KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 14. august 2006

Eftermiddag - styrke:

14.00 - 14.55 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Triceps Cable Pushdown: 4 x 8 @ 30

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

+ protshake :4thumbup:

Super træning. Højre knæ knagede en anelse under squat, men det holdt. De 70 kg i bænk fløj op i alle fem sæt, og de 45 kg i mili-pres' gik også uden problemer. Simpelthen herligt med overskud. :smile:

Squat og bænk var SS'et. Mili, leg curl og calf raise SS'et. Mave og triceps kabel SS'et. En lille time, konstant i gang eller på vej hen til den næste øvelse. Go' effektivitet og en drivvåd Kent med sveden haglende ned af sig hele tiden. HERLIGT! :4thumbup:

Iøvrigt tilbage på job efter ferie. :dry: Det holdt heldigvis nogenlunde tørt, så jeg kunne lade jakken ligge bagpå, og fik ordnet paragrafferne i shorts og t-shirt. Var ude kl. 9 og inde igen på posthuset kl. 12.45, og det endda med 100% reklamer. Egentlig ikke fordi jeg havde vanvittig travlt, men postmængden på en mandag i slutningen af sommerferien er bestemt til at overskue. Så jeg håber det bliver endnu en let dag i morgen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

og hvis jeg er heldig, en 7 - 8 stykker fra pladen "Seventh Son..." :wub::laugh:

Vi ses forhåbentlig i Gigantium. :cool:

De må godt lave det nummer Metallica lavede med "Master" og så lige opføre hele 7'th son :4thumbup: :devil::devil::devil:

Så skulle jeg i hvert tilfælde skifte underbukser bagefter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16. august 2006

Styrketræning

15.00 - 16.20: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 110 kg :gal:

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Leg raise (mave, m. strækte ben): 4 x 12

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 5 x 8 @ 55

DB curl: 3 x 8 @ 18 kg

+ protshake :superman:

God træning til ryggen. Da jeg ikke havde problemer med 8 x 3 i dødløft m. 110 kg i søndags, måtte 5 x 5 da også kunne lade sig gøre. Det kunne det også, men uha - lænden og nederste rygmuskulatur var dæleme godt brændt aw bagefter. :tongue: Resten kørte ganske fint, og så forsøgte jeg mig med en anden mave-øvelse end de normale crunches, da det er lidt kedeligt at lave den samme øvelse hver gang. Øgede en enkelt blok i lat pulldown, og der var egentlig overskud til de sidste to reps i hvert sæt, så det napper jeg nok næste gang. Til sidst en smule krøl til bisserne. :cool: (Lat pulldown og leg raises blev SS'et.)

Og SÅ skal der slappes af. Onsdagen som post er en tung dag. Ugeaviser (nu ca. 900 på min rute!), post og reklamer. Der bliver sandelig tanket op mange gange på den stakkels postcykel. Så efter cykling og træning fortjener man et hvil resten af dagen... :4thumbup:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17. august 2006

Eftermiddag - styrke:

15.00 - 15.50: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg :blush:

Skrå DB bænk: 10 @ 18 kg, 5 x 5 @ 25 kg

Dips: 5 x 8 @ BW

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Triceps cable pushdown: 4 x 8 @ 30

DB Lateral Raises: 4 x 8 @ 12 kg

+ protshake :4mewantfood:

Superfed træning! Front skvat og skrå bænk blev SS'et. Det samme gjorde dips, leg curl og calf raises - og til sidst SS'ede jeg lige pushdown og laterals. Det hele gik med masser af overskud og knæet snakkede kun en anelse med i fjerde sæt, og voldte ellers ingen problemer. :bigsmile: Den skrå bænk var så nem, at jeg ærgrer mig lidt over jeg ikke allerede efter første sæt gik op til et par klokker med 26 kg, men det er altid nemt at være bagklog. Faktum er, at dagens træning gik hurtigt, effektivt og med litervis af sved! :superman:

Hemmeligheden ligger måske i, at jeg efter arbejde tog en portion havregryn med lidt sukker og mælk. Nappede derefter en lille morfar på 20 minutter på sofaen, hvorefter jeg tog direkte til træning. Som om kroppen lige havde fået den energi og den hvile der skulle til for at være ovenpå. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21. august 2006

Eftermiddag - styrke:

14.30 - 15.25 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Triceps Cable Pushdown: 4 x 8 @ 30

