KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Jeg MÅ og SKAL eje den serie..! :w00t:

Ja, den serie er bare rigtig, rigtig god. Den må snart kunne erhverves til rimelige priser. Jeg har set en box der hedder "The Bartlet Years" som indeholder de første 6 sæsoner. Den er sikkert ganske billig, set i forhold til hvad jeg har givet for alle 7 sæsoner. Fik de tre første brugt, men de sidste 4 sæsoner købte jeg som de udkom. :crazy: Det var 399 - 699,- pr. sæson. :superman:

Yo Kent,

Tak for kørelejligheden forleden. :4thumbup: Jeg ville lige smide et lænk til x-gym, hvor jeg træner. Håber vi ses dernede snart.

Hr. K

Det var så lidt. 15 minutter efter jeg havde sat dig af, var jeg hjemme. Så det var nemt. X-Gym bliver tjekket ud, og mon ikke jeg kommer ned og ser på en træning. Så må jeg jo vurdere, om den slags er værd at klippe håret for. :blush::w00t:

Hej, konge.

Er der ik noget med, at der kommer noget på TV2 her i weekenden, som du plejer at vise interesse for?

God weekend fra Oksen.

Det gør der nemlig. Formel 1. :wub::wub:

Hvis du køber Ekstra Bladet i dag, så har jeg skam også forfattet et lille spillertip i Xpert-Odds tillægget. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Ja, den serie er bare rigtig, rigtig god. Den må snart kunne erhverves til rimelige priser. Jeg har set en box der hedder "The Bartlet Years" som indeholder de første 6 sæsoner. Den er sikkert ganske billig, set i forhold til hvad jeg har givet for alle 7 sæsoner. Fik de tre første brugt, men de sidste 4 sæsoner købte jeg som de udkom. :crazy: Det var 399 - 699,- pr. sæson. :superman:

Jo det håber jeg..! :4thumbup: Tror vist jeg må lave lidt opsøgende arbejde! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kent.

Jeg bemærkede, at du i en anden tråd snakkede om, at du måske ville køre til DM i styrkeløft d.7 eller 8. april? Jeg skrev lige lidt med Pauli og vi er måske interesserede i at køre med fra Aalborg hvis det kan lade sig gøre? Det kommer dog an om Pauli kommer hjem den weekend, det vidste han ikke helt endnu. Derudover skal jeg også først have fri fra arbejde...

Kunne være cool hvis det flaskede sig :4thumbup:

Jonas.

Link to comment
Share on other sites

Anders > West Wing, The: The Complete Series Collection :superman:x 666 :devil: ... og læs så lige med nedenfor. :smile:

SmartAss > Det må vi da lige finde ud af. Kæresten synes ikke at have noget imod, at jeg bruger lidt af påskeferien på at drible til Horsens, så hvis dig og Pauli gerne vil med, er der fint plads i slæden. Vi skal måske også have en århusianer med, men mon ikke vi overlever det. :tongue: :4thumbup:

Mandag d. 19. marts 2007

2-split, dag 1: Bryst, skulder, triceps og mave

Bænk: 15 @ 11, 10 @ 51 kg, 2 x 10 @ 61 kg

Dips: 5 x 6 @ BW

Seated DB Press: 3 x 10 @ 12½ kg

Cable Pushdown: 3 x 10 @ 25

DB Laterals: 3 x 10 @ 10 kg

Crunch: 3 x 10

Træningstid: 60 minutter.

Første træning i Hjallerup Idrætscenter, der er TechnoGym hele vejen rundt. Men de har separat træktårn, så pulldowns kan køres uden at skulle hijacke den kabelmaskine folk bruger til bryst. DB Press SS'et med mave, pushdowns SS'et med laterals. Fin træning, og lækkert at øge lidt i bænk. Fik også kastet en enkelt rep mere ind i dips, og det regner jeg med stille og roligt at øge, indtil jeg igen kører 10+ i hvert sæt.

