjemmebane, så det blev dem istedet. Lige pt. ligner Patriots ikke et playoffhold med alle de skader. De får det svært uden de stamspillere som er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Green Bay Packers @ Carolina Panthers

Det er ikke nemt at være Packer fan for tiden..! I nat spillede de Monday night football mod Panthers. En på papiret svær kamp, når man ser på de sidste 3 ugers spil. Men Packers spillede en af de bedste kampe i lang tid, eller Favre gjorde i hvert fald. Desværre kan han ikke vinde kampe alene. Med Running back Ahman Green skadet på sidelinjen, blev det kun til 58 yards rushing.

Favre kastede 28 for 47 med 303 yards og 4 TD passes... :blink: Når det ikke er nok til at vinde kampe, så ser det sort ud. Dog kastede han 1 interception og fumblede 1 gang.

Desuden tabte Donald Driver en bold på 4. og 2 med 1:58 igen...

Packers er nu 0 og 4 og står i næste uge overfor et Saints hold med en svingende indsats.. Efter det har de bye week, hvorefter Vikings, Bengals, Steelers, Falcons og Eagles er på programmet. Ikke et nemt program!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

har regnet mig frem til 542 i denne rundes picks, så det går da fremad i forhold til prøverunderne :cooldance:

tilgengæld ser detr ikke helt let ud med næste rundes picks. De 2 første kampe kan man da sidde og rive sig godt i håret over.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

har regnet mig frem til 542 i denne rundes picks, så det går da fremad i forhold til prøverunderne :cooldance:

tilgengæld ser detr ikke helt let ud med næste rundes picks. De 2 første kampe kan man da sidde og rive sig godt i håret over.

Jeg syntes jeg havde problemer med den runde der lige er spillet..! Skiftede i hvert fald picksne en del gange, og det kan desværre ses på point antallet.. ikke over 400..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

ligaen er lige blevet opdateret, og prehnerne har lagt sig i spidsen. Jeg indtager selvfølgelig førstepladsen

/ admiral-prehn (542 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: admiral-prehn

2/ donprehn (518 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: donprehn

3/ mrfreeze (512 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: mrfreeze

4/ offi92 (506 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: offi92

5/ vernerlohals (505 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: vernerlohals

6/ anders_l_holm (497 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: anders_l_holm

7/ thepaintrain (488 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: thepaintrain

8/ kessek (463 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: kessek

9/ kalak_gbp (454 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: kalak_gbp

10/ rglud (399 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: rglud

11/ huz (299 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: huz

12/ spockie (234 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: spockie

13/ skamd (226 Point) Se hold detaljer

Hold Manager: skamd

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Et spørgsmål primært til Packers-fans, men andre må også gerne svare:

Hvis nu Packers synker til bunds, og slutter som det dårligste hold. Jeg må indrømme, det kunne ske. Hvad bør de så gøre med deres første pick i draften, snuppe Matt Leinart, selvom de lige har taget Rodgers?

Svært spørgsmål, synes jeg, selvom det stadig er helt hypotetisk.

Jeg hælder nok til at de skal vælge Leinart, og så forsøge at trade Rodgers.

Link to comment
Share on other sites

Et spørgsmål primært til Packers-fans, men andre må også gerne svare:

Hvis nu Packers synker til bunds, og slutter som det dårligste hold. Jeg må indrømme, det kunne ske. Hvad bør de så gøre med deres første pick i draften, snuppe Matt Leinart, selvom de lige har taget Rodgers?

Svært spørgsmål, synes jeg, selvom det stadig er helt hypotetisk.

Jeg hælder nok til at de skal vælge Leinart, og så forsøge at trade Rodgers.