DB Lateral Raises: 4 x 8 @ 12 kg

+ protshake (fortryder efterhånden jeg købte fire kilo jordbærsmag :dry: )

Fin træning med overskud. Højre knæ hæmmer som sædvanlig ben-træning, men det gjorde ikke ondt i squatten i dag. Kunne bare mærke knæet. Skvat og bænk blev SS'et. Military, leg curl og calf raises SS'et og til sidst mave, triceps kabel og laterals SS'et. Det gav masser af sved over det hele, og en Konge der pustede og hev efter vejret da pauserne udelukkende blev brugt til at gå hen til næste maskine/station i træningen. Ingen slinger - bare effektiv træning!! :superman:

Og til alle jer haters der læser tråden: AaB ligger stadig numero UNO!! :laugh::laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg så lige i en anden logbog at du gerne ville gå nijmegen, da du jo er gammel Garder er det meget muligt at du kan komme på Livgardens hold. Jeg var selv med i år, men det blev som du ved måske kun til en dags march...

Vi har måske et halvt hold til næste år, så der er det muligt du kan komme med! :4thumbup:

Var det evt. noget?

Ellers så ved jeg at der er nogen fra det tidligere Dronningens Artilleriregiment, der låner uniformer og grej i Aalborg og så går som millitære gængere selv om de er civile.

Link to comment
Share on other sites

Hej KongKent

Ja, Aab er sgu' kommet godt fra start, men vent til mit hold OB får spillet de nye angribere ind, så bliver de ubehagelige :superman:

:smile:

Forhåbentlig ikke. PricaPower skal nok stække det stakkels fynske tegneseriehold! :tongue:

Hej

Jeg så lige i en anden logbog at du gerne ville gå nijmegen, da du jo er gammel Garder er det meget muligt at du kan komme på Livgardens hold. Jeg var selv med i år, men det blev som du ved måske kun til en dags march...

Vi har måske et halvt hold til næste år, så der er det muligt du kan komme med! :4thumbup:

Var det evt. noget?

Ellers så ved jeg at der er nogen fra det tidligere Dronningens Artilleriregiment, der låner uniformer og grej i Aalborg og så går som millitære gængere selv om de er civile.

Uanset hvad, så kunne det sgu være skægt at gå turen. Om det bliver med en flok gutter fra DA eller LG er sådan set ligegyldigt. Bare det bliver i det grønne tøj, i støvler og med oppakning. Det er jo lige så meget for at genleve nogle af minderne fra tiden i trøjen. :smile:

Og så oplevelsen selvfølgelig, og udfordringen i at se om ens stænger kan holde til 4 x 40 km. Det kunne de utvivlsomt i 1997, men det er sgu ved at være nogle dage siden. Hvis og såfremt, skal det i hvert fald planlægges, så man kan nå at få nogle kilometre i benene inden turen. :cool:

Nijmegen 2007? Tjoo... jeg er bestemt ikke afskrækket i hvert fald. Fire dage med mandehørm, sure tæer og nogle solide øltelte om aftenen. :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Nijmegen 2007? Tjoo... jeg er bestemt ikke afskrækket i hvert fald. Fire dage med mandehørm, sure tæer og nogle solide øltelte om aftenen. :w00t::superman:

Jeg kan love dig for det var fedt at være der nede, det er virkelig en af de største oplevelser jeg har haft, det føles som om hele byen bare bærer en rundt når der sidder folk over alt inde i byerne med kæmpe have-discoteker.

Og Ølteltet - Ja det var bare en kæmpe vild fest, lige som hele byen var, 3 af os der gik sidste gang har aftalt at vi træner os i så god form at vi kan suge os helt ned hver aften og stadig gå dagen efter...

Da vi gik i år havde vi trænet minimalt og vi havde alle tre ikke gået over 10km i vores støvler. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan love dig for det var fedt at være der nede, det er virkelig en af de største oplevelser jeg har haft, det føles som om hele byen bare bærer en rundt når der sidder folk over alt inde i byerne med kæmpe have-discoteker.

Og Ølteltet - Ja det var bare en kæmpe vild fest, lige som hele byen var, 3 af os der gik sidste gang har aftalt at vi træner os i så god form at vi kan suge os helt ned hver aften og stadig gå dagen efter...

