Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Hey MBTforever - tak - og velkommen til :bigsmile:

Basso (alt i kadence 92 (siddende eller stående))

45 sek lette ben

45 sek med belastning (lige netop så meget belastning at vi kun liige kan holde kadencen på de 92...de blir seje til sidst, skal jeg hilse og sige :wink: )

- vi gentager det 5x

Og på en ond dag, så tager vi først siddende og så stående.... (som vi gjorde tirsdag)

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:w00t:11-08-06

Sted: nord for København

Træning: løb

:hippy: :cooldance::4jumpy::alright:

Distance: 6,1 k - PR :alright: :alright:

7,02 min/km

- UDEN gåpauser :w00t:

Puls max 160

Puls avg 154 :superman:

Godt nok med laaaaaaaaaangt tilløb til at komme afsted, men trodsede småregn, blæsevejr og dovenskab og fik den nok mest flowfyldte løbetur jeg har haft indtil nu yyyyiiiieaaaahhaaaahhh :w00t::w00t:

Ønsker dejlig aften til MOL :smile:

/Vivs

post-3751-1155318645_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

træningsplan uge 33

mandag: træningsfri

tirsdag: morgenspin m/Thomas H, aften laaaaang løbetur

onsdag: x-træning morgenspin m/KG + interval

torsdag: dobbelt eftermiddagsspin m/KG

fredag: morgenspin m/KG

lørdag: træningsfri

søndag: Vivs' egen duathlon

samlet løbedistance for ugen: ca. 16 k :tongue:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

:w00t:11-08-06

Sted: nord for København

Træning: løb

:hippy: :cooldance::4jumpy::alright:

Distance: 6,1 k - PR :alright: :alright:

7,02 min/km

- UDEN gåpauser :w00t:

Puls max 160

Puls avg 154 :superman:

Godt nok med laaaaaaaaaangt tilløb til at komme afsted, men trodsede småregn, blæsevejr og dovenskab og fik den nok mest flowfyldte løbetur jeg har haft indtil nu yyyyiiiieaaaahhaaaahhh :w00t::w00t:

Sådan Vivs :superman:

Lækker læsning, og fedt at det bare kører deudaf med løberiet :smile: Og alt det andet træning, du får fyret af :1356:

Og vil du ikke godt begynde med den her :sun::please: igen??? Vi mangler noget sommer og sol :nonono:

Ha' en dejlig dag og ikke mindst eftermiddag i nærheden af søerne :tongue:Man skal jo som bekendt aldrig gå ned på udstyret

Link to comment
Share on other sites

Og vil du ikke godt begynde med den her :sun::please: igen??? Vi mangler noget sommer og sol :nonono:
hmmn host, det skal jo ikke misbruges, men sidste weekend i august skal jeg nok sætte den igang :tongue:
Man skal jo som bekendt aldrig gå ned på udstyret

:tongue: nej, det gør jeg vist heller ikke foreløbig :innocent:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

15-08-06, del 1

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: spinning m/Thomas Hansen

:crazy::devil::4whip::gal: Hold da k... en hård time ! glæder mig til at se pulskurven senere i dag ... Den stod på seriøs "syretræning".. dejligt at starte dagen på den måde, når man skal forsøge at slå sin distancerekord mht løb senere på dagen... :wink: Aj, det var endnu en superfed time - :4thumbup: til dig, Thomas, hvis du læser med :smile:

Puls max: 169

Puls avg: 149 (var længe om at komme op i puls)

/Vivs

note to self: 2xspinningmaraton i september !! :cool:

post-3751-1155656463_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
.. dejligt at starte dagen på den måde, når man skal forsøge at slå sin distancerekord mht løb senere på dagen... :wink:
:hippy: :innocent: :hippy: :innocent:

Hav en super løbe tur søde med flow, nydelse og gode ben :devil::superman::cool: U can do it som en ægte f.s.k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

15-08-06, del 2

Sted: Strandvejen - sorry Runner :tongue:

Træning: løb

PR !!!

:w00t::devil: 7,3 k :shades: - uden gåpauser :w00t::superman: (men indrømmet, det holdt hårdt et par gange )

....jeg skulle hilse jer to igen, fra Knud :smile::laugh: For at understrege mit værk,løb jeg to gange rundt om Knud...bare såd'n for god ordens skyld :tongue:

puls max 160 :blush:

puls avg 154

7,48 min pr. km

Knud har været en gammel drøm...i mange mange år.......at kunne løbe hjemmefra ud til Knud og hjem igen....................idag gjorde jeg det........og jeg har det dybt underligt med det :wink: stolt af mig selv.......ja! men kan ikke helt forstå det....at jeg gjorde det...

Imorgen blir det, om alt går vel totalt restitutionstræning hos il grande coach :smile:

Og nu vi er ved det..ugeplanen er under revision, efter at have set vejrudsigten...... :laugh: og med alle de pas, skal der rokeres en hel del for at lørdagens mini-du ikke skal finde sted i øsregnvejr............får se på alternativer....

Hav en dejlig aften

/V

post-3751-1155664427_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Et lidt forsinket: :alright: fra mig :smile:

tak Runner :bigsmile:

:hippy: :innocent: :hippy: :innocent:

Hav en super løbe tur søde med flow, nydelse og gode ben :devil::superman::cool: U can do it som en ægte f.s.k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

takker :shades: super godt flow var der det meste af vejen...............men en "god fight" fra 40. minut og hjem... :laugh:

(cykelskoene er i hus... de var tilfældigvis idag sat 50% ned!!! :w00t::w00t::w00t: godt jeg ventede...og der var kun eet par...dem jeg købte!!!)

