Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Good luck i morgen :superman:

Håber på godt vejr og gode ben :smile:

Kh Mette

Hej Mette :bigsmile:

Tak for det :smile: .. ved ikke lige om det med vejret....

Hey Vivs..

Håber du får en FFFEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDD tur i morgen.

:sun::please:

Takker Gregers, jeg havde en super tur - mere senere... :innocent:

Held og lykke, her fra Holbæk :bigsmile:

Det skal nok blive en god tur, varme kommer vi ihf ikke til at lide under...(lidt øv, når jeg nu gerne ville flashe min nye Berlin-singlet :innocent: )

Det kan jo være vi ses i feltet

-Camilla

Hej Camilla

Jow tak for de gode ønsker.. Jeg synes godtnok det var svært at finde ud af hvormeget/lidt tøj man skulle trække an.. jeg er ikke helt vant til at løbe udendørs i sådan et vejr..............viste sig tydeligt senere på søndagen..... :sneaky2: Desværre missede jeg i hvertfald dig i feltet... jeg kiggede ellers meget intensivt.. :laugh:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det? :unsure:
Hun overlevede i hvert fald, for jeg har hørt fra hende efter løbet :tongue: men hun kan nok bedre selv fortælle hvordan det gik.

Halløj i to

(allerførst: tak til motormax for lige at underrette mine evt. læsere, at jeg overlevede igår.... :bigsmile: mens jeg selv foretog mig andre ting end lige molling.... :cool: )

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

08-10-06

Sted: dyrehaven

"træning": e-løb

Distance: 13,3 k - PR :superman::superman::superman: by far !!! - også selvom man tæller de ca. 2x500 meter fra, som jeg powerwalkede fra 11-11,5 k og fra 12,5-13 k)

Puls: max 175 (kom de sidste 300 meter....) :nonono:

Puls: avg: 161 :nonono::nono:

Jeg er glad og stolt over mit resultat, selvom det ligger langt fra hvad andre her på sitet har præsteret igår... obviously og som mine læsere ved, I really don't care!!!! :bigsmile::tongue:

Min første konkurrencesæson som voksen efter min håndboldkarriere, startede med træning d. 8. februar 2006.

Målet med det hele var, at jeg skulle have det sjovt og motiverende i min træning, at jeg skulle holde mig skadesfri, at jeg skulle have gode oplevelser til konkurrencerne og lære af det. Og uden at rødme kan jeg sige, at det har jeg overholdt til punkt og prikke ! Jeg er ikke på noget tidspunkt gået rigtig død i noget af det, selvom det har været omfattende (tidsmæssigt) at træne som jeg har gjort. Konkurrencerne har været hårde - og særdeles lærerige, noget som jeg i allerhøjeste grad kan bruge og have gavn af, når jeg kaster mig ud i de store ting næste år.

Indtil e-løbet havde min længste tur været ca. 9 k - og det er en 3-4 uger siden. Efter den tur, har jeg trappet ned, været syg et par gange og har trappet ned igen, så det har langt langt fra været optimal træning frem mod igår... hvor målet var at jeg skulle ind i tiden 1,40 .. det holdt næsten !! Og udover uoptimale forberedelser - så sad fredagens spinning stadig dybt i lår og baller...

Jeg er stolt af mig selv, at jeg kunne løbe de første 11 (altså PR) uden gåpauser (og samlet 12,3 k løbet ud af 13,3) - bakker, "stiforhold" (tuuuungt tuuuuunngt) osv. taget i betragtning... godtnok ikke i tilladt pulsområde, men det er een af de flere ting, jeg skal arbejde med det næste halve år.

Ja, discotrold - i'm proud ! nu har jeg sagt det out loud! så alle kan læse det !! :tongue:

Nu... kan denne log imidlertid få lov at ligge stille ... en tid i hvertfald...