Da vi gik i år havde vi trænet minimalt og vi havde alle tre ikke gået over 10km i vores støvler. :tongue:

Sidste sætning er opskriften på seriøse vabler! :superman::devil:

Og netop det med træningen er jo det vigtigste. Være i god form, have ryg og ben til skidtet og så ellers plante fjæset i en flok fadbamser hver aften, og alligevel have grundformen til bare at stavre af sted dagen efter. For jeg har jo hørt fra venner, soldaterkammerater etc. der har gået Nijmegen, at det ikke kun er de 4 x 40 det handler om - men også alt det andet. :4thumbup:

Hvad er marchtempoet dernede? 5, 8 eller 10 km/t? Sådan cirka? :blush:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Sidste sætning er opskriften på seriøse vabler! :superman::devil:

Og netop det med træningen er jo det vigtigste. Være i god form, have ryg og ben til skidtet og så ellers plante fjæset i en flok fadbamser hver aften, og alligevel have grundformen til bare at stavre af sted dagen efter. For jeg har jo hørt fra venner, soldaterkammerater etc. der har gået Nijmegen, at det ikke kun er de 4 x 40 det handler om - men også alt det andet. :4thumbup:

Hvad er marchtempoet dernede? 5, 8 eller 10 km/t? Sådan cirka? :blush:

Ja jeg synes også helt klart det er meget mere end marchen man kommer for! Hele byen er en stor fest døgnet rundt i den uge. :4thumbup:

Næste år tager vi vist også ned lørdag så vi har en ekstra dag til at skabe os i byen.

Det var meget forskelligt med marchtempoet, vi gik ca. 6km/t - Men der var både hjemmeværnsmænd og engelske piger der gik hurtigere end os :devil:

Dem der gik langsommest var generalt de civile hollændere.

Det var også lækkert at stoppe i en af de små byer vi gik igennem og bruge en pause sammen med et par fadbamser.

Men helt seriøst det fedeste var altså den følelse man fik når man gik ind gennem Nijmegen byen efter 40km og var smadret i kroppen - så kommer nogle små børn og giver en slik mens forældrene sidder og hepper på en. Bag forældrene står en storebror og spiller musik på et kæmpe anlæg.

Det er virkelig sådan man får gåsehud når man går forbi alle de mange mennesker!

Folk der ikke har prøvet det kan slet ikke forestille sig det.

AFRRGH jeg vil afsted NU!!!

Edited by Niels Weldingh
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 23. august 2006

Styrketræning

15.35 - 16.45: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2 ~ "BACK ATTACK!" :devil::devil:

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 110 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Leg raise (mave, m. strækte ben): 5 x 12

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 5 x 8 @ 55

DB curl: 2 x 8 @ 18 kg

+ protshake

Fin træning. Dødløften var tung, det samme rows. Nok fordi jeg havde kørt post fra 8.45 - 14.15 i dag med post, reklamer og 900 ugeaviser. Onsdag er alt i alt en tuuuung dag for Kongen. :tongue: Det gik dog fint, så hvis alt går vel, sniger jeg en ekstra ryg-dag ind igen på søndag. :smile:

Nu skal der dog slappes af. Skal lige sidde og dampe af efter træning et stykke tid, så i bad, derefter kaste noget aftensmad sammen og slappe af igen resten af aftenen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 25. august 2006

Eftermiddag - styrke:

17.30 - 18.15: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg

Skrå DB bænk: 10 @ 18 kg, 5 x 5 @ 26 kg

Dips: 5 x 8 @ BW

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Triceps cable pushdown: 4 x 8 @ 30

+ protshake :tongue:

Fin bette træning. Front skvatten gjorde lidt ondt i højre knæ, men det er jo ikke noget nyt. :mad: Ellers fint nok. Forsøgte mig med 26'erne i stedet for 25 kg i den skrå bænk, og det gik ganske fint. De røg op allesammen uden problemer. Front squat og skrå bænk SS'et. Dips, leg curl og calf raise SS'et og til sidst mave og pushdown SS'et. Hurtigt ind, hele tiden i gang og storsvedende. :weight_lift:

Dermed endnu en uge hvor programmet blev fulgt lige efter planen, og hvor jeg forhåbentlig lige kan vriste en ekstra ryg-dag ud af ærmet søndag. Bare sådan for hyggens skyld. :4sport: :dumbbell_lift: :4flex:

Udover træningen, havde jeg også lige fem tunge timer på postcyklen og en times gåtur på stranden med tøsepigebarnet. :wink:

Nu skal der så bare slappes af. Skal på arbejde igen i morgen... Gider fan'me ikke. Er faktisk godt tilfreds med, at mit lille postprojekt snart nærmer sig enden, for det holder ikke at arbejde hveranden lørdag. De weekender er fuck'd up. Lønnen er desuden elendig, og jeg er flere gange blevet spurgt om ikke jeg vil vende tilbage til mit gamle job, og da det udelukkende er dagtimer og aldrig i weekenderne, samt giver minimum 4K brutto ekstra hver måned, så er det svært at forsvare at blive ved med at cykle rundt i den røde t-shirt. :blush: Men arbejdstiden er dog det bedste jeg nogensinde har prøvet. Fra 6.30 og senest fri kl. 14 hver dag, nogle gange endda allerede 12.45. Dét kommer jeg sgu nok til at savne. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du have meget ret i. En skam... men godt vi er nogle få der fik øjnene op for den. :smile:

Og for at gnide salt i såret:

(billede taget for 2 minutter siden)

KongKent-WW.jpg

:tongue: Show-off... I know. :blush:

En uges tid senere:

Ogs lettere misundelig :blush::tongue:

Det er helt sikkert en af de federe tv-serier, ever!!

& btw: kæft hvor du får arbejdet (trænet) Kongkent!! Formen må være ved at være rigtig fin?

:ninja: kram,

Link to comment
Share on other sites

En uges tid senere:

Ogs lettere misundelig :blush::tongue:

Det er helt sikkert en af de federe tv-serier, ever!!

& btw: kæft hvor du får arbejdet (trænet) Kongkent!! Formen må være ved at være rigtig fin?

:ninja: kram,

Hey Ninja!

Ja, West Wing er en rar serie. Glæder mig så meget til sæson 7 kommer på dvd (om en lille måneds tid :wub: ), så jeg kan få genset den også, samt have samlingen komplet. :smile:

Træner så meget jeg nu kan presse ind, og det går rigtig fint. Er så småt begyndt at have lyst til at øge i vægt, både kropsvægt såvel som dem jeg træner med. Sådan har det ikke altid været. Jeg har længe været sådan lidt "bange" for at sætte flere kilo på, af frygt for ikke at kunne gøre det ordentligt (altså gennemføre planlagte antal reps osv.). Men nu er selvtilliden ved at være der, så nu presser jeg stille og roligt på. Det er dejligt.

Formen er dog stadig lidt skrantende. Synes jo mine arme er for tynde og for meget fedt på maven. Kæresten forsøger at overbevise mig at det ikke er tilfældet, men det virker ikke helt. Så jeg tonser videre, og forhåbentlig rammer jeg en dag en form hvor jeg også selv er tilfreds. :blush:

PS: Fik jeg sagt tillykke med din landsholdstræning? Det er altså stort! :bigsmile: :4thumbup:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Hey Ninja!

Ja, West Wing er en rar serie. Glæder mig så meget til sæson 7 kommer på dvd (om en lille måneds tid :wub: ), så jeg kan få genset den også, samt have samlingen komplet. :smile:

Helt enig og stadig lidt envy :blush: Det er fedt, når man bare kan se sine "ynglings" shows/ film mm. når man har tid og lyst - og ikke skal huske på, hvad tid/ kanal/ dag etc. det nu er, at de sender det.

Træner så meget jeg nu kan presse ind, og det går rigtig fint. Er så småt begyndt at have lyst til at øge i vægt, både kropsvægt såvel som dem jeg træner med. Sådan har det ikke altid været. Jeg har længe været sådan lidt "bange" for at sætte flere kilo på, af frygt for ikke at kunne gøre det ordentligt (altså gennemføre planlagte antal reps osv.). Men nu er selvtilliden ved at være der, så nu presser jeg stille og roligt på. Det er dejligt.

Formen er dog stadig lidt skrantende. Synes jo mine arme er for tynde og for meget fedt på maven. Kæresten forsøger at overbevise mig at det ikke er tilfældet, men det virker ikke helt. Så jeg tonser videre, og forhåbentlig rammer jeg en dag en form hvor jeg også selv er tilfreds. :blush:

Lækkert at du er begyndt at køre mere vægt på øvelserne!!

