Center hjemme


Jonas
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad er et ab-wheel, body raise og pavel body raise?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket vægtsæt jeg skal ud og købe, men synes altså jeg har hørt meget godt om dem her http://www.bm-fitness.dk/P_Vagtudstyr.html#top og så kan jeg få 5% i rabat der :)

Så synes i jeg skal købe det der? For nu når jeg skal ud og købe det vil jeg også have noget jeg vil træne med. Men jeg ved sku ikke helt hvor mange KG jeg skal have. Så hvor mange Kg synes i jeg skal købe med?

Link to comment
Share on other sites

Jeg undskylder for at jeg nok er lidt utålmodig, men kunne jeg ikke få svar på de spørgsmål her:

Hvad er et ab-wheel, body raise og pavel body raise?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket vægtsæt jeg skal ud og købe, men synes altså jeg har hørt meget godt om dem her http://www.bm-fitness.dk/P_Vagtudstyr.html#top og så kan jeg få 5% i rabat der

Så synes i jeg skal købe det der? For nu når jeg skal ud og købe det vil jeg også have noget jeg vil træne med. Men jeg ved sku ikke helt hvor mange KG jeg skal have. Så hvor mange Kg synes i jeg skal købe med?

For vil meget gerne snart ud og have købt alt det jeg skal bruge. Og hvis jeg køber det hele på en gang for jeg jo mere i rabat :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Ja utålmodig...! ;)

Du har tilsyneladende aldrig set vores allesammens yndlings-russer i aktion? Pavel... I en af hans videoer viser han nogle virkelig onde maveøvelser, den hedder Beyond Crunches. Du kan se filmene i Denne tråd.

Den der abwheel ting tror jeg nu ikke lige du kan lave oprejst som han gør lige med det samme, så hold dig til at gøre det på knæene foreløbigt...

- Jeg har ikke hørt om en eneste herinde der kan lave en ægte rep med abwheel, såå...

Link to comment
Share on other sites

Far har lige sagt noget rigtig godt til mig. Han vil selv smide 2000 i det center, og så har han mulighed for at trække lidt over 50 % fra da det er et center til dem der arbejder i firmaet. Så det vil sige at far ca vil bruge 4000 på et center, og så kunne jeg jo også smide lidt penge i det. Så synes i der var noget andet vi skulle købe i stedet for?

Link to comment
Share on other sites

Jonas jeg synes også at du skulle tænke på at leje nogle tøser til at komme og vimse rundt når du træner, så er det jo næsten som i et rigtigt center :tongue: . Jeg ved godtnok ikke rigtig hvor mange du skal have hvilken farve hår de skal have eller lignende. Men jeg vil da skyde på at der minimum skal være en babe pr 10 m2, men hvis der er nogle der er uenige kan i jo bare skrive det her ikk ;) .

Det er ikke rigtig noget jeg har undersøgt, så jeg tænkte at det nemmeste nok vill være at spørge nogle af jer kloge hoveder herinde.

Og jonas jeg mener at du kan leje nogle svedige aerobic tøser her Fitness tøser til Jonas :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share