Hvor meget sover I?


camillabruun
 Share

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Min døgnrytme er bare smadret, og jeg har virkelig svært ved at lægge det om, tror sgu snart det er noget psykisk :blink::blink:

Til hverdag sover jeg normalt først omkring kl. 2 om natten, og jeg står så op kl. 7 ca. - altså 5 timer og alt for lidt for mig, der snildt kunne tage godt over det dobbelte, hvis jeg havde tiden. Netop derfor er jeg også et vrag, når jeg vender hjem, og jeg inkasserer typisk en middagslur på mellem 2 og 5 timer efter endt skolegang. Denne middagslur er ikke ligefrem god for min træning, hvor man kan føle sig noget træt og uoplagt, hvis man ikke lang tid forinden har ligget og boblet :/

Må forsøge at tage mig sammen! Nogen der har nogle gode tips eller noget? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min døgnrytme er bare smadret, og jeg har virkelig svært ved at lægge det om, tror sgu snart det er noget psykisk :blink::blink:

Til hverdag sover jeg normalt først omkring kl. 2 om natten, og jeg står så op kl. 7 ca. - altså 5 timer og alt for lidt for mig, der snildt kunne tage godt over det dobbelte, hvis jeg havde tiden. Netop derfor er jeg også et vrag, når jeg vender hjem, og jeg inkasserer typisk en middagslur på mellem 2 og 5 timer efter endt skolegang. Denne middagslur er ikke ligefrem god for min træning, hvor man kan føle sig noget træt og uoplagt, hvis man ikke lang tid forinden har ligget og boblet :/

Må forsøge at tage mig sammen! Nogen der har nogle gode tips eller noget? :tongue:

He he, det er jo den klassiske "studenter-søvnrytme", jeg kun alt for godt genkender. Har ingen tips. Desværre.

Min søvnrytme er ikke-eksisterende. Det er helt forskelligt, hvor meget jeg sover - alt fra et par timer til 12. Og hvis man sover kl 12, men har sex i løbet i natten, hvor meget skal man så regne med - det er sgu svært

K

Edited by Kalkunen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvordan hænger det sammen? Enten gør man det når man går i seng eller lige før man står op :blink:

Det andet der kan da slet ikke hænge sammen! :w00t:

Rommel

Man vågner op og er liderlig :smile:

K

Link to comment
Share on other sites

Min døgnrytme er bare smadret, og jeg har virkelig svært ved at lægge det om, tror sgu snart det er noget psykisk :blink::blink:

Til hverdag sover jeg normalt først omkring kl. 2 om natten, og jeg står så op kl. 7 ca. - altså 5 timer og alt for lidt for mig, der snildt kunne tage godt over det dobbelte, hvis jeg havde tiden. Netop derfor er jeg også et vrag, når jeg vender hjem, og jeg inkasserer typisk en middagslur på mellem 2 og 5 timer efter endt skolegang. Denne middagslur er ikke ligefrem god for min træning, hvor man kan føle sig noget træt og uoplagt, hvis man ikke lang tid forinden har ligget og boblet :/

Må forsøge at tage mig sammen! Nogen der har nogle gode tips eller noget? :tongue:

Samme her, bortset fra jeg går i seng ved 24-01 tiden :innocent: Ville gerne jeg kunne skrubbe i seng ved 23 tiden så man ikke tog den morfar efter skole! Men når jeg prøver at gå i seng ved 23 tiden går der altid total alfons åberg mode i mig, jeg skal lige og jeg skal lige... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke har trænet i længere tid kan jeg nøjes med 6-8 timer. Efter 8 timer kan jeg ikke sove længere og er fuldt udhvilet.

Træner jeg (hvilket jeg normalt gør) så skal jeg have 9-10 timer før jeg har det godt.

Jeg har engang sovet 16 timer i et stræk. Hvad kan jeg sige, jeg har et stort sovehjerte. Jeg vågner for det meste aldrig og sover stort set altid uden afbrud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share