Træningsplan for uge 41

mandag: træningsfri

tirsdag: træningsfri

onsdag: træningsfri

torsdag: træningsfri

fredag: træningsfri

lørdag: træningsfri

søndag: træningsfri

Og nej, det har ikke noget at gøre med igår ... eller fredag eller andre dage, det har et par mdr. været meningen at jeg skulle holde en hel uge... og det kan jeg passende gøre, nu hvor spinningmasteren er udenbys - og hvor jeg i hvertfald et par dage har titlen som formand for gakkede gangarter - og så er der iøvrigt familiebesøg............ Så.. god planlægning, når man endelig skal.. så kan man ligeså godt gøre det ordentlig! :devil:

Jeg er nu blevet medlem af triklubben ktk86 - og herefter kommer træning til også at omfatte svømning.... :crazy: Programmet bliver derfor ændret lidt, da der nu er "fællestræning" om lørdagen fra 10-15 med svømmepas, efterfulgt af 1½ times spinning med Mads /Creole herfra MOL, efterfulgt af løbetur. Nogenlunde det samme vil være om onsdagen - bare med svøm til sidst... :crazy::sneaky2:

Så nu skal det virkelig være ud fra grumme's principper om at træne vildt og meget de dage man træner og så holde et par dage fri undervejs, så som det ser ud pt, vil tirsdage og torsdage være træningsfri.... De øvrige dage vil der være træning morgen og aften !

Slut herfra !

Ønsker allesammen en rigtig god uge - være søde mod hinanden... :tongue:

/Vivs

post-3751-1160371330_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

DU er fandme bare så FUCKING SEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :superman: :1356:

Over and out - NYD ugen, du fortjener den :4thumbup:

Knus

GD :elvis:

heey Goldie :bigsmile:

tak tak - i lige måd' :bigsmile: i will enjoy... trust me ! :w00t::ninja::shades:

Hvad Golden sagde :smile: (+k :tongue: )

Ja, max - nu er du MEGET tæt på..... :tongue::devil:

Åh.... :wub: de får det bedste frem i benene ! :w00t:

hey PB :bigsmile:

haha - ja, det meste af det - det er ikke alt DM der er lige godt til spin-brug, men om ikke andet kan man løbe til det :laugh::superman:

DOMS-REPORT:

skulle løbe over strandvejen igår.. det gik ikke.. :laugh::laugh: en ordentlig gang muskelæltning har dog hjulpet gevaldigt på sagerne :shades::ninja: til gengæld har jeg fundet billeder af mig selv fra e-løbet :crazy::blink: ikke så meget overskud, som max -p har på sine billeder, men han er jo osse "en knægt" :tongue:

SPØRGSMÅL

Der er i min omgangskreds meget stor uenighed om hvad man skal og ikke skal i sådan nogen dage efter et (for mig !!) stort løb.. med efterfølgende monster-doms som følge. Skal man træne let /altså løbe ? eller skal man forholde sig i ro.......... :unsure: ????

Jeg må indrømme at lysten (+evnen) til at løbe igår var ikke særlig stor ..........men "de garvede løbere" (som også er blandt dem, som ofte løber rundt med skinnebensbetændelse, ondt i knæ osv.) meddelte at den bedste kur mod ømhed skulle være at løbe let.. ER der nogen af mine læsere, der har en mening om det ?

Godtnok er lysten til at løbe ikke særlig stor i disse dage, men trang og lyst til en gang affyring på cyklen/spinningcyklen, den er der for umindsket kraft :devil::devil: får se, om jeg kan holde mig i ro.... :shades: Kan være jeg skal nøjes med at koncentrere mig om at få fat i mit klubtøj og et par svømmebriller og en badehat.... :tongue:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

DOMS-REPORT:

skulle løbe over strandvejen igår.. det gik ikke.. :laugh::laugh: en ordentlig gang muskelæltning har dog hjulpet gevaldigt på sagerne :shades::ninja: til gengæld har jeg fundet billeder af mig selv fra e-løbet :crazy::blink: ikke så meget overskud, som max -p har på sine billeder, men han er jo osse "en knægt" :tongue:

SPØRGSMÅL

Der er i min omgangskreds meget stor uenighed om hvad man skal og ikke skal i sådan nogen dage efter et (for mig !!) stort løb.. med efterfølgende monster-doms som følge. Skal man træne let /altså løbe ? eller skal man forholde sig i ro.......... :unsure: ????