Efter træning: Protshake + rugbrød :4flex:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

SmartAss >
:tongue:
Det må vi da lige finde ud af. Kæresten synes ikke at have noget imod, at jeg bruger lidt af påskeferien på at drible til Horsens, så hvis dig og Pauli gerne vil med, er der fint plads i slæden.
Iorden... Det må vi lige vende tilbage til, når vi nærmer os...
Vi skal måske også have en århusianer med, men mon ikke vi overlever det. :tongue: :4thumbup:

Tre nordjyder mod en århusianer?? Peace of cake :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Anders > West Wing, The: The Complete Series Collection :superman:x 666 :devil: ... og læs så lige med nedenfor. :smile:

Nice der..! :4thumbup: En del billigere end i DK..! :superman:

Jeg takker og bukker..!

:tongue:

Iorden... Det må vi lige vende tilbage til, når vi nærmer os...

Tre nordjyder mod en århusianer?? Peace of cake :bigsmile:

Jaja, nu skal i ikke vide jer for sikre..! For det er jo noget af en Århusianer..! :laugh:

Jeg er frisk på en tur til Horsens med Kongen og hans undersåtter..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Anders > Jeg har talt med Jonas, Pauli og vigtigst af alt, med Mads (Squatfather). Lige så snart de sidste detaljer er klar, så får alle dem der skal med op lige en PM, så vi er sikre på, at vi er i Horsens når der fløjtes i gang. :superman: :4flex: :devil:

Tirsdag d. 20. marts 2007

2-split, dag 2: Ryg, ben og biceps

Dødløft: 10 @ 51 kg, 5 x 5 @ 101 kg

Cable Front Pulldown: 4 x 10 @ 40

Squat: 4 x 5 @ 40 kg + Smith-stativ stang (TechnoGym tårn)

DB Curl: 4 x 10 @ 15 kg

BB Bent-Over Rows: 3 x 10 @ 51 kg

+ protshake

Træningstid: ca. 60 min.

Dejlig dag for ryggen. Der var god kontakt i pulldowns og rows, og selvom TechnoGym kiks er mindre i omkreds, og der dermed er længere ned til stangen, var det ikke noget problem at køre de 5 x 5. De kom fint op. Dødløft SS'et med pulldowns. Smith-squat SS'et med curls, og rows til sidst. Lige hvad kroppen havde brug for fra 11.20 - 12.20. :smile:

Nu står den på middagsmad (pasta og millionbøf), og derefter 9 timers arbejde. Godt vejr udenfor, og har brugt formiddagen ude på marken. Livet er sommetider godt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hello Mr. King,

Mht. dødløft med Technogym, kan du evt. lægge 2x20kgs skiver under hver side, så får dødløften næsten den rigtige højde! (+/- et par cm) :smile: Ellers må du bare leve med, at få en ond bundstyrke :tongue:

Det tænkte jeg også. Men da jeg havde kørt opvarmningen, ville jeg lige prøve, og det virkede fint. Og nu hvor jeg har lært at leve med dit usandsynligt grimme avatar, så overlever jeg nok også den grumme bundstyrke. :wink:

Læs: Få Laura tilbage! :wub: Please?? :flowers::flowers: Jeg er ikke for stor til at tigge... :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

I know... :shades:

Desværre er jeg på arbejde i aften, så kan ikke se det. Håber dog at kunne se det sent søndag aften, når det genudsendes. Ellers må jeg fange det på nettet, hvis det kan lade sig gøre. For jeg SKAL se det program. Er selv ganske stor fan af den danske metalscene, specielt Hatesphere og Volbeat - som programmet åbenbart koncentrerer sig om. Fuldt fortjent endda. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22 marts 2007

2-split, dag 1: Bryst, skulder, triceps og mave

Bænk: 20 @ 11, 10 @ 51 kg, 2 x 10 @ 61 kg

Dips: 5 x 6 @ BW

Seated DB Press: 3 x 10 @ 12½ kg

Cable Pushdown: 3 x 10 @ 25

DB Laterals: 3 x 10 @ 10 kg

Crunch: 3 x 10

+ protshake :4mewantfood:

Træningstid ca. 50 minutter. Skulderpres SS'et med mave. Pushdowns SS'et med laterals. God træning. Styrken er så småt ved at vende tilbage. Om et par uger er jeg ved at være 'back in business' :devil:

Kun en flok pensionister og jeg, og damerne holdt vejret hver gang jeg dippede. "Den øvelse har jeg aldrig set før. Det er kun fordi du er sådan en ung, stærk mand. Det kan sådan en gammel kone som mig ikke..." :tongue:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Hva' så, Jesus - skal du til Odense d. 1 april og se dit uhumske hold blive slagtet :4thumbup: ?

