KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hej, Konge :king:

Nu har vi chattet sammen nogle gange, så nu ville jeg lige smide en loghilsen.

Håber, du får trænet noget, og at det går, som det skal for dig.

Det var heldigvis ikke så galt med min skulder. Min fys kaldte det en mindre forskubning, og sagde, at bevægeligheden var stort set normal. Jeg skal dog lave nogle øvelser for at styrke skulderleddet. Og jeg måtte godt cykle, så det må jeg i gang med.

Keep rockin´

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Hej, Konge :king:

Nu har vi chattet sammen nogle gange, så nu ville jeg lige smide en loghilsen.

Håber, du får trænet noget, og at det går, som det skal for dig.

Det var heldigvis ikke så galt med min skulder. Min fys kaldte det en mindre forskubning, og sagde, at bevægeligheden var stort set normal. Jeg skal dog lave nogle øvelser for at styrke skulderleddet. Og jeg måtte godt cykle, så det må jeg i gang med.

Keep rockin´

Oksen

Hey Bullhorn!! :devil:

Jeg får skam trænet. Presser på alt hvad jeg kan. :smile:

Og det lyder sgu godt, at din skulderskade trods alt ikke er SÅ slem. Bare ikke du forcerer genoptræningen, så skal den nok blive klar til den onde omgang skulderpres igen på et tidspunkt. Indtil da må du bare straffe stængerne på jernhesten! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det søndag aften... har lidt tømmermænd og en slidt krop efter en sublim 30-års fødselsdag i 9000 med efterfølgende bytur i Jomfru Ane Gade (omend den tur blev ret kort, da Kongen på det tidspunkt allerede var så rigelig ristet :laugh::superman: ).

Fik talt med SaintPauli, der med rette, prikkede lidt til mig angående hvad jeg vil med min træning. Skal jeg blive seriøs med det at cutte, eller skal jeg bulke? Har jo, desværre, ligget på en vægt omkring de 85 kg. de seneste 4 - 5 måneder. Vil enormt gerne have den sixpack, men har ikke haft den fornødne vilje til at gennemføre det - mest fordi jeg ikke er god nok til at styre den søde tand, og lade være med at tage den ekstra portion om aftenen. :blush: Men som Pauli sagde "En sixpack er overvurderet. Du er kun så vild efter at få den fordi du aldrig har haft én", og det er måske rigtigt nok. Et forfængeligt mål? Hmmm... Men altid rart med et spark i røven fra én der ved hvad han taler om. :bigsmile:

For omvendt kunne jeg jo bare skide hul i den mavedrøm og æde løs. Med min højde kunne jeg jo knalde 20+ kilo på rammen i forhold til den nuværende vægt uden det er ekstremt, og det kunne da være sjovt at blive trecifret i kiloantal, og så have massen fordelt som et resultat af tung, vedvarende styrketræning. For da jeg i september 2004 vejede 98 kg var det IKKE tilfældet. :w00t:

Ved sgu ikke. Alle siger jo godt nok "Æd, æd, ÆD!!" - og det kunne jo fan'me være sjovt, for så ville jeg jo unægtelig også komme til at løfte mere og komme tættere på et andet delmål (100 kg i bænk). Men forfængeligheden har et usandsynligt godt greb i knægten, så jeg må lige tænke. Men AF i 2008, Pauli? Hmmm.... SÅ skal jeg godt nok tage mig sammen. :blink:

Som sidenote kan jeg fortælle, mest fordi nogle familiemedlemmer fra nær og fjern har fundet ud af at jeg har denne log, at kæresten og jeg i weekenden var ude og kigge på et nedlagt landbrug i Nordjylland. Fint hus i en ok stand og størrelse, samt gode muligheder for hestehold da grunden er på ca. 4 hektar. For jeg falder nok aldrig rigtig til her på Sjælland. Jeg ER nordjyde, og det sted er tættere på familie, venner og i det hele taget "vante omgivelser". Stedet har endda plads til min egen lille drøm: Eget motionsrum. Jeg kan lige se, at jeg kan indrette et rum med et squat-tårn fra ER Equipment, en stang, kiks, en justérbar bænk og en masse håndvægte. Så svejser farmand og jeg lige en jernstang op i loftet til chins, og et par stålrør ud fra væggen til dips. Mere behøver jeg ikke, og så kan jeg køre træningen hjemmefra. Det kommer maksimalt til at koste 20K, og så får jeg den rigtige stang osv., og 20K ville alligevel blive brugt på kontigenter til div. centre i en periode på 6 - 8 år, og jeg har ingen planer om at droppe træningen bare fordi jeg fylder 37. :wink:

