Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med din PR :4thumbup:

Og så fik du jo slået mig denne her gang :cool::superman:

Takker, var faktisk på vej over i din log for at pointerer det :innocent:

Tillykke med resultatet :smile:

Hvad sagde Niller, at din bænk skulle være blevet underkendt på?

Takker

Han mente den var for langt nede på maven.

Link to comment
Share on other sites

... Fik trøjen syet en smule ind, men den er nu alt for stram i ærmerne, så mister delvist blodtilførslen til underarmene.

Det tør svagt antydes :laugh: ... Så fik jeg også sat ansigt på dig, det var mig der agerede modvægt da trøjen skulle af ... jeg var ellers begyndt at tro den skulle klippes op :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det tør svagt antydes :laugh: ... Så fik jeg også sat ansigt på dig, det var mig der agerede modvægt da trøjen skulle af ... jeg var ellers begyndt at tro den skulle klippes op :tongue:

K, jeg takker igen for at du ville agere modvægt for min svedige drengekrop :wink:

Pænt af dig at springe til :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TIllykke med resultatet, jeg er enig i at i dit 3. forsøg i bænk lå stangen langt nede, men om den skulle ha været underkendt ved jeg ikke

Takker

Mit venstre knæ er færdigt, så giver squat og dødløft en pause, er derfor startet på sheiko bænkpres.

Det er ikke noget jeg nogensinde har set et løft underkendt på....

Bænk

5x50

4x60

3x75

3x75

5x3x85

DB rows

5x10x35

Bænk

5x60

5x70

4x4x80

Link to comment
Share on other sites

Sheiko day 2 week 1

Kan ikke finde ud af at læse, så kørte

Incline bench 4x6x60

Dips 6x5xmig

Lavede derefter lidt hammer curls, noget skulder med elastikken og nogle facepulls

Derefter ind at motionsbokse i 1½ time, min kondi er så uendelig elendig! Det var max hårdt...

Link to comment
Share on other sites

1½ times motionsboksning

Opvarmning

6x2 mins sandsæk med ekstra vægte om håndleddet. 1 mins pause mellem hver runde

6x2 mins sandsæk uden ekstra vægte. 1 mins pause mellem hver runde

En milliard stød af medicin bold ind i væk

blandet nedvarmning

Det brændaargh i skulder og traps gør det!

Link to comment
Share on other sites

Efter diverse i søndags er min krop sendt tilbage til stenalderen, jeg hader den derfor. Man kan slert ikke brænde max ved abre at bænke.....

Så tag dog nogle dage, hvor du ikke laver noget, æder fiskeolie osv., får noget massage. Slap af, der er jo lang tid til næste stævne...

Og så kan du forøvrigt hilse Sten, og sige, at jeg har fået sår på forsiden af mine knæ, efter hans wraps. Det har jeg sq aldrig prøvet før :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og så kan du forøvrigt hilse Sten, og sige, at jeg har fået sår på forsiden af mine knæ, efter hans wraps. Det har jeg sq aldrig prøvet før :crazy::tongue:

Steen er den onde selv :devil:

Som han selv har sagt, er der opstået et ekstra behov for at få andre til at lide, efter han ikke selv kan squatte og dødløfte mere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share