Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

27-09-06

3. gang er lykkens gang.... :mad:

Sted: fit.dk - ABC

Træning: "x-træning" (sort of)

del 1

løb på bånd

Distance: 1,5 k

Hastighed: 6,2 min/k

Puls max: 160*

Puls avg: ?

* iflg løbebåndscomputeren.. tabte senderen til mit eget udstyr efter ca 100 meter ( :blush::shades: )

del 2

Spinning-elite v/KG

Puls max: 171

Puls avg: 155

Forbrændt: 651 kalorier :devil:

Fik lige ændret lidt i indstillingerne til brystremmen på senderen, så den ku' blive siddende... der må være sket et eller andet der..... :cool:

Der var forhåndsinformeret om at det ville måske være en af de hårde, men ikke den hårdeste... hmmm og der blev udstedt tilladelse til at hade instruktøren de sidste 10 min. ca- så det gjorde jeg :tongue: men det stoppede hurtigt igen, da jeg landede godt og grundigt i hegnet i det sidste halve minut... udsolgt :devil: Jeg kan jo snart lave en top 100 over de timer, jeg har kørt med KG siden starten gik 9. februar 2006... den her er i top 10. Ingen dikkedarer, Oakenfold (og Depeche Mode :wub: til sidst) næsten hele vejen, lidt :4whip: og :rocketwhore: fra førercyklen, men de kan ikke have været møntet på mig, for jeg blæste igennem. Der var ikke noget der signalerede over dagen at jeg over hovedet skulle noget som helst, da en vejrskifte-monsterhovedpine angreb mig fra tidlig morgenstund og holdt et godt greb til midt på eftermiddagen... Men jeg tog chancen .. heldigvis :smile:

Planen var så en løbetur bagefter, men det var der ganske enkelt ikke kræfter til - og jeg faldt ovenikøbet i søvn allerede før kl 21 :innocent:

/Vivs

post-3751-1159422349_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

28-09-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: f.s.k.-løb :tongue:

Del 1

Distance: 3 k - roligt - 7 min/k

Puls max: 155

Puls avg: 153

:bigsmile:

Del 2

Intervalløb

Distance: 5x200 m med 35 sek "lunte"pause mellem hver (skide besværligt med alle de indstillingsændringer) (5.50 min/sek i løbeintervallerne, 8 min/sek i "luntepauserne")

Puls max 171 :devil:

Puls avg 151 :cool:

Del 3

Distance: 1,5 k - roligt, 7,3 min/k

Puls max: 158

Puls avg: 155

Del 4

Mave - 3x8 lige på bold + 3xskrå på bold

Ryg - 3x 8 på bold

Udstræk

Slut :bigsmile:

Endnu en god træningsdag overstået....... :w00t: og k... hvor har jeg dog savnet at træne sidste uge og i denne indtil nu........ :blink::crazy:

Ugeplan rest:

fredag: løb + morgenspin

lørdag: fri (røde bøffer og rødvin coming up... :tongue: )

søndag: lang løbetur i dyrehaven + måske eftermiddagsspin.. depends :cool:

Ønsker alle en dejlig dag :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

29-09-06

Sted: Fit.dk - Adelgade

Træning: GG-duathlon :tongue:

del 1

løb på bånd:

Dist.: 2 k

Hastighed: 7,2 min/k

Puls max: 156 :devil:

Puls avg: 150 :w00t:

Del 2

Spinning-øvet m/KG

Puls max 167

Puls avg 147 :cool:

Del 3

Løb på bånd:

Dist.: 1110000 k (føltes sådan...) - aj 1 k

Hastighed: 7,45 min/k

Puls max 155 :devil:

Puls avg: 150

1. løbetur var præget af en smule stress - planen var at nakke hele turen før spinning, men det tillod ankomsttidspunktet i centret ikke :wink: Men det gik ok - selvom jeg brugte meget energi på at holde pulsen i tilladt område ......... Men det hjælper på alting, når der er 25 min depeche mode remix non-stop på mp3'eren :w00t::w00t:

Spinning... hmm ja, what's left to say !? Bassointervaller - galaxy, pussycat... yndlingsopvarmingsnr. (har ansøgt il grande coach om titel på sangen...) - Allerede i indledningen da løfte :w00t: om Bassointervaller falddt, faldt jeg for fristelsen og besluttede at køre igennem... hegn osv. Flow all the way. Spinners high et par gange undervejs........ ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om de timer efterhånden.................................