Hmm bryder mig ikke om at tænke sådan, men vi kan da godt, rent hypotetisk snakke om det..! :tongue:

Det er selvfølgelig en mulighed at drafte Matt Leinert, men næste års draft byder på nok den bedste gruppe af offensive linemen NFL nogensinde har set, her er 5 af dem:

D’Brickashaw Ferguson, Virginia

Marcus McNeil, Auburn

Eric Winston, Miami

Jeremy Trueblood, Boston

Jonathan Scott, Texas

Jeg ville nok vælge at satse på D’Brickashaw Ferguson, der i dette års draft ville have været et top 5 valg..1 som junior..! :blink: Packers står og mangler både offensive og defensive linemen. og ikke mindst en klasse linebacker.. Hvor der er lige så mange spændende emner.. bl. a. DE Mathias Kiwanuka eller DT Rodrique Wright...

Og Aaron Rodgers er bestemt ikke en dårlig QB, og vil mene man sagtens kan sætte sin lid til ham..! Jeg vil tro at Favre bli'r en sæson mere som 2. QB, for netop at give Rodgers alle de råd han kan..! Så behold Rodgers og forstærk forsvaret..! Og få en ordentlig off season, med nogle gode trades og free agents.. eller sats på unge spillere og vær forberedt på ikke at komme i playoffs de næste par sæsoner..

Link to comment
Share on other sites

Enig, Packers har seriøst brug for nogle gode off-season dispositioner. Jeg tror min gamle bedstemor i sin bygd dybt inde i fjorden, kunne have administreret Packers' roster bedre end de selv her gjort det de sidste par sæsoner. Jeg mener det var rigtigt at vælge Rodgers i år, men bortset fra det, har de klattet draften væk flere gange nu. 2002 var en god årgang, med Javon Walker og Najeh Davenport. I 2003 tradede de sig til Al Harris, hvilket var én god spiller i en hel off-season. 2004 var skuffende, jeg kan bare ikke rigtigt lide Ahmad Carroll, han virker malplaceret. Det er endnu ganske tidligt at vurdere 2005-draften, men det ser ikke specielt lovende ud. Kort sagt, Packers har anskaffet sig 4 gode spillere på 4 år. Det er ikke nok, når man tænker på hvem de har mistet i samme periode.

Iøvrigt tror jeg ikke Favre bliver hængende som reserve for Rodgers, det er alt eller intet for ham.

Link to comment
Share on other sites

Det har du så frygtelig ret i.. Men men, syntes også det er for tidligt at dømme årets draft, kan vi først gøre næste år eller året efter.

Det ville være godt for holdet hvis Favre blev et ekstra år, men nej, det er nok ikke noget han har lyst til..! Men hvem ved..! :bigsmile: Jeg blev i hvert fald positivt overrasket da Packers formåede at vælge Rodgers..! Håber han kan lev op til det..!

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede efterhånden jeg havde fået styr på de forskellige holds styrke, men ak!

Desuden havde jeg lige misset at Bollinger nu er manden for Jets...så er den sæson skudt i sænk for mit favorithold =(

Ja det ser om noget ret sort ud for Jets..! det fungerede ikke specielt godt i søndags.. Men også et leee' forsvar i Ravens!

Link to comment
Share on other sites

Testaverde ny starter hos Jets

05-10-05: 19:57 | af: Søren Hygum Hansen

New York Jets har onsdag valgt at forfremme 41-årige Vinny Testaverde til ny quarterback-starter. Det skriver ESPN.com.

Samtidig er Brooks Bollinger blevet vraget, og han er nu kun førstereserve. Bollinger startede for Jets i søndags mod Baltimore, men han spillede bestemt ikke særligt godt, og derfor så Jets' head coach Herman Edwards ingen anden udvej end at satse på Testaverde, der i en årrække fra 1998 til 2003 var starter hos netop Jets.

"Brooks gjorde det godt, men når du ikke kan lave spil ved at kaste med bolden, er det hårdt. Derfor lavede vi denne ændring", siger Edwards.

'spændende' kan jeg kun sige som ægte Jets fan.

Link to comment
Share on other sites

'spændende' kan jeg kun sige som ægte Jets fan.

Jeg tror desværre ikke for Jets fans, at det vil ændre særlig meget. Jeg ville i hvert fald ikke sætte mine penge på dem... Men hey, jeg er jo heller ingen ekspert, så ja, lidt spændende er det da, selvom man ikke er Jets fan.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share