K

Jeg kan knapt overbevise mig selv om at tage til deres hjemmekampe, så det bliver der nok ikke meget af. AaB spiller som en sæk kartofler lige nu, og de skal altså hive dem selv lidt i kraven førend jeg orker at spilde min tid på dem igen. :tongue:

Kun stakkels Horsens evner de at slå. Og når de ikke kan magte Viborg på hjemmebane, så står det altså skidt til. Det er derfor trægt at være AaB-fan i disse tider... :dry:

Link to comment
Share on other sites

ÅåååååhhhhB vandt da lige 4-0 på hjemmebane i weekenden...?

Jovist, som nævnt i indlægget, så var det pauvre Horsens man lammetævede. Men det er dæleme ikke noget godt barometer for hvordan resten af foråret kommer til at forme sig. :laugh: Jeg regner dog med, at jeg dribler ud på stadion i 9000 et par gange i løbet af foråret, trods alt. Vi skal da både tage imod Brøndby, Esbjerg og OB - og mon ikke jeg får set mellem 1 - 3 af de kampe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23. marts 2007

2-split, dag 2: Ryg, ben og biceps

Dødløft: 10 @ 51 kg, 5 x 5 @ 101 kg

Cable Front Pulldown: 4 x 10 @ 40

Squat: 4 x 5 @ 40 kg + Smith-stativ stang (TechnoGym tårn)

DB Curl: 4 x 10 @ 15 kg

BB Bent-Over Rows: 3 x 10 @ 51 kg

+ protshake

Træningstid: ca. 50 minutter. Dødløft SS'et med pulldowns. Squat SS'et med curls. Rows til sidst. Fin træning. Fortsætter det sådan her, tager jeg kun næste uge som 'rehab', førend jeg begynder at øge i volumen og træningstid. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Konge.. det er kun folk der elsker DJ alligator eller Basshunter der squatter i smith stativ. Kan du så komme igang med at køre den frit :superman::superman::superman:

Hvis en metalfan squatter mere end 3 gange i et smith stativ kommer Lemmy og inddrager alle ens plader med tråd, og omdøber dig til Popmester kent..

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Konge.. det er kun folk der elsker DJ alligator eller Basshunter der squatter i smith stativ. Kan du så komme igang med at køre den frit :superman::superman::superman:

Hvis en metalfan squatter mere end 3 gange i et smith stativ kommer Lemmy og inddrager alle ens plader med tråd, og omdøber dig til Popmester kent..

I know. Jeg er sgu ved at have opbrugt min kvote. Problemet er bare, at her i f*ckin' Hjallerup er jeg tvangsindlagt til et TechnoGym HELL, og der er ingen rack til squat. De har en bænk, bevares, men selv den er noget underlig i forhold til en 'normal' bænk. Stængerne vejer kun 11 kg, og deres kiks er besynderligt små. Alt i alt noget værre rod. Og oveni det hele, er eneste mulighed for at træne squat, hvis man drejer stangen i det smith-stativ. :nonono: Så jeg må nøjes med det der er, og så ellers sørge for at køre squat REAL-TIME når jeg træner i Sæby. :bigsmile:

BTW: Er du frisk d. 29. marts i Århus? Volbeat spiller op til dans, og så vidt jeg er orienteret, tropper både Lars BadBoy og Mr. Bond op. Jeg er der naturligvis, og hvis sol og måne kommer til at stå helt rigtigt, viser Nillepige25 også sit ansigt dernede. Spillestedet er Train, nede ved havnen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

BTW: Er du frisk d. 29. marts i Århus? Volbeat spiller op til dans, og så vidt jeg er orienteret, tropper både Lars BadBoy og Mr. Bond op. Jeg er der naturligvis, og hvis sol og måne kommer til at stå helt rigtigt, viser Nillepige25 også sit ansigt dernede. Spillestedet er Train, nede ved havnen. :devil:

Ville gerne, men da jeg tjekkede for en uge siden var biletterne udsolgt :unhappy::unhappy:

Så, med mindre du ved noget andet?

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share