Så dét er sådan lidt det jeg også går og tænker på. For vanlige MOL'boere er sidste afsnit nok ikke så væsentligt, men min familie vil hellere have dén slags opdateringer, for de er ret ligeglade med om jeg bænker 50 eller 150 kg. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det søndag aften... har lidt tømmermænd og en slidt krop efter en sublim 30-års fødselsdag i 9000 med efterfølgende bytur i Jomfru Ane Gade (omend den tur blev ret kort, da Kongen på det tidspunkt allerede var så rigelig ristet :laugh::superman: ).

Fik talt med SaintPauli, der med rette, prikkede lidt til mig angående hvad jeg vil med min træning. Skal jeg blive seriøs med det at cutte, eller skal jeg bulke? Har jo, desværre, ligget på en vægt omkring de 85 kg. de seneste 4 - 5 måneder. Vil enormt gerne have den sixpack, men har ikke haft den fornødne vilje til at gennemføre det - mest fordi jeg ikke er god nok til at styre den søde tand, og lade være med at tage den ekstra portion om aftenen. :blush: Men som Pauli sagde "En sixpack er overvurderet. Du er kun så vild efter at få den fordi du aldrig har haft én", og det er måske rigtigt nok. Et forfængeligt mål? Hmmm... Men altid rart med et spark i røven fra én der ved hvad han taler om. :bigsmile:

For omvendt kunne jeg jo bare skide hul i den mavedrøm og æde løs. Med min højde kunne jeg jo knalde 20+ kilo på rammen i forhold til den nuværende vægt uden det er ekstremt, og det kunne da være sjovt at blive trecifret i kiloantal, og så have massen fordelt som et resultat af tung, vedvarende styrketræning. For da jeg i september 2004 vejede 98 kg var det IKKE tilfældet. :w00t:

Ved sgu ikke. Alle siger jo godt nok "Æd, æd, ÆD!!" - og det kunne jo fan'me være sjovt, for så ville jeg jo unægtelig også komme til at løfte mere og komme tættere på et andet delmål (100 kg i bænk). Men forfængeligheden har et usandsynligt godt greb i knægten, så jeg må lige tænke. Men AF i 2008, Pauli? Hmmm.... SÅ skal jeg godt nok tage mig sammen. :blink:

Som sidenote kan jeg fortælle, mest fordi nogle familiemedlemmer fra nær og fjern har fundet ud af at jeg har denne log, at kæresten og jeg i weekenden var ude og kigge på et nedlagt landbrug i Nordjylland. Fint hus i en ok stand og størrelse, samt gode muligheder for hestehold da grunden er på ca. 4 hektar. For jeg falder nok aldrig rigtig til her på Sjælland. Jeg ER nordjyde, og det sted er tættere på familie, venner og i det hele taget "vante omgivelser". Stedet har endda plads til min egen lille drøm: Eget motionsrum. Jeg kan lige se, at jeg kan indrette et rum med et squat-tårn fra ER Equipment, en stang, kiks, en justérbar bænk og en masse håndvægte. Så svejser farmand og jeg lige en jernstang op i loftet til chins, og et par stålrør ud fra væggen til dips. Mere behøver jeg ikke, og så kan jeg køre træningen hjemmefra. Det kommer maksimalt til at koste 20K, og så får jeg den rigtige stang osv., og 20K ville alligevel blive brugt på kontigenter til div. centre i en periode på 6 - 8 år, og jeg har ingen planer om at droppe træningen bare fordi jeg fylder 37. :wink:

Så dét er sådan lidt det jeg også går og tænker på. For vanlige MOL'boere er sidste afsnit nok ikke så væsentligt, men min familie vil hellere have dén slags opdateringer, for de er ret ligeglade med om jeg bænker 50 eller 150 kg. :tongue:

Det blir altså nice hvis du flytter tilbage til den fede del a dk igen :w00t: ... så ku det være vi sku slå os sammen en dag og maxe lidt :smile: ... og det motionsrum der :wub: , det er da en top fed idé :superman:

Link to comment
Share on other sites

Aab - OB: 0-1.