Jeg må indrømme at lysten (+evnen) til at løbe igår var ikke særlig stor ..........men "de garvede løbere" (som også er blandt dem, som ofte løber rundt med skinnebensbetændelse, ondt i knæ osv.) meddelte at den bedste kur mod ømhed skulle være at løbe let.. ER der nogen af mine læsere, der har en mening om det ?

Godtnok er lysten til at løbe ikke særlig stor i disse dage, men trang og lyst til en gang affyring på cyklen/spinningcyklen, den er der for umindsket kraft :devil::devil: får se, om jeg kan holde mig i ro.... :shades: Kan være jeg skal nøjes med at koncentrere mig om at få fat i mit klubtøj og et par svømmebriller og en badehat.... :tongue:

/Vivs

Hey Vivs

Jeg synes faktisk du ser super godt ud på de billeder. Meget bedre end jeg har gjort de andre år jeg har været med... :laugh::laugh:

Angående dit spørgsmål, så holder jeg altså med dine venner. Den bedste kur (for mig ihf) er at få rørt benene og få gang i blodomløbet. Men det er jo ikek altid så let at løbe med mega-doms :dry: Prøv evt at cykle et par ture, lavt gear, godt med tempo på pedalerne. Det virkede super for mig efter jeg havde løbet i Berlin

Håber du kommer dig rimelig hurtigt :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla

tak for de søde ord :cool: Jeg synes det er alvorligt at se sig selv på billeder... især de to af dem, hvor jeg tydeligvis ikke! har bemærket at jeg er i "søgelyset" (nede og gå) ... :cool:

Jo tak, kom mig hurtigt, tirsdag var jeg på banen igen.... :innocent:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Træningsplan for uge 41

onsdag: træningsfri

:blush::innocent::blush::innocent::ninja::blush::innocent::innocent:

Sted: fit.dk - frederiksberg

Træning: x-træning - løb på bånd + spinning øvet med Mads aka Kre-Ole ... :tongue: '

del 1 - løb

Distance: 1,2 k

Hastighed: 6 min/k :blush:

Puls max: 157

Puls avg: 147

Absolut ingen eftervirkninger af søndagens udskejelser...og underligt at løbe næsten 2 min/k hurtigere end jeg gjorde i søndags, og så med lavere puls - ja faktisk perfekt puls... lige pånær de 2 sek jeg røg over tilladte 155 .... Det var måske underholdningen på løbeturen der gjorde det... dr phil inspiration.... :nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

del 2 - spinning

Puls max: 169

Puls avg: 156

Mærkelige symptomer fra timens start - med at jeg blev svimmel, kunne ikke fokusere i blikket, bange for at falde af cyklen.....men efter ½ liter vand gik det bedre, og jeg kom med ca 7 min inde i timen... og gav den gas !

En meget anderledes time, ift dem, jeg er vant til at køre - med reggae musik osv. osv ! Men super fee' time, med en masse intervaller og staying alive.... tuung, heavy serie, som jeg selv gjorde værre end det var nødvendigt... og som gik direkte i lår og baller :devil: så enormous udstræk var nødvendigt efter timen :wink:

På vej ud, mødte jeg SimonHP der var på vej ind :smile: og da der var flere mollere tilstede, kan jeg ligeså godt gå til bekendelse og indrømme: NEJ jeg kunne - helt som forventet - ikke holde fast i en hel træningsfri uge.... :innocent: kan ikke, det går ikke !!! Men så kan jeg da køre på lavt blus, om ikke andet... :laugh: måske.... :tongue:

Podz fra sofacykelland var også til stede :smile: og så var der liiiige Thomas.....som jeg forsøgte at ignorere... :tongue::cool:

Ønsker alle en dejlig dag - mine can only get better....