Vidner helt klart om, at du er blevet stærkere og har god styr på teknikken. :bigsmile: Hvad det der med tilfredshed angår... så er jeg sg* helt i tvivl, om det er muligt? :tongue::wink:

PS: Fik jeg sagt tillykke med din landsholdstræning? Det er altså stort! :bigsmile: :4thumbup:

Tak skal du have... ja, må da indrømme, at det giver lidt ekstra motivation i træningen, at være en del af landsholdets bruttotrup :w00t:

:ninja: kram,

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have... ja, må da indrømme, at det giver lidt ekstra motivation i træningen, at være en del af landsholdets bruttotrup :w00t:

:ninja: kram,

No fuckin' shit! :superman: At være blandt landets bedste er pissesejt. :4thumbup: Så skidt med man ligner en forslået krøbling når man henter pizza i ny og næ. No pain, no gain! :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Heavy fuckin' metal update :strat: :4band: :strat::devil::devil::devil:

Har lige tjekket kalenderen for efterårets koncerter, og indtil videre ser det jo ganske tungt ud. Masser af brutal tråd til Kongen, og nedenfor er listen der skal tordnes igennem. Hvis I selv deltager kan I jo så lege "find Kongen" :tongue:

Brutto-listen for september, oktober og november:

9. september: Cryptopsy, Aborted, Vesania - The Rock, KBH

22. september: Hatesphere + support - The Rock, KBH

6. - 7. oktober: Aalborg Metal Festival 2006

18. oktober: Entombed - Loppen, KBH

28. oktober: Volbeat - Pumpehuset, KBH (*)

9. november: Iron Maiden - Gigantium, Aalborg

10. november: Iron Maiden - Valby Hallen, KBH

12. november: Vader, Bloodthorn - The Rock, KBH

Aalborg Metal Festival naturligvis med indlagte tonser-ture i Jomfru Ane Gade fredag OG lørdag! Efter Wacken vel nok årets største tilbagevendende metal-begivenhed.

(*) Er så vidt jeg ved næste tunge MOL-træf i København. Bekræftede gæster er velsagtens Tunen, KongKent + hvem der måtte være friske fra sidste mædl-bash? Sally, Incog, Taninja, LarsB osv. ?? Andre? :devil:

Sad bare lige og skrev listen ned. Kan se jeg misser Illdisposed d. 7. oktober i København, men det må jeg leve med. AMF er for stort til at misse. :wub::wub:

Listen hedder med vilje brutto-listen, da jeg kender mig selv godt nok til at kunne finde på at skippe en koncert af ren dovenskab. :tongue:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Heavy fuckin' metal update :strat: :4band: :strat::devil::devil::devil:

Har lige tjekket kalenderen for efterårets koncerter, og indtil videre ser det jo ganske tungt ud. Masser af brutal tråd til Kongen, og nedenfor er listen der skal tordnes igennem. Hvis I selv deltager kan I jo så lege "find Kongen" :tongue:

Brutto-listen for september, oktober og november:

9. september: Cryptopsy, Aborted, Vesania - The Rock, KBH

22. september: Hatesphere + support - The Rock, KBH

6. - 7. oktober: Aalborg Metal Festival 2006

18. oktober: Entombed - Loppen, KBH

28. oktober: Volbeat - Pumpehuset, KBH (*)

9. november: Iron Maiden - Gigantium, Aalborg

10. november: Iron Maiden - Valby Hallen, KBH

12. november: Vader, Bloodthorn - The Rock, KBH

Aalborg Metal Festival naturligvis med indlagte tonser-ture i Jomfru Ane Gade fredag OG lørdag! Efter Wacken vel nok årets største tilbagevendende metal-begivenhed.

(*) Er så vidt jeg ved næste tunge MOL-træf i København. Bekræftede gæster er velsagtens Tunen, KongKent + hvem der måtte være friske fra sidste mædl-bash? Sally, Incog, Taninja, LarsB osv. ?? Andre? :devil:

Sad bare lige og skrev listen ned. Kan se jeg misser Illdisposed d. 7. oktober i København, men det må jeg leve med. AMF er for stort til at misse. :wub::wub:

Listen hedder med vilje brutto-listen, da jeg kender mig selv godt nok til at kunne finde på at skippe en koncert af ren dovenskab. :tongue:

Tror jeg er med til Volbeat d. 28. oktober :devil: . Og så var der vist noget Slayer i november :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er selvfølgelig klar til Volbeat!!! Og gerne Hatesphere d. 22.09., med mindre jeg er blevet papa omkring det tidspunkt... Desværre syntes Slayer jo er være aflyst helt til november. Fuck og død! :mad:

Slayer aflyst :unhappy:. Det var jeg ikke klar over :blush: Nå men så er jeg helt klar til Volbeat

Edited by Fozzy
Link to comment
Share on other sites

Er selvfølgelig klar til Volbeat!!! Og gerne Hatesphere d. 22.09., med mindre jeg er blevet papa omkring det tidspunkt... Desværre syntes Slayer jo er være aflyst helt til november. Fuck og død! :mad:

Det lyder godt, Till! Knald til de andre metal-drenge i IK-grotten. Jeg ved ikke om Krumme, Nissen, Måtten osv. er så gustne at de kunne finde på at møde op? :blush: Men når vi indtager Pumperen, skal MOL-slænget være 'a force to be reckoned with!' :superman::devil:

Slayer aflyst :unhappy:. Det var jeg ikke klar over :blush: Nå men så er jeg helt klar til Volbeat

Yes, sir! En skam med Slayer :mad::mad: , men vi river bare guldbajere ned og lufter garnet til rock'n'metal bandet Volbeat i stedet. Cool hvis du også møder op. Jo flere, jo bedre - og så ka' vi jo fortælle de andre røverhistorier om den historiske dag da vi hørte hele "Master Of Puppets" blive opført for vores skyld i Berlin af ophavsmændene :cool::worship::worship:

At stå alene til en metal-koncert ka' sgu godt være lidt fesent, men er man en flok løftes stemningen som regel gevaldigt, og jeg kan da berette, at Illdisposed på Stengade 30 blev en ganske underholdende affære. Hvis vi kan genskabe bare 50% af det gode humør der var den aften, bliver Volbeat koncerten også en succes!! :yahoo::yo:

Så bare ud af hullerne... vi nedlægger København i slutningen af oktober! :bruce::rocketwhore::beerchug::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 27. august 2006

10.35 - 11.55: Styrketræning udenfor program ~ Slaughter of puny lats & gunz :devil:

Ryg:

Pull-ups: 5 x 5 @ BW Volume PR :blush:

Dødløft: 10 @ 60 kg, 3 @ 100 kg, 1 @ 120 kg, 1 @ 130 kg, 2 x 0 @ 140 kg :dry:

DB Rows: 5 @ 28 kg, 5 x 5 @ 32 kg

Lat Front Pulldown: 5 x 6 @ 60

Biceps:

DB Curl: 3 x 8 @ 18 kg

DB Hammercurl: 3 x 8 @ 16 kg

+ protshake :4mewantfood:

Skulle egentlig bare have været en let ryg-dag, da det er en ekstra dag udenfor det planlagte program, men Fanden ta'r jo ved én når man først står dernede, så det blev en ganske fin træning. Forsøgte med kropshævninger allerførst i programmet og det gav pote. De 5 x 5 røg ud af ærmet som ingenting. Det gav Kongen blod på tanden, og så skulle jeg forsøge at tangere min PR i dødløft på 140 kg. Men den gik ikke, bette ven! De 120 og 130 var egentlig ok og i relativ god stil, men de 140 ville fan'me ikke op. Første forsøg var endda pinligt, mens andet forsøg dog var tæt på at nå knæene, men desværre kunne jeg ikke få stangen op over knæene, grundet en kombination af et svigtende greb og naturligvis en ryg der ikke kunne mere. :laugh: Men jeg forsøgte da... :bigsmile:

Derefter bare lidt rows og pulldown til lat'en, som også er ét af mine svageste punkter (har mange :tongue: ), og sluttede træningen af med lidt disco-lir foran spejlet. :dumbbell_lift: :4flex: :4whistling: :yo:

Nu skal der ses Formel 1 i fjernsynet, og derefter vurderes om jeg tør tage ind i Parken og se AaB vs. FCK, eller om jeg bare skal smide stængerne op og se kampen i tv. Uanset hvad, så vinder AaB jo 8 - 0. Det ved alle. Faktum er, at FCK er trætte efter foræringen hos rengøringsmidlets hjemstavn, så Prica leger kispus med de fjollede københavnere i 90 minutter! :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share