Mere har jeg ikke at sige :laugh::tongue::wink:.

Sådan!

K

Be verrrrrrry careful!! :devil:

Fortsæt dén stil, og du ender med at skulle tjekke under sengen inden du går i seng hver aften! :devil::devil::tongue:

Ah, fuck det. AaB kendte ikke deres besøgstid i dag, og blev straffet af en flok fynboer der er på en 'winning streak'. Thats life. Vi skal nok komme igen, og næste gang vi er i Odense, straffer vi jer for jeres hovmod. :wink:

... og det motionsrum der :wub: , det er da en top fed idé :superman:

Det bliver en realitet før eller siden. Kun et spørgsmål om tid. For hvis jeg flytter på landet bliver der for langt til træning, og på sigt forøges familien sikkert også, og så bliver det rart (læs: nødvendigt! :laugh: ), at jeg ikke skal bruge en masse tid på pakning af tøj, transport osv. for at banke en times træning af. Så er det fedt, at jeg bare lige skal ud på den anden side af døren og træne.

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18. september 2006

Eftermiddag - styrke:

18.00 - 18.50 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Squat: 5 x 5 @ 60 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 15 - 16 @ 100

+ protshake

Hurtig brænder efter første arbejdsdag som tilsynstekniker i Ringsted. Havde kun fået to pærer + et stykke kage hele dagen fra 6.30 - 15.50, ingen væske overhovedet. :crazy: Kom hjem og så var der kun tarvelige carbs i skabet. Nå, jeg fik varmet tre krydderboller og krydret (hehe) dem med et stykke pålægschokolade på hver halve, og banket et glas mælk ned. Lod det bundfælde sig og kørte til træning. Men fuck, det var slemt i dag. Energien var altså ikke tilstede, og det kunne specielt mærkes til sidst, da jeg kørte mave og leg curl SS'et. Der begyndte maven at gøre ondt inde i sækken, og jeg kunne mærke jeg var ved at gå sukkerkold (svimmel efter hvert sæt osv.). Men det gik.

Dagens positive overraskelse var klart squat. Jeg har for første gang i umenneskelige tider kørt alle sæt med 60 kg. Benene har ingen problemer med at klare dem, og i dag var der næsten heller ingen brok fra knæene. Faktisk kunne jeg overhovedet INTET mærke i de to første sæt, og der var næsten heller ingenting i de sidste tre. I det første sæt tænkte jeg "Fuck, det her er ikke mine knæ! Det her føles jo normalt!!" :blush: Det må være fordi jeg ikke har 20+ opgange jeg traver op og ned hver dag med post og reklamer i armene, samt det faktum, at både slagtekæde og pauserum på Danish Crown i Ringsted alt sammen er på stueplan, så heller ingen trapper her i hverken produktionslokaler, omklædningsrum eller kantine. Super. Det kan mine knæ lige holde til. :4thumbup:

Bænk SS'et med squat. Military SS'et med læg og mave SS'et med leg curl. Ingen pauser, bare lige på og hårdt i 50 minutter. :superman:

Sidenote:

At vende tilbage til jobbet som tilsynstekniker v. Fødevarestyrelsen var en lidt ambivalent følelse. Da jeg steg ud af bilen efter den 30 minutter lange køretur på E20 fra Taastrup til Ringsted, blev jeg prompte mødt af den liflige dunst af svin. Jeg tænkte med det samme "Åh, nej". En skidegod start på et nyt job, ikke? :laugh:

Det blev ikke bedre da jeg kom ned på kæden, til støjen, til svineriet og det hidsige tempo på fire kæder der hver slagter 360 grise i timen, og det fra 6.28 - 15.08. Jeg fik tøj, træsko, kæde til knivskede, kniv, stålhandske osv. og fik mig iført kampuniformen. Ned på kæden og blive sat ind i deres registreringssystem af sygdomskoder, og efter 1½ times "føl"-gang var jeg allerede sat ind i vagtplanen og gik resten af dagen som almindelig tekniker. Ingen kære mor - bare lige ud i det igen. Men det var sådan set ok, for det ligger på rygraden. Jeg kan næsten lugte hvis en gris har embolisk pneumoni (blodforgiftningsbylder, spredt til lungerne) allerede før grisen er ankommet til slagteriet, og efter mange hundredetusinder af synede slagtekroppe i Sæby, Herning, Nørresundby og Hjørring, skal en gris fan'me stå tidligt op hvis den skal have en sygdom jeg ikke kan diagnosticere i løbet af fire nanosekunder (når den altså er slagtet og midterflækket :wink: ). Så det var sådan set bare "back to basics" for Kong Kent i dag.

