KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hey Kongen...!

Du skal lige have et stort tak for den enorme opbakning igår! Det var helt i topklasse! :4thumbup:

Og billederne er helt fantastiske! :smile:

Vi så Anders_L_Holm gå på scenen, og Pauli råbte instinktivt, da han havde set Anders' form i forhold til konkurrenterne "Du er 20 % bredere end de andre, Anders!" – en frase der så sandelig tålte gentagelse som dagen gik. :cool:

Klasse kommentar af helgenen der..! Det gjorde lige smilet det bredere! :4thumbup:

Styrkerunden gik også som planlagt. Vi stillede os op ovre i højre hjørne og råbte af MOL'erne. Ganske imponerende at se hvor gusten Fitness-Iver var i chin-ups. Ubehageligt! Og i både chins og dips fik de nogle dybe, gutturale tilråb med på vejen da det begyndte at bide. Håber vi hjalp mere end vi ødelagde. Anders' åndssvage 57 reps i dips var ligeledes 'outta this world' og det billede jeg har postet i mandens log da han får hele pisset godkendt siger vist det hele. YES, SIR! :devil:

Tro mig, det hjalp en hel del! :devil::superman::w00t:

Men det var vist kun 56 godkendte u af de 58½ jeg fyrede aw..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Anders >> Tjaa... 56, 57, 58½... who's counting? :laugh: Du vandt jo, så sker der ikke noget ved man pimper loggen lidt. :tongue:

Mandag d. 25. september 2006

Burde egentlig have trænet i dag, men selv som publikum kan DM være en hård nød. De 24 timer uden søvn har bidt fra sig. Jeg hev en Red Bull ned allerede lørdag morgen kl. 4, og én igen kl. 22.45 da vi forlod Herning. Den tredje blev banket ned omkring kl. 1. Da jeg kom hjem kunne jeg snildt falde i søvn v. 3-tiden, men vågnede allerede igen kl. 8 og var nogenlunde frisk. Bevares, træt i benene, men hovedet var i orden (så godt som det nu kan blive :w00t: ).

Søndag formiddag kørte vi så en smut i Dyrehaven og gik en god tur derude. Stængerne var trætte, og efter en time i naturen var de ikke blevet bedre. Men stadig ikke søvnig. Kun fysisk træt. Resten af dagen gik med sofaen, computeren og mad. Kunne ikke falde i søvn. Forsøgte flere gange, men nej. Gik først i seng omkring kl. 22.30 i går aftes, men da jeg så stod op i morges kl. 5.15 skal jeg ellers lige love for, at trætheden meldte sig. Fy for S*tan. Har stået og gabt hele dagen på job, og efter middagspausen hvor der kom lidt foder ned, var jeg ved at falde i søvn nede på slagtekæden. :laugh:

Så valgte jeg at droppe træningen i dag, og udskyde den til i morgen. Derfor træning i denne uge: Tirsdag, onsdag og fredag (med en eventuel bonus-dag søndag hvis jeg gider).

Nu vil jeg over på sofaen, læse avisen og falde i søvn. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Keler >> I know. Det holder ikke at tude, men jeg er et tudefjæs... så... :blush:

BadAssJones >> I lige måde. Det var pis'fee'... Metallica sangen var "Sad But True" fra det sorte album - og den har du jo haft stående i din cd-reol siden 1991, ik'? :wink: Ang. billedet med Sune, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige... skulle nok bare aldrig have været unleashed på nettet. :laugh:

Træningsupdate: Knæet er fuck't i dag. Det gør ondt bare jeg går. :mad: Specielt når jeg rejser og sætter mig, skal jeg passe på, for der er der deciderede smerter. Er ret sikker på squat må stryges fra programmet i dag, så nu får vi se... håber jeg kan squatte på fredag... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26. september 2006

Eftermiddag - styrke:

15.50 - 16.40 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 4 x 5 @ 70 kg, 5 @ 72,5 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 15 - 16 @ 100

DB Laterals: 4 x 8 @ 12 kg

+ protshake :4mewantfood:

Knæet har været helt umuligt i dag. Ingen squat. Forsøgte lige en enkelt rep m. 60 kg, men nope. Det gjorde åndssvagt ondt bare knæet skulle bevæge sig en lille smule. Bare det at sætte sig ind i bilen, når højre knæ lige skal ind under rattet, og man i et splitsekund stresser det mens man bevæger resten af kroppen ind, er nok til at jeg får et jag af smerte. Ikke sjovt. Sådan er det hver gang jeg sætter mig, eller rejser mig igen. :mad: (må øge indtaget af fiskeoliekapsler! :superman::w00t: )

Bænk SS'et med læg. Military SS'et med leg curl. Mave SS'et med laterals. Hurtig træning. Ingen problemer, svedig og hjem og banke en protshake ned i gabet. FatnessDK er herligt at træne i, eneste minus er prisen. Alle disco-drengene curler biceps eller sidder og forsøger at få større skuldre i smith-bavianen. Bænke, stænger og kiks er altid ledige. Det' fan'me rart. :laugh:

Nu vil man slappe af. Har lige fået den seneste skive med Suffocation ("Suffocation") og den seneste skive med God Dethroned ("The Toxic Touch") ind af døren. De skal lyttes kraftigt igennem i aften, mens jeg lige ordner et par småting m. billeder fra DM. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej KongKent

Tak for sidst. Det er nogle super fede pics du har fået skudt. Det er virkelig et godt stykke arbejde du har gjort med at dække alle klasserne og med at få dem lagt ud på nettet så hurtigt :4thumbup:

Rasmus :superman:

:smile:

Hey Rall' Bronz'man! :devil:

Ja, der blev knipset lidt. Heldigvis havde jeg computer til at klare det hårde arbejde for mig med nedskalering osv., og Angel var så frisk at ligge server til. Benarbejdet bag linsen var en ren fornøjelse... specielt da det modsatte køn havde bikini på. :wub::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Rall' Bronz'man! :devil:

Ja, der blev knipset lidt. Heldigvis havde jeg computer til at klare det hårde arbejde for mig med nedskalering osv., og Angel var så frisk at ligge server til. Benarbejdet bag linsen var en ren fornøjelse... specielt da det modsatte køn havde bikini på. :wub::tongue:

Hahaha, ja der lå jeg så og sov... :laugh: Tror Cindie blev anelse usikker, da jeg sad og råbte og skreg alle mændene, og ligeså snart der kommer nogle sprøde fitnesspiger på scenen, så sidder jeg sover... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon >> Hehe... kan også godt huske vi snakkede om det på vej over i bilen. Hvordan vi rejser os kl. fuck-i-hatten om morgenen, for at køre tværs over kongerigets asfalt og se (næsten) nøgne mennesker. Vi hujer og råber når der er mænd på scenen, og sidder og sender SMS, kigger på uret og halvsover når kvinderne er på scenen. Det er sgu egentlig lidt ghey... :laugh:

Onsdag d. 27. september 2006

Styrketræning

17.15 - 18.30: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Pull-Ups: 5 x 5 @ BW

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 110 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Udenfor program:

DB Curl: 3 x 8 @ 18 kg

DB Hammer Curl: 3 x 10 @ 16 kg

+ protshake

Let ryg-træning. Pull-ups var underligt nok lidt tunge i dag, mens dødløften igen kørte sublimt. Masser af power i bunden, og det onde lockout så jeg næsten er ved at vælte bagover. :devil: Et par træningspas mere m. 110 kg, og så øger jeg sgu lidt i de sidste par sæt. Herligt når der trods alt er fremgang i én basisøvelse, mens den anden (bænk) står stille og squat er helt ude af programmet pga. et knæ, der igen i dag var dumt, men heldigvis ikke når så slemt som i går. BB rows var også rimelig nemme i dag. Så alt i alt går det ganske fint med ryggen. :blush:

Var egentlig slet ikke oplagt, så da lat-pulldown maskinen var optaget efter mine rows gik jeg direkte til biceps. Da jeg var færdig dér, og der stadig sad én og hev i lortet, valgte jeg at kaste håndklædet i ringen og gik hjem. Maskinerne er ALTID optaget i FatnessDK. :laugh:

Dagens guldkommentar i omklædningsrummet:

"Jeg har simpelthen så mange hængepartier, at jeg har valgt at ignorere dem. Ellers bliver jeg bare stresset."