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:1356: :hippy: :4thumbup: :cool::devil::superman::w00t:

That's it sweetie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super glad og stolt på dine vegne over at have løbet så langt !!!

Kram til dig f.s.k.

Link to comment
Share on other sites

15-08-06, del 2

Sted: Strandvejen - sorry Runner :tongue:

Træning: løb

PR !!!

:w00t::devil: 7,3 k :shades: - uden gåpauser :w00t::superman: (men indrømmet, det holdt hårdt et par gange )

TILLYKKE med PR... sådan, Vivs :devil: Dælme godt gået :4thumbup:

Og tillykke med de nye cykelsko.... Vist godt du slog koldt vand i blodet og ventede et par dage :tongue:

Ha' en dejlig dag

Knus Mette

Link to comment
Share on other sites

:1356: :hippy: :4thumbup: :cool::devil::superman::w00t:

That's it sweetie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super glad og stolt på dine vegne over at have løbet så langt !!!

Kram til dig f.s.k.

:shades: ...tak supersild :bigsmile: du var jo altså med på turen.... :bigsmile: et eller andet sted... :laugh: en der sad og råbte f.s.k. efter mig hele tiden !!! :wink:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med PR... sådan, Vivs :devil: Dælme godt gået :4thumbup:

Og tillykke med de nye cykelsko.... Vist godt du slog koldt vand i blodet og ventede et par dage :tongue:

Ha' en dejlig dag

Knus Mette

Tak søde :blush:

Ja, det var heldigt at jeg blev ved med at drømme om de skide cykelsko, som jeg så i lørdags...de er bare såååååååååå flotte og de matcher tilfældigvis trøje og bukser jeg købte den anden dag... :tongue:

Dejlig dag til dig også :bigsmile:

:sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Imorgen blir det, om alt går vel totalt restitutionstræning hos il grande coach :smile:

Og det blev det så ikke... formanden for gakkede gang-arter nægtede mig at gøre andet end kravle baglæns ud af sengehyblen her til morgen = ingen spinning.. og tage tidligt på job i stedet...

Jeg er trods alt ikke i krig/konkurrence og jeg træner jo for at have det sjovt og med "undgå skader" i baghovedet... :devil: såeh...

Ønsker alle en dejlig dag :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

15-08-06, del 2

Sted: Strandvejen - sorry Runner :tongue:

Træning: løb

PR !!!

:dry:

:laugh:

Tillykke med endnu en PR! Det kører jo bare for dig for tiden!! :alright:

Jeg er trods alt ikke i krig/konkurrence og jeg træner jo for at have det sjovt og med "undgå skader" i baghovedet...

Fornuftig indstilling som jeg også lever efter. :smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

16-08-06

Efter at have været mega-DOMS'et det meste af dagen frem til frokost, hvor det forsvandt som dug for solen, tog jeg om aftenen en lille let trilletur - uden pulsmåler eller ur eller noget........ for ligesom at løsne lidt mere op :bigsmile: dejligt med frisk luft :cool: Alternativet var ikke muligt.... :mad:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

17-08-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: intervalløb på bånd

Opvarmning: 1 k - speed 8 km/t - puls max 153

Intervaller: 100-200-300-400-300-200-100 m - speed 11 km/t - puls max 166 :blink: 30 sek pause ml. hver .. nu må jeg endelig fyre den af og løbe uden hensyntagen til pulsen, og så kan jeg ikke komme længere op.... :dry: til gengæld var jeg mere end alm. flad når jeg nåede den puls....

Nedvarmning: 1 k - speed 8 km/t - puls max 162 :blink:

Styrk

Biceps i tårn: 3x8 á 10 kg

Triceps i tårn: 3x8 á 10 kg

Vertical traction: 3x8 á 35 kg :bigsmile:

Ville have været i Leg pressen, men der sad to kaffedrikkende unge mænd :mad::mad::mad: :4ranting:

Mave + ryg på swissball, vippebræts-leg og afsluttende udstræk.

Godt jeg ikke havde satset på en spinningtime, for der var ingen instruktør :nonono::nonono: ..høflig forespørgsel, blev høfligt afslået... :wink:

Ønsker alle en dejlig dag :smile:

/Vivs

ps kan ikke udelukke der kommer en del 2 for dagen.....

Link to comment
Share on other sites

18-08-06

Sted: fit.dk Adelgade

Træning: spinning m/ Kim Greisen :devil:

puls max 175 :devil:

Puls avg 164 :devil:

Og ja, jeg kørte 100% uden hensyntagen til om jeg ville gå koldskål før tid, uden tanke på pulszoner - jeg kørte igennem, kørte i hegnet nogen gange - og havde det vildeste spinnershigh de sidste 1 min. og 45 sek. :shades: men totalt set bare en :hippy:-fyldt time :smile:

God :sun: dag til alle :smile:

/Vivs

edit: slog lige stavekontrollen til :wink:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

19-08-06

Sted: skobutik i hovedstadsområdet, feat. løbeguru :smile:

Træning: finde den perfekte løbesko :wink:

Da nu ekspertisen var medbragt, måtte vi prøve forskellige af.... og min ½ k løb i hver af de 5 par, der blev prøvet ... Det endte ud i efterfølgeren til mine :wub: gt2100 ....nemlig gt2110 :smile:

post-3751-1155991014_thumb.jpg

Dermed er resten af min løbedistance perfekt til i morgen (at løbe hjem fra eftermiddagsspin i templet :smile: )

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share