/Vivs

post-3751-1160629600_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Hey Vivsen,

Ja tak for sidst! Og godt kæmpet at du fik hevet dig op igen efter den hårde start du beskriver her. Derfra hvor jeg sad, virkede du nu ikke presset - jeg tænkte derimod at du var godt koncentreret hele vejen igennem... Det er ikke altid at man kan skue hunden på hårene om man så må sige :bigsmile:

Fedt at se din dataserie for timen i øvrigt. Især glæder det mig at du er så konstant oppe i det gode (røde) felt :devil: - hvis jeg kunne bestemme 100% selv, ville vi ikke have særligt store udsving i intervallerne, og der ville kun være 2 fald i pulsen, nemlig i pauserne efter ½ time og efter 3 kvarter.. og dét ser sådan set meget eksemplarisk ud i din pulsgraf. Du ser i hvert fald ud til at ha' fået ganske meget ud af passet. Og så er det vel bare et spørgsmål om min forfængelighed at jeg stadig ærgrer mig over, at mikrofon, CD-afspiller osv. lige valgte at gå i stykker den dag der kom en spinning-anmelder fra MOL forbi :bigsmile:

Nå, men vi ses til træning i klubben :superman:

/Creole/Mads

:blush::innocent::blush::innocent::ninja::blush::innocent::innocent:

Sted: fit.dk - frederiksberg

Træning: x-træning - løb på bånd + spinning øvet med Mads aka Kre-Ole ... :tongue: '

del 1 - løb

Distance: 1,2 k

Hastighed: 6 min/k :blush:

Puls max: 157

Puls avg: 147

Absolut ingen eftervirkninger af søndagens udskejelser...og underligt at løbe næsten 2 min/k hurtigere end jeg gjorde i søndags, og så med lavere puls - ja faktisk perfekt puls... lige pånær de 2 sek jeg røg over tilladte 155 .... Det var måske underholdningen på løbeturen der gjorde det... dr phil inspiration.... :nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

del 2 - spinning

Puls max: 169

Puls avg: 156

Mærkelige symptomer fra timens start - med at jeg blev svimmel, kunne ikke fokusere i blikket, bange for at falde af cyklen.....men efter ½ liter vand gik det bedre, og jeg kom med ca 7 min inde i timen... og gav den gas !

En meget anderledes time, ift dem, jeg er vant til at køre - med reggae musik osv. osv ! Men super fee' time, med en masse intervaller og staying alive.... tuung, heavy serie, som jeg selv gjorde værre end det var nødvendigt... og som gik direkte i lår og baller :devil: så enormous udstræk var nødvendigt efter timen :wink:

På vej ud, mødte jeg SimonHP der var på vej ind :smile: og da der var flere mollere tilstede, kan jeg ligeså godt gå til bekendelse og indrømme: NEJ jeg kunne - helt som forventet - ikke holde fast i en hel træningsfri uge.... :innocent: kan ikke, det går ikke !!! Men så kan jeg da køre på lavt blus, om ikke andet... :laugh: måske.... :tongue:

Podz fra sofacykelland var også til stede :smile: og så var der liiiige Thomas.....som jeg forsøgte at ignorere... :tongue::cool:

Ønsker alle en dejlig dag - mine can only get better....

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

tsk tsk tsk :nonono: :nonono: :nonono::w00t::tongue:

I knew it!!!!!!! :w00t::wink:

Knus

GD :elvis:

:wink:

Hey Vivsen,

Ja tak for sidst! Og godt kæmpet at du fik hevet dig op igen efter den hårde start du beskriver her. Derfra hvor jeg sad, virkede du nu ikke presset - jeg tænkte derimod at du var godt koncentreret hele vejen igennem... Det er ikke altid at man kan skue hunden på hårene om man så må sige :bigsmile:

Fedt at se din dataserie for timen i øvrigt. Især glæder det mig at du er så konstant oppe i det gode (røde) felt :devil: - hvis jeg kunne bestemme 100% selv, ville vi ikke have særligt store udsving i intervallerne, og der ville kun være 2 fald i pulsen, nemlig i pauserne efter ½ time og efter 3 kvarter.. og dét ser sådan set meget eksemplarisk ud i din pulsgraf. Du ser i hvert fald ud til at ha' fået ganske meget ud af passet. Og så er det vel bare et spørgsmål om min forfængelighed at jeg stadig ærgrer mig over, at mikrofon, CD-afspiller osv. lige valgte at gå i stykker den dag der kom en spinning-anmelder fra MOL forbi :bigsmile:

Nå, men vi ses til træning i klubben :superman:

/Creole/Mads

Heeey Mads :bigsmile:

ja, selv tak da :cool:

jeg må se at gøre kurven mere perfekt på onsdag :smile: men jeg vil lige forsvare mig med, at det 3. dyk i min kurve i onsdags var din skyld :mad: fordi vi skulle have et interval ekstra............ :tongue::tongue:

Den der med forfængelighed...kan jeg nok ikke tage fra dig, og ved det også ville irritere mig selv hvis jeg havde været i dine sko...... :smile: - :laugh: Jeg kommer jo kun for at få noget ordentlig træning :devil: og misser sågar en liiige om lidt... :dry::unhappy:

Plan for den kommende uge (hård) :devil:

mandag: mellemlang løbetur

tirsdag: træningsfri

onsdag: intervalløb + morgenspin - dobbeltspin aften

torsdag: træningsfri

fredag: uptempo løbetur + morgenspin - spin eftermiddag

lørdag: ktk-træning (1½ t spin + mellemlang løbetur)

søndag: eftermiddagsspin

God weekend :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

16-10-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb

Distance: 5,8 k

Hastighed: 7,1 min/k

Puls max: 155 :superman:

Puls avg: 148 :superman::devil:

En lidt "tung" tur :innocent: .... og havde midtvejs lidt krampe i venstre læg og et enkelt jag i højre lyske... :crazy: som gjorde jeg måtte stoppe legen dér....

Mave: 3x8 lige + 3x8 skrå

Ryg: 3x8

Grundig udstræk

- og glæde over alligevel at kunne holde pulsen i "tilladt område" all the way.. vejrtrækningsteknik er en god ting :laugh::laugh: Atter engang fik jeg fornøjelsen af lidt af DM-remix - Infernal remix og pussycat og galaxy :cool: - men skal vist alligevel have lagt lidt nyt musik ind i mp3'eren... hvilket selvfølgelig kræver man er hjemme og har tid til det.... :dry:

Weekenden vel overstået med mange mange mennesker, mange retter mad er fabrikeret :shades: og den lidt hektiske lørdag er vel overstået og alle mand er i god behold. Men dammit, det har påvirket... :unhappy: Endnu engang tak til min afd. i Århus som fik mig igennem med humøret over nulpunktet :flowers: til dig :shades:

/Vivs

idag er det grumme's fødselsdag,

hurra, hurra, hurra

Han sikkert sig en gave får,

som han har ønsket sig i år

med daaaaajlig chokola'aade og ka'aaager til :smile:

Tillykke til min grande coach :cool:

Link to comment
Share on other sites

18-10-06 - del 2

Sted: fit.dk Frederiksberg

Træning: spinning øvet med Kre-Ole :tongue: aka Mads

Puls max: 169

Puls avg: 158

En helt vidunderlig time :bigsmile: :hippy: fra ende til anden (bortset fra småirritation over de folk som gik 30 min inde i timen :mad: ) - ga' den max gaz, men kørte ikke med på sprinterintervallerne med 300 rpms :tongue: (eller er det 120 ? ).

Var lidt smånervøs efter morgenens "benknusertime" af den hårde slags og morgentimens uretfærdige højpulstræning efter benknuserne....... men der var ikke noget at være bange for - bare kør' igennem, Vivs, så går alting meget bedre :cool::devil:

Pga et større .. :blush: ca midt i timen - lige før den aktive pause, glemte jeg alt om "tid og sted" og fik slettet aktiviteterne i de første 30 mins fra chippen...så.. kan desværre ikke gengive så meget af hvad der foregik, men jeg ved jo at du læser med, Mads, så hvis du kan hjælpe mig gamle qvinde lidt, så... :please:

Igen anderledes musik end jeg er vant til at køre hos KG, men det var vist i den time der var dejavue's fra mine unge dage.... :blush: Ihvertfald så fed musik, at jeg bare... nød alting :laugh:

Planen var at køre max i 1. time og så se, om der var noget tilbage til næste time...................