Hold kæft en kegle. Mon han kan stave til selvbedrag? :w00t::w00t:

Nu skal der bare slappes af. Computeren er i fuld gang med at uploade en 270mb .zip-fil til en server, således en vis hr. MASS'kinen kan få alle de billeder han er med på i high-res. Kaster linket i loggen hvis andre skulle være interesserede i at se Slemborgs ondeste owne Kim Kold i mesterrunden. :superman:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Nu skal der bare slappes af. Computeren er i fuld gang med at uploade en 270mb .zip-fil til en server, således en vis hr. MASS'kinen kan få alle de billeder han er med på i high-res. Kaster linket i loggen hvis andre skulle være interesserede i at se Slemborgs ondeste owne Kim Kold i mesterrunden. :superman:

Ja det ville være lækkert med de pics + link...

Og tak fordi du har gidet gøre alt det arbejde, jeg har set mange af dem på fitnessnews!

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja det ville være lækkert med de pics + link...

Og tak fordi du har gidet gøre alt det arbejde, jeg har set mange af dem på fitnessnews!

:4thumbup:

Tak, du. Det var, som skrevet, nærmest en fornøjelse. Bevares, der var visse tidspunkter jeg godt gad bare kunne nyde det 100%, specielt under de frie rutiner, hvorfor der heller ikke ER særlig mange billeder derfra. :laugh:

Linket kommer sent i aften, tror jeg. Min ADSL-forbindelse har ikke nogen særlig god uploadhastighed, så den tager sig sin tid. Indtil videre er 74% uploadet, så det går den rigtige vej. Og der ER faktisk nogle ret gode billeder af MASS'kinen. Nogle er også dårlige, men overall er det ok. Man kan i hvert fald godt lave et ret gustent, midlertidigt avatar ud af råmaterialet. :wink:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

DM-billedupdate

For dem der er interesseret, kan alle 109 billeder hvor MASS'kinen er med på, nu downloades på "http://www.davidplum.dk/DM2006/Canon EOS 20D 268.zip". Klip den URL ind i en browser, og så du vil automatisk få muligheden for at downloade filen. Kan ikke lave et direkte link, da der er mellemrum i .zip-filen. Det tænkte Kongen sgu ikke lige på da han lavede den, ej heller da den blev uploadet. Oh well, I finder sikkert ud af det. :cool:

Skal lige siges, at filen fylder 276 MB, da billederne er high-res (3504x2336 pixels), as per request. :smile:

Enjoy. :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Var egentlig slet ikke oplagt, så da lat-pulldown maskinen var optaget efter mine rows gik jeg direkte til biceps. Da jeg var færdig dér, og der stadig sad én og hev i lortet, valgte jeg at kaste håndklædet i ringen og gik hjem. Maskinerne er ALTID optaget i FatnessDK. :laugh:

Sig mig engang King Kong... læste jeg forkert.. !? smide håndklædet i ringen tsk tsk tsk tsk......

Så bliver man jo aldrig LEEEEEEE....... :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

Den fil der er det kun med Mass, eller er det andre billeder på?

Det er udelukkende MASS billeder. Bevares, Conscience har sneget sig med på et par stykker, og Krea spottes også en enkelt gang. Men det var fordi the champ gerne ville have alle billederne i original-format, og så fiksede vi lige den. De andre er på Fitnessnews.dk :smile:

Sig mig engang King Kong... læste jeg forkert.. !? smide håndklædet i ringen tsk tsk tsk tsk......

Så bliver man jo aldrig LEEEEEEE....... :devil::cool:

Ja, jeg blev sgu doven, og droppede de 4 x 10 pulldowns. Men jeg har lovet mig selv en ekstra ryg-træning lørdag eller søndag, udenfor program, og så indhenter jeg det dér. :wink:

For jeg skal blive leeee'. Og jeg når det nok! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share