2. løbetur var til gengæld med totalt afbrændte stænger, hooooooooooooooooold kæft, den kilometer var lang.................... derfor er jeg ret stolt af at det ikke var helt gåtempo, og at jeg ku' holde pulsen hvor den sku' være !

KG: TAK FOR IDAW :smile: og good luck på søndag.. men du har bare at passe din cykel :devil:

God fredag :w00t: til alle !

/Vivs

post-3751-1159535228_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

01-10-06

Sted: fit.dk - royal

Træning: løb - eller forsøg på samme :mad: :4ranting:

Del 1

distance: 5,7 k - 3 pauser... :nonono: heeelt færdig, sidestik, tuuuuung mave, ømme muskler... :mad:

Hastighed: 7,15 min/k

Puls max: 161 :mad:

Puls avg: 155

Så opdagede jeg at der var tændt for luft-ventilatoren, og snot begyndte at løbe, øjne ditto....

Del 2

distance: 0,5 k

Hastighed: 6,26 min/k

Puls max 160

Puls avg 155

- og så gik båndet i stå... :4ranting:

Del 3

Bakketræning - distance 1 k

Hastighed: 6,26 min/k

Puls max 164

Puls avg 156

- og så skulle jeg pudse næse :mad:

Del 4

Bakketræning - distance 1 k (samme indstilling som del 3)

Hastighed: 7,00 min/k

Puls max 160

Puls avg 159

og så fik jeg sidestik igen og opkastfornemmelser, min dårlige skulder som jeg vågnede op med i morges begyndte at skabe sig og gøre ondt - og så ! besluttede jeg, at det sq kunne være nok for idag.. Planen og drømmen var en spinningtime med KG, men der var vist ingen grund til at ødelægge det mere for idag..

Hvad er det man siger - en dårlig generalprøve gir en god koncert... så jeg kan jo bare håbe at det kører i smør på søndag...

Lige et hurtigt hej til Camilla :smile: Dejligt at møde dig :smile:

Over and out

God søndag :wink:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivs

Det var hyggeliget lige at få sat ansigt på dig. Og igen tusind tak for DVD'en, glæder mig til at se den

-Camilla

Hej du

Det var så lidt med dvd'en - håber der er noget, der er værd at se... og at det ikke er tegnefilm... :tongue:

Hey

puh ha

det værste ved pauser og ferier er alt det man går glip af og som skal indhentes når man kommer hjem, jeg glæder mig til jeg får tid til at pløje din log igennem

Ha en dejlig dag

HEEEEY Due :bigsmile:

Good to see you back :bigsmile::bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

03-10-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb

Del 1

Kalibrering af foot pod - og det gik perfekt denne gang :smile: Benyttede mig af at løbe uden pulsur til at løbe hurtigere... :blush:

Distance: 1.200 meter

Hastighed: 6,20 min/k

(puls iflg løbebånd...155 :blink: )

Del 2

Løb

Distance: 3 k

Hastighed: 7,00 min/k

Puls max: 158

Puls avg: 155

Del 3

Intervaller

5x200 m - med 30 sek pause imellem

Hastighed: 5,30 min/k

Puls max: 168 :devil:

Puls avg: 157

Samet løb 5,2 k

Del 4

GÅ på bånd

2 k - speed 6,3 - level 12 :devil: ligesom i de gode gamle vægttaberdage

Puls max: 144

Puls avg: 142

Del 5

Mave 3x8 lige + 3x8 skrå på bold

Ryg på gulv

Stræk

SLUT

AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh good to be back... :devil: Jeg kunne jo lade søndagens lidt dårligere tur være årsag til at det også skulle gå skidt idag, men der blev mobiliseret alle de positive tanker jeg kunne komme på sådan lige på stående fod kl 5... og så var det bare afsted :bigsmile: Et og andet har jeg lært...siden 8. februar 2006.....Det var totalt flow all the way.. også selvom pulsen røg opad....

Og tillykke med fødsdagen til min lille mand :bigsmile:

God dag til alle :bigsmile:

/Vivs

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Ugeplan - uge 40

Mandag - done

Tirsdag - done

Onsdag - bakkeintervaller + morgenspin m/KG (ved at være sidste chance) + 2 års fødsdag :w00t::w00t:

Torsdag - træningsfri

Fredag - løb + spin

Lørdag - træningsfri

Søndag - Eremitageløb

Link to comment
Share on other sites

VILDT VILDT VILDT - hvor f..... er de to år forsvundet hen?? :blink:

Men TILLLLLØØØØØØØØØØØKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh:

GD :elvis:

Så er det jo idag!!!!!!!!!!!!

TILLLLLØØØØØØØØØØKKKKKKKKKKKKKKKKKK

:cheer: :4band: :4band: :cheer::yahoo:

For s.... tænk på hvad du har gjort siden :firebounce: det er jo vildt!!!!!!!! :1356:

Knus

GD :elvis:

Tak for det, søde :bigsmile: Korsbåndet hilser og siger mange tak :smile:

Og, jo, da jeg lå her i fifaen for 2 år siden, havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg skulle motionere på det her plan..nogensinde ever igen.... Faktisk selv temmelig overrasket :tongue:

Ahhh... en artsfælle !

Hey Power :smile:

Velkommen i min log :smile: Ja, der er meget, DM er godt til ... :laugh:

Og, så er der revision i ugeprogrammet:

onsdag: træningsfri

torsdag: løbetur

fredag: spinning

lørdag: træningsfri

søndag: e-løb

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

05-10-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb

del 1

Distance: 4 k

Hastighed: 7.00 min/k

Puls max: 157 :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Puls avg: 147 :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

:hippy: all the way - gåsehud da det sidste af 3 DM-remixes kom i lyttebøfferne.... Personal Jesus, I Feel You og et laaaaaangt nr. af Walking in My Shoes :w00t::wub::wub: aarrgghhhh, just can't get enough... :innocent:

Der var jo ikke engang gået ½ time, så blev nødt til at lave lidt mere....

del 2

Styrk :dropjaw: :laugh:

Leg Press: 3x8 á 110 kg :devil:

Biceps i tårn: 3x8 á 10 kg :laugh:

Triceps i tårn: 3x8 á 10 kg :tongue:

Vertical Traction: 3x8 á 35 kg :smile:

Mave 3x8 lige og 3x8 skrå på bold

Ryg 3x8 på gulv

Stræk

Det var med lidt bange anelser jeg tøffede afsted i morges, hovedpinen som indtog min sygeseng igår omkring frokosttid var blevet hængende over natten, men jeg havde til gengæld sovet de 7 timer som skønheden :tongue: kræver... (stadig bagud med 5-6 stk.!!) - men trænes skulle der... og det blev der, men hovedpinen er der stadig.............. :mad: omend ikke så kraftig som for et par timer siden...gå væk!!!! :devil::devil:

God dag til alle

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

06-10-06

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: spinning - øvet m/KG

:devil::devil::devil:

FUCK! og SHIT for en hård time :blink::blink::blink::blink::blink::devil::devil::devil: Grumme Greisens interval-time... :devil::crazy::crazy::crazy: don't dream about it...

Puls max: 167

Puls avg: 146

Der var ikke tid og energi til hverken flow, fløjt eller heaven, til gengæld måtte jeg bruge temmelig meget energi under de sidste 18 mins syretræning til at holde mavesækkens indhold tilbage.... det lykkedes så ikke efter timen... :dry: men, som nogen plejer at sige - hvis du er i tvivl, så.. bræk dig! jeg var i tvivl... :tongue:

Planen var egentlig at sige pænt på gensyn senere i Royal, men efter at have hørt om indholdet i timen, tror jeg bare jeg går hjem og holder restitution indtil e-løbet søndag... :blush::innocent:

Tak for idaw, Grumme - og ritti' go' ferie over there !!! :bigsmile:

I'm singing in the rain,

just singing in the rain.....

:tongue:

post-3751-1160153660_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share