/Vivs

post-3751-1161232987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

18-10-06 - del 3 :devil::devil:

Sted: fit.dk Frederiksberg

Træning: spinning øvet med Mads

Puls max: 163

Puls avg: 154

Endnu en supergod, godt blandet time :bigsmile: - :hippy: fra ende til anden (bortset fra at jeg fik ondt i fødderne efter ca. 20 min :mad: ) - ga' den knapt så meget gaz i starten af timen, og kørte her slet ikke med på sprinterintervallerne med 300 rpms (eller er det 120 ? :tongue: ), til gengæld gav jeg mig igen 100%

Jeg var før timen meget usikker på, om jeg kunne gennemføre "i ok niveau" - og det følte jeg mig nødsaget til at betro Mads i pausen mellem de to timer - og at jeg ikke ville moppes, hvis han opdagede, hvis jeg skulle køre på frihjul.... Ved ikke om det var pga at det var Mads' 3. time den eftermiddag, eller pga mig - at der vist nok kom en pause mere end planlagt.... Men jeg takker :laugh:

Igen anderledes musik end jeg er vant til at køre hos KG, men det var vist et par dejavue's fra mine unge dage.... :blush: Ihvertfald fed musikv - pånær reggae-nr. - som... ja, lidt negativt skal der være :mad::tongue: .. Mads, den slags musik hiver mig væk fra mit flow !!! Hellere heavymixet med Depeche Mode :4thumbup: som vi hørte igår, Rammstein osv... Nå, men jeg kom tilbage i mit flow og endte i hegnet ca 40 min inde i timen - uden at det kan aflæses af min puls..utroligt, at jeg kom tilbage efter det......... :devil: men man er jo hardcore :laugh::laugh:

En rigtig rigtig rigtig! god træningsdag var til ende, og spinning del 3 blev efterfulgt af seriøs stræk i 10-15 min og siden også da jeg kom hjem, for lige at få det hele med :laugh:

En rigtig god dag = træning morgen og aften :blush:

/Vivs

post-3751-1161233750_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

3 spintimer på en dag :blink: du er en gal qwinde :tongue:

Nå, men det "glæder" mig nu at læse at der også i en spinfyldt log er en opgivende holdning overfor det der 1000RPM-kørsel. Tror sq aldrig jeg lærer det skidt, (men får jo selvfølgelig heller øvet så meget i denne tid)

Link to comment
Share on other sites

3 spintimer på en dag :blink: du er en gal qwinde :tongue:
:blush::innocent::innocent:
Nå, men det "glæder" mig nu at læse at der også i en spinfyldt log er en opgivende holdning overfor det der 1000RPM-kørsel. Tror sq aldrig jeg lærer det skidt, (men får jo selvfølgelig heller øvet så meget i denne tid)

:laugh::laugh: du har jo muligheden, søde! jeg har jo truet... :devil: og det blir jeg ved med, indtil du gi'r dig :devil:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

20-10-06

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: spinning øvet med Kim Greisen

Puls Max 169

Puls Avg 148 (lang tid om at komme opad- havde lidt gear-problemer.....)

Oakenfold det meste af vejen...indtil Depeche Mode overtog anlægget - som ledsagermusik til bl.a. mine højt :wub::wub: dragons/staying power.. Endnu engang: tak grumme, fordi du ikke sagde ordet "tvivl".... :blink::blink:

Anderledes og noget hårdere time - men ikke mindre fed - tværtimod... :4thumbup: :4thumbup: vist nok det hårdeste jeg har været med til på KG's timer...(også selvom man tæller "powertimerne" med !!) Tror sq det var Kilimanjaro, vi besteg........ :devil:

:hippy: all the way !! især til :wub: hvor jeg vist endte i hegnet på de sidste 3... :innocent:

Efter timen meget grundig udstræk af de skadede områder :dry:

God FREDAG til mine læsere :cool: Der følger måske en del to for dagen.... :innocent:

/Vivs

edit: pulskurve...og der bliver ingen del 2,omend jeg var i centret...