Jeg skulle først møde kl. 8 i dag, så jeg kørte fra Taastrup kl. 7, og jeg skal da lige love for jeg kører i den rigtige retning. Motorvejen IND mod København er jo totalt lukket fra Albertslund, og køen strækker sig langt ned syd for Køge. Viiiildt. :blink: Jeg kunne køre 80, 110 og 130 de steder hvor der stod skiltet - ikke én gang under. Lækkert. Scenariet var så spejlvendt i eftermiddags fra 15.10 - 15.45 da jeg kørte hjem igen. Min kørebane ind MOD København var yderst farbar, godt nok trafikeret, men ikke så det sænkede tempoet. Men sporet VÆK fra København var proppet, og trafikken sneglede sig af sted på samme strækning. I morgen skal jeg køre allerede 5.30, så det bliver spændende at se om det andet spor også allerede dér er proppet. Jeg kan så sandelig godt forstå hvorfor sjællænderne brokker sig over, at der investeres for meget i jyske motorveje, når man ser hvor stort behovet er for en 5-sporet ind og ud af København. :blink::blink:

Lidt træningslir: Selvom jeg ankom til FitnessDK i myldretid, var begge bænke tomme, og squat-tårnet stod også tomt. Jeg kunne således problemfrit supersette bænk og squat, mens der stod 3 - 4 stykker og ventede for at komme til i Smith-stativet. :laugh: Og da jeg gik ud af herrenes omklædningsrum blev jeg mødt af fire disco-drenge, hvoraf agterlanternen kom med sit omklædningstøj i en (ja, man tror næsten det er løgn!) BURBERRY håndtaske!! :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvor i det smukke NJ har i tænkt jer at residere?

Det er ikke helt bestemt endnu. Men vi har et godt øje på et sted (det vi var ude og kigge på i lørdags) lidt udenfor Dybvad. Men der er også varme emner i (læs: lidt udenfor :smile: ) Lyngså, Bindslev og endda også et par stykker lige syd for Limfjorden. Det er sådan set ikke så vigtigt om det bliver i nærheden af Hirtshals, Frederikshavn, Hjørring, Brønderslev, Aalborg eller Løkken. Førsteprioritet er, at der er plads til kærestens heste (altså minimum 4 hektar grund), at huset rent størrelsesmæssigt er fremtidssikret (du ved hvad dét betyder :wink: ), og at det hele naturligvis er i en stand der gør, at vi kan flytte ind uden at skulle ligge i byggerod i 1½ år. Småjusteringer som nye gulve i et par rum, maling af lofter, vægge og evt. et par tæpper hist og pist er ingenting. Det gør vi gerne. Men yderdøre, køkken, badeværelse osv. skal helst ikke skiftes. Vi er ligeglade med om tingene er nye, bare de er funktionelle og huset er godt isoleret. Så er lokalitet sådan set underordnet. Det hele ligger dog minimum 6 mdr. ude i fremtiden, så vi har masser af tid til at trawle nettet for det helt rigtige sted, og vi skal da også lige have solgt min knaldhytte i Hjørring. Men når det er gjort, så ryger vi altså også ned i banken ASAP og får skabt os det reelle billede af hvor stor købekraft vi har, og så kommer det til at gå stærkt. :cool:

Det hyggelige er jo bare, at det sted i Dybvad har præcis de udhuse der skal til for både heste OG et (med tiden) isoleret værksted/fyrrum der skal omdannes til en jernhule. :wub:

Kun tiden vil vise hvor vi ender. Men jeg holder loggen jævnligt opdateret med vores planer, og til sidst slår vi ned på et sted, og så bliver vi forhåbentlig dér de næste 20+ år. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er sådan set ikke så vigtigt om det bliver i nærheden af Hirtshals, Frederikshavn, Hjørring, Brønderslev, Aalborg eller Løkken. Førsteprioritet er, at der er plads til kærestens heste (altså minimum 4 hektar grund), at huset rent størrelsesmæssigt er fremtidssikret (du ved hvad dét betyder :wink: ), og at det hele naturligvis er i en stand der gør, at vi kan flytte ind uden at skulle ligge i byggerod i 1½ år. :bigsmile:

Tænk, der scorede du lige en masse point i min bog. Det er sgu så sjældent at man støder ind i fyre der ikke synes heste kun er til besvær eller ligefrem ser dem som konkurrence :bigsmile:

Held og lykke med at finde et godt sted, der både har plads til heste, jernhule og en 7-10 børn :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tænk, der scorede du lige en masse point i min bog. Det er sgu så sjældent at man støder ind i fyre der ikke synes heste kun er til besvær eller ligefrem ser dem som konkurrence :bigsmile:

Held og lykke med at finde et godt sted, der både har plads til heste, jernhule og en 7-10 børn :laugh:

-Camilla

Mange tak. Vi håber også at finde et sted med plads til det hele.

Og hestene er absolut ikke en hæmsko. De er jo nogle hyggelige størrelser. Hun har islandske heste (p.t. fire, men hun vil vist gerne have flere :laugh: ), og de er dejlig nemme at have med at gøre. Og konkurrence? Nope. Når hun tager ud til hestene tager jeg til træning. Det passer meget godt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Vi håber også at finde et sted med plads til det hele.

Og hestene er absolut ikke en hæmsko. De er jo nogle hyggelige størrelser. Hun har islandske heste (p.t. fire, men hun vil vist gerne have flere :laugh: ), og de er dejlig nemme at have med at gøre. Og konkurrence? Nope. Når hun tager ud til hestene tager jeg til træning. Det passer meget godt. :4thumbup:

:4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 20. september 2006

Styrketræning

15.50 - 17.05: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Pull-Ups: 5 x 5 @ BW

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 110 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Incline crunch (mave): 4 x 10

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 60

DB Curl: 3 x 8 @ 18 kg

+ protshake

Fin træning efter lang arbejdsdag (6.28 - 15.08), men alligevel go' power. Pull-ups sad lige i skabet, og de 5 sæt dødløft var endog lette?! Det sidste sæt fløj op. :blink: Feeee'. :4thumbup: Eneste der blev SS'et var mave og lat pulldown, og så blev der lige kørt lidt disco til bisserne.

Træningen kører skidegodt. Stille og roligt, ingen forcering. Lader bare kroppen vænne sig til belastningen, og når det så bliver alt for nemt, knalder vi ekstra kilo på. Det er vist ikke noget specielt effektivt program, men bare en stille opadgående kurve. Meget stille vil nogen måske mene, men jeg skal ikke nå noget - omend jeg da gerne vil bænke 100 kilo inden jeg ryger i kisten. :tongue:

Ang. DM, ja så er jeg også ved at være klar. Glæder mig dæleme til at se alle de MOL'boere der stiller op, og ikke mindst hilse og måske snakke med nogle af de MOL'ere, der bare møder op som tilskuer ligesom jeg selv. Har lige ladet batteriet til mit kamera op, alle hukommelseskort er tømt ned på harddisken og klar til kamp. Linsen pudset, og så mangler vi bare lige én gang træning fredag efter arbejde, og så tordner Lagoon, dennes bedre halvdel og KongKent ellers til Herning tidlig, TIDLIG lørdag morgen (kl. 4 afgår lynet fra Køge :superman::laugh: ).

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt, Kong Kent :smile: . Sig nu til Tobias, at ha' skal køre ordentligt, så alt dit grej ikke bliver skramet. Vi ses til Dm :superman:

:smile:

Han skal bare give den fuld skrue. Mit udstyr bliver ikke så nemt skrammet. :tongue:

God tur til Jylland! Er (næsten) ked af at jeg ikke kan komme med... Rigtig god fornøjelse! :superman:

Jo tak. Din 'undskyldning' er dog nok den bedste der findes for at blive væk. Tror ikke du kommer til at savne noget. Ellers kan du bare tjekke ind på MOL i løbet af søndagen. Gætter på jeg ikke er den eneste der har knipseapparat med, så diverse logbøger, samt specifikke tråde hist og pist vil sikkert bugne af fortællinger og billeder derfra. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Konge! :w00t:

Hmmm ærgeligt at vi må slippe dig igen, os i hovedstaden.. :unhappy:

Men synes nu det lyder rigtig dejligt - er faktisk også selv opvokset med heste, grisestier og nyslagtet tyrekalv hængende i malkerummet - så stor forståelse for back 2 basic..

Kan godt li' din nye lidt mere omstændige stil, altid meget spændende at vide mere end bare hvor mange reps der er blevet nakket i jerngrotten..

Æv skal ikke til Herning - troede jeg skulle til Italien - men er ikke rigtig kommet ind i kampen hverken i forhold til flybilletter eller til alligevel at komme afsted til DM

Håber I får en go' tur og at du selvfølgelig på vanlig vis foto-dokumenterer the hole enchilada :4thumbup:

Kærligste hilsner, go' tur og hils omkring dig!

Sally

P.S Vi ses vel stadig til lidt koncert tam-tam ikk'!

Link to comment
Share on other sites

Hey Konge! :w00t:

Hmmm ærgeligt at vi må slippe dig igen, os i hovedstaden.. :unhappy:

Men synes nu det lyder rigtig dejligt - er faktisk også selv opvokset med heste, grisestier og nyslagtet tyrekalv hængende i malkerummet - så stor forståelse for back 2 basic..

Kan godt li' din nye lidt mere omstændige stil, altid meget spændende at vide mere end bare hvor mange reps der er blevet nakket i jerngrotten..

Æv skal ikke til Herning - troede jeg skulle til Italien - men er ikke rigtig kommet ind i kampen hverken i forhold til flybilletter eller til alligevel at komme afsted til DM

Håber I får en go' tur og at du selvfølgelig på vanlig vis foto-dokumenterer the hole enchilada :4thumbup:

Kærligste hilsner, go' tur og hils omkring dig!

Sally

P.S Vi ses vel stadig til lidt koncert tam-tam ikk'!

Hey Sally

Ja, det ender nok med jeg stikker halen mellem benene en dag. Men det ligger et stykke ude i tiden. Kæresten og jeg er enige om, at vi i hvert fald bliver året ud, og tager vinteren med herovre. Så det bliver nok tidligst i marts 2007 jeg forlader Sjælland. Måske senere, nu får vi se... :bigsmile: Og bare rolig. Koncert tam-tam er ikke afblæst. Du aner ikke hvor mange gange jeg skal ind på The Rock, Amager Bio, Pumperen, Stengade 30 osv. den kommende tid. Det ene planlagte MOL-træf vi har m. Volbeat i Pumpehuset er bare én ud af rigtig mange langhårede koncerter jeg skal til. :devil:

Det er iøvrigt en skam du ikke skal med til DM. Det var så hyggeligt til Loaded Cup da vi sad i foyeren og snakkede løst og fast, og alle mulige MOL'boere kom og hilste på 'the in crowd' (Incognito, SaintPauli, Long Tall Sally og KongKent - hvis nogen skulle være i tvivl). Der var rigtig mange der gerne ville være kendt med de kendte! :laugh::laugh::tongue:

Men bare rolig. Jeg knipser lidt billeder i Herning, og lover at poste dem når jeg får øjne igen søndag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

...Loaded...Åhh ja det var meget, meget hyggeligt! Sidder og kamp-overvejer om jeg alligevel skulle se at stikke ind på Billetnet, og stige på et tog til Herning.. bum bum..

...Hmmm.. Sally.. :smile:

P.S. Al form for slesk tale og overtalelse er velkommen :tongue:

Jamen kom da i sving, kvindemenneske. BilletNet.DK er lige her! :blush:

Tænk på, at du får Anders_L_Holm, Rall, MASS osv. osv. at se nææææsten nøgne. Måske endda helt, vi ved jo ikke hvordan de har sammensat deres frie rutiner. :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

...hæ hæ tempting... går ind og kigger.. ved du noget om hvem der kører med hvad og hvem å sår'n...

Sally :smile:

P.S Godt at høre at vi ikke taber dig til Nørre Jylland lige forløbig :blush: Nogen skal jo også svinge et gedigent garn til alle de køwenhavner-gigs!

Jeg ved sgu ikke hvem der kører med hvem. Jeg har selv fået et lift fra Køge med en anden MOL'boer. Men tjek off-topic, der er en tråd med hvem der stiller op herinde fra og hvem og hvor tilskuerne fra MOL sidder. Du må bare købe den billet og så af sted! :smile:

Og selvom I på sigt taber mig til Jylland på længere sigt, så kommer jeg sikkert ofte tilbage til KBH til gedigent garn-svingeri, for det er næsten altid i staden de fede bands spiller. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen kom da i sving, kvindemenneske. BilletNet.DK er lige her! :blush:

Tænk på, at du får Anders_L_Holm, Rall, MASS osv. osv. at se nææææsten nøgne. Måske endda helt, vi ved jo ikke hvordan de har sammensat deres frie rutiner. :w00t::w00t:

Nu får jeg desværre ikke lov til at lave en fri rutine i Athletic fitness klassen..! :tongue: Men hvis jeg gjorde.! :wink:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21. september 2006

Styrketræning:

16.15 - 17.20: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Squat: 5 x 5 @ 60 kg, 3 @ 70 kg, 1 @ 80 kg PR :tongue:

Skrå DB bænk: 10 @ 18 kg (opv.) , 6 x 6 @ 26 kg

Dips: 5 x 10 @ BW

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 15 @ 100

Lying triceps extension: 4 x 12+ @ 10 kg + EZ-bar

+ protshake :4mewantfood:

Fredagens træning blev rykket frem til torsdag. Kunne ikke holde mig væk. Mandagens træning uden brok fra knæet i squat har givet mig blod på tanden, så jeg skulle lige se om det også holdt i dag. Det skulle have været front squat i dag ifølge programmet, men front'den'aw går i knæet, og da det er dét der er min værste achilleshæl, har jeg valgt at pille det ud og erstatte det med almindelig squat, således jeg bare kører det to gange om ugen. I dag kørte jeg så igen med 60 kg i de 5 x 5, og det holdt knæet til. Så da jeg alligevel SS'ede skvatten med incl. bænk var der lige tid til et par forsøg med lidt mere vægt. De 3 med 70 og den ene med 80 kg røg op nææææsten uden problemer. Kunne mærke at knæet, men det gjorde ikke ondt. Så med lidt mådehold er der til trecifrede tal inden længe. De 80 kg er egentlig en ret billig PR, for jeg kunne også have gjort det med 90, måske endda 100. Men med knæets tilstand i baghovedet valgte jeg at køre sikkert og stoppe mens legen var god. Det var dog rart at kunne få lov at fylde lidt mere på stangen end normalt. :blush:

Resten af træningen forløb uden problemer. Dips og leg curl SS'et. Læg og triceps SS'et. Masser af sved, minimale pauser. Kongen styrer. Det ved alle. :superman:

Nuvel. Ugens program vel overstået. Ingen nævneværdige dikkedarer. Lur mig om ikke lige jeg får sneget mig ned i centret efter arbejde i morgen til en omgang udenfor program. Det bliver nok mest lats, biceps og mave der får prygl. :bruce::bottom:

Havde iøvrigt kæresten med på job i dag. De mangler folk i veterinærkontrollen i Ringsted lige p.t. da de er gået op i slagtehastighed på alle fire kæder, og da hun har undervisningsfri i dag og i morgen, napper hun lige to dage i kontrollen. Som timelønnet dyrlæge får man 330+ kr/time. :crazy::w00t::wub: (og vi arbejder 9 timer hver dag, sååå... :devil: )

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Garder! :tongue:

Jeg har lige luret lidt i din log! Jeg må sige, at jeg er imponeret over den forvandling du har gennemgået! :wink: Fantastisk at se hvad rigtig kost, træning og dedikation kan gøre - det er der mange der kan lære noget af! :devil:

Jeg har tænkt lidt over, hvad din vægt lå på, da vi var på vagt sammen? For jeg synes du ser noget større ud nu, kan det passe? Jeg selv, er blevet ca. 10kg tungere.. :tongue:

Du skal vel til koncert i aften? Rigtig god tur - Gi' den gas! :devil:

Garder Mikkelsen, Hold dec '96

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share