Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

ER OPEN

Dagen før var jeg oppe at se de store drenge løfte.

Niels bommede desværre, men vi fik en dansk rekord i form af Jacob, og 4 ud af 6 gennemførte, og med fine pointtal.

Da jeg kom hjem besluttede jeg at vejen frem var at gå i 82,5 klassen, så spiste ikke noget :crazy:

Om morgenen sagde min 83,0, men jeg skulle tidligt afsted fordi jeg var i bil med Susse.

Endte med at sidde og stene på en kondicykel med jakke og vanter på i en ½ times tid.

Vejede ind på 82,3 kg, rutineret :tongue:

Men blev vejet ind meget sent, smed derefter en liter vand, en shake og fire sandwiches i kraniet, jeg havde jo ikke spist siden ca klokken 21 dagen før. Jeg spiste nok en smule for meget.

Havde snakket med Nors om hvad vi startede på og sådan, så jeg vidste at han startede på 125, men han vejede mindre end mig, så jeg bad om 127,5 til indvejningen, for at tage den derfra.

Martin fik godkendt sin startvægt.

127,5 godkendt 2-1 den ene dommer mente pausen var lidt kort.

Nors gik på 132,5, så Steen gav mig 135

Nors missede

135 godkendt 3-0 godt løft.

Jeg fandt så ud af at Henrik fra Frem havde startet på 150 og løftet dem, men misset på 160 , så fik Steen til at tjekke Henriks indvejningsvægt, 82,5.

Jeg bad så Steen om 150 hvis Nors missede, han havde afleveret sedlen med 140 først. Hvis Nors fik sin skulle jeg på 137,5. Nors havde nemligt øget.

Nors missede, så skulle der rykkes max i trøjen, men jeg var ved at gå for tidligt ind først og der var ikke tid til at dreje ærmene ekstra, fik trykket godt ned i halsen.

150 kg underkendt 3-0

Jeg var chanceløs, fik den godt ned, men den kom kun få centimeter op.

Henrik missede 160 igen, så de 150 havde været nok, så synes det var et fint sats.

Fik så en sølvmedalje i -82,5 junior

Efter banketten da der blev hældt til øl på blev Susse byttet til hollænderne for 4 Heinekin, og jeg bør nok ikke uddybe hvor for det et godt bytte, men vi havde det hyleskægt.

Blev enig med Twig om at vi skulle til kollegiefest og flashe vores nyvundne tin medaljer (tin er et meget værdifuldt materiale). Det var spass, og jeg kom i seng ved 6 tiden. Folk var vilde med vores tin :superman:

Måske det er derfor jeg er lidt presset idag :unsure:

Tak for et godt stævne til arrangørerne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De unge mennesker skal tage sig lidt sammen, du har sovet dobbelt så meget som mig, måske mere for jeg skulle jo lige cykle hjem først. Så cykler jeg også hele vejen ud i klubben, endda den lange vej langs åen. Så står du der, ung og kåd, men må kapitulere efter noget der meget flinkt kan kaldes en fesen omgang, tsk tsk.

Ej det kan være frygteligt at træne når man er lidt ramt, jeg var bare heldig i dag, men puh jeg kan mærke jeg bliver træt nu hvor jeg får varmen og har fået frokost i maven. Jeg tror tv+sofa kalder :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle aldrig have været til træning, jeg er syg og dårlig, havde ondt i hovedet og brækfornemmelser.

Hva kan man så lære af det? :4drunk: :tongue:

Og tillykke med det, 135 er sgu også en pæn vægt at få med :devil: Lidt færre heinekin, så er 150 der sikkert også næste gang :wink:

Link to comment
Share on other sites

De unge mennesker skal tage sig lidt sammen, du har sovet dobbelt så meget som mig, måske mere for jeg skulle jo lige cykle hjem først. Så cykler jeg også hele vejen ud i klubben, endda den lange vej langs åen. Så står du der, ung og kåd, men må kapitulere efter noget der meget flinkt kan kaldes en fesen omgang, tsk tsk.

Ej det kan være frygteligt at træne når man er lidt ramt, jeg var bare heldig i dag, men puh jeg kan mærke jeg bliver træt nu hvor jeg får varmen og har fået frokost i maven. Jeg tror tv+sofa kalder :sleeping:

Jeg var helt færdig til sidst, tror heller aldrig jeg blev varm, frys det meste af træningen

Hva kan man så lære af det? :4drunk: :tongue:

Og tillykke med det, 135 er sgu også en pæn vægt at få med :devil: Lidt færre heinekin, så er 150 der sikkert også næste gang :wink:

Takker

Man kan lære at man ikke skal træne når man har drukket?

Tillykke med det! :4thumbup: :devil:

Takker, er du i 82 eller 75 til DM Diverse?

Har stadig ondt i kraniet, og det runger af smerte hver gang jeg hoster, har sovet fire timer efter jeg kom hjem fra træning, men er stadig super smadret...

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Første træning i lang tid, var svag + et stunt.

Bænk

op til 100 kg som jeg ikke kunne presse, wtf?

5x5x80

DB rows

5x4x42,5

Incline pres

8x60

Udløft og nedfald fra stativ = omvredet ankel/fod => tyve minuter liggende med is på og aftenens program er så 20 mins is hver time.

Jeg melder fra til DM diverse, jeg er selvforskyldt kommet lysår bagud i gymnasiet og er nødt til at fokuserer på dette den næste tid.

Hygge

Link to comment
Share on other sites

DM DIVERSE

Vejede ind på rotinerede 82,45 kg

SQUAT:

155 3-0 godkendt

170 3-0 godkendt

182,5 0-3 kom ikke op, knækkede i bunden

Bænk

130 2-1 underkendt, loftet røv

130 3-0 underkendt, nedadgående bevægelse

130 2-1 godkendt, Niels S sagde senere at den skulle have været underkendt....

Dødløft

170 3-0 godkendt

180 3-0 godkendt, stævne PR +5 kg

190 0-3 nåede ikke langt op.

Total 480, stævne PR +5 kg

Tak for et hyggeligt stævne til dem der var der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share