post-3751-1161359769_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

21-10-06

Sted: fit.dk - Frederiksberg

Træning: KTK86-xtræning (spin + løB) - v/Mads Krogh

Puls max 165 :mad:

Puls avg 153

1 time og 20 minutter (aaaalt for kort! Mads!!! :innocent: - men jeg måtte selvfølgelig heller ikke løbe med bagefter.....) i :hippy: all the way...og (for meget ? ) fokus temmelig meget af tiden på puls..det skal jeg så liiiige vænne mig til... :innocent: Det blev proklameret, fra førercyklen, at reggaemusikken var pillet af fordi der var modtaget protester....- :4thumbup: tak for det :bigsmile::bigsmile: meget meget bedre !!

Det var så endnu engang.. 2 gange på en uge ..en temmelig anderledes spinningtime - ved ikke om det var generelt overskud idag :shades: eller fordi pulsen var i more or less konstant område, at det føltes så!!! let... men jeg ku' ha' fortsat forever.... :cool:

At jeg ikke bryder mig om det center, er en helt anden ting, men nu er det der, jeg huserer et par gange om ugen fremover - onsdag og lørdag... :wink: og så må JEG som på alle andre fronter få det bedste ud af det... :smile: thinking positive...life is simple... :cool:

God lørdag til mine læsere

/V

tror der er noget ged i min pulskurve de første 10 min... den fuckede op et par gange, og jeg syns stigningen er lidt voldsom....

post-3751-1161444651_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

22-10-06

Sted: fit.dk - Royal

Træning 1: ½ k testløbetur - max tilladte hastighed 7 km/t :wink: gik fint, ikke noget brok fra lysken, så det må gerne fortsætte så jeg kan få grønt lys til at løbe igen... :shades:

Træning 2: mordforsøg v/KG :devil:

Well - coach - du gjorde hvad du kunne - og det var tæt på !!!! :devil:

Puls max: ?

Puls avg: ?

Det :4ranting: :4ranting: f******* pulsur f***** totalt op i slutspurten, og jeg tror derfor ikke på hele filen - men det højeste registrerede før f*** up var 175, i første del af 3 i Grumme Greisen- finalen..... :devil::devil::devil:

Det gik hjemover med åbne vinduer - men jeg 'kom i tvivl' alligevel...så ...de 175 passer nok meget godt..... :cool:

Ahhhhh life is simple and wonderful.... Nu er jeg ikke i stand til at multitaske jo, så .. bis später :tongue:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Træningsplan uge 43 ('hårdere uge')

mandag: "luntetur" (skånetræning :dry: )

tirsdag: træningsfri

onsdag: luntetur (hvis lysken stadig ikke brokker sig) + morgenspin + spin x gange aften ... + :superman:

torsdag: træningsfri

fredag: morgenspin :superman:

lørdag: KTK86 x-træning - Mads - du må afpasse det... worldcup i skiløb starter :devil::w00t::w00t: så jeg laver nok en omvendt kryds... :cool:

søndag: får vi se :devil:

God aften :smile:

/V

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

23-10-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: skåne-/genoptræning :mad::nonono: feat. løbeguru :bigsmile:

Opvarmning: 1 k gå på bånd, speed 6, level 2-4-6-8-10 (200 meter på hver)

Hovedtræning:

- 900 m løb, speed 7½ -

- 100 m udstræk

- 900 m løb, speed 7½

- 100 m udstræk

- 900 m løb, speed 8

- 100 m udstræk

- 900 m løb, speed 8½

- 200 :nonono: meter udstræk

- 800 m løb, speed 8

- 100 m cool down

Puls: max 151

Puls: avg 148

mave 3x8 lige på bold, 3x 8 skrå

15 min udstræk, massage (ahhhhh) + 5 min isning undervejs (for en sikkerheds skyld !)

hmmmm ved ikke helt hvad jeg skal sige.. :dry: - men det er altså sådan mine løbeture bliver i denne uge - løb overhovedet forudsat, at der ikke kommer noget piv efter dagens træning....cross my fingers...

God dag til